بازی های رایگان ماه مارس 2018 پلی استیشن پلاس معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 پلی استیشن پلاس را با کاربران و بازیکنان خود به اشتراک گذاشت.

 شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 پلی استیشن پلاس را با کاربران و بازیکنان خود به اشتراک گذاشت.

سرانجام، شرکت سونی پس از گذشت چند روز از انتشار اسامی بازی های رایگان این ماه سرویس ایکس باکس لایو گلد، فهرست بازی های رایگان ماه مارس 2018 پلی استیشن پلاس را در بلاگ رسمی خود منتشر کرد که از انتشار رایگان بازی خارق العاده و بی نظیر Bloodborne بر روی کنسول پلی استیشن 4 خبر می دهد.

در حالی که بازی های رایگان ماهانه سرویس ایکس باکس لایو گلد چندان تعریفی ندارند، شرکت ژاپنی سونی پس از انتشار رایگان بازی های مشهور و محبوب Until Dawn، Just Cause 3 و Deus Ex: Mankind Divided، کماکان به این روند تحسین برانگیز خود ادامه می دهد و با ارائه رایگان دو بازی Bloodborne و Ratchet & Clank، بار دیگر برای کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 سنگ تمام گذاشته است.

 برهیچکس پوشیده نیست که مهمترین و برجسته ترین بازی این ماه سرویس پلی استیشن پلاس، عنوان Bloodborne است که با دریافت میانگین نمرات و امتیازات 92 از 100 و ارائه گیم پلی طوفانی و درگیرکننده، یکی از پرافتخارترین و بهترین بازی های انحصاری نسل هشتم کنسول پلی استیشن 4 به شمار می رود. حال، چنانچه تا به امروز موفق به خرید این بازی ویدیویی محبوب و صدالبته سخت و طاقت فرسا نشدید، هم اکنون فرصت خوبی پیش روی شما است که به صورت رایگان به تجربه آن بپردازید و از ساخته استودیوی «فرام سافت ور» لذت ببرید.

در کنار بازی Bloodborne، سونی یکی دیگر از بازی های انحصاری خود یعنی Ratchet & Clank را که برای اولین بار در تاریخ 12 آوریل سال میلادی 2016 (24 فروردین 95) بر روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد، در اختیار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار می دهد.

همچنین، دارندگان کنسول نسل هفتم سونی یعنی پلی استیشن 3 در ماه جاری قادر به دریافت رایگان دو بازی Mighty No. 9 و Legend of Kay هستند. سهم کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز از بازی های رایگان این ماه سرویس پلی استیشن پلاس، دو عنوان ویدیویی به نام های Claire: Extended Cut و Bombing Busters است که خوشبختانه این دو بازی به لطف قابلیت «کراس بای» (Cross-Buy) بر روی کنسول پلی استیشن 4 نیز اجرا می شود.

البته، پیشنهادی های سونی در ماه جاری تنها به ارائه و دریافت رایگان بازی های مذکور خلاصه نمی شود، بلکه مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در کنار موارد فوق، میزبان بسته ویژه بازی Dungeon Defenders II هستند. این بسته از روز 22 اسفند (13 مارس سال جاری میلادی) تا 21 فروردین ماه سال 97 (10 آوریل) به صورت رایگان قابل دسترس خواهد بود که محتوای آن شامل 4 لباس تازه، سکه درون بازی و یک حیوان همراه Ninja Gato می شود.

در میان خبرهای خوب، سونی خبر نسبتا ناامید کننده ای را هم برای دارندگان کنسول های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا منتشر کرده است. بر اساس بیانیه این شرکت، پشتیبانی سرویس پلی استیشن پلاس از دو کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا در تاریخ 17 اسفند ماه سال 97 (8 مارس سال میلادی 2019) به پایان می رسد. این بدان معنا است که از تاریخ مذکور، این دو دستگاه دیگر بازی ویدیویی جدید و رایگانی را در قالب برنامه سرویس پلی استیشن پلاس دریافت نخواهند کرد. اگرچه سونی مدعی است که این تصمیم را برای تمرکز هر چه بیشتر بر روی بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4 اتخاذ کرده است.

توجه داشته باشید که اعلام و معرفی بازی های رایگان ماه مارس 2018 پلی استیشن پلاس از سوی شرکت سونی به منزله پایان فرصت دریافت رایگان عناوین ویدیویی رایگان ماه گذشته این سرویس است که در طی چند روز آینده به اتمام می رسد. عناوین ویدیویی کنسول پلی استیشن 4 در ماه گذشته این سرویس پرطرفدار شامل Knack و Rime می شود که بدون شک تجربه آن ها خالی از لطف نیست و لحظات دلنشین و هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورند. 

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 پلی استیشن پلاس را مشاهده کنید. کلیه عناوین ویدیویی زیر از روز 6 مارس (15 اسفند ماه سال 96) به صورت رایگان در دسترس بازیکنان هر پلتفرم قرار می گیرد.

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 4

  • Bloodborne
  • Ratchet & Clank

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن 3

  • Mighty No. 9 (قابل اجرا بر روی کنسول پلی استیشن 4)
  • Legend of Kay

بازی های رایگان کنسول پلی استیشن ویتا

  • Claire: Extended Cut (قابل اجرا بر روی کنسول پلی استیشن 4)
  • Bombing Busters (قابل اجرا بر روی کنسول پلی استیشن 4)

بازی های رایگان هدست واقعیت مجازی پلی استیشن (PSVR)

  • Starblood Arena (از تاریخ 12 دی ماه الی 15 اسفند سال 96)

لازم به یادآوری است؛ عناوین ویدیویی فوق مختص کاربران و مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته شده است و در صورتی که شما جز کاربران عادی شبکه پلی استیشن نتورک باشید، امکان دسترسی و دریافت رایگان این عناوین وجود ندارد.

اشتراک و عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس پولی است که مزایا و امکانات ویژه و زیادی را برای مشترکین خود به همراه می آورد. از جمله امکانات و مزایای این سرویس می توان به امکان تجربه بخش چند نفره عناوین ویدیویی، دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه، برخورداری از تخفیف های ویژه هفتگی و ماهانه و غیره اشاره کرد. گفتنی است، در حال حاضر، عضویت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پلی استیشن پلاس به ترتیب با مبالغ 9.99 دلار، 24.99 دلار و 59.99 دلار در فروشگاه رسمی پلی استیشن به فروش می رسد. جهت خرید حق عضویت این سرویس، بر روی این لینک کلیک کنید.

در طرفی دیگر، مثل همیشه شرکت مایکروسافت چند روز زودتر از شرکت ژاپنی سونی نسبت به انتشار اسامی بازی های رایگان ماه مارس سال میلادی 2018 شبکه ایکس باکس لایو گلد اقدام کرده است که بر اساس آن، ردموندی ها در این ماه چهار عنوان ویدیویی به نام های Trials of the Blood Dragon، Superhot، Brave: The Video Game و Quantum Conundrum را برای مشترکین سرویس طلایی ایکس باکس لایو گلد و دارندگان کنسول های ایکس باکس در نظر گرفته اند. بنا به سنت های همیشگی، دارندگان کنسول ایکس باکس وان با احتساب قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility) میزبان چهار بازی و کاربران کنسول ایکس باکس 360 میزبان دو بازی ویدیویی خواهند بود. 

فراموش نکنید، دیدگاه و نظر شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه مارس 2018 پلی استیشن پلاس را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید