انتخاب ساعت مچی مناسب



ساعت خود را با کفشتان تطابق بدهید.

به عنوان یک قاعده کلی، اگه شما کفش رسمی میپوشید، ساعت رسمی مناسب خواهد بود. اگر شما کفش ورزشی میپوشید، پس یک ساعت مچی ورزشی مناسب خواهد بود. اگر شما بینابین میپوشید، مانند چکمه، کفش قایق، و یا فلیپ فلاپ ها، یک ساعت معمولی و روزمره بهترین انتخاب شما است.
یک ساعت روزمره انتخاب کنید که با لباسهای عادی میشود پوشید.

ساعت همه روزه باید خنثی و با دوام باشد، از آنجایی که اون در طی همه فعالیت های روزانه، از جمله کار، عملکردهای اجتماعی گاه به گاه، و ماموریت استفاده می شود. فولاد ضد زنگ انتخاب محبوبی است زیرا هم خنثی و هم محکم است، اما گزینه های دیگر عبارتند از ساعتهای پایه ساخته شده از تمام انواع مواد مختلف، از جمله پلاستیک و لاستیک.( سیارک)

یک ساعت مچی رسمی برای مراسمی که نیاز به لباس های رسمی داره بپوشید. این شامل عروسی، ترحیم، تشییع جنازه، شام رسمی، اجرای اپرا و تئاتر، و سایر رویدادهای رسمی است. ساعت رسمی یک جلایی به لباسهای کاملتان میدهد.
• ساعت رسمی معمولا از یک فلز گرانبها (نقره، طلا و یا پلاتین) ساخته شده اند، و می تواند فوق العاده گران باشند، بسته به نام تجاری و مواد.
• بسیاری از مردم ترجیح می دهند یک ساعت مچی رسمی که از فلز مشابه ای در مایه های بقیه طلا و جواهرات و لوازم جانبی شان ساخته شده است را بپوشند. به عنوان مثال، یک زن که یک گردنبند پلاتین میپوشد ممکن است ترجیح دهد یک ساعت از پلاتین، نقره، یا طلا سفید بپوشد، در حالی که یک مرد که دکمه سر دست طلا میپوشد معمولا ترجیح می دهد یک ساعت مچی طلا بپوشد. 
• ساعت رسمی می تواند فوق العاده گران باشد، و به عنوان یک نماد منزلت در میان مردان دیده شود. اگر یک ساعت رسمی گران را در بودجه خود ندارید، میتونید کلا از ساعت رسمی صرف نظر کنید. زیرا یک ساعت مچی ارزان قیمت می تواند بار منفی را داشته باشد، در حالی که هیچ عواقبی برای نپوشیدن یک ساعت مچی در این موارد وجود ندارد.


یک ساعت مچی ورزشی بپوشید. شما می توانید آن را به عنوان یک ساعت روزمره، و یا به عنوان یک ابزار کاربردی برای دویدن و یا بدنسازی استفاده کنید. ساعتهای ورزشی می توانند با لاستیک، پلاستیک، و یا حتی باندهای پارچه ای جهت دوام، ضد عرق بودن، و اغلب مقاوم در برابر آب ساخته شده باشند. توجه نزدیک به دستورالعمل هایی که همرا با ساعت هستند داشته باشید آنها به شما خواهد گفت که چقدر در مقابل آب مقاوم هستد.
• ساعت ورزشی خود را هنگامی که نیاز دارید زمان را داشته باشید، عمق یا سرعت را اندازه گیری کنید، از یک قطب نما کمک بگیرین، و یا زمانی که شما از دیگر امکانات ویژه گنجانده شده است بپوشید.( سیارک)
• در خارج از کارهای ورزشی، شما می توانید ساعت ورزشی خود را با یک پیراهن آستین بلند و یا حتی یک کراوات معمولی بپوشید.
• هرگز یک ساعت مچی ورزشی را با یک کت و شلوار نپوشید — این معادل مد پوشیدن کفش کتانی با لباس مخصوص مهمانی رسمی است! این طعم و مزه فقیرانه ای را می دهد.

یک ساعت مچی لباس برای کسب و کسب و کار معمولی بپوشید. این امر می تواند مناسب با چیزی کمی بیشتر از لباس هاکی و چوگان، مانند یک لباس پیراهن و ژاکت باشد. ساعت لباس معمولا ساده تر از ساعت های رسمی است، و به طور کلی همان سطح زینت را که ساعت رسمی می تواند داشته باشد را نخواهد داشت. 
• یکی را با یک بند چرم سیاه و سفید و یا قهوه ای نازک را بپوشید در مواردی که نیاز به لباس نیمه رسمی، پوشاک و لباس های حرفه ای کسب و کار، و یا حتی کسب و کار معمولی، از جمله کاپشن با شلوار یا شلوار جین، لباس، و شلوار با یک بلوز زیبا یا ژاکت دارید.
• کفش و کمربند خود را به بند ساعت تطبیق بدهید. اگر کفش شما سیاه و سفید است، پس یک ساعت مچی با یک بند قهوه ای را نپو شید.
• چند بند برای ساعتان بخرید، تا به راحتی و ارزان بتوانید ساعت خود را با کفش و کمربند خود مطابقت دهید. یا، دنبال بندی که ترکیبی از قهوه ای و سیاه و سفید است بگردید.

ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام