چگونه با لباس مجلسی لاغر و قد بلند دیده شویم؟


همه خانم ها دوست دارند اندامی کشیده و لاغر داشته باشند و مخصوصا در مهمانی ها که در کنار دوستان و آشنایانشان قرار می گیرند، از زیبایی اندام و قامت خود لذت ببرند. لباس مجلسی هم از بهترین انتخاب ها برای این است که با آن در مهمانی ها و جشن ها، لاغر و قد بلند به نظر بیایید. البته باید کاملا بلد باشید که چگونه ترکیب استایل خود را انتخاب و ست کنید، وگرنه ممکن نتیجه عکس داشته باشد.لباس شما می تواند یک نقطه عطف و هیجان انگیز در استایل شما باشد. شما با این لباس دیده می شوید و خیلی مهم است که چگونه به نظر بیایید، پس در موقع انتخاب لباس مجلسی برای لاغر و قد بلند دیده شدن، به نکات زیر توجه کنید:

1. طرح پارچه

اول از همه باید به طرح پارچه دقت کنید، اگر ساده و بدون طرح بود که هیچ اما اگر لباسی با پارچه طرح دار را انتخاب کردید، باید توجه کنید که طرح و الگوهای آن، بزرگ و درشت نباشد، چون باعث چاق تر دیده شدن شما خواهد شد. ضمن اینکه لباس هایی با الگوهای طراحی و نقش عمودی، علاوه بر اینکه شما را لاغر نشان می دهد، باعث قد بلندتر دیده شدنتان نیز می شود. 

2. کمربند روشن استفاده کنید

لباسی تیره انتخاب کنید که کمربند روشن داشته باشد. این ترفند باعث می شود هم تمام اندام چاقتان زیر رنگ تیره مخفی شود و هم اینکه با یک کمربند روشن، لباس به دو نیم تقسیم می شود و در نتیجه قدتان بلندتر و کشیده تر دیده می شود. 

3. کفش پاشنه بلند را فراموش نکنید

هرگز یادتان نرود که کفش های پاشنهبلند باعث لاغر و قد بلند دیده شدنتان می شود. با کفش های پاشنه بلند و مجلسی، 5 تا 10 سانت به قدتان اضافه می شود که خودش کلی ارزش دارد. اما باید دقت کنید که اگر می خواهید این ترفند شما به نظر دیگران نیاید و آنها متوجه نشوند که شما برای این منظور کفش پاشنه بلند پوشیده اید، بهتر است از کفش های لژدار استفاده کنید و همچنین کفش هایی با رنگ نود ( رنگ پوست).

یک نکته دیگ اینکه با لباس مجلسی ای که دامنی نامتقارن (کوتاه و بلند) دارد، هرگز نباید کفش تخت بپوشید؛ چون کوتاه و چاق به نظر خواهید آمد. 

4. دامن و بلوز را امتحان کنید!

این یک ترفند و تکنیک زنانه قدیمی است که اگر دقت کرده باشید، همیشه سلبریتی های قد کوتاه مانند کیم کارداشیان، شکیرا و حتی ملکه های کشورهای اسپانیا و... از آن استفاده می کنند. ست بلوز و دامن زنانه باعث لاغرتر و قدبلندتر شدن شما خواهد شد، مخصوصا اگر با رنگ هایی متضاد انتخاب شود. اما درباره انتخاب دامن، باید به چند نکته دقت کنید:

1. دامن کوتاه بپوشید تا توجه را به سمت پاهای شما جلب کند و این توهم را ایجاد کنید که قد شما بلند است.

2. اگر دوست ندارید دامن کوتاه بپوشید، دامنی با مدل خمره ای (یا مدادی) انتخاب کنید که کاملا پسب اندام شما باشد، قد این دامن باید تا زانوهای شما باشد.

3. اگر دوست دارید دامن بلند بپوشید، باید دقت کنید که رنگ آن را در تضاد با بلوزتان انتخاب کنید.

 

5. دامن دنباله دار

لباس مجلسی با دامن دنباله دار هم به خوبی این توهم را ایجاد می کند که شما لاغر و قدبلند هستید. دامن بلند، باعث بلندتر شدن پایین تنه و پاهایتان خواهد شد و همین موضوع، توجه را از سایز و حجم بالاتنه می کاهد.

 

6. لباس های دورنگ برای اندام های نامتعادل

این یعنی اینکه باید از ترکیب و تیره و روشن استفاده کنید. رنگ تیره باعث لاغر و کشیدن شدن بدن و رنگ روشن باعث چاق تر دیده شدن می شود. اگر اندامی نامتوازن دارید که در بخش بالا تنه یا پایین تنه چاق و کوتاه است، از این ترفند برای پوشاندن آن کمک بگیرید. مثلا یک لباس با تاپ روشن و دامن تیره یا یک لباس با تاپ تیره و دامن روشن انتخاب کنید، بستگی به اندامتان دارد.( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام