چگونه اثاث کشی در تابستان را کنترل کنیم؟

 نوع جابجایی است که برای افراد بسیاری معنا دارد.

در واقع  برخی از افراد در محل هایی قرار می گیرند که سالیان سال در آنجا به سادگی می مانند چونکه آسانتر از جابجایی است. علاوه بر دو یا سه ماه برنامه ریزی برای انجام جابجایی(نسبتا) بی زحمت به سمت محل جدید ، تدارکات جابجایی واقعی برای کنار آمدن با آن بسیار سخت است. و در اینجا تمام نمی شود. ماه ها بعد از جابجایی، اکثر مردم هنوز در حال مرتب سازی جعبه ها ، کیف ها و باز کردن اسباب ها هستند و نقطه ای را در محل جدید برای خود پیدا می کنند.

وای !

حالا ، این مساله را به موقعیت تنش زا اضافه کنید که شما می بایست در تابستان اثاث کشی کنید شما فقط کار حرکت خود را پیچیده کرده و هزینه ی حرکت را افزایش داده اید. چرا ؟ دلایل مختلفی وجود دارد.

اولین روز در روز کارگر ، شلوغ ترین زمان سال برای جابجا شدن است. به خاطر افزایش تقاضای مشتری ، معمولا در تامین رانندگان و خدمه ی اثاث کشی موجود ، کسری وجود دارد. این مساله به افزایش هزینه ها کمک کرده و به این معناست که اکثر شرکت های  اثاث کشی ، منابع خود را برای بیشتر کردن ظرفیت خواهند داشت. همه ی اینها به استفاده از کمک فصلی اضافه می شود که مثل رانندگان و بسته بندی کنندگان ، تجربه ی کمتری دارند- که به افزایش سطوح تنش شما اضافه می شود. علاوه بر این ، شاید مشکلاتی را در زمان افزودن خدمات اضافه در روز جابجایی داشته باشید. اگر بدنبال انعطاف پذیری هستید ، جابجایی در فصل تعطیلی ، ایده ی بهتری است.

نه تنها باید پول بیشتری برای جابجایی در تابستان بپردازید ، بلکه واقعا خدمات کمتری نیز در معامله دریافت کرده چونکه تقاضای فصلی تابستان در این صنعت قرار دارد. چه چیزی برای کاهش تنش این وضعیت کنونی غیر ایده آل می توانید انجام دهید ؟ نکته های زیر را دنبال کنید !

  1. کارکنان خود را برای گرما آماده کنید.

به یاد داشته باشید ، هوای گرم باعث می شود تا جابجایی شما ، اصلا خوب نباشد. مطمئن باشید اثاث هایی مثل شمع ، دی وی دی ، سی دی در زمان جابجایی و در مسیر حرکت به سمت خانه ی جدید ذوب نشوند. نه تنها گرما لوازم خاص را آب کرده بلکه باعث اقلامی را که در اطراف آن نیز قرار دارند ، خراب می کند. این لوازم را در جعبه های مخصوص خود قرار داده و کاملا آنها را دورپیچی کنید. بهتر اینکه ، آنها را در ماشین خود با تهویه ی بهتر قرار داده و در ابتدا به سمت خانه ی جدید ببرید.

  1. آبدار و خنک کردن

آب و نوشیدنی را برای خود و کمک کنندگان تهیه کنید و اکثر گروه های اثاث کشی حرفه ای ذخیره ی مناسبی از نوشیدنی دارند حتی اگر شما از طرفداران نباشید ، این ایده ی خوبی است که چیزی برای آنها داشته باشید. یک بطری آب خریداری کرده و آن را قبل از اثاث کشی در یخچال خانه ی جدید قرار دهید که در نتیجه نوشیدنی هایی را با کمترین تلاش خواهید داشت. مطمئن باشید که لباس مناسب فصل را پوشیده و بررسی کنید که تهویه ی هوا  در این خانه و خانه ی جدید درست کار می کند. قرار دادن محیط آبدار و سرد کردن به موقع آن اثاث کشی را برای همه کمتر خسته کننده می کند.

  1. به فکر بچه ها ( و حیوانات خانگی ) باشید .

برنامه ریزی برای راحتی بچه ها و حیوانات خانگی ، احتمالا  به فکر کردن زیاد ، کار ندارد ولی در فضای شتابان اثاث کشی ، به راحتی ، آنها در  به این سو و آن سو حرکت کرده و همه چیز را بهم هم می ریزند. بهترین برنامه این است که بگزارید اعضای خانواده و بچه ها و حیوانات تا آخر اثاث کشی ، کاملا بیرون باشند. رویهم رفته ، آنها احتمالا راحتتر خواهند بود اگر فعالانه درگیر همه ی این کارهای سخت و جابجایی در تابستان گرم نباشند.

اگر در حال برنامه نویسی اثاث کشی در فصل تابستان هستید ، مطمئن باشید که با یک شرکت اثاث کشی مشهور تماس گرفته و سعی خود را کرده تا زمانی که یکی از مشهورترین آنها را پیدا کنید. مطمئنا بدنبال نقدهایی باشید که در تابستان نیز نوشته شده اند تا دقیقا بدانید درگیر چه چیزی هستید.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید