نسخه‌ی آزمایشی بعدی Sea of Thieves را بازی کنید

ثبت نام برای نسخه‌ی آزمایشی بعدی Sea of Thieves برای عموم آزاد است

اگر شما اخبار مربوط به کنسول ها را دنبال میکنید، و به ویژه اگر از طرفداران مایکروسافت و Xbox One هستید حتما از بازی انحصاری و مورد انتظار Sea of Thieves خبر دارید. این بازی که توسط شرکت RARE در حال توسعه است قرار است برای کنسول Xbox One و ویندوز 10 منتشر شود.

تا به حال فقط افراد معدودی اجازه‌ی تجربه‌ی زودتر بازی Sea of Thieves را داشتند، ولی حالا همه می‌توانند نسخه بعدی را آزمایش کنند. برای این کار کافی است تا قبل از روز یکم دسامبر به صفحه‌ی مربوط در وبسایت سازندگان بازی مراجعه کنید. تنها شرایط مورد نیاز این است که 18 سال سن داشته باشید و در صورتی که می‌خواهید بازی را روی کنسول Xbox One تجربه کنید باید اشتراک Gold داشته باشید. به علاوه از آنجایی که این نسخه آزمایشی است، شرکت کنندگان اجازه‌ی ظبط یا عکس گرفتن از بازی را ندارند.

هنوز تاریخ مشخصی برای زمان انتشار این نسخه داده نشده، ولی اعلام شده که این آخرین نسخه‌ی آزمایشی قبل از انتشار بازی اصلی است.

بازی Sea of Thieves یک بازی چندنفره و آنلاین است که در آن بازیکن و دوستانش در نقش دزدان دریایی ای بازی می کنند که با کشتی نوردی روی دریا ها و پیدا کردن گنج های دفن شده در جزیره های فراوان نقشه‌ی بازی به ماجراجویی می پردازند. در عین حال باید با کوسه ها، اسکلت ها و بازیکنان دیگری که به دنبال گنج های بازی هستند به مبارزه بپردازید. این بازی در اوایل سال 2018 برای ویندوز 10 و کنسول Xbox One منتشر خواهد شد.ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید