بازی های رایگان ماه مارس 2018 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

رسانه کلیک - با نزدیکی به پایان ماه فوریه، شرکت مایکروسافت اخیرا فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد.

 با نزدیک شدن به پایان ماه فوریه، شرکت مایکروسافت اخیرا فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد.

تا پایان ماه فوریه امسال زمان زیادی باقی نمانده است و شرکت مایکروسافت طبق سنت های همیشگی، اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 ایکس باکس لایو گلد را با بازیکنان و کاربران خود به اشتراک گذاشت که شامل بازی های Trials of the Blood Dragon و Superhot می شود.

مثل همیشه، سهم دارندگان و کاربران کنسول ایکس باکس وان از عناوین رایگان هر ماه سرویس ایکس باکس لایو گلد، چهار بازی (با احتساب قابلیت پشتیبانی از نسل قبل یعنی Backwards Compatibility) و سهم دارندگان کنسول نسل هفتم، دو بازی ویدیویی است که این عناوین ویدیویی در بازه های مشخصی از ماه مارس در اختیار افراد قرار می گیرد.

 

متاسفانه، بازهم ردموندی ها بازی های نسبتا متوسط و ضعیفی را برای مشترکین سرویس Xbox Live Gold در نظر گرفته اند که بر اساس آن، دو عنوان ویدیویی Trials of the Blood Dragon و Superhot به ترتیب از روز 10 و 25 اسفند به مدت یک ماه برای کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان رایگان خواهد بود.

اگرچه بازی Trials of the Blood Dragon در زمان انتشار به دلیل مشکلات مختلف مورد استقبال بازیکنان و منتقدان قرار نگرفت و واکنش های منفی بسیاری را به همراه داشت، لیکن عنوان ویدیویی Superhot یکی از بهترین بازی های مستقل سال میلادی 2016 برشمرده می شود که نظر غالب گیمرها را به خود جلب کرد و در حال حاضر، نسخه واقعیت مجازی پلی استیشن VR آن فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. ارزش و قیمت کنونی این دو بازی در فروشگاه ایکس باکس لایو به ترتیب 14.99 و 24.99 دلار است.

در گروه کنسول ایکس باکس 360، بازی Brave: The Video Game تا روز 15 مارس (24 اسفند) رایگان است و سپس نوبت به بازی دوم این گروه یعنی Quantum Conundrum می رسد که دارندگان دستگاه Xbox 360 تا روز 31 مارس (11 فروردین 97) فرصت دریافت آن دارند. به علاوه، این دو عنوان ویدیویی نسل هفتم به کمک قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility) بر روی کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان نیز قابل اجرا است.

گفتنی است؛ پس از طی کامل مراحل خرید رایگان این عناوین ویدیویی، نیازی به دریافت کامل محتوا و دیتای بازی ها نیست و می توانید مراحل دانلود و دریافت دیتا آن ها را متوقف کنید. توجه داشته باشید پس از تایید خرید رایگان، عناوین ویدیویی به حساب کاربری شما افزوده شده و تا زمانی که عضو سرویس ویژه ایکس باکس لایو گلد باشید، به هر کدام از آن ها دسترسی خواهید داشت. به عبارت دیگر، پس از خرید رایگان، در هر زمان با مراجعه به صفحه عناوین ویدیویی در فروشگاه ایکس باکس لایو می توانید نسبت به دریافت کامل محتویات و دیتا اقدام کنید و از تجربه آن ها نهایت لذت را ببرید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 ایکس باکس لایو گلد را مشاهده کنید.

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان

  • Trials of the Blood Dragon — (از روز پنج شنبه 10 اسفند ماه سال 96 الی جمعه 10 فروردین 97 – ۱ مارس سال میلادی 2018 الی 30 مارس)
  • Superhot — (از روز جمعه 25 اسفند ماه سال 96 الی یک شنبه 26 فروردین 97 – 16 مارس سال میلادی 2018 الی 15 آوریل)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰

  • Brave: The Video Game — (از روز پنج شنبه 10 اسفند ماه سال 96 الی پنج شنبه 24 اسفند – 1 مارس سال میلادی 2018 الی 15 مارس)
  • Quantum Conundrum — (از روز جمعه 25 اسفند ماه سال 96 الی شنبه 11 فروردین 97 – 16 مارس سال میلادی 2018 الی 31 مارس)

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه مارس 2018 ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های مذکور به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه فرمایید.

فراموش نکنید که کلیه عناوین ویدیویی فوق مختص کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد در نظر گرفته شده است و درصورتی که شما در این سرویس ویژه شبکه ایکس باکس لایو عضو نباشید و جز کاربران عادی شبکه مذکور به شمار روید، قادر به دریافت رایگان بازی های نام برده نخواهید بود. اشتراک در سرویس Xbox Live Gold شبکه ایکس باکس لایو پولی است و کاربران به ازای پرداخت مبالغ مختلف، در بازه های زمانی گوناگونی می توانید در این سرویس عضو شده و از مزایای آن نظیر امکان تجربه بخش چند نفره بازی های ویدیویی، دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه، امکان استفاده از تخفیف های ویژه و غیره برخوردار شوند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه در حال حاضر ماه فوریه سال جاری میلادی به اتمام نرسیده است، هنوز فرصت دریافت بازی های رایگان ماه ژانویه سال میلادی 2018 سرویس ایکس باکس لایو گلد وجود دارد. از این رو، شما تا روز نهم اسفند امسال فرصت دارید که نسخه ایکس باکس وان بازی Shadow Warrior و نسخه ایکس باکس 360 بازی Crazy Taxi را دریافت کنید. همچنین، نسخه ایکس باکس وان بازی Assassin’s Creed Chronicles: India تا روز بیست و چهار اسفند سال جاری به صورت رایگان برای کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد در دسترس قرار دارد.

حال، نظرات و دیدگاه های شخصی خود درباره بازی های رایگان ماه مارس 2018 ایکس باکس لایو گلد را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید