حالا میتوانید ماشین های اسباب بازی تندرو را به سمت برادرتان برانید

(سیارک)  : در 40 سال اخیر ماشین های تندروی زیادی، تقریبا شبیه به هم، بوجود آمده اند که میتوان آن ها را برای بستگان خریداری کرد. اکنون سوال غیرمنتظره ولی جالبی پیش آمده است: چه میشود اگر این اسباب بازی تندرو کوچک ماشین های اسباب بازی باشند؟


پاسخ لذت بخش است: شرکت اسباب بازی نیترو که امسال تابستان شروع به عرضه کرده است، 48 مدل ماشین های اسباب بازی تندرو با وسایل جانبی گوناگون تولید کرده است و به شما امکان میدهد در سطح میکرو یک تجربه جالب ماشین سواری بدست آورید ( مثل Ricochet Racers که مدلی قدیمی است). این حرکت برای تولید مدل های جدید ماشین های اسباب بازی حرکتی جالب برای تولید اسباب بازی هایی قدیمی با مدل های جدید و فرصتی برای انتقام گرفتن از فضای کوچک خانه است.
اگرچه در ظاهر به نظر نمیرسد این ماشین ها زیاد تندرو باشند. شرکت نیترو به روش جالبی روش های قدیمی خود در تولید این ماشین ها را تغییر داده است. این ماشین ها به نسبت مدل های قدیمی خود بزرگتر هستند. این مدل ها هنوز به روش بخار کار میکنند اما طوری طراحی شده اند که شتاب افقی زیادی دارند. اگرچه هنوز ذات مدل های نیترو را دارند و میتوان با آن ها مانور و چرخش های سریعی داشت.

شتاب حرکتی
در کل 5 مدل ماشین های نیترو داریم که همه آن ها شتاب خوبی دارند. آنها از 10 دلار، همان مجموعه مدل Throttleshot Blitz که یک ماشین و دو جای پا دارد و میتوانید آن را بسته به خواستتان دقیقا به آنجایی که میخواهید برانید شروع میشوند، تا قیمت 50 دلار در مجموعه 9 ماشینی Motofury Rapid Rally که قابلیت پرش طول و پرش ارتفاع دارند و تنظیمات دلخواه زیادی دارند، متغیر هستند. مدل 40 دلاری DuelFury دو اگزوز و چرخ های آتشین (همان تسمه های پلاستیکی) دارد و 4 ماشین است و 8 آپشن دارد. و همینطور مدل های دیگر! شما میتوانید با 10 دلار 6 ماشین و با 6 دلار 3 ماشین به مجموعه خود بیفزایید.
یکی از جنبه های تفریح این است که خودتان را به هیچکدام از این مجموعه ها محدود نکنید. مدیر فروش نیترو، میشل ریچ میگوید: قضیه راجع به تنوع در بازی کردن است!" و اضافه میکند که خرید یک مجموعه باید تنها شروع کار باشد. او میگوید: "باید به کودکان باهوش خود اجازه بدهید تا با بازی کردن قوه تخیل خود را رشد و توسعه دهند".
همچنین این موضوع به شرکت نیترو اجازه میدهد که با خیال راحت به پیشرفت این اسباب بازی ها توجه کند. فعالیت در یوتیوب باعث شده است شهرت این شرکت با توجه به ابراز نظر هنرمندان و مردم افزایش یابد ( برای مثال یکی از ویدیوهای آنان 70 میلیون بار بازدید داشته است). اگر یک عدد ماشین اسباب بازی انقدر برای شما هیجان انگیز است فکرش را بکنید که با یک مجموعه از این ماشین های تندرو چه کاری میتوانید بکنید. ریچ میگوید:"قضیه راجع به بازی فعال و خلاقانه است. به این وسیله کودکان میتوانند با این ماشین های هرطور که میخواهند بازی کرده و از آن ویدیو تهیه کنند."
جاده باز بودن
نیترو مشکل ماشین های اسباب بازی قدیمی را حل کرده است. با آن ها نمیشد در فضای بسته زیاد بازی کرد درحالی که با این مجموعه جدی این قابلیت به خوبی وجود دارد.
دوباره میگوییم، بسیاری از ماشین های این شرکت این قابلیت ها را دارند. شرکت نیترو تنها در حال گسترش مرزهای تولید خود نیست، بلکه در حال رقابت با شرکت های قدرتمندی مثل HOT WHEELS و شرکت های تکنولوژی-پایه جدیدی مانند Anki Overdrive نیز میباشد. ریچت تصدیق میکند که این یک بازار رقابتی است اما همچنین میگوید که سود آن 3 میلیارد دلار در سال است. این به معنای یک فرصت بزرگ مخصوصا برای شرکتی است که محصولات ویژه ای نیز دارد.
او میگوید: " ما فکر میکنیم که ماشین های اسباب بازی ساخت شرکت ما عملکرد متفاوتی نسبت به محصولات رقبا دارد. با اینکه دچار غرور نشده ایم و در عین سختی کار، تولیدات ما بر اساس تخیلات کودکان شما است. قضیه تنها تطابق محصولات ما با تخیل، خواسته های ویژه شما در هرجایی است که شما بخواهید".(شاید فقط نه روی یک فرش زبر! ).
اگرچه نشان دادن و اثبات این مزیت ها به نسل جوان کار سختی نیست و برای طرفداران ماشین های اسباب بازی های کوچک تندرو، گستره بزرگی از تنوع و هیجان برای بازی کردن وجود خواهد داشت.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید