10 دلیل برای اینکه با کودکان خود به مسافرت برویم

مسافرت تغییری در زندگی می باشد. خارج شدن از برنامه روزانه و انجام برخی ماجراجویی ها انسان را زنده می کند. مسافرت در زندگی من بهترین زمان های زندگی من را تشکیل می دهد، من به عنوان مادر سه فرزند نوجوان بی صبرانه منتظر فرصتی برای مسافرت با آنها می باشم. و در اینجا به دلایلی برای مسافرت با بچه ها اشاره شده است.


1. برای این که به بچه ها نشان دهیم که دنیا بزرگ است.
مردم می گویند که "دنیا بسیار کوچک است". بله برخی اوقات مثلا وقتی که با کسی به یک دانشگاه می روید و در جایی یکی از آشنایان دور خود را می بینید، به نظر می رسد که دنیا کوچک است. اما حقیقت این است که دنیا بسیار بزرگ می باشد. گذراندن زمان دور از خانه، جایی که هیچ کس شما را نمی شناسد، شما را مجبور به شناختن جهان می کند و شما می فهمید که دنیا بزرگتر از محل زندگی شماست. چه فرزند شما ستاره تیم فوتبال باشد و یا اینکه در جستجوی یافتن دوستانی در اطراف خود باشد، با خارج شدن از منزل در میابد که ماهی تنهایی در میان دریایی بزرگ است. دنیای بزرگی در خارج از زندگی گروهی وجود دارد و نشان دادن جهان وسیع به بچه ها به آنها کمک خواهد کرد که جایگاه خود را در جهان بفهمند.
2. جدا شدن و واقعا متصل شدن
بچه ها و بزرگسالان این زمان واقعا فرصت زیادی را پشت دستگاه های الکترونیکی صرف می کنند. افراد زیادی هستند که بیشتر از همدیگر در مقابل آلات فن آوری قرار می گیرند؛ ساده تر است که افراد در مطبوعات، متون، و تلویزیون های اجتماعی شد کنند تا اینکه با یکدیگر صحبت نمایند. جدا شدن از خانواده به شما اجازه می دهد که زمان با کیفیتی را در کنار هم بگذرانید.
3. درباره خودتان چیزهایی یاد بگیرید.
استراحت کردن در میان هرج و مرج روزانه یک خانواده شلوغ کاری دشوار می باشد. دوری از کار و فعالیت های برنامه ریزی شده بچه ها به شما کمک خواهد کرد که بیشتر همدیگر را بشناسید. آیا بچه شما در جستجوی هیجان است یا اینکه سعی در یافتن چیزهای جدید دارد؟ شما چطور؟ آیا خانواده شما علاقه مند به پیروی از یک برنامه است یا اینکه ترجیح می دهد که کارها به صورت خود به خودی انجام شوند؟ علاقه های مشترک شما در مسافرت کدام ها هستند؟ در سفر خانوادگی بعدی خود دوست دارید که به کجا بروید؟(سیارک)
4. جزئیات را ببینید.
کودکان ناظر هستند، و نیاز به زمان هایی برای تحسین طبیعت اطراف خود دارند. مسافرت با بچه ها شما را وادار می کند که خود را در موقعیت آنها قرار دهید؛ شاید نحوه حرکت شما آهسته شود چرا کودکان همواره اطراف را مشاهده خواهند کرد و احتمالا شما هم علاقه مند خواهید شد که محیط را از دیدگاه آنها ببینید.
5. دنیای آنها را توسعه خواهید داد.
مسافرت ما را وادار می کند که غذاها، موسیقی، شیوه ها، فرهنگ ها، و زبان های نا آشنا تجربه کنیم. بچه های شما چیزهای جدید مورد علاقه خود را کشف خواهند نمود.
6. درک خود از ماجراجویی را تعیین نمایید.
بچه های کوچک به صورت طبیعی ماجرا جو هستند؛ آنها علاقه مند به کشف دنیای خود می باشند. آنها جذب تجربه های جدید، هیجان های دیداری، شنیداری، لمسی، مزه ای و بویایی می شوند. کشف جهان در کنار کودکان موجب بازسازی احساسات شما برای انجام ماجراجویی می شود و شما را به مسافرت های جدیدتر ترغیب می کند.
7. ایجاد برخی خاطرات
مسافرت با هم برای خانواده ها راه خوبی برای ایجاد خاطرات می باشد، و آنها در کنار هم می توانند داستان های خارق العاده ای به وجود بیاورند. (سیارک)
8. نشان دادن پاداش سخت کوشی به بچه ها
مسافرت می تواند گران قیمت باشد. اما به بچه ها نشان می دهد که سخت کوشی منجر به تعطیلات خارق العاده می شود. شما می توانید اخلاق کاری قوی و مسئولیت پذیری مالی را با آموزش صرفه جویی و بودجه بندی در طی مسافرت به بچه ها یاد بدهید.
9. به بچه ها تاریخ را آموزش دهید.
آیا اهرام مصر نزدیک و یا شخصی می باشند؟ بله لطفا. دیدن مناظر معروف منجر به زنده شدن متون می شود. آیا راه بهتری برای یاد دادن تاریخ به بچه ها بهتر از سفر کردن به محل های تاریخی وجود دارد؟
10. منجربه افزایش محبت می شود؟
مسافرت به افراد خانواده شما کمک می کند که برای امکاناتی که در اختیارشان قرار داده اید متشکر باشند، و به شما کمک می کند که پی به میزان امنیت، غدا، آرامش و سرپناهی را که برای آنها مهیا نموده اید ببرید. دیدن داستان های خبری همانند بودن و قرار گرفتن در آن محل نیست. توسعه ارتباطات شخصی با افراد مناطق دیگر جهان می تواند برای همیشه طرز فکرهای شما را تغییر دهد.(سیارک)

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید