سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty : WW2

 شرکت «اکتیویژن» و استودیوی «اسلج هلمز» به تازگی مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: WW2 را منتشر کردند.

طبق سنت های همیشگی، در ماه آبان هر سال نسخه جدیدی از مجموعه مشهور و پرطرفدار ندای وظیفه در انتظار گیمرها است. نسخه سال میلادی ۲۰۱۷ این مجموعه تفاوت زیادی با نسخه های اخیر دارد، چرا که شرکت اکتیویژن سرانجام به صحبت ها و بازخورد کاربران خود گوش فرا داد و از جنگ های آینده، مدرن و علمی – تیخیلی فاصله گرفت و به ریشه های اصلی این سری یعنی جنگ های جهانی بازگشت.

اگرچه عده ای بر این باورند که عرضه بازی بتلفیلد ۱ و فروش فوق العاده آن باعث تغییر روند سری Call of Duty شد، اما اغلب بازیکنان با جنگ های جهانی نسخه های ابتدایی این فرانچایز خاطره های بسیاری دارند و شرکت اکتیویژن تصمیم هوشمندانه‌ و به موقعی را برای نسخه جدید ندای وظیفه اتخاد کرد.(سیارک

حال که کمتر از یک هفته با انتشار نسخه جدید این مجموعه فاصله داریم، توسعه دهندگان به منظور آمادگی پی سی بازها، ساعاتی پیش سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: WW2 را اعلام کردند.

بنا به اطلاعات منتشر شده، استویدیو اسلج هلمز سیستمی به مشخصات پردازنده مرکزی اینتل Core i3 3225 3.3 GHz، رم ۸ گیگابایتی، کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 660 و یا GTX 1050 (با دو گیگابایت حافظه داخلی)، دایرکت ایکس ۱۱ و فضای خالی ۹۰ گیگابایت را به عنوان سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: WW2 توصیه کرده است؛ به بیان دیگر، بازیکنان و گیمرها با داشتن سخت افزارهای گفته شده می توانند این عنوان شوتر جدید را در پایین ترین تنظیمات گرافیکی بر روی پلتفرم پی سی اجرا و تجربه کنند.

حال از آنجا که بیش از نیمی از پی سی بازها به دلیل کیفیت بیشتر عناوین ویدیویی بر روی پلتفرم پی سی، همواره به دنبال بهترین تجربه ممکن از لحاظ گرافیکی بازی های مورد علاقه خود هستند، سازندگان سیستم پیشنهادی بازی کال اف دیوتی: ورلد وار ۲ را نیز مشخص کرده اند. بر اساس آن، بازیکنان جهت اجرا بازی با بالاترین تنظیمات گرافیکی به پردازنده مرکزی اینتل Core i5-2400 و رم ۱۲ گیگابایتی احتیاج دارند.

کارت گرافیک سیستم این افراد باید مشابه و یا قوی تر از کارت گرافیک های انویدیا GeForce GTX 970 و یا GTX 1060 (با شش گیگابایت حافظه داخلی) باشد. همچنین سیستم عامل پیشنهاد شده، ویندوز ۱۰ (فقط نسخه ۶۴ بیتی) است. به علاوه، این افراد جهت نصب بازی باید ۹۰ گیگابایت فضای خالی داشته باشند.

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: WW2 را مشاهده کنید.

سیستم عامل: ویندوز ۷ و جدیدتر (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
پردازنده مرکزی: اینتل Core i3 3225 3.3 GHz یا ای ام دی Ryzen 5 1400
رم: ۸ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660 یا GTX 1050 یا ای ام دی RX 550 و یا ATI Radeon HD 7850
حافظه کارت گرافیک: ۲ گیگابایت
دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
اتصال به اینترنت: نیاز است
فضای مورد نیاز: ۹۰ گیگابایت
کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس ۱۱
سیستم پیشنهادی بازی Call of Duty: WW2

سیستم عامل: ویندوز ۷ و جدیدتر (فقط نسخه ۶۴ بیتی)
پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-2400 یا ای ام دی Ryzen R5 1600X
رم: ۱۲ گیگابایت
کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 یا GTX 1060 یا ای ام دی Radeon R9 390 و یا RX 580
حافظه کارت گرافیک: ۶ گیگابایت
دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
اتصال به اینترنت: نیاز است
فضای مورد نیاز: ۹۰ گیگابایت
کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس ۱۱
بازی Call of Duty: WW2 دارای ویژگی زاویه دید وسیع تری است که میزان آن بسته به رزولوشن و صفحه نمایش بازیکنان متغیر است. میزان زاویه دید بازیکنانی که نسبت تصویر صفحه نمایش های آن ها ۴:۳ و یا ۱۶:۱۰ تقریبا بیشتر از ۱۰۰ است. حال این میزان برای نسبت تصویر صفحه نمایش های ۱۶:۹ و صفحه نمایش های فوق عریض (۲۱:۹) به ترتیب ۹۵ و ۸۰ است. چنانچه نسبت تصویر صفحه نمایش شما بیشتر از مقادیر گفته شده باشد، میزان زاویه دید در بازی عدد ۷۰ خواهد بود.

استودیوی اسلج هلمز در بیانیه ای اعلام کرده است که تنظیمات گرافیکی بازی ندای وظیفه جنگ جهانی دوم بسیار پیشرفته طراحی شده و دارای تنوع زیادی است. از این رو، بازیکنان می توانند گزینه های گرافیکی گوناگونی را بر اساس سخت افزار سیستم و سلیقه خود تغییر دهند و از بازی لذت ببرند.(سیارک

در همین راستا، توسعه دهندگان فهرستی از ویژگی های این عنوان مورد انتظار را با طرفداران و علاقه مندان به اشتراک گذاشتند که تا حدودی می‌تواند سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: WW2 را تعیین کند. این فهرست به شرح زیر است:

پشتیبانی کامل از رزولوشن ۴K واقعی
نرخ فریم ریت نامحدود و بالا (تا ۲۵۰ فریم بر ثانیه)
امکان شخصی سازی کامل موس و کیبورد
پشتیبانی از کنترلرها
پشتیبانی از ویژگی HDR
پشتیبانی از صفحه نمایش های G-Sync انویدیا
پشتیبانی از صفحه نمایش های FreeSync
پشتیبانی از صفحه نمایش های فوق عرض (Ultrawide)
پشتیبانی موس از رزولوشن های بالا
تنظیمات گرافیکی پیشرفته
زاویه دید وسیع تر (FOV)
پیش نمایش گزینه ویدیو
گزینه های تغییر رزولوشن بسیار ساده هستند
وجود گزینه برای نگه داشتن جدول امتیازات (Scoreboard)
وجود گزینه جهت تداوم دویدن بازیکن
ارسال اطلاعیه در خصوص به حداکثر رسیدن توان کارت گرافیک (در بالای صفحه نمایش)
جست و جو و رفع مشکلات هماهنگی خودکار موس در صفحه نمایش ها با رزولوشن بالا
از دیگر خبرهای مرتبط با عنوان ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم می توان به آغاز امکان پیش دانلود نسخه نهایی بازی اشاره کرد. بر اساس گزارشات اخیر کاربران، در حال حاضر پیش خریداران و دارندگان تمامی پلتفرم ها اعم از پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و رایانه شخصی می توانند نسخه نهایی بازی را دریافت و منتظر زمان انتشار بازی باشند.(سیارک

حجم نسخه نهایی بازی بر روی پلتفرم های مختلف متفاوت است به طوری که حجم نسخه ایکس باکس وان بازی ۴۵ گیگابایت و حجم نسخه پلی استیشن ۴ بازی ۵۶٫۶ گیگابایت اعلام شده است. همان طور که مشاهده می کنید، اختلاف حجم میان دو نسخه پلی استیشن ۴ بازی Call of Duty: WW2 زیاد است و هنوز علت آن از سوی توسعه دهندگان مشخص نشده است.

همچنین دقایقی پیش یکی از کاربران انجمن معتبر نئوگف به نام Shungokusatsu، تصویری مربوط به دانلود بازی Call of Duty: WW2 را به اشتراک گذشته که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

امکان پیش دانلود بازی با حجم ۹۰ گیگابایت از طریق شبکه استیم نیز برای پی سی بازها و دارندگان پلتفرم رایانه شخصی فراهم شده و بازیکنان برای آن که در زمان انتشار بازی وقت خود را صرف دانلود نکنند، می توانند هم اکنون با مراجعه به شبکه استیم نسبت به دریافت دیتا اقدام کنند.

همان طور که از اسم بازی پیداست، داستان عنوان Call of Duty: WWII روایت گر جنگ جهانی است که بازیکنان حوادث سرباز جوان پیاده نظام کشور ایالات متحده آمریکا به نام «رونالد دانیلز» را دنبال می کنند. «رونالد دانیلز» برای اولین وار در این نوع جنگ ها حضور یافته و در روز D-Day، یک جنگ تمام عیار و حسابی را تجربه می کند. وی در هجوم نرماندی (Normandy) جان سالم به در برده و به همراه عده ای از هم تیمی هایش به آلمان سفر می کند. حال داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می شود؛ یعنی زمانی که این سرباز جوان در نبردهای دردناک جنگ جهانی دوم از جمله Hürtgen Forest و Battle of the Bulge شرکت و با دشمنان به صورت تن به تن مبارزه می کند و شاهد کشته شدن تک تک دوستانش در این جنگ تاسف بار است.

نسخه نهایی و کامل بازی مورد انتظار و پرطرفدار Call of Duty: WW2 در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر می شود. اگر علاقه زیادی به مجموعه ندای وظیفه دارید، پیشنهاد می کنیم که هم اکنون به یکی از فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و یا استیم مراجعه کرده و با پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار، نسخه استاندارد بازی را پیش خرید کنید تا به صورت رایگان به پک Divisions دسترسی داشته باشید.

پک مذکور شامل پنج لباس رزمی جدید برای شخصیت و کاراکترهای بازی در بخش چند نفره، ۱,۱۰۰ امتیاز COD و افزایش درجه بخش Multiplayer که امکان بازگشایی یکی از سلاح های این بخش را می دهد، می شود که فقط برای پیش خریداران بازی در نظر گرفته شده است.

لطفا دیدگاه  خود را در رابطه با سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: WW2 با دیگر کاربران (سیارک)  به اشتراک بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید