تاریخ انتشار بازی های جدید بخش 2

تعداد بازی‌های ۲۰۱۶ آن‌قدر زیاد است که برخی از شرکت‌ها عرضه‌ی بازی‌های‌ خود به 2017 موکول کرده اند. قرار است در سه ماهه‌ی آینده، عناوین بسیار خوبی روی دو کنسول سونی و مایکروسافت و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

تعداد بازی‌ها برای زمستان امسال خیلی زیاد است در هر پست تاریخ انتشار 5 بازی گذاشته می شود.

1- بازی: Memoranda مموراندا

بازی: Memoranda مموراندا

تاریخ انتشار: ۶ بهمن

پلتفرم: PC

بازی «مموراندا» از عناوین قدیمی ایرانی می باشد که مراحل ساخت و توسعه‌ی آن، در استودیوی Bit Byterz انجام می شود . بازی مموراندا در سبک اشاره و کلیک ساخته شده است مموراندا از نظر بصری بسیار زیبا می باشد و پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید تا ببینیم چه قصه‌ای را برایمان تعریف می کند.داستان های بازگو شده در این بازی با الهام از داستان‌های کوتاه «هاروکی موراکامی» بازگو می شود.

بازی: Hitman: The Complete First Season هیتمن

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن

پلتفرم: PS4، Xbox One

شرکت اسکوئرانیکس، شماره‌ی جدید از مجموعه بازی‌های هیتمن را به صورت چند قسمتی عرضه کرده ؛ یعنی مثل بازی اپیزودیک، باید برای مراحل آن به صورت جداگانه مبلغی را پرداخت کنید. بازی بسیار خوب است و چه از سوی منتقدان و چه از سوی طرفداران این مجموعه، بازخوردهای بسیار خوبی گرفته است. با این حال، بسیاری از افراد مثل ما، علاقه‌ای به خرید و دانلود جداگانه‌ی قسمت‌ها ندارند. اسکوئرانیکس نسخه‌ی دیسکی هیتمن را که هر شش قسمت بازی را در خودش دارد، روی کنسول‌ها عرضه خواهد نمود. (سیارک)

بازی: Yakuza 0

 

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن

پلتفرم: PS4

اینکه بازی‌های یاکوزا نسخه‌ی انگلیسی داشته باشند، موضوعی غریب در صنعت بازی‌های ویدیویی است. به همین دلیل هم هر شماره از بازی‌های یاکوزا که در غرب عرضه می‌شود را غنیمتی می‌شماریم ؛ شاید سگا این موضوع را مشاهده کرده و تصمیم گرفته سایر بازی‌های این مجموعه را هم به زبان انگلیسی عرضه کند. در این بازی، «کازوما»، شخصیت اصلی مجموعه یاکوزا را در جوان‌ترین حالت‌اش مشاهده می کنیم.اگر یاکوزا را دوست دارید، حتما Yakuza 0 را تهیه کنید.

بازی: Naruto: Utlimate Ninja Storm 4 – Road to Boruto

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن

پلتفرم: PS4، Xbox One

اولین بسته‌ی الحاقی ناروتو جدید، روی پسر ناروتو یعنی «بوروتو» تمرکز دارد. این بسته‌ی الحاقی، مجموعه‌ی بزرگی از شخصیت‌های جدید و یک خط داستانی تازه را به بازی اضافه کرده است. این شخصیت‌های جدید، فرزندان ناروتو، ساسکه و ساکورا و نسخه‌های پیرتر این سه شخصیت را شامل می گردد. لباس‌های جدید شخصیت‌ها هم بخشی از بسته‌ی الحاقی Road to Boruto می باشد. (سیارک)

بازی: Nioh

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن

پلتفرم: PS4

استودیوی بازی‌سازی «تیم نینجا»، چند وقتیشروع به ساخت یک بازی سامورایی، با سبک و سیاق مجموعه بازی‌های دارک سولز کرده است. بازی Nioh از نظر روند، کاملا شبیه به بازی‌های دارک سولز و بلادبورن می باشد؛ در این بازی سامورایی، با دشمنانی سرسخت طرف شده و بارها کشته می شود. Nioh در محیطی کاملا ژاپنی و داستانی سامورایی دارد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید