هدیه 15 دلاری فروشگاه پلی استیشن را از دست ندهید!

رسانه کلیک - بر اساس بیانیه اخیر بخش سرگرمی های تعاملی شرکت سونی، رویداد اعطای گیفت کارت رایگان 15 دلاری به کاربران فروشگاه پلی استیشن استور آغاز شده است.

 بر اساس بیانیه اخیر بخش سرگرمی های تعاملی شرکت سونی، ظاهرا بار دیگر رویداد اعطای گیفت کارت رایگان 15 دلاری به کاربران فروشگاه پلی استیشن استور آغاز شده است.

شرکت ژاپنی سونی همواره رویدادها و جشنواره های متعددی را تحت عناوین مختلف در فروشگاه پلی استیشن استور برگزار می کند که خوشبختانه مورد استقبال کلیه کاربران و بازیکنان نیز قرار می گیرد و تاثیر قابل توجهی در فروش این فروشگاه شناخته شده دارد. این شرکت، هر از چند گاهی با ارائه کدهای تخفیف چند درصدی و اعمال تخفیف های وسوسه انگیز بر روی محصولات خود، بازیکنان و کاربران را به خرید عناوین ویدیویی، بسته های الحاقی و گسترش دهنده، برنامه ها، اشتراک ها، تم ها و غیره تشویق و ترغیب می کند.

در این میان، چند سالی است که شرکت سونی به منظور تشویق کاربران خود برای خریدهای بیش از 100 دلار، رویداد جالب و وسوسه انگیز Spend Money To Get Money (پول خرج کنید تا پول بگیرید) را در فروشگاه پلی استیشن استور برگزار می کند. این رویداد، به ازای خرید 100 دلاری از فروشگاه پلی استیشن استور، یک عدد گیفت کارت 15 دلاری رایگان به خریداران هدیه می دهد که این رقم به موجودی حساب خریدار اضافه می شود.

 

حال، این شرکت ژاپنی در جدیدترین بیانیه خود از برگزاری مجدد این رویداد ویژه خبر داده است. بر اساس بیانیه سونی، کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن به ازای هر خرید 100 دلاری، 15 دلار از فروشگاه پلی استیشن استور آمریکا هدیه دریافت می کنند که با وارد کردن کد گیفت کارت 15 دلاری ارسال شده به پست الکترونیکی خریداران، حساب آن ها به مبلغ 15 دلار شارژ می شود. ناگفته نماند، این افراد نهایتا تا پایان روز جمعه 10 فروردین ماه سال 97 (30 مارس) می بایست کد دریافتی را در حساب کاربری وارد کرده و حساب شخصی خود را شارژ کنند، چرا که پس از اتمام روز مذکور استفاده از این کدها موثر نیست.

در همین رابطه، شرکت سونی اعلام کرده است که این پیشنهاد و رویداد ویژه از ساعت 11:31 دقیقه قبل از ظهر روز سه شنبه 8 اسفند ماه سال 96 به وقت تهران (1 دقیقه بامداد روز 27 فوریه سال جاری میلادی به وقت آمریکا) آغاز شده و تا ساعت 11:29 دقیقه قبل از ظهر روز چهارشنبه 16 اسفند امسال (ساعت 23:59 دقیقه روز 6 مارس) ادامه دارد.

توجه داشته باشید که رویداد مذکور فقط و فقط در فروشگاه پلی استیشن استور آمریکا دایر است و هنوز هیچ خبر رسمی ای از برگزاری این رویداد در فروشگاه پلی استیشن کانادا، انگلستان، اروپا و سایر مناطق جهان منتشر نشده است.

همچنین، خوشبختانه سونی هیچ محدودیتی برای دریافت هدیه 15 دلاری به ازای خرید بیش از 100 دلار در نظر نگرفته است. به عبارت دیگر، این پیشنهاد ویژه مختص محصولات خاصی نیست و کلیه محصولات فروشگاه پلی استیشن استور را در بر می گیرد. از این رو، شما می توانید با خرید بازی های ویدیویی، بسته های الحاقی، نرم افزاها، تم و والپیپر، اشتراک های پلی استیشن پلاس، پلی استیشن Now، پلی استیشن Vue و غیره و پرداخت مبلغ 100 دلار، هدیه 15 دلاری سونی را دریافت کرده و از آن در خریدهای بعدی خود استفاده کنید.

در حال حاضر، با توجه به تخفیفات فروش ویژه پلی استیشن پلاس (PS Plus Specials) و فروش فوق العاده محصولات و عناوین ویدیویی شرکت الکترونیک آرتز از جمله FIFA 18، نید فور اسپید پی بک، Titanfall 2، بتلفیلد 1، استار وارز بتل فرانت 2 و Madden NFL 18 و همچنین هدیه 15 دلاری پلی استیشن استور، بدون شک هم اکنون فرصت مناسب و خوبی برای تهیه و خرید بازی های مورد نظر است. لذا این فرصت طلایی و استثنایی را از دست ندهید و ضمن خرید بازی های مورد علاقه خود، 15 دلار هم جایزه بگیرید. برای اطلاع از کلیه پیشنهادها و تخفیف ها به فروشگاه رسمی پلی استیشن مراجعه کنید.

از دیگر خبرهای مهم مرتبط با فروشگاه پلی استیشن و شبکه پلی استیشن نتورک می توان به اعلام و انتشار فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های ماه ژانویه 2018 این فروشگاه اشاره کرد که نشان از صدرنشینی و فروش فوق العاده بازی Monster Hunter: World در هر دو منطقه آمریکای شمالی و اروپا می دهد. به علاوه، دو عنوان ویدیویی Dragon Ball FighterZ و Madden NFL 18 فروش خوبی را در ماه مذکور تجربه کرده و به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این جدول قرار گرفتند. برای مشاهده اسامی 20 بازی پرفروش کنسول پلی استیشن 4 در ماه ژانویه سال جاری میلادی و کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال، دیدگاه ها و نظرات شخصی خود درباره هدیه 15 دلاری فروشگاه پلی استیشن استور را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید