تبلیغات حرفه ای 3 مورد


1- هر چه کمتر بهتر

این یک قانون ساده است اما قانونی که می تواند تمام تمایزها را به وجود آورد. بکارگیری یک بنر برای درک تمام پیام های احتمالی و مملو کردن آن از تصاویر و نوشته ها، بسیار وسوسه انگیز است، اما از دیدگاه یک کاربر نهایی، پیام دهی با نوشته ها و تصاویر درشت، پررنگ و ساده، مؤثرترین راه برای جلب توجه است. این روش همچنین حرفه ای و مطمئن به نظر می رسد.

2- استفاده هوشمندانه از رنگ ها

بکارگیری مواد اولیه با کیفیت بالا در آگهی های ما و آگهی های غلطکی بدین معنی است که یک چاپ کاملاً رنگی و پرجنب وجوش تولید خواهد شد، بنابراین طراحی شما همواره باید به صورت حداکثری از رنگ استفاده کند. به محیط بیاندیشید آگهی شما در کجا نصب خواهد شد؟ رقابت شما چگونه به نظر خواهد آمد؟ سپس شما می توانید از رنگ ها به نحوی استفاده کنید که در میان انبوه آگهی ها متمایز باشید. اگر شما یک تجارت را راه اندازی کرده اید، از بکارگیری رنگ ها در برند خود و موقعیت مشخص نماد خود در قسمت فوقانی بنر، اطمینان حاصل کنید. با این عمل شما مطمئن خواهید شد که یک هویت برندی استوار را در سراسر مواد بازاریابی خود توسعه داده اید.( سیارک)

3- کلمات خود را شمارش کنید

یک عابر باید به ساده ترین روش ممکن متوجه شود که شما که هستید و چه چیزی برای عرضه دارید. استفاده از انبوهی از متن ها می تواند شلوغ و آشفته جلوه کند و برای مخاطبان شما ناخوشایند به نظر برسد. بر روی پیام کلیدی یا ارزش های برندِ خود کار کنید و آن را بزرگ و پررنگ طراحی کنید. اثربخشی یک پیام یا تصویر کوتاه و قابل توجه، صدها برابر بیشتر از صدها کلمه خواهد بود. شما به این نیاز دارید که آگهی شما توجهات را به خود جلب کند و بیننده را به خود جذب نماید، نه این که باعث خستگی آن ها شود.ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام