چهار دکور لوکس اتاق خواب

آشنایی تصویری چهار دکور لوکس برای اتاق خواب ، معرفی چهار دکور لوکس اتاق خواب شیک مدرن ، اتاق خواب مکانی آرام برای استراحت شبانه روزی

اتاق خواب جاییست که می خواهید در آن ریلکس باشید و استراحت کنید. تقریبا همه آدمها به طور میانگین حداقل ۳۰% از زندگی خود را خواب هستند و بیشتر این اوقات نیز در اتاق خوابشان سپری می شود. بنابراین دکور این فضا نقش مهمی در زندگی می تواند داشته باشد. اگر فضایی شلوغ و نامرتب داشته باشید همانقدر نیز ذهنتان آشفته می شود ولی اگر دکوری لوکس و زیبا در اتاق خواب داشته باشید باعث می شود با آرامش بیشتری بخوابید و نگرانی کمتری داشته باشید. با توجه به علایق و سلیقه ای که دارید می توانید از این چهار دکور لوکس اتاق خواب ایده بگیرید.

  • دکور لوکس اتاق خواب ۱

اگر دوست دارید اتاق خوابتان حس گرما به شما بدهد، این دکور با ترکیب رنگ کهربایی، قهوه ای، خاکستری، بژ و نورهای آبی می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد. این اتاق خواب بسیار با ظرافت و دقت طوری دکور شده است که بسیار گرانتر از آنچه در واقعیت است به نظر می رسد. کفپوش چوبی و دیوارهایی که برای آنها کاغذ دیواری ساده و در عین حال شیک انتخاب شده است، فضای این اتاق را صمیمانه تر کرده اند. آینه نیز در جایگاهی قرار گرفته است که هم خود نور کافی دارد هم می تواند به انعکاس نور کمک کند. از زیبایی و مدرن بودن لوستر آویزان از سقف هم نباید گذشت و همانطور که می بینید اگر این لوستر در این اتاق قرار نداشت زیبایی و مجلل بودن آن تکمیل نمی شد.(سیارک)

 

  • دکور لوکس اتاق خواب ۲

با این دکور می توانید خود را در کشورهای گرمسیری بیابید. این دکور برای اتاق خوابهایی که به سمت یک بالکن یا حیاط باز می شوند گزینه بسیار مناسبی است، چرا که به خوبی می توانید دکور فضای بیرون اتاق را نیز طوری تغییر دهید که روی دکور داخل اتاق تاثیر بگذارد. کفپوش این اتاق چوبی است و دیوارهای آن یکدست و با رنگی روشن کاغذ دیواری شده اند. نیازی نیست حتما اتاق شما چنین شکلی داشته باشد تا بتوانید اینگونه تغییرش دهید، می توانید از پارچه طرح داری که بالای تخت آویزان است ایده بگیرید یا فرشی که زیر تخت انداخته شده می تواند گزینه خوبی برای یک تغییر عمده در اتاق خواب باشد. اضافه کردن پوستر مانند فریم های عکسی که رو به روی تخت خواب قرار گرفته اند نیز می تواند تغییر بسزایی در اتاق خواب ایجاد کند.(سیارک)

 

  • دکور لوکس اتاق خواب ۳

می توانید در دکور اتاق از سبک مراکشی یا تونسی ایده بگیرید. همانطور که در تصویر می بینید دیواری که تخت به آن چسبیده است طرحی کاملا سنتی به سبک مراکشی دارد. روکش پشمی تخت نیز می تواند گزینه چشمگیر دیگری باشد. کفپوش سفید و دیوارهای سفید به بزرگتر شدن فضا کمک می کنند. مبلمان چرمی و قالیچه تکرنگی که زیر میزها قرار گرفته است چهره متفاوتی در اتاق خوابتان ایجاد می کنند.

 

  • دکور لوکس اتاق خواب ۴

کمی به قرن ۲۱ باز می گردیم و طرحی به سبک مدرن امروزی معرفی می کنیم. طراحی متالیکی که بالای تخت به چشم می خورد بسیار چشمگیر است و فرش تکرنگ و زیبایی که زیر تخت انداخته شده، باعث می شود لحظه ای که وارد اتاق می شویم بی اختیار به آن خیره شویم. تختخواب طرح ساده ای دارد که سفید و مشکی انتخاب شده است. پرده ها نیز پرده های حریر روشن هستند که نور کافی داخل اتاق وارد کنند. نحوه چیدمان اتاق طوریست که چهره ای ساده در عین حال لوکس به اتاق داده است.

انتخاب دکوراسیون اتاق خواب بسته به سلیقه و با توجه به ابعاد اتاق خواب باید انجام شود. اما در عین حال یادتان باشد اتاق خواب قسمتی از خانه است که باید برای شما راحت ترین مکان خانه باشد.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید