اعلام بازی های ماه مارس 2018 سرویس Xbox Game Pass

رسانه کلیک - شرکت بزرگ مایکروسافت به تازگی اسامی بازی های ماه مارس 2018 سرویس Xbox Game Pass را با کاربران خود به اشتراک گذاشت.

 شرکت مایکروسافت به تازگی اسامی بازی های ماه مارس 2018 سرویس Xbox Game Pass را به اشتراک گذاشت که شامل بازی های Rise of the Tomb Raider و Sea of Thieves می شود.

اخیرا شرکت مایکروسافت در بلاگ رسمی ایکس باکس فهرست اسامی بازی های ماه مارس 2018 سرویس Xbox Game Pass را مشخص کرد. بر این اساس، مثل همیشه سرویس ایکس باکس گیم پس در ماه آتی میزبان هشت بازی ویدیویی جدید خواهد بود که از مهم ترین و شناخته شده ترین آن ها می توان به سه بازی Rise of the Tomb Raider، Resident Evil Revelations 2 و Sea of Thieves اشاره کرد.

بازی Rise of the Tomb Raider به عنوان جدیدترین ماجراجویی شخصیت دوست داشتنی «لارا کرافت» شناخته می شود که بخاطر همکاری دو شرکت مایکروسافت و اسکوئر انیکس، این عنوان ویدیویی در اواخر سال میلادی 2015 به صورت انحصاری موقت بر روی کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 منتشر شد و سپس با اختلاف زمانی یک ساله، در اواخر سال میلادی 2016 به دست دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 رسید. به دلیل گیم پلی درگیرکننده و داستان عمیق، آخرین ماجراجویی لارا کرافت عملکرد خوبی بر روی تمامی پلتفرم ها داشت و ضمن تحقق انتظارات بازیکنان و منتقدان، توانست امتیازات و نمرات خیره کننده ای را نیز به خود اختصاص دهد.

 

بازی Sea of Thieves یکی از مورد انتظارترین بازی های کنسول ایکس باکس وان برشمرده می شود که در کنفرانس رسمی نمایشگاه E3 2017 شرکت مایکروسافت نیز شاهد انتشار اطلاعات و ویدیوهایی از آن بودیم. با وجود اینکه این عنوان ویدیویی برای عرضه در روز 20 مارس سال جاری میلادی (29 اسفند ماه سال 97) برنامه ریزی شده است و در حال حاضر چند هفته ای با عرضه بازی فاصله داریم، اما ردموندی ها به قول خود عمل کردند و همزمان با انتشار نسخه نهایی، بازی را به صورت رایگان در اختیار مشترکین و کاربران سرویس Xbox Game Pass قرار خواهند داد.

داستان بازی Sea of Thieves حول زندگی دزدان دریایی می چرخد که بازیکنان به صورت انفرادی و یا به همراه دوستان خود می توانند سوار بر کشتی های مختلف شده و در دنیای عظیم و پهناور بازی به ماجراجویی و کشف گنج های گوناگون بپردازند.

وجود بخش چند نفره و آنلاین در بازی منجر به افزایش دو چندان جذابیت آن شده است، چرا که جست و جو، یافتن گنج مورد نظر و حل معماهای نسبتا پیچیده آن به معنی اتمام کار و ماموریت شما نیست! زمانی که گنج مورد نظر را پس از حل معماها به دست آوردید، ممکن است دزدان دریایی دیگر (سایر بازیکنان) در کمین نشسته باشند و به محض حمل طلا، سکه و جواهرات، آن ها را از دست شما بدزند. به علاوه، به لطف سیستم آب و هوایی پویا بازی و تاثیر آن بر روی هدایت کشتی، گریز از سایر دزدان نیز کار آسانی نخواهد بود و بدون هیچ شک و تردیدی شما را به چالش می کشاند.

در ادامه می توانید فهرست کامل اسامی بازی های ماه مارس 2018 سرویس Xbox Game Pass را مشاهده کنید.

  • Rise of the Tomb Raider
  • Super Lucky’s Tale
  • Resident Evil Revelations 2
  • Oxenfree
  • Sonic CD
  • The Final Station
  • Euro Fishing
  • Sea of Thieves

توجه داشته باشید که کلیه عناوین ویدیویی فوق به غیر از بازی Sea of Thieves، در روز 1 مارس سال جاری میلادی (پنج شنبه 10 اسفند ماه سال 96) به سرویس Xbox Game Pass اضافه می شود. عنوان ویدیویی Sea of Thieves نیز همزمان با انتشار نسخه نهایی، در روز 20 مارس (سه شنبه 29 اسفند) به این سرویس ویژه اضافه شده و امکان تجربه رایگان آن برای مشترکین ایکس باکس گیم پس فراهم می شود.

فراموش نکنید، شرکت مایکروسافت به منظور جلب نظر کاربران شبکه ایکس باکس لایو و دارندگان کنسول های ایکس باکس به سرویس مشابه نتفیلیکس خود، امکان عضویت رایگان ۱۴ روزه در Xbox Game Pass را فراهم کرده است. به عبارت دیگر، شما می توانید پدون پرداخت هزینه ای، به مدت 14 روز از امکانات و قابلیت های این سرویس ویژه و جدید ردموندی ها استفاده کنید و در صورت تمایل با پرداخت مبلغ 9.99 دلار در ماه، به یکی از مشترکین سرویس مذکور تبدیل شوید و از تجربه رایگان بیش از 100 بازی ویدیویی لذت ببرید.

ناگفته نماند؛ با توجه به اینکه تنها چند روز تا آغاز ماه مارس باقی مانده است، شرکت مایکروسافت چند روز پیش اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2018 ایکس باکس لایو گلد را مشخص کرد که مثل همیشه شامل چهار بازی ویدیویی می شود. بر اساس بیانیه ردموندی ها، دو عنوان ویدیویی Trials of the Blood Dragon و Superhot به ترتیب از روز 10 و 25 اسفند به مدت یک ماه برای کاربران و مشترکین طلایی شبکه ایکس باکس لایو و دارندگان کنسول ایکس باکس وان رایگان خواهد بود. همچنین، مایکروسافت دو بازی Brave: The Video Game و Quantum Conundrum را برای دارندگان کنسول ایکس باکس 360 در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در خصوص بازی های ماه مارس 2018 سرویس Xbox Game Pass را با ما و دیگر کاربران  در میان بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید