تجربه ای متفاوت با بازی موبایل Rusty Lake

(سیارک) : بازی Rusty Lake جزء آن دسته از بازی های موبایلی می باشد که تجربه ای متفاوت برای مخاطب بوجود می آوردد.اگر نام استودیو راستی لیک، سازنده این بازی را شنیده باشید حتما به سراغ بازی‌های موبایلی مثل Cube Escape رفته اید. حال نسخه‌ای دیگر از مجموعه بازی موبایل Rusty Lake وارد بازار کرده که شدیدا فضا و اتمسفر خاصی را برای شما ایجاد می کند. اگر جزء آن دسته از مخاطبین بازی‌های موبایل می باشید که دوست داریدبازی‌هایی ساده و فکری را تجربه نمایید، حتما بازی موبایل Rusty Lake را روی موبایل خود نصب کنید. در این بازی شما در نقش یک مدیر هتل در یک دریاچه شروع به ایفا نقش می کنید و باید معماها و خواسته‌های مشتریان را برآوردهنمایید تا خط داستانی بازی را پیش ببرید. برای مثال در یک روز پنج مهمان (مهمان هاحیوان هستندد) وارد هتل Rusty Lake شده و تا یک هفته در آنجا اقامت دارند. حال شما باید به سراغ آن‌ها بروید و خواسته‌هایآنها را بعنوان مدیر هتل برآورده کنید فکر نکنید کار ساده ای است اصلا کار ساده ای نمی باشد. در هر بخش بازی شما با یک چالش مواجه و یک سری المان در محیط قرار داده شده تابه واسطه‌ی آن‌ها این چالش‌ها را انجام دهید. جدا از آن، مورد دیگری که باعث جذابیت بازی اندروید و آیفون Rusty Lake می گردد، دیالوگ محور بودن بازی می باشد. شخصیت‌های بازی دارای دیالوگ‌های خاصی نیستند ولی بعضی وقت‌ها از سلیقه و نیازهای خود صحبت می کنند و شما باید آن‌ها را خوب به خاطر بسپارید و انجام‌بدهید تا از شما راضی بمانند.

هنگام بازی کردن دوربین بازی در یک حالت اول شخص قرار می گیرد و شما اصلا قادر به حرکت در محیط اطراف نیستید. اما محیط‌ها در قالب یک سری اسلاید عکس که حالت متحرک دارند قرارگرفته و شما با ضربه زدن به سمت چپ تصویر قادر می شوید اسلایدها را تغییربدهید و از کارهایی که باید توسط شما انجام شود، اطلاعات کسبنمایید.

در نهایت تمامی این کارها سبب می‌گردد تا معمای بخش مورد نظر را حل نمایید. حال نکته جالبی که در این میان هست، وقتی وارد منوی بازی می شویدد، گزینه‌ای به نام راهنما را می بینید که با ورود به آن، بهسایت بازی وارد شده و قادرید از راهنمای قدم به قدم بازی استفاده نمایید. اگر حوصله فکر کردن یا گذاشتن زمان روی معماهای بازی را ندارید، اصلا به سمت این بازی نروید.

هرچقدر که در داستان بازی جلو بروید، معماهای بازی پیچیده تر گشته؛ پس لازمه‌ی موفقیت در آن‌ها این می باشدکه شدیدا حواس خود را جمع نمایید و وقت خود را صرف حل معماهای بازی کنید. در همان ابتدا شما با هیچ ایده اولیه و نحوه انجام بازی، در دنیای بازی موبایل Rusty Lake رها شده و تا بخواهید به نحوه بازی کردن عادت نمایید، کمی زمان می برد ولی وقتی فوت و فن بازی دست شما آمد ، به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نمی کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟برای شما مفید بود؟لطفا با نوشتن کامنت درقسمت نظرات ما را مطلع کنید. (سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید