چرا فرزندان به توجه شما نیاز دارند

(سیارک)  : بیمه‌ی عمر یک باید نیست. اما، اگر شما فرزند داشته باشید، آنگاه ماجرا کاملا فرق می‌کند. در اینجا چند دلیل برای اینکه چرا شما نیاز دارید تا احساس امنیت و ایمنی نمایید ارائه شده است:


1. فرزندان شما نباید بی‌خانمان باشند.
والدین خوب می‌دانند ، چقدر مهم است که مانع از بی‌خانمان شدن فرزندان خود شوند. تعداد افرادی که اموال خود را از دست می‌دهند رو به افزایش می‌باشد. اجازه ندهید فرزندان شما بخشی از این آمار ناراحت‌کننده باشند. اطمینان حاصل نمایید که در صورت درگذشت شما، فرزندانتان خانه‌ی شما را به ارث خواهند برد. پرداخت اجاره یا وام مسکن می‌تواند تضمین گردد اگر شما بیمه‌ی عمر داشته باشید.
2. ایمنی فرزندان شما نباید در معرض خطر قرار گیرد.
هزینه‌های وام مسکن کمتر از یک مراقب فرزند پاره وقت هزینه دارد. این امر توسط متخصصانی تخمین زده شده است که در این مورد تحقیق کرده‌اند. هزینه‌ی مراقب فرزند بیش از 26% از سال 2009 افزایش یافته است درحالیکه حقوق متوسط ثابت باقی مانده است. اگر فرزندانتان، شما را از دست بدهند، آنگاه این هزینه‌ها با بیمه‌ی عمر پوشش داده می‌شود. به فرزندان خود کمک کنید تا احساس امنیت نمایند.
3. بهترین آموزش می‌تواند تضمین گردد.
هزینه‌های دانشگاه در حال افزایش می‌باشد. ماموریت شما این است که به فرزندان خود کمک نمایید تا بهترین آموزشی را داشته باشند که می‌توانید برای آنان فراهم سازید. اجازه دهید رویای فرزندانتان به حقیقت بپیوندد و بیمه‌ی عمر بگیرید. احساس امنیت مالی فوق‌العاده می‌باشد. آینده‌ی آکادمیک فرزند شما به شما بستگی دارد.
4. فرزندان شما نباید هزینه‌ی مراسم تدفین شما را بپردازند.
به طور متوسط، یک مراسم تدفین حدود 8000 دلار هزینه دارد. این هزینه بر روی دوش فرزندان شما می‌افتد اگر شما به این مساله رسیدگی نکنید. اگر شما بیمه‌ی عمر داشته باشید، آنگاه مواجهه با این شرایط را برای نزدیکترین اقوام خود آسانتر می‌نمایید. واقع‌بین باشید و زندگی افراد دیگر را حتی پس از مرگ خود نیز تسهیل نمایید.

کارهایی که پدرومادر قوی انجام نمی‌دهند

10 نکته ای که اگر والدین انجام دهند مسیر موفقیت فرزندان را هموار می کنند

اگربه تازگی صاحب فرزند شده اید این هشت محصول میتوانند به شما کمک کنند

فریاد در بچه‌ها می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

ترجمه  itrans.ir / هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع (سیارک)  ممنوع است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید