15 موردی که فقط مادرها و پسرها آنها را می فهمند

یک زن به محض مادر شدن درک می کند که حس مادری چگونه حسی است، اما به محض متولد شدن بچه ها، داستان کاملا فرق می کند. تعداد بی شماری تلاش های بی تردید وجود دارند که مادرها در هنگام بزرگ کردن پسرهای خو با آنها روبه رو می شوند.

  1. شما در دیوانگی ها و بی حوصلگی های پسران جوان خود غرق شده اید.

بهتر است که با مسائل روبرو شوید- هیچ چیز مانند بزرگ کردن پسرها برای مورد آزمون قرار دادن توانایی های فیزیکی مناسب نیست. مادران پسران می دانند که بزرگ کردن بچه ها ظرفیت های ذهنی و عاطفی را در تنگنا قرار می دهد. بردن پسرها به میان یک جمع همانند سازماندهی کلی یک سیرک می باشد تا اینکه همانند مشارکت جویی در یک برنامه خانوادگی باشد.

  1. شما اشتباه های خود را بسیار شخصی انجام می دهید.

به عنوان یک مادر، یک تمایل دائمی و همیشگی در دیدن موفقیت پسران وجود دارد. هنگامی که چیزی اشتباه رخ دهد، به سادگی و آسانی شخصی می شود. به یاد داشته باشید که پسران شما هنوز در حال یادگیری حقایق زندگی می باشند!

  1. شما مات و مبهوت مقدار غذایی هستید که در خانه مصرف می شود.

به جز همه نواهای تعجبی که از مادران خارج می شود، این موضوع بسیار رایج می باشد. هزینه های یک ماه مصارف غذایی به طرز فزاینده ای بالا می رود، به هر روی؟ به نظر می رسد که یک کیسه غذایی اضافه در شکم خود دارند.(سیارک)

  1. وقتی کسی می گوید که، "آیا خوشحال هستید که صاحب پسر می باشید؟" شما نا امید می شوید.

هنگامی که فردی این پرسش را مطرح می کند، شما دچار دو احساس هم زمان می شوید. اولی، البته که شما از این که مادر پسرانی هستید خوشحال می باشید! آنها فرزندان شما هستند و شما آنها را با هیچ چیز و هیچ کس معامله نمی کنید. دوم، این پرسش به گونه ای مطرح می کند که پسرها سرتر از دخترها هستند. البته که دخترها هیچ مشکلی ندارند، شما فقط می خواهید که برای پسرتان بهترین مادر باشید.

  1. هرگاه و هر روز که به خانه بر می گردید می بینید که پسرها به جای انجام تکالیف خود در حال بازی رایانه ای هستند.

 به نظر می رسد که صفحه های نمایشی درخشان و جلوه های صوتی در هر گوشه خانه خود نمایی می کنند، و شما همواره فکر می کنید که آیا ممکن است که یک دقیقه سکوت و آرامش داشته باشید.

  1. شما دیگر از داشتن زمان دوش و دستشویی آرام و خصوصی منصرف شده اید.

هر زمان که می خواهید که به سمت دستشویی بروید، با صدای فرا خوانده شدن از سوی فرزندان و مطرح شدن پرسش هایی از سوی انان متوقف می شوید. و هر زمان که در درون دستشویی باشید، متعجب می شوید که این امر چگونه به تحقق پیوسته است. شما در عجبید که آیا ممکن است که پسرهای شما از "پرسش در دستشویی" دست بردارند، و محرمیت را بفهمند.

  1. با پریدن پسران بر روی تخت خواب که شاید برای بسیاری تعجب آور باشد از خواب بیدار می شوید.

چند سال پیش زمانی که پسران شما هنوز نوزاد بودند، شما فکر می کردید که فقط یکی، دو سال مشکل کم خوابی خواهید داشت و پس از آن همه چیز درست می شود. آیا می دانستید که بی خوابی ها و موانع همواره وجود خواهند داشت. حال شما حاضرید که بتوانید برای چند هفته فقط استراحت کنید.

  1. شما معنای "ایمنی" را برای پسران خود بارها و بارها تعریف کرده اید.

با بازگشت دوباره به دوران نوزادی بچه ها، به یاد می آورید که شما همواره و مدام مراقب آنها بودید و همیشه اعضای بدن آنها را کنترل می کردید. حال می بینید که بچه های شما می پرند، می جهند، بالا می روند، می خزند بیشتر نگران ایمنی و سلامتی آنها می شوید. شما یاد گرفته اید که مراقب فرزندان خود باشید و حتی اجازه ندهید که حتی کوچکترین برشی به انگشت شست آنها برسد.(سیارک)

  1. شما دریافته اید که پسرها و دخترها هر دو بی نظم و شلوغ هستند.

هر زمان که با یکی از دوستان خود حرف می زنید که دختری دارد، حتما می شنوید که می گوید لابد "پسرهای شما به اندازه دخترها بی نظم و انضباط نیستند؟" شما با صدای بلند شروع به خنده می کنید و جواب می دهید که البته که نه پسرها هم مثل دخترها شلوغ و بی نظم هستند اگر شلوغ تر و بی نظم تر نباشند. مادرانی که پسرانی دارند بهتر از هر کسی می فهمند که چه طور ممکن است که یم خانه تمیز و مرتب در روز بعد تبدیل به جنگلی شود که یک ترن در آن تصادف کرده است.

  1. احتیاجات پوشاکی این پسرها شما را متحیر و متعجب کرده است.

فقط چند سال پیش، شما فکر می کردید که پسرها نیاز کمتری به لباس دارند. با داشتن سه پسر، شما نیازمند چندین جین شلوار و تی شرت هستید، البته که بسیار هوشیارانه خرید می کنید.

  1. وقتی که مردم می گویند که "حداقل پسرها بیشتر به مادرشان علاقه مند هستند!" شما آزرده می شوید.

بله البته در پایان روز پسرها مادرانشان را دوست دارند. اما آیا دخترها فرق می کنند؟ چرا مردم فکر می کنند که دخترها کمتر جسارت بیان دوست داشتنشان را دارند؟

  1. شما با رشد بچه ها دیگر سالها است که حریم خصوصی خود را از دست داده اید.

درخواست هاست های پی در پی بچه ها شما را خسته کرده است. به نظر می رسد که زمان اختصاصی شما کمتر و کمتر می شود، و شما این حقیقت را پذیرفته اید که برای رسیدن به محرمیت واقعی باید به دقت برنامه ریزی کنید.

  1. شما نگران این موضوع هستید که فرزندان شما در آینده با شما چگونه رفتار خواهند کرد.

شاید شما بارها و بارها شنیده باشید که می گویند دخترها بیشتر از پسرها به خانه سر می زنند. اما همواره فکر می کنید که پسرهای شما با بقیه فرق می کنند.

  1. شما اجبارهای بی موردی را به آنها وارد می کنید.

اگر کمی با مردم صحبت کنید حتما صحبت های زیادی در مورد پسرها و مسائل مربوط به انها می شنوید. به نظر می رسد که مردم حرف دیگری ندارند که بگویند.

  1. شما زمان زیادی را صرف علاقه مند کردن پسرهای خود به زندگی و دادن انگیزه به آنها کرده اید.

هنگامی که ورود پسران خود را به مرحله بلوغ می بینید، شاید در انگیزه دهی به آنها دچار ناامیدی شوید. به نظر می رسد که چند سالی با بازی های رایانه ای و کارهای پر هیاهوی بیرون از منزل خواهد گذشت.

دفعه بعد که یکی از موارد بالا را در مورد پسران خود تجربه کردید به یاد بیاورید که همه مادران در همه جای دنیا همسان شما هستند و مثل شما فکر می کنند. (سیارک)

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید