حرف M در کف دست نشانه چیست

در
حرف M در کف دست نشانه چیست

 m علامت     عکس m روی دست

 

  

m علامت در کف دست شما نشانه خاصی است

علامت شانس با دست

آیا می دانید حرف m در کف دست چه سرنوشتی را برای شما به تصویر می کشد؟ابتدا باید مطمئن شوید که این علامت در کف دست شما وجود دارد. مطابق قواعد کف شناسی ، حرف m در کف دست، نشانه نمادی از ثروت مادی ، چشم اندازها و فرصتهای عالی است. علامت m  در قسمت داخلی کف دست نمادی از پیشرفت شغلی ، موفقیت تجاری و رونق است.
 
K-003-e1450789002759.jpg
حرف م در کف دست
حرف M در کف دست نشانه چیست

حرف m روی دست      خط کف دست کمیاب

 

  

کجا علامت حرف "m" را در کف دست پیدا کنیم

علامت کف دست نشانه چیست

حرف م در کف دست معانی زیادی دارد. اما به طور کلی ، نشانه خوبی است. خیلی به وضوح خطوط و تقاطع آنها بستگی دارد. شکل گیری علامت به دلیل سه ویژگی اصلی است. در لمس ، این خطوط یک نمایش از زندگی ، قلب و ذهن هستند. به همین دلیل است که علامت معنای بسیار جالبی دارد.
 
به طور کلی ، علامت حرف "m" را در کف دست خود به عنوان یک نشانه مطلوب تفسیر کنید و نشان از رشد شغلی ، ثروت مادی و رفاه مالی بدانید.
 
حرف M در کف دست نشانه چیست

علامت کف دست     حرف م کف دست

 

علامت حرف m نشانگر استعدادی بزرگ برای شخصی است که ممکن است متوجه نشود. اگر حرف m از سمت راست به وضوح قابل مشاهده باشد ، این نشان می دهد که شخص به طور مستقل به هدف خود می رسد. سخت کوشی ، پشتکار و باز هم پشتکار مشخصه های بارز شخصیتی است که این نشانه را دارد.
حرف M در کف دست نشانه چیست

علامت کف دست    عکس m روی دست      علامت m

 

  

وقتی حرف m روی دو کف دست باشد

نوشتن m روی دست   و  علامت m در دفینه یابی   و   کف دست شناسی
طراحی حرف m روی دست  ( m روی دو دست ) این علامت خیلی خوبی نیست ، و این نشان می دهد که شخص قادر نخواهد بود از یک موقعیت خاص درس بگیرد. این فرد نمی داند چگونه اشتباهات خود را بپذیرد.
 

علامت ایکس در کف دست

کف دست

حرف x در کف دست

معنی "X" در کف دست شما چیست
فقط 3 درصد از مردم حرف "X" را در کف دست خود دارند. فردی با علامت ایکس در کف دست  هدیه ای نادر دارد.حامیان زیادی وجود دارند که هر خط در کف دست شما معنای خاص خود را دارد. به گفته آنها ، شما نه تنها می توانید از طول عمر ، تعداد فرزندان و وضعیت سلامتی مطلع شوید ، بلکه در مورد ویژگی های شخصی پیش رو نیز بیاموزید.
 
علامت X شکل منحصر به فرد است. فقط در تعداد کمی از افراد یافت می شود. در مرحله بعد ، ویژگی های کلیدی این برچسب را در نظر می گیریم.
 

رهبری و قدرت

وجود این علامت در هر دو دست شانس خاصی محسوب می شود. فقط 3 درصد از مردم از کل جمعیت جهان چنین چیدمانی دارند. چنین افرادی خوش شانس هستند. آنها مقدر شده اند که موقعیت های پیش رو را اشغال کنند. در میان صاحبان "X" افراد بسیار تأثیرگذاری وجود دارد. در میان آنها: آبراهام لینکلن ، اسکندر مقدونی.
 

اثری در تاریخ به جا گذاشت

افرادی که دارای دو علامت هستند ، به عنوان یک قاعده ، موفق می شوند در طول زندگی خود یک اثر مهم در تاریخ بشر به جا بگذارند. آنها اغلب حتی پس از مرگ  نیز به یاد می آیند.
کسانی که این علامت را فقط در یک دست دارند نیز بسیار خوش شانس هستند. آنها نیز برای کسب شهرت مقدر شده اند. اما آنها مقدر نبودند که در کتاب های درسی تاریخ منتشر شوند.

هدیه مشیت

افراد دارای شهود عالی هستند. آنها به راحتی می توانند خطر ، دروغ گفتگوی طرف مقابل ، خیانت شریک را حتی در برخی فاصله ها احساس کنند.

ذهن انتقادی

حامل های برچسب به راحتی حجم عظیمی از اطلاعات را به خاطر می سپارند و یادگیری آنها بسیار آسان است. علاوه بر این ، فقط می توان به توانایی آنها برای سازگاری با هرگونه رویداد جاری و استفاده از آنها به نفع خود حسادت کرد.
 

به کف دست خود نگاه کنید. آیا شما فردی خوش شانس با آینده ای عالی هستید؟

X واضح در هر دو کف دست تنها در 3٪ افراد دیده می شود. بنابراین چنین علامتی بسیار نادر است ، که توسط مشهورترین کف بین ها تایید می شود. برای تأیید این واقعیت ، آنها حتی یک مطالعه ویژه انجام دادند ، که مشاهدات متخصصان را کاملاً تأیید کرد. 

علامت X در هر دو کف دست فرد به چه معناست

نشانه های انتخاب شوندگان نادر سرنوشت
بنابراین ، بسیار جالب است که چنین علامتی در مورد شخصیت فرد مشخص شده توسط آن چه می گوید و چگونه بر سرنوشت صاحب اثر می گذارد. کارشناسان در مورد آن گفتند.
مردم مدتها پیش توانایی خواندن اطلاعات را از کف دست آموخته اند. کف شناسی در دوران باستان بوجود آمده است. در آن زمان بود که برخی از مردم به درهم آمیختن خطوط و علائم عجیب روی کف دست توجه کردند. 
و سپس معلوم شد که این علائم با شخصیت و سرنوشت یک فرد مرتبط است و کف شناسی به نوعی از علوم کاربردی با گرایش به هنر تبدیل شد.
 
اولین کف شناسی که به طور رسمی شناخته شد ، ماهاریشی والمیکی هندی بود. او حتی کتابی بر اساس دانش فرا علمی خود نوشت. این اثر هنوز در سراسر جهان شناخته شده است
کف شناس های ماهر دوران باستان مانند یک کتاب باز ، کف دست یک شخص را "می خوانند" ، به راحتی شخصیت او را تعریف می کنند و سرنوشت را پیش بینی می کنند. در حال حاضر نیز چنین کف شناس هایی وجود دارند - در خطوط پراکنده ، خط تیره و نمادها ، نمادهایی از طول عمر یک فرد ، شانس او ​​در عشق ، موفقیت در حرفه خود و بسیاری اطلاعات دیگر را مشاهده می کنند.
 
همانطور که شواهد تاریخی تأیید می کند ، فرمانده بزرگ واقعاً می دانست که چگونه اطلاعات مهم را از کف دست خود "بخواند". و هنگامی که اسکندر مقدونی با یک رویداد جدی یا اتخاذ یک تصمیم سرنوشت ساز روبرو شد ، باید به دست خود نگاه می کرد
و چیزی برای دیدن وجود داشت - به گفته معاصران ، نقاشی روی کف فاتح معروف به طرز باور نکردنی "چرخش" داشت. دیگر نمی توان صحت این را تأیید کرد ، اما چرخش های شگفت انگیز سرنوشت مقدونیه واقعاً به چنین امکانی اشاره می کند.
 
اما وجود علامت X در هر دو کف یک فرمانده مشهور یک واقعیت مستند تاریخی است ، بنابراین او واقعاً یکی از 3 درصد نادر افرادی بود که دارای علامت مشابه بودند. اطلاعات جالب توجه محققان را برانگیخت و آنها تحقیقات بیشتری در مورد این موضوع انجام دادند.
 

حرف X روی کف دست افراد چه می گوید

 
محققان  همه موارد وجود یک علامت نادر در کف دست کشف شده در تاریخ و دوران معاصر را تجزیه و تحلیل کردند و یک واقعیت شگفت انگیز را فاش کردند.
افرادی که علامت X را  روی کف دست خود دارند مطمئناً دارای کاریزما ، ویژگی های رهبری و نوعی استعدادهای درخشان هستند. یعنی در واقع شخصیت های برجسته دارای نشانه ای منحصر به فرد هستند.   
 

کدام افراد مشهور با X روی کف دست مشخص شده اند

کف دست افراد مشهور

اسکندر مقدونی
اسکندر مقدونی تنها حامل یک علامت غیر معمول در دستان خود نیست. همین نمادها در کف دست آبراهام لینکلن ، رئیس جمهور ایالات متحده بود. 
علامت ضربدر در کف دست  افراد دارای علامت ایکس در کف دست  دارای چه ویژگی هایی هستند؟ 
 
افرادی که علامت ایکس روی هر دو کف دست دارند واقعاً منحصر به فرد هستند. آنها با توانایی های فوق حسی متمایز می شوند ، آنها می دانند چگونه روی افراد دیگر تأثیر بگذارند و نتیجه بلند مدت اقدامات آنها را محاسبه کنند.
 
علاوه بر این ، چنین شخصیت هایی از سنین جوانی با ذهنی تیز و عطش دانش که در تمام عمر آنها را همراهی می کند ، دیگران را شگفت زده می کند. آنها با خود و دیگران سختگیر هستند ، می بخشند ، اما هرگز اشتباهات را فراموش نمی کنند.
 
حاملان چنین علامتی همیشه از جمعیت متمایز شده و قدرت فوق العاده ای را در دست دارند. به هر حال ، خود جهان یک نشانه نادر از خوش شانسی به آنها داد. و اگر چنین شخصی تصمیم بگیرد به هدف خاصی برسد ، هیچ موانعی برای او مانعی نخواهد بود. 

خط عمر در کف دست

معنای خط زندگی یا خط عمر در کف دست ، بسیار مهم و چندوجهی است. تازه واردان به کف بینی فکر می کنند که خط زندگی تنها بر تعداد سال های اندازه گیری شده برای یک فرد تأثیر می گذارد. در عمل، همه چیز پیچیده تر است. به عنوان مثال، در طول خط زندگی، مشکلات سلامتی مشخص می شود که سن و منطقه مشکل را نشان می دهد. بنابراین ابتدای خط زندگی نماد سر و گردن است. وسط ریه ها و ناحیه قفسه سینه است. پایان خط زندگی، عملکرد اندام های شکمی مرتبط با دستگاه گوارش را نشان می دهد. به عنوان مثال، پانکراس، روده کوچک و بزرگ. متخصصان در زمینه کف بینی پزشکی می توانند بیماری های مختلف را به دقت تشخیص دهند. با این حال، تعداد بسیار کمی از آنها وجود دارد.

palmistry-training-Palm-lines-figure-pic.jpg
خط عمر در کف دست
 

خط عمر در کف دست - به آن "خط زمین" نیز می گویند. این خطی است که دور انگشت شست می چرخد. معمولا این یک قوس است. طول خط زندگی هیچ ارتباطی با طول زندگی یک فرد ندارد. این نشان دهنده سلامتی و نشاط جسمی است.خط زندگی باید واضح و عمیق و بدون آسیب باشد. اما در عمل، چنین خط زندگی بسیار نادر است.


اگر خط زندگی یک قوس بزرگ داشته باشد و واضح به نظر برسد، به این معنی است که فرد پرانرژی است. اگر خط زندگی قوس خفیفی داشته باشد و در کنار انگشت شست قرار گرفته باشد به این معنی است که این فرد سالم نیست و زود خسته می شود.اگر بیش از یک خط زندگی وجود داشته باشد، نشان می دهد که فرد سرشار از زندگی است.

 

دو خط زندگی در نشانگر افراد پرانرژی و فعال است. آنها نمی توانند آرام بنشینند و با آزمون و خطا می توانند در هر زمینه ای به موفقیت برسند.

 

اگر ابتدای خط زندگی (نزدیک اتصال انگشت شست) از بین برود، او اغلب در دوران کودکی بیمار بوده است.اگر انتهای خط زندگی (نزدیک مچ دست) کم رنگ به نظر می رسد، با افزایش سن باید به سلامت خود توجه بیشتری داشته باشد.


اگر دایره ای روی خط وجود داشته باشد (مثل یک جزیره) یا خط در جایی بریده شود، ممکن است از نظر جسمی آسیب ببیند یا در بیمارستان بستری شود. اندازه دایره نشان دهنده شدت بیماری/آسیب است.جزایر در خط زندگی نشان دهنده افسردگی و احتمال بستری شدن در بیمارستان است.


یک مربع در خط زندگی گاهی اوقات می تواند یک علامت مطلوب باشد، گاهی اوقات یک علامت نامطلوب. هنگامی که یک شکاف در خط زندگی را جدا می کند، علامت مطلوبی است.این علامت به مربع محافظ معروف است. او می گوید که انسان قدرت کافی برای کنار آمدن با شرایط سخت را دارد.

اگر خط زندگی مستقیم باشد و از کف دست به موازات خط سر عبور کند، او شجاع و معمولاً فردی بسیار اجتماعی است.

 

مثلث روی خط عمر
مثلث روی خط عمر نشانه موفقیت مالی است. اگر نوک مثلث به سمت شست باشد صاحب علامت در زمینه عشق و درآمد موفقیت بالایی خواهد داشت.
اگر مثلث در ابتدای خط عمر قرار داشته باشد، آنگاه فرد در خانواده ای مرفه به دنیا آمده و از بدو تولد به زندگی مرفه عادت کرده است. مثلث در وسط خط عمر موانعی در مسیر ثروت وجود دارد. با این حال، با غلبه بر مشکلات، فرد قادر خواهد بود به هدف خود برسد زیرا دارای پتانسیل است. اگر مثلث در انتهای خط زندگی قرار داشته باشد، آنگاه پول با استعداد و تلاش شخص بدست آمده است.
راس مثلث که به سمت داخل خط عمر هدایت می شود یک هشدار است.

 

صلیب روی کف دست 

صلیب عرفانی کف دست

کف دست

صلیب های جادویی کف دست


در اغلب موارد ، خطوط روی کف یک فرد می تواند یک صلیب تشکیل دهد. بسته به شکل و مکان ، این علامت می تواند هم منادی اتفاقات مطلوب و هم فال بد باشد. در کف شناسی ، صلیب اغلب یک علامت نامطلوب تلقی می شود که می تواند سرنوشت شخص را به طور اساسی تغییر دهد.

با این حال ، اگر صلیب دارای طول خطوط یکنواخت باشد و از علامت نامطلوب عبور نکند ، می تواند آینده خوبی را به تصویر بکشد. همین امر در مورد خطی که نماد روی آن است نیز صدق می کند. بسیاری از صلیب های روی دست به معنای طبیعت متناقض و زندگی دشوار است. چنین افرادی تمایل دارند خود را محدود کنند و پتانسیل کامل شخصیت خود را نشان نمی دهند.

 

  • صلیب های کف دست به بزرگ و کوچک تقسیم می شوند. علائم بزرگ خطوط متقاطع ایجاد می کنند ، در حالی که علائم کوچک باعث ایجاد برجستگی یا فرورفتگی در پوست می شود. با وجود نشانه های نامطلوب ، صلیب کوتاه مدت است. طبق گفته متخصصان کف دست ، اتفاقات خوب و بد در زندگی ناشی از صلیب در کف دست شما اتفاق می افتد. با این حال ، این نماد می تواند تغییرات اساسی در زندگی ایجاد کند. محل صلیب بستگی زیادی به تفسیر علامت دارد. نماد را می توان بر اساس:
  • خطوط اصلی زندگی ؛
    - برجستگی های کف دست  ؛
    - سایر قسمت های کف دست

کف بین ها صلیب های دست غیر کارکرده ، یعنی چپ را برای راست دستها و راست را برای چپ دستها بررسی می کند. کارشناسان می گویند علائم روی کف دست روی سرنوشت فرد تأثیر می گذارد.

صلیب روی خطوط اصلی زندگی

کف دست

- صلیبی که از خطوط اصلی در کف دست عبور می کند نقطه بی بازگشت را مشخص می کند. اعتقاد بر این است که این علامت می تواند سرنوشت یک فرد را در وسط مسیر به طور اساسی تغییر دهد ، یا شروع سختی را فراهم کند.

بسته به جایی که نماد در آن قرار دارد ، صلیب روی خط زندگی می تواند به این معنا باشد:

زندگی سخت ، مبارزه با بدخواهان ، مشکلات جدی در صورت عبور علامت در ابتدا. سلامت ضعیف ، بیماریهای عفونی با عواقب جدی و نقض سیستم عصبی به معنای یافتن نماد در وسط خط است.ضرر و زیان در پرونده های دادگاه ، مرگ در اثر بیماری ، اگر صلیب در نقطه ای باشد که خط پایان می یابد.

 

- علامت صلیب که اغلب از خط ذهن عبور می کند به معنی آسیب جدی جمجمه است اگر در وسط قرار داشته باشد. همچنین یک فرد را به عنوان یک کارمند وفادار و مسئول معرفی می کند. چنین افرادی اگر نتوانند کار را به موقع انجام دهند یا به قول خود عمل نکنند بسیار نگران هستند.

 

- علامت صلیب زیر خط ذهن نمادی از تهدیدی برای سلامتی یا مشکلات مربوط به کار است. همچنین ، این خط بر صلیب عرفانی ، که بین آن و خط قلب قرار دارد ، تأثیر می گذارد. اگر علامت صلیب به خط دلیل نزدیکتر باشد ، کف بینی برای شخص راحت تر است.

 

- نماد خط قلب معمولاً در افرادی ظاهر می شود که در روابط عاشقانه بدشانس هستند. اگر علامت صلیب خط اصلی را با لبه لمس کند ، این نشان دهنده عاشقانه هایی با پایان ناموفق است ، اما صلیب ، که از مرکز آن خط اصلی عبور می کند ، مرگ یک شریک را پیش بینی می کند. صلیب عرفانی ، که در کنار خط قلب قرار دارد ، نشان دهنده شهود خوب و حساسیت بالا به انرژی است.

 

کف دست

- عبور علامت صلیب از خط سرنوشت می تواند به معنای تغییرات چشمگیر در زندگی یک فرد باشد. این نماد پیشگام تغییر شدید در نوع فعالیت ، اخراج یا هرگونه رویداد مربوط به هدر دادن ارزش های مادی است. برخی از کف شناسان علامت خط سرنوشت را به عنوان سرقت احتمالی یا از دست دادن چیزهای مهم تفسیر می کنند.

 

- عبور علامت صلیب از خط شهود به ندرت بر سرنوشت یک فرد تأثیر می گذارد ، اما او را به عنوان یک شخص توصیف می کند. صاحبان چنین نمادی مستعد معاملات و دروغ های ناعادلانه هستند. آنها ترجیح می دهند افراد را برای منافع شخصی خود دستکاری کنند.

بسته به اینکه علامت صلیب در کدام منطقه از برجستگی های دست قرار دارد ، معنای هر نشانه ای در کف دست شما می تواند تغییر کند. تأثیر برجستگی های عمده می تواند تفسیر نماد را تغییر دهد. گاهی اوقات صلیب روی کف دست معنی معکوس می گیرد و به یک علامت خوش یمن تبدیل می شود.

کف دست

- ناهید

علامت صلیب در برجستگی زهره با جنبه های عشق و زناشویی زندگی ارتباط دارد.

 

- مشتری

صلیب بر روی  برجستگی مشتری نشانگر ازدواج خوب است. نماد موجود در پایه انگشت اشاره هرگونه مشکل در زندگی خانوادگی را رد می کند.این خیانت احتمالی یا سوء تفاهم بین شرکا را حذف می کند. اگر صلیب در ناحیه انگشت اشاره در آستانه عروسی ظاهر شود ، ازدواج موفق خواهد بود.

 

- زحل

صلیب در منطقه نفوذ زحل برای شخص معنای بدی دارد. علامت صلیب در قسمت پایینی انگشت وسط در مورد مشکلات یا بیماریهای قریب الوقوع هشدار می دهد.

اگر نماد بزرگ ، واضح است و حتی در عکس قابل مشاهده است ، این ممکن است به معنای آسیب جدی یا مرگ زودهنگام باشد. طالع بین ها همچنین صلیب را در ناحیه انگشت وسط با یک بارداری دشوار یا عدم موفقیت در بارداری مرتبط می دانند.

 

- خورشید

علامت صلیب بر روی برجستگی خورشید با قاطعیت صاحب همراه است. اگر علامت در پایه انگشت حلقه قرار دارد ، شخصیت با اراده و پشتکار مشخص می شود. علامت صلیب که مستقیماً بر روی برجستگی خورشید واقع شده است ، دارای ویژگی هایی مانند شک به خود ، از دست دادن فردیت ، ناتوانی در دفاع از دیدگاه خود است.این محل صلیب می تواند منجر به فقر و بی خانمانی شود. 

 

کف دست


- عطارد

علامت صلیب بر روی برجستگی تیر بر شکل گیری شخص به عنوان یک فرد تأثیر می گذارد. معمولاً این علامت در افراد مستعد فریب و سرقت ظاهر می شود.

علامت صلیب  که در پایه انگشت کوچک قرار دارد نشانه یک مسیر نادرست برای رسیدن به اهداف و تمایل به نادرستی است. علامتی در نزدیکی برجستگی مریخ درگیری قریب الوقوع و خشونت فیزیکی را برای مالک پیش بینی می کند.صلیب روی دست می تواند در کف راست طرفداران دعوا یا تحریکات ظاهر شود.

 

- ماه

علامت صلیب بر روی برجستگی ماه در درجه اول نشان دهنده سلامت ضعیف است. کسانی که از این الگو استفاده می کنند ممکن است از درد مفاصل یا روماتیسم رنج ببرند. علاوه بر این ، عملکرد اندام های تولید مثل و دستگاه گوارش می تواند مختل شود.
افرادی که دارای نشانه ای در منطقه ماه هستند تمایل به دینداری دارند ، آنها عمداً یک سبک زندگی زاهدانه را پیش می گیرند و حتی در موارد ضروری خود را محدود می کنند. اگر صلیبی در این قسمت ظاهر شد ، باید در مورد آب نیز مراقب باشید. یک علامت مشابه می تواند به معنی مرگ با غرق شدن باشد.

 

- اورانوس

علامت صلیب بر روی برجستگی اورانوس با خلق و خوی شخصیت همراه است. صاحبان این نماد به راحتی کنترل خود را از دست می دهند و اغلب بر روی اطرافیان خود خراب می شوند. یک الگوی مشابه همچنین می تواند منادی بیماری های عصبی باشد.
علامت صلیب  که بین خط ذهن و قلب قرار دارد. صلیب متمایز عرفانی و متمایز نشان دهنده توانایی فرد در پیشگویی و جادوگری است. معمولاً این افراد در احساس جریان انرژی خوب هستند و شهود خوبی دارند. صلیب برجسته عرفانی روی کف دست چپ نشانه خوبی در نظر گرفته می شود و در بین متخصصان کف شناسی از ارزش بالایی برخوردار است.

 

کف دست

- صلیب در مثلث بزرگ

گاهی مکان علامت صلیب از محدوده برجستگی ها یا خطوط اصلی عبور نمی کند. در این مورد ، باید شکل هندسی را که نماد در آن قرار دارد ترسیم کنید. اگر صلیب در مثلث بزرگ باشد ، بسته به زاویه نزدیک تفسیر می شود.

 

- مثلث بزرگ در سه قله تشکیل شده است - برجستگی زهره ، برجستگی عطارد و برجستگی مشتری. همه آنها بر معنای نماد تأثیر می گذارند ، اما اگر به زحل نزدیکتر باشد ، ممکن است این در آینده به معنی ارزیابی بالایی از کار باشد.

 

- صلیب در ناحیه انگشتان عطارد ، مشتری و نپتون

علامت عرفانی صلیب در نزدیک مچ دست یا بر روی  نپتون اغلب پراگماتیسم را ایجاد می کند. این افراد تمایلی به رویاپردازی یا ماجراجویی ندارند ، ارزشهای مادی را به ثروت معنوی ترجیح می دهند.

مکان علامت صلیب در نزدیکی عطارد نشان دهنده یک پرونده قضایی است. صلیب ، که نزدیک مشتری است ، نمادی از یک ازدواج قوی خواهد شد.
 بنابراین، علامت صلیب در میدان زحل نشان از طول عمر و یکی دیگر از تفسیر ها از شانس های بزرگ در زندگی صحبت می کند."

 

علامت صلیب در منطقه مربع مشتری می تواند به معنای معنویت بالای فرد باشد. اگر نماد در بالا باشد ، فرد دارای شهود بسیار توسعه یافته است.
علامت عرفانی صلیب در فالانکس فوقانی انگشت شست می تواند صاحب دست را به عنوان فردی با ویژگی های اخلاقی پایین توصیف کند. این افراد مستعد سبک زندگی منحل و تغییر مکرر شریک زندگی هستند.

 

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۳در چین چیزی به نام "سال سرنوشت" وجود دارد. این بدان معنی است که ساکنان امپراتوری آسمانی به نشانه های خود مطابق با تقویم شرقی اعتقاد دارند و همچنین به این واقعیت که آنها ویژگی های خاصی را از حیوانات حامی به ارث می برند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳زنان متولد سال موش صحرایی ظاهر بسیار جذابی دارند. آنها هرگز مد را دنبال نمی کنند و به روش های زیبایی مدرن متوسل نمی شوند، اما موفق می شوند افراد بسیار جذابی باقی بمانند. معمولا موش بسیار جوانتر از سن خود به نظر می رسد، اما این فقط در مورد داده های خارجی نیست. زنان متولد در سال موش ترکیبی از قدرت و ظرافت درونی هستند. آنها اشراف واقعی، صداقت و گشایش روح را نشان می دهند. علاوه بر این، زنان متولد در سال موش که ظاهراً شکننده هستند، منبع عظیمی از انرژی مثبت دارند که سخاوتمندانه آن را بین افراد اطراف خود توزیع می کنند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳زنان متولد سال گاو می توانند خطرناک و بی رحم باشند، و برای غریبه ها بسیار جذاب خواهند بود. مغناطیس درونی این علامت هیچ حد و مرزی نمی شناسد. با این حال، زنان متولد سال گاو معمولاً همانطور که رفتار می کنند لباس های عجیب و غریب می پوشند: آنها آنچه را که فکر می کنند می گوید و قطعاً از ضعیفان محافظت می کنند. شاید به همین دلیل است که اطرافیان جاذبه مهلک زنان متولد سال گاو را به طور غیرقابل توضیحی ، جذاب و جادوگر می دانند.تحت این علامت، خانم های قوی و با اراده متولد می شوند که نیازی به حمایت خارجی ندارند. احساسات آنها در مقیاس بزرگ است، بنابراین اگر زنان متولد سال گاو عاشق است، با تمام شور و اشتیاق، و اگر متنفر است، دیگر رحم نمی کند. اما علیرغم ماهیت پیچیده این علامت، افراد غریبه در نقطه ای از قدرت درونی و ظاهر رسای آنان تحت تأثیر قرار می گیرند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳زنان متولد سال بز با سلیقه‌ هستند و در مد و فشن تبحر دارند. آنها می دانند چگونه خود را به خوبی نشان دهند، عیوب را پنهان کنند و فضایل را آشکار کنند. زنان متولد سال بز دنیای درونی غنی و تمایلات واقعی یک تله پات را دارد: می تواند افکار دیگران را "بخواند" و خلق و خوی آنها را تسخیر کند. زن متولد سال بز منصف و مهربان است که همیشه اطرافیانش را جذب می کند. این علامت در هر کجا که ظاهر می شود، بیش از حد با دوستان خود رشد می کند. زنان متولد سال بز عاشق کمک به دیگران هستند و اغلب در برنامه های خیریه شرکت می کنند و هرگز از غم دیگران نمی گذرند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳به محض ظاهر شدن زنان متولد سال میمون در انظار عمومی، او بلافاصله مورد توجه همه قرار می گیرد. یک زن کاریزماتیک و خود جوش این علامت همیشه مورد پسند اطرافیانش است. او به راحتی روابط جدید ایجاد می کند ، با توانایی گوش دادن متمایز می شود و قطعاً با یک شوخی خنده دار وضعیت پرتنش را خنثی می کند. هیچ چیز شگفت انگیزی در این واقعیت وجود ندارد که در هر شرکتی زنان متولد سال میمون رهبر بدون تغییر می شود. پیدا کردن موردی که این علامت ممکن است درک نکند دشوار است. به لطف کنجکاوی و نبوغ، زنان متولد سال میمون توجه جنس مخالف را به خود جلب می کند. علاوه بر این، زنان متولد سال میمون به دلیل جذابیت طبیعی به زمان بسیار کمی نیاز دارد تا فرد را مجذوب خود کند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۳زنان متولد سال اسب دوستانه و شیرین به سادگی مملو از میل به زندگی است. او عاشق ماجراجویی است و هرگز آرام نمی نشیند. معمولاً زنان متولد سال اسب ظاهری جذاب دارند و شخصیت آنها با سبکی و راحتی متمایز می شود. زنان متولد سال اسب حتی با غریبه ها هم صمیمانه هستند که به سرعت بر آنها پیروز می شوند. آنها دوست دارند افکار خود را بیان کنند، اما فراموش نکنید که به نظر طرف مقابل علاقه مند می شوند. به عنوان یک قاعده، زن متولد سال اسب عمدا از نقش یک رهبر در شرکت اجتناب می کند و ترجیح می دهد کمی در حاشیه بماند. با این حال، نظر او همیشه شنیده می شود. زنان متولد سال اسب با داشتن احساس عدالت بیشتر ، هرگز از بیان دیدگاه خود نمی ترسد و همچنین از صحبت در مورد همدردی خود با مردی که دوست دارد خجالت نمی کشد ، که در عین حال او را گیج و خوشحال می کند.

۱۴۰۱/۷/۱۳سلام لطفا برای تفسیر هر خط ، جای آن علامت مثل ضربدر و یا خط را با تصویر مشخص فرمایید با تشکر

در ادامه بخوانید...

خطوط کف دست در باره ازدواج شما چه می گوید

در

 

خط ازدواج در طالع بینی به فرد اجازه می دهد تا جنبه های مختلف زندگی خود را درازدواج خود ببینید. شکل این خط کمک می کند تا به نوع رابطه ای که در طول زندگی دارید پی ببرید. این خط در مورد روابط مختلف  در زندگی ، کف بینی تعداد فرزند ، انواع مختلف مشکلاتی که در زندگی بعد ازدواج با آن روبرو خواهید شد، و همچنین اطلاعات مربوط به جنبه های دیگر زندگی متاهلی  مثل فال کف دست تعداد بچه  را به شما می گوید و شما را برای آمادگی با شرایط  جدید آماده می کند.
امروزه در بعضی جوامع  معتقدند که خواندن خطوط ازدواج برای  پیدا کردن این که آیا ازدواج تاثیر مثبت یا منفی بر زندگی آنها خواهد داشت کمک خواهد کرد.

 


 به خط ازدواج خود نگاه کنید. چگونه آن را  بخوانید؟معنی خط ازدواج کف دست شما چه میتواند باشد ؟خط ازدواج خط کوچکی ست که به صورت افقی زیر انگشت کوچک دست شما کشیده شده است خطی که درست بالای خط قلب قرار گرفته.طول، شکل و زنجیره خطوط اطراف خط ازدواج معانی مختلفی برای زندگی زناشویی خواهد داشت گاهی ممکن است مفهوم خط ازدواج شما نشانه تکرار ازدواج و یا مسائل ناراحت کننده دیگری باشد اما همین ابتدا باید بگوییم که تمامی این تعاریف در حد یک کف بینی ساده است و قدرت انسان در کنترل برخی از اتفاقات بسیار بیشتر از علمی کف بینی است.

باید گفت تعداد و شکل خطی ازدواج در کف دست افراد مختلف متفاوت است بعنوان مثال برخی از افراد چندین خط در این قسمت دارند در حالی که برخی دیگر هیچ خطی به عنوان خط ازدواج کف دستشان ندارند.

 

خط ازدواج صاف و بلند

خط ازدواج در کف دست


این خط نشانه زندگی مشترک طولانی مدت با عشق عمیق است .شما فردی هستید که سنگ می کنید زندگی خانوادگی پر شور و شادی داشته باشید.

اگر خط ازدواج شما نزدیک به خط خورشید و یا عبور کرده از آن باشد علاوه بر زندگی مشترک موفق خوش شانسی بعد از ازدواج به سراغ تان خواهد آمد.

 

خط ازدواج کوتاه

خط ازدواج در کف دست

اگر خط ازدواج شما حتی کوتاه و در اندازه کوچک است پس باید بگوییم که عاشق شدند برای شما بسیار دیر اتفاق می افتد به طور کلی شخصیت شما به سمت دوری از جنس مخالف تمایل نشان می دهند به همین دلیل دیر ازدواج خواهید کرد.

 

خط ازدواج منحرف به سمت پایین

به تصویر نگاه کنید اگر چنین خطی در جایگاه خط ازدواج کف دست خود دیدی باید بدانید که نشانه خوبی نیست.

انحراف رو به پایین خط ازدواج می گوید که شریک زندگیتان زودتر از شما خواهد مرد.

اگر انحراف این خط به سمت پایین بدون برخورد به خطوط دیگر باشد حوادثی همچون تصادف و یا زلزله علت تنهایی شما به واسطه از دست دادن همسرتان خواهد بود اما اگر انحراف در خط ازدواج متمایل به سمت خط غرب باشد به دلیل مشکلات و اختلافات ایجاد شده در زندگی مشترک همسرتان را از دست خواهی داد. به هر حال انحراف به سمت پایین خط ازدواج یعنی دور شدن از همسر و شریک زندگی یا با طلاق و یا با حوادث.

 

خط ازدواج منحرف رو به بالا

یکی از بهترین خطوط ازدواج خط این شکلیست خطی که نشان میدهند شما در زندگی مشترک به سمت پیشرفت و موفقیت حرکت خواهید کرد.

فردی که چنین خطی در کف دستش دارد می تواند با مدیریت عاطفی و مالی خوب شریک بسیار خوبی برای زندگی مشترک باشدو از دواج با او خوشبختی و خوش شانسی به همراه دارد.

 

خط ازدواج چنگالی شکل

باید بگویم وجود چنین خطی با چنگالی به سمت بیرون و یا داخل کف دست نشانه خوبی نیست در هر دو شکل ازدواج به سمت جدایی هدایت خواهد شد. به عقیده ی چینی های باستان وجود چنین خطی در کف دست نشانه آن است که فرد قبل از 55 سالگی موفقیت و شانس شغلی خوبی نخواهد داشت.

 

وجود دایره ای روی خط ازدواج

دایره کوچکی که در سه حالت می تواند روی خط ازدواج قرار گرفته باشد ابتدا، میان و در انتهای این خط.وجود دایره که چینی ها در این شکل آن را جزیره می نامند در ابتدای خط ازدواج نشانه ی آن است که شما قبل از ازدواج به سختی و به اندازه کمی عاشق می شوید و عشق اصلی شما با همسر آینده تان بعد از آغاز زندگی مشترک ظاهر می شود.

دایره در میان خط ازدواج یعنی عشق شما در جریان یک نوع درگیری ایجاد می شود و شما در مسیر رخداد یا ماجرایی عاشق میشوید.

دایره در انتهای خط ازدواج و قومی مشابه با مورد اول یعنی دایره در ابتدای خط دارند با این تفاوت که در آن مورد شما در ابتدای زندگی مشترک عاشق همسرتان خواهید شد اما در این مورد عشق شما در سالهای آخر زندگی مشترک نسبت به همسرتان بیشتر خواهد بود.

 

 

خط ازدواج شبکه ای

خطی که با قطع شدن وعبور چند خط از روی هم شکل گرفته واضح است که این خط می تواند عشق و زندگی مشترک ایده آلی را نشان دهد و همین خطوط قطع شده نشانه ی ازدواج پر از مشکل که گاهاً به جدایی ختم می شود است.

 

 

 

خط کوتاهی که روی خط ازدواج قرار دارد

قد کوتاه بالای خط ازدواج کف دستتان نشانه از منازعات و لجبازی های که در طول زندگی مشترک خواهیم داشت شخصیت توجه شما به راحتی رابطه ی عاشقانه تان را دچار آسیب می کند.

 

 

افرادی که خط ازدواج ندارند

این بدان معنا نیست که این افراد هرگز ازدواج نمی کنند بلکه نشانه ای از بی میلی آنها به عشق و زندگی مشترک است.

 

 

آیا در نگاه اول عشق را تجربه می کنید؟


اگر خطوط در امتداد خطوط اازدواج و خط قلب شما یک علامت ستاره را نشان می دهند، به این معنی است که در اولین نگاه عشق را تجربه خواهید کرد.
نشانه رابطه قوی ؟

 

 خط قلب یکی از طولانی ترین خطوط روی کف دست شما است که در قسمت بالای کف دست شما قرار دارد. به گفته ستاره شناسان چینی، خط قلب نشان می دهد که چگونه شخص در زندگی خود عاشق می شود.نگاهی به خط قلب خودبیندازید. اگر متوجه شدید خطوط کوچکی  از خط قلب شما به سمت بالا و در جهت خط ازدواج دارید ، به این معنی است که شما یک رابطه قوی و سازگارخواهید داشت.

 

کف بینی تعداد فرزند

صاحب چند فرزند می شوید؟

فال کف دست تعداد بچه

خط فرزند در کف بینی
برای دانستن اینکه  در ازدواج صاحب چند فرزند می شوید، باز هم  نگاهی به خط ازدواج  خود بیاندازید. تعداد خطوط عمود برخط ازدواج نشاندهنده پتانسیل بچه دار شدن در آینده می باشد .

 

 

خط فرزند در کف دست

خط فرزند در کف دست


یکی از سوالات متداول تازه متاهلین این است: چگونه می توان با کمک کف دست متوجه شد که در آینده صاحب چند فرزندمی شویم؟ و تشخیص بارداری از روی کف دست  و البته ، اغلب این موضوع زنان را نگران می کند. جالب اینجاست که در گذشته ، زمانی که روشهای پیشگیری از بارداری هنوز به اندازه امروزه رواج نداشت ، این خطوط در واقع تعداد دقیق بچه هایی را که یک فرد داشت نشان می داد. اما در دنیای مدرن ما حق انتخاب داریم ، بنابراین دقیق تر است اگر بگوییم که با دست می توانید پتانسیل ، احتمال ادامه مسابقه و افسوس ، تعداد دقیق فرزندان موجود را مشاهده کنید. اگرچه در بسیاری از فال کف دست تعداد بچه ، اطلاعات مربوط به کودکان کاملاً درست است. اما بیایید آن را مشخص کنیم.

 

کف بینی خط فرزند

خط فرزند در کف دست


اول ، در نظر بگیرید که خط بچه ها در کجاست. بنابراین ، در سنت کلاسیک ، مرسوم است که مسائل مربوط به فرزندآوری را در امتداد شاخه های عمودی از خط عشق یا ازدواج بررسی کنیم. بسته به نوع خط عشق مانند سکته مغزی یا سکته مغزی ، می توان قضاوت کرد که این کودک از کدام شریک خاص متولد شده است. بنابراین ، س "ال "کدام خط روی دست مسئول کودکان است؟" می توان آن را نادرست نامید ، زیرا همیشه یک خط نیست.

 

خط فرزند روی دست

اگر چپ دست هستید ، خط فرزند در کف بینی در دست سمت راست است و ، برای راست دست ها عکس این قضیه صادق است.

چگونه می توان این را در زندگی پی برد؟ بیایید به یک مثال نگاه کنیم: ببینیم خط فرزندان در دست زنی که یک بار زایمان کرده است اما از همسر سابقش کجاست. او اکنون با شخص دیگری ازدواج کرده است. فرض کنیم او راست دست است. سپس در دست راست او باید حداقل دو خط عشق را مشاهده کنید - آنها وابستگی های احساسی قوی را نشان می دهند - شوهر اول و دوم. و خط مسئول زایمان در این دست یکی خواهد بود و از خطی که علامت اولین ازدواج است به سمت بالا حرکت می کند. اگر به دست چپ این زن نگاه کنیم ، می توانیم در آنجا مثلاً دو خط  در یک خط محبت پیدا کنیم - این بدان معناست که او می توانست دو فرزند از همسر سابق خود به دنیا بیاورد ، اما به دلایلی چنین نشد.

 

 

آیا خط فرزند زن و مرد یکسان است

خط فرزند در کف دست


به طور طبیعی ، تولد کودک در کف دست مادر و پدر منعکس می شود. اما در اینجا باید به این نکته توجه کرد: خط فرزندان روی دست زنان معمولاً همیشه هنگام به دنیا آوردن فرزند ظاهر می شود ، زیرا ارتباط عاطفی با مادر قوی ترین است. در مورد مردان ، ممکن است متفاوت باشد. بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر پدر تشخیص دهد که کودک از او نیست ، از این زن جدا شده و در سرنوشت او سهمی نداشته باشد ، ممکن است این خط در طول زمان ناپدید شود یا حتی اصلاً ظاهر نشود. این امر به این دلیل اتفاق می افتد که مرد وابستگی را احساس نمی کند ، کودک را از "خود" احساس نمی کند. اگر زن و شوهر طلاق گرفتند ، اما همسر سابق به طور فعال به همسر و نوزاد سابق کمک می کند ، به طور دوره ای با او ملاقات می کند ، او را دوست دارد- پس خط قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

اگر خط فرزند وجود نداشته باشد

خط فرزند در کف دست

 

این به ندرت اتفاق می افتد ، اما با این وجود - هنوز هم اتفاق می افتد. توجه داشته باشید که باید بین یک فرصت احتمالی که شخص به سادگی از آن استفاده نمی کند ، و مشکلات سلامتی واقعی که مانع از بارداری می شوند تمایز قائل شوید. اگر یک زن یا مرد به دلیل نوعی آسیب شناسی مادرزادی نمی توانند بچه دار شوند ، خطوط "کودکانه" در هر دو دست وجود نخواهد داشت. اگر هیچ شکایتی در مورد سلامتی وجود ندارد ، اما شخص عمداً شیوه زندگی را انتخاب کرده است ، همانطور که امروزه می توان آن را بدون فرزند نامید - هیچ خطی در دست غالب وجود نخواهد داشت ، اما ممکن است در سمت چپ وجود داشته باشد (برای راست- handers) ، یعنی نشان می دهد که پتانسیل وجود دارد.

 

اگر فردی دیدگاه خود را با گذشت زمان تغییر دهد و بخواهد فرزند داشته باشد ، خطوط دست پیشرو همراه با تولد کودک ظاهر می شود. درمان ناباروری را نیز می توان به همین شیوه در نظر گرفت.به هر حال ، بچه های فرزندخوانده و نوزادانی که با کمک IVF متولد می شوند ، در کف دست شما و همچنین کسانی که به طور طبیعی متولد شده اند ، نمایش داده می شوند ، به شرطی که والدین احساس وابستگی عاطفی به آنها داشته باشند و آنها را از خود بدانند.

 

فال کف دست تعداد بچه

خط فرزند در کف دست

تعداد فرزندان و جنسیت آنها    تشخیص جنسیت جنین از روی کف دست
در کف بینی ، تعداد کودکان بسیار ساده تعیین می شود: چند خط عمودی در دست  وجود دارد - شخص چند کودک دارد و چند نفر از آنها در کف دست هستند ، که غالب نیستند - بسیاری هنوز می توانند داشته باشند . همه ما از پتانسیل ذاتی استفاده نمی کنیم. بنابراین ، یک زن راست دست با سه خط بچه در دست چپ خود ممکن است فقط یک فرزند به دنیا بیاورد اگر فکر کند که این کافی است. سپس فقط یک ویژگی در کف راست ظاهر می شود.
کف بینی تعداد فرزند
گاهی اوقات تعیین تعداد فرزندان در خطوط دست مرد دشوار است ، زیرا ، همانطور که در بالا گفتیم ، همه نمایندگان جنس قوی تر وابستگی عاطفی قوی به فرزندان خود ندارند. بنابراین ، فقط خطوط به وضوح ترسیم می شوند و کودکانی را که مرد با آنها در تعامل است ، در سرنوشت آنها شرکت می کند ، مشخص می کند ، آنها واقعاً آنها را دوست دارد.

 

 

کف بینی جنسیت فرزند

تعیین جنسیت با کف دست

خط فرزند در کف دست

فال تعداد و جنسیت فرزندان انلاین

تشخیص جنسیت جنین از روی کف دست

اختلافات مختلفی در مورد جنسیت نوزاد وجود دارد. به طور سنتی ، اعتقاد بر این است که خط  پر رنگ تر"کودک" بیشتر به معنای پسر است ، ضعیف تر - دختر. طبق نسخه دیگر ، شما باید طول و ضخامت خط را ارزیابی کنید. پسر بزرگتر یا بلندتر ، دختر لاغرتر یا کوتاهتر است. با این حال ، نخبگان مدرن استدلال می کنند که همیشه اینطور نیست: گاهی اوقات خط واضح تر فقط نماد دلبستگی قوی تر شخص به یکی از فرزندان است ، که می بینید ، این نیز اتفاق می افتد. شما احتمالاً داستانهایی را شنیده اید که در بین چندین کودک یکی به دلایلی "مورد علاقه" تلقی می شود. اما همه کارشناسان به وضوح در یک مورد توافق دارند: اگر نمادی به شکل حرف لاتین V در خط ازدواج ظاهر شود ، دوقلوها یا دوقلوها در این ازدواج  متولد می شوند.

 

بنابراین ، ما در خط فرزند در کف دست یاد گرفتیم که چگونه بفهمیم چند کودک در کف بینی وجود خواهد داشت. حالا بیایید در مورد سن تقریبی که فرد  صاحب فرزند می شود صحبت کنیم. در اینجا همه چیز نیز نسبتاً ساده است: هرچه ویژگی کودک به خط قلب نزدیکتر باشد ، سن شما در پدر یا مادر شدن زودتر خواهد بود. برای سهولت محاسبه ، وسط لبه کف دست را به عنوان سن 30 سالگی تعیین کنید و بر این اساس ، ببینید آیا علائم "کودک" روی دست شما زیر یا بالای آن است.

 

 

علائم خاص در فال کف دست تعداد بچه

فال تعداد بچه دار شدن

البته تعداد زیادی علامت مختلف وجود دارد. برای توصیف همه آنها ، باید یک دایره المعارف کامل از کف بینی را ترسیم کنید. بنابراین ، ما فقط در مورد اساسی ترین علائم صحبت خواهیم کرد ، که برای یک مبتدی کافی خواهد بود.

 
بنابراین ، همانطور که گفتیم ، علامت V شکل ظاهر دوقلوها یا دوقلوها را پیش بینی می کند.
وجود جزایر روی خط فرزند در کف دست  سلامت ضعیف کودک را نشان می دهد. مجموعه تقاطع های افقی در این خط به شیوه ای مشابه رفتار می شود.
عبور از خط "کودک" - احتمال زیاد تصادف ، آسیب جدی ، جراحی. در برخی شرایط (با تأیید علائم اضافی) - حتی مرگ.


خط فرزندان که از مرز ازدواج عبور می کنند (هنگامی که خط فرزند نه تنها بالا ، بلکه پایین نیز ادامه می یابد) - نشان می دهد که با فرزند خانواده بسیار محترمانه و مهربان رفتار می شود.

 

راه های دیگر برای یادگیری خط فرزند در کف دست

خط فرزند در کف دست

کدام خط کف دست نشان دهنده تعداد فرزندان است

 

و در نهایت ، اجازه دهید در مورد خطوطی که تعداد بچه ها را نشان می دهد صحبت کنیم ، به جز مواردی که در بالا مورد بحث قرار گرفت. به نظر می رسد که این فقط پیامدهای صعودی خط ازدواج نیست که به ما فرزندان را نشان می دهد. تکنیکی وجود دارد که بر اساس آن تعداد کودکان با خطوط عمودی در انگشت وسط و انگشت کوچک مورد بررسی قرار می گیرند. برخی خط کف دست نشان دهنده تعداد فرزندان را با خط مریخ یا با خطوط کوچکی روی خط زهره (ونوس) تعیین می کنند.

خط فرزند در کف دست

همچنین نسخه ای وجود دارد که در ابتدای خط قلب می تواند تعداد بچه ها را مشخص کند: اگر علامت های علامت گذاری روی آن وجود دارد ، انگار به صورت افقی دراز کشیده است ، با شماره یک آنها می توان تعداد فرزندان را قضاوت کرد. در مدرسه کف شناسی هند ، خط کف دست نشان دهنده تعداد فرزندان توسط دستبندهایی روی مچ راهنمایی می شوند .... البته هر نظریه ای طرفداران و مخالفان خود را دارد. شخصی هنگام کار همه روشهای ذکر شده را به طرز ماهرانه ای ترکیب می کند ، کسی یکی یا چند مورد از آنها را انتخاب می کند ، و این حق شخصی همه است. اما با این وجود ، نسخه ای که در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم رایج تر در نظر گرفته می شود.

نظرات

۱۴۰۰/۵/۹اگر خط روشن و طولانی باشد ، این نشان دهنده تولد یک پسر است. اگر باردار هستید ، اما هنوز سونوگرافی انجام نداده اید ، علم خواندن خطوط روی دست شما به کمک شما می آید. اگر خط روی دست نازک و کوتاه در کف دست شما باشد ، این نشان دهنده تولد یک دختر است. اغلب خط می تواند نازک شود ، اما طول آن برای یک پسر طولانی تر است . وقتی خط تیره روی دست حرف V را تشکیل می دهند ، این نشانگر تولد دوقلوها در یک خانواده است. و در عین حال ، می توان نتیجه گرفت-آیا آنها دوقلوهای همجنس هستند یا دو جنس مخالف. به عنوان مثال ، هنگام فالگیری برای فرزندان از طرف شریکی که در یک زن و شوهر هستند ، غیر معمول نیست که یکی خطوط بیشتری داشته باشد. این نشانگر پتانسیل بیشتر برای فرزند آوری است،. همچنین ، با فاصله بین خطوط ، می توان فاصله زمانی را که پس از آن بچه ها متولد می شوند قضاوت کرد. و هرچه فاصله بین آنها کمتر باشد ، تفاوت سالها بین برادران و خواهران به ترتیب کمتر خواهد بود.

۱۴۰۰/۵/۹فال کف دست تعداد بچه انلاین وضوح و عمق خطوط به شما کمک می کند تا پاسخ بسیاری از سوالات را پیدا کنید. از خطوط روی دست ، به راحتی می توان فهمید که نوزادان در چه فاصله ای برای زن متولد می شوند - اگر خط تیره نزدیک به قاعده انگشت کوچک باشد ، اولین مورد خواهد بود. همچنین ، با فاصله بین خطوط ، می توان فاصله زمانی را که پس از آن بچه ها متولد می شوند قضاوت کرد. و هرچه فاصله بین آنها کمتر باشد ، تفاوت سن بین برادران و خواهران به ترتیب کمتر خواهد بود.

۱۴۰۰/۵/۹افرادی که هنوز ازدواج نکرده اند می خواهند بدانند این رویداد کی فرا می رسد. با دانستن نحوه تشخیص معنای برچسب ها ، می توانید حداقل سن ورود به ازدواج را محاسبه کنید: برای اطلاع ، منطقه بین خط قلب و قاعده انگشت کوچک را به 3 قسمت مساوی تقسیم کنید. هر قسمت برابر 25 سال عمر خواهد بود. در مرحله بعد ، مشخص کنید که علامت ازدواج در کدام قسمت قرار دارد ، اگر در 1 ، عروسی تا 25 سال ، در منطقه 2 - تا 50 ، در 3 - تا 75 سال انجام می شود. علائم ازدواج در سمت چپ و راست را می توان به روش های مختلف تفسیر کرد. اگر چندین خط در سمت چپ وجود داشته باشد ، و یکی در سمت راست قابل مشاهده باشد ، به این معنی است که چند ازدواج وجود دارد .

۱۴۰۰/۵/۹شما می توانید جنسیت کودک را با کمک کف دست تشخیص دهید. مفهومی از خط ازدواج وجود دارد که زمان شروع زندگی زناشویی را تعیین می کند. تعداد فرزندان آینده نیز با استفاده از این خط تعیین می شود. در لبه کف دست در کنار انگشت کوچک و خط قلب واقع شده است. تعداد چنین نوارهایی تعیین کننده پتانسیل فرزند آوری زن یا مرد است. خط تیره از این خط نشان دهنده تعداد کودکان است. زنانی که دوبار ازدواج می کنند و از شوهران مختلف فرزندی به دنیا می آورند دارای خطوط متناظر هستند. نوارهای ظریف نشان دهنده ختم احتمالی بارداری است.

۱۴۰۰/۵/۹بنابراین ، مطابق با طالع بینی شرقی خط فرزند در کف دست ، تعداد بچه هایی که برای شما متولد می شوند برابر با تعداد نوارهای عمودی واضح است که از فالانکس بسیار میانی انگشت کوچک عبور می کنند. و بنابراین ، بسیاری از آنها توصیه می کنند نه با انگشت کوچک ، مانند معمول در اروپا ، بلکه با انگشت وسط حدس بزنید. هنگام محاسبه نوزادان بر روی دست یک مرد ، برخی از تمرین کنندگان نتایج تعداد نوزادان او را در نظر می گیرند و در عین حال واقعاً می خواهند به دنیا بیاورند. به عنوان مثال ، اگر مردی 4 خط داشته باشد ، این بدان معنا نیست که او واقعاً تعداد زیادی نوزاد دارد ، بلکه پتانسیل تعداد زیادی بچه را دارد.

۱۴۰۰/۵/۹خط فرزند در کف دست در هند از تعداد جزایر - حلقه ها و بیضی ها - را که روی حلقه خانواده واقع در پایین انگشت شست شما قرار دارند ، در نظر می گیرند. و فالگیری در این مورد فقط با در نظر گرفتن علائم واضح در دست غالب انجام می شود.(دستی که بیشترین کار را انجام می دهد) در تعدادی از شیوه های دیگر ، توصیه می شود با دست مخالف حدس بزنید ، به عنوان مثال ، برای راست دستها چپ ، برای چپ دستها راست است.

۱۴۰۰/۵/۹طالع بینی خطوط کف دست علائم اضافی روی دست به کشف جزئیات ازدواج آینده کمک می کند: خطوطی که از خط زندگی در کنار زهره عبور می کنند ، نشان دهنده رویدادهای مثبت و لحظات مهم است. آنها اغلب به تولد افراد جدید اشاره می کنند. طالع بینی به راحتی با این علائم تولد پسر یا دختر را تعیین می کنند. آنها از نشانه گذاری عددی ویژه استفاده می کنند. عبور از خط قلب نشان دهنده محبت شدید به فرزندان است. تعداد خط تیره تعداد فرزندان آینده را تعیین می کند. در فالانکس انگشت وسطی کف دست ، نوارهایی وجود دارد که نشان می دهد فرزندان احتمالی هستند. یک نوار شفاف در نزدیکی خط قلب نشان دهنده ازدواج بین سنین 18 تا 22 سال است. خطی در مرکزخط تیر نشان می دهد که یک فرد در سن 25-27 سالگی ازدواج می کند. محل نزدیک انگشت کوچک نشان دهنده سن 30-40 سال است. کیفیت رابطه آینده با طول و وضوح نوار تعیین می شود. پیوند بین زن و شوهر اگر خط عمیق باشد قوی خواهد بود. گاهی اوقات نوارهایی وجود دارد که در ابتدا واضح هستند و تا انتها محو می شوند. این نشان می دهد که وابستگی به شریک زندگی شما با گذشت زمان کاهش می یابد.

۱۴۰۰/۵/۹خط فرزند در کف بینی اگر شما در حال شروع به تسلط بر علم خواندن خطوط در کف دست خود هستید ، روش زیر از طریق فالگیری با دست به کمک شما می آید. به گفته آنها ، می توانید برخی از ویژگی های نوزاد آینده و جنسیت او را تعیین کنید - نکته اصلی این است که تعدادی از عوامل را در نظر بگیرید. همچنین می توانید سایر روش های فال کف دست تعداد بچه را در نظر بگیرید - اگر خطوط روی دست قابل مشاهده نباشد ، از آن استفاده می شود. در این مورد ، ارزش سوزن و نخ را دارد - نوک نخ را در دست راست خود بگیرید و سپس سوزن را پایین بیاورید. در مرحله بعد ، کف دست چپ خود را زیر آن قرار دهید و انگشت شست خود را کمی بیرون بیاورید - سوزن را در فاصله بین انگشت شست خود و همه انگشتان دیگر قرار دهید. سوزن را چند بار پایین بیاورید و بالا بیاورید تا به این شکاف برسد ، سپس چنین آونگی را به سمت انگشت وسط حرکت دهید. اگر سوزن در یک دایره حرکت کند ، یک دختر وجود دارد ، و اگر از یک طرف به طرف دیگر حرکت کند ، منتظر یک پسر باشید. و در اینجا ماهیت بسیار متغیر حرکت آونگ در دوقلوها وجود دارد. و در نهایت ، شایان ذکر است - خطوط روی دست شما می تواند در طول زندگی شما بسیار تغییر کند. اینها می تواند ویژگی های فردی یک فرد باشد - به عبارت دیگر ، سرنوشت ، عوامل خارجی و تصمیمات او. اما اصلی ترین چیزی که برای یک انسان موفق در زندگی اراده و تصمیمات خود ما است ، در همه جنبه های دیگر قدرتهای بالاتر فقط اشاره ای می کنند.

۱۴۰۰/۵/۹اگر علامت معکوس دوقلوها را مشاهده کردید ، نوزادی به دنیا می آورید که در آینده دوقلو یا سه قلو خواهد داشت. همه این علائم و موقعیت های اساسی نه تنها به پیش بینی تعداد نوزادان شما بلکه به سرنوشت آنها کمک می کند.

در ادامه بخوانید...

طالع بینی چینی

در
موش 1290 1302 1314 1326 1338 1350 1362 1374 1386 1398
گاو نر 1291 1303 1315 1327 1339 1351 1363 1375 1387 1399
ببر 1292 1304 1316 1328 1340 1352 1364 1376 1388 1400
خرگوش 1293 1305 1317 1329 1341 1353 1365 1377 1389 1401
اژدها 1294 1306 1318 1330 1342 1354 1366 1378 1390 1402
مار 1295 1307 1319 1331 1343 1355 1367 1379 1391 1403
اسب 1296 1308 1320 1332 1344 1356 1368 1380 1392 1404
گوسفند 1297 1309 1321 1333 1345 1357 1369 1381 1393 1405
میمون 1298 1310 1322 1334 1346 1358 1370 1382 1394 1406
خروس 1299 1311 1323 1335 1347 1359 1371 1383 1395 1407
سگ 1300 1312 1324 1336 1348 1360 1372 1384 1396 1408
خوک 1301 1313 1325 1337 1349 1361 1373 1385 1397 1409

 برای مثال سال 1363 سال گاو نر است.

موش

بین ماه های بهمن و اردیبهشت منتظر بهبود در تمامی روابط خود باشید. زندگی خانوادگی با ثبات تر خواهد بود. با افرادی که در سال گذشته هماهنگ نبودید هم فکری و هماهنگی بیشتری خواهید یافت. با حفظ استدلال های خود در ماه های ژوئن و ژوئیه فضای مهربان خانواده را پایدار نگه دارید. در روزهای بعدی سال جاری، شور، خلاقیت و عشق نور تازه ای به زندگی شما خواهند داد. چشم انداز سابقه شغلی و روابط کاری با رسیدن به پایان سال بهتر و بهتر به نظر می رسد. بهداشت سلامتی و روانی، ورزش منظم و رژیم غذایی مغذی را به شدت توصیه می کنیم. (سیارک)

گاو نر

برای رسیدن به اهدافتان آماده باشید. هیچ چیز آسان و ساده به دست نخواهد آمد اما شما با آگاهی از قدرت خود و ویژگی های شخصیتی خود انها را به دست خواهید آورد. پروژه های هنری و خلاقانه به آرامش شما کمک می کنند. سعی کنید که با افراد مثبت نگر که نکات خوب مسائل را می بینند معاشرت کنید. عشق هیجان انگیز و زندگی بخش خواهد بود. اگر مجرد هستید، کسی که در اواخر سال با او دیدار خواهید کرد شما را از پای در خواد آورد. زندگی نیازهایی دارد و برای شما خوب است که با اختصاص داد نزمان بیشتر به استراحت باتری های خود را شارژ کنید. (سیارک)

ببر

هر چیزی بنا به دلیل اتفاق می افتد اما با سرعت کافی پیش نمی رود. صبر لازم و ضروری است. مسائل روزانه باید در اولویت قرار بگیرند. این موضوع به ساماندهی زندگی شما کمک خواهد کرد. مردم انتظار دارند که به قول های خود عمل کرده و تعهدات خود را انجام دهید. روح بی قرار خود را محدود کنید. لازم است که برای انرژی های عصبی خود مرزی مشخص نمایید: مثلا، ورزش، طرح های خلاقانه و مشارکت های گروهی. بهترین زمان ایجاد ارتباط ما بین ماه می و ماه جولای می باشد. برای ایجاد سابقه شغلی خوب ما بین ماه آگوست و ماه اکتبر ایده آل به نظر می رسد. (سیارک)

خرگوش

انتظار آینده خوبی را هم در زمینه عشقی و هم در زمینه مالی داشته باشید. وقایع خوشایند پیش رو منجر به یک سفر طولانی برای شما خواهند شد. از تغییر منظره ها سود خواهید برد. بین ماه های فوریه و آوریل فعالیت هایی که از انها لذت می برید منجر به ایجاد تصوری روشن در ذهن شما خواهند شد. یک برنامه غذایی و یا ورزشی جدید برای بهبود سلامتی شما در ماه های می و جولای مفید خواهند بود. برای کسب این برنامه ها تصمیمات جدی اتخاذ کنید. در انتهای سال نسبت به مسائل مالی رویکرد هوشیارانه ای پیش بگیرید. وجود مراسم ویژه محتمل می باشد. (سیارک)

اژدها

مسافرت برای روحیه بی قرار شما خوب خواهد بود. اهداف معقول یا ضربه های بدون فکر می توانند شما را در شرایط حساس وادار به روان پریشی کنند. به خودتان یاد آوری کنید که دیدگاه هایتان را حفظ کنید و از جهش های بی مورد و افراد وحشی و ضربه زننهد اجتناب نمایید. در بین ماه های بهمن و اردیبهشت مسائل مالی می توانند بر روابط نزدیک شما ضربه بزنند. فرصت های پول سازی جدید و سودآوری پیش روی شما قرار نخواهند گرفت.  صبر و نگرش دوباره بر اعمال دیگران هم برای شما و هم برای شریک زندگی شما مفید خواهد بود. اتخاذ چشم اندازهای محتاطانه همواره توصیه می شود. (سیارک)

مار

تمایلات زنده و پر هیجان شما را سرحال نگه خواهند داشت. شما در انتظار رسیدن ب هنتیجه های سریع هستید. گاهی اوقات این موضوع در صرفه جویی در زمان به شما کمک می کند. شروع سال زمان خوبی در سابقه کاری شما خواهد بود. زمان خوبی برای رسیدن به ایده آل های شغلی می باشد. تغییراتی که در بین ماه های می و جولای به وقوع می پیوندند موجب توسعه روند زندگی شما خواهند شد. وقایع پی در پی که در پایان سال اتفاق خواهند افتاد انرژی شما را از شما خواهند گرفت. زندگی اجتماعی شما را در مواقع مختلف به جلو هل می دهد و روابط دوستی و فعالیت های گروهی نقش مهمی در زندگی شما دارند. (سیارک)

اسب

انرژی شما بالا است. شما احساس شور و خلاقیت می کنید و روحیه پر ماجرایی که دارید شما را به سوی افزودن هیجانات بیشتر به زندگی سوق می دهد. شور و شوق شما برای دیگران الهام بخش می باشد. کار برای سازمان های خیریه پاداش خوبی است. مجردید چرا؟ یک عشق جدید در انتهای سال منتظر شماست. رقابت های موجود در محل کار شما را تحریک می کنند. با ملحق شدن به رویداد های داوطلبانه با هدف کمک رسانی به افراد نا توان از جاذبه فوق العاده خود استفاده کنید. (سیارک)

گوسفند

پیشرفت های فردی و حرفه ای در پیش هستند. در کارهای مثبت و خلاقانه مشارکت کنید. روابط شما با خانواده، همسایگان و اجتماع زبان زد می باشد. سلامتی در حد خوب است و سطح انرژی بالا می باشد. سال 2015 سابقه شغلی خوب و فرصت های مالی مناسبی برای شما خوهد داشت. بهترین موفقیت با برنامه ریزی دقیق و چشم انداز ثابت حاصل می شود. اجازه دهید که افراد دیگر حرفشان را تمام کنند. دعوت دوستان را برای بازدید ار شهر زادگاهشان بپذیرید. (سیارک)

میمون  

شبکه یک ایئه خوب برای شروع سال می باشد. دوستی های جدید و عشق روزهای شما را روشن تر خواهند کرد. ارتباط با افراد از طریق فیس بوک و شبکه های اجتماعی دیگر منجر به دوستی های عمیق و عاقلانه خواهند شد. فعالیت های گروهی برای کسب انگیزه الهام بخش خواهند بود. هر بی قراری می تواند با مسافرت فروکش کند و در طی 2015 هیچ محدودیتی برای آن وجود نخواهد داشت. با توسعه تحصیلات خود و با گسترش افق های ذهنی خود از سال پیش رو به نحو احسن استفاده کنید. 

 خروس

در اوایل سال مایل به صرف زمان و تلاش برای مقابله با افراد دشوار بودید. تغییر تنها پس از تفکر دقیق و در نظر گرفتن تمامی جوانب باید اعمال شود. یک رویکرد ارام و احساسی در حل مشکلات کمک خواهد کرد. درست در زمانی که شما در آرزوی وقتی فقط برای خودتان هستید در کنار دیگران نیز از زندگی لذت خواهید برد.مردم با شما همکاری خواهند کرد و شما را در راستای مرتب کردن امور یاری خواهند داد. با پایان یافتن 2015 سعی کنید که در فعالیت هایی شرکت کنید که قبلا نکرده اید. (سیارک)

سگ

هم در عشق و هم در مسائل مالی ریسک نکنید. اگر اجازه دهید که اشتیاق یا بلند پروازی ها در کنار هم قرار بگیرند این موضوع به ضررر شما خواهد بود. با تلاش و پشکار در سال 2015 به پیشرفت های مورد نظر خود خواهید رسید. در شغلی که بین ماه های فوریه و آوریل به شما پیشنهاد خواهد شد فداکاری شخصی می تواند که منجر به ارتقا شود. در مصاحبه شغلی بر وفاداری خود تاکید کنید و مهارت های عملی خود را ارائه دهید. با ورزش بیشتر و رژیم غذایی مناسب تر به سلامتی خود بهبود ببخشید. در روزهای پایانی سال در یک کار گروهی به موفقیت خواهید رسید. (سیارک)

خوک

مردم شخصیت شما را جذاب و جالب می دانند. وقتی که در حوزه های مختلف مشکلاتی پیش می آید زندگی اجتماعی شما به داد شما می رسد. این موضوع بدان معناست که، مشکلات کاهش خواهند یافت و بیشتر مسائل برای شما هموار خواهند شد. اهدافی که برای سال 2015 خود مشخص کرده اید در قلب شما با شما حرف می زنند. از در نظر گرفتن اهداف بلند نترسید. با چند مورد شگفتی و غافل گیری فاصله زیادی ندارید. فرصتی برای کسب شادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت از آن استفاده کنید. به دوستان خود می توانید اعتماد کنید که به قول ها و وعده های خود عمل خواهند نمود، و تلاش های خلاقانه شما فرصت های هیجان انگیزی برای کسب درآمد پیش روی شما قرار خواهند داد. (سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

 

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸من که به این مزخرفات اعتقاد ندارم

۱۳۹۵/۸/۱I thought all devilled eggs had a hint of curry or is it just the way my mom taught me. Neestrhvlese, this is almost a retro dish, but still a firm favorite in our house.

در ادامه بخوانید...

طالع بینی

در

برج بره (حمل)
در اوایل ماه آوریل توجه و تحسین در مسیر شما قرار خواهد گرفت. این زمان بسیار خوبی برای تمرکز بر روی آزمونها، قرار ملاقات اولیه و مصاحبه شغلی است. عید پاک زمان مناسبی برای تولد دوباره شما خواهد بود. ماه گرفتگی چهارم ماه پایان مرحله رابطه دشوار شما خواهد بود. بسیار ساده خواهد بود که یک همکاری جدید در یک کسب و کار و یا یک رابطه عاشقانه جدید را شروع کنید. در اوسط ماه یک سفر کوتاه بسیار لذت بخش خواهد بود. برای یک پیشنهاد غیر معمول در 18 ماه آماده باشید، زمانی که ماه جدید شما را به انجام یک کار پر خطر جسورانه ولی محاسبه شده دعوت می کند. شاید لازم باشد کمی بیشتر از قبل پول خرج کنید، اما این هزینه ای ارزشمند می باشد. با تبدیل شدن ماه آوریل به ماه مه پولی از بورسیه یا نوعی کمک هزینه دریافت خواهید کرد. از این فرصت برای توسعه افق های خود استفاده کنید. این زمان بسیار مناسبی برای یادگیری یک هنر و صنعت، مانند محوطه سازی، ساخت مبلمان، و یا طراحی لباس می باشد.

مارس
روزهای اولیه ماه مارس روزهای خوبی برای ملاقات با افراد ویژه می باشد. نگران قاطی شدن با جمع نباشید در کنار بایستید و بدرخشید. راز جذابیت شما در ظاهر متمایز شما می باشد. ماه کامل در پنجم پابان یک دوره دشوار خواهد بود. نتایج ترکیبی و ناامید کننده می باشند، اما کمکی نمی کنند. شما نمی توانید همه افراد در همه زمان ها راضی نگه دارید. عشق شما به زندگی مانند شکفتن شکوفه ها در اواسط بهار است ام کارهایی وجود دارند که شما را رنج می دهند. اگر رئیس شما به شما گفت در انجام مسئولیت های خود دقت بیشتری بکنید و در مورد زمان ورود و خروج دقیق تر باشیر هیچ تعجب نکنید. خوشبختانه، خورشید گرفتگی بیستم فرصت شغلی هیجان انگیزی به شما خواهد داد. یک کار پشت صحنه در بیمارستان، دانشگاه، یا یک سازمان دولتی برای شما مناسب خواهد بود. موقعیت مالی شما تا انتهای ماه مارس به طور چشمگیری بهبود خواهد یافت. دقت کنید که قسمتی از درآمد خود را پس انداز نموده و یا موجودی بانکی خود را افزایش دهید.
موش
بین ماه های فوریه و می منتظر بهبود در تمامی روابط خود باشید. زندگی خانوادگی با ثبات تر خواهد بود. با افرادی که در سال گذشته هماهنگ نبودید هم فکری و هماهنگی بیشتری خواهید یافت. با حفظ استدلال های خود در ماه های ژوئن و ژوئیه فضای مهربان خانواده را پایدار نگه دارید. در روزهای بعدی سال جاری، شور، خلاقیت و عشق نور تازه ای به زندگی شما خواهند داد. چشم انداز سابقه شغلی و روابط کاری با رسیدن به پایان سال بهتر و بهتر به نظر می رسد. بهداشت سلامتی و روانی، ورزش منظم و رژیم غذایی مغذی را به شدت توصیه می کنیم.
گاو نر
برای رسیدن به اهدافتان آماده باشید. هیچ چیز آسان و ساده به دست نخواهد آمد اما شما با آگاهی از قدرت خود و ویژگی های شخصیتی خود انها را به دست خواهید آورد. پروژه های هنری و خلاقانه به آرامش شما کمک می کنند. سعی کنید که با افراد مثبت نگر که نکات خوب مسائل را می بینند معاشرت کنید. عشق هیجان انگیز و زندگی بخش خواهد بود. اگر مجرد هستید، کسی که در اواخر سال با او دیدار خواهید کرد شما را از پای در خواد آورد. زندگی نیازهایی دارد و برای شما خوب است که با اختصاص داد نزمان بیشتر به استراحت باتری های خود را شارژ کنید.
ببر
هر چیزی بنا به دلیل اتفاق می افتد اما با سرعت کافی پیش نمی رود. صبر لازم و ضروری است. مسائل روزانه باید در اولویت قرار بگیرند. این موضوع به ساماندهی زندگی شما کمک خواهد کرد. مردم انتظار دارند که به قول های خود عمل کرده و تعهدات خود را انجام دهید. روح بی قرار خود را محدود کنید. لازم است که برای انرژی های عصبی خود مرزی مشخص نمایید: مثلا، ورزش، طرح های خلاقانه و مشارکت های گروهی. بهترین زمان ایجاد ارتباط ما بین ماه می و ماه جولای می باشد. برای ایجاد سابقه شغلی خوب ما بین ماه آگوست و ماه اکتبر ایده آل به نظر می رسد.
خرگوش
انتظار آینده خوبی را هم در زمینه عشقی و هم در زمینه مالی داشته باشید. وقایع خوشایند پیش رو منجر به یک سفر طولانی برای شما خواهند شد. از تغییر منظره ها سود خواهید برد. بین ماه های فوریه و آوریل فعالیت هایی که از انها لذت می برید منجر به ایجاد تصوری روشن در ذهن شما خواهند شد. یک برنامه غذایی و یا ورزشی جدید برای بهبود سلامتی شما در ماه های می و جولای مفید خواهند بود. برای کسب این برنامه ها تصمیمات جدی اتخاذ کنید. در انتهای سال نسبت به مسائل مالی رویکرد هوشیارانه ای پیش بگیرید. وجود مراسم ویژه محتمل می باشد.
اژدها
مسافرت برای روحیه بی قرار شما خوب خواهد بود. اهداف معقول یا ضربه های بدون فکر می توانند شما را در شرایط حساس وادار به روان پریشی کنند. به خودتان یاد آوری کنید که دیدگاه هایتان را حفظ کنید و از جهش های بی مورد و افراد وحشی و ضربه زننهد اجتناب نمایید. در بین ماه های فوریه و آوریل مسائل مالی می توانند بر روابط نزدیک شما ضربه بزنند. فرصت های پول سازی جدید و سودآوری پیش روی شما قرار نخواهند گرفت. صبر و نگرش دوباره بر اعمال دیگران هم برای شما و هم برای شریک زندگی شما مفید خواهد بود. اتخاذ چشم اندازهای محتاطانه همواره توصیه می شود.
مار
تمایلات زنده و پر هیجان شما را سرحال نگه خواهند داشت. شما در انتظار رسیدن ب هنتیجه های سریع هستید. گاهی اوقات این موضوع در صرفه جویی در زمان به شما کمک می کند. شروع سال زمان خوبی در سابقه کاری شما خواهد بود. زمان خوبی برای رسیدن به ایده آل های شغلی می باشد. تغییراتی که در بین ماه های می و جولای به وقوع می پیوندند موجب توسعه روند زندگی شما خواهند شد. وقایع پی در پی که در پایان سال اتفاق خواهند افتاد انرژی شما را از شما خواهند گرفت. زندگی اجتماعی شما را در مواقع مختلف به جلو هل می دهد و روابط دوستی و فعالیت های گروهی نقش مهمی در زندگی شما دارند.
اسب
انرژی شما بالا است. شما احساس شور و خلاقیت می کنید و روحیه پر ماجرایی که دارید شما را به سوی افزودن هیجانات بیشتر به زندگی سوق می دهد. شور و شوق شما برای دیگران الهام بخش می باشد. کار برای سازمان های خیریه پاداش خوبی است. مجردید چرا؟ یک عشق جدید در انتهای سال منتظر شماست. رقابت های موجود در محل کار شما را تحریک می کنند. با ملحق شدن به رویداد های داوطلبانه با هدف کمک رسانی به افراد نا توان از جاذبه فوق العاده خود استفاده کنید.
گوسفند
پیشرفت های فردی و حرفه ای در پیش هستند. در کارهای مثبت و خلاقانه مشارکت کنید. روابط شما با خانواده، همسایگان و اجتماع زبان زد می باشد. سلامتی در حد خوب است و سطح انرژی بالا می باشد. سال جدید سابقه شغلی خوب و فرصت های مالی مناسبی برای شما خوهد داشت. بهترین موفقیت با برنامه ریزی دقیق و چشم انداز ثابت حاصل می شود. اجازه دهید که افراد دیگر حرفشان را تمام کنند. دعوت دوستان را برای بازدید ار شهر زادگاهشان بپذیرید.
میمون
شبکه یک ایئه خوب برای شروع سال می باشد. دوستی های جدید و عشق روزهای شما را روشن تر خواهند کرد. ارتباط با افراد از طریق فیس بوک و شبکه های اجتماعی دیگر منجر به دوستی های عمیق و عاقلانه خواهند شد. فعالیت های گروهی برای کسب انگیزه الهام بخش خواهند بود. هر بی قراری می تواند با مسافرت فروکش کند و در طی سال جدید هیچ محدودیتی برای آن وجود نخواهد داشت. با توسعه تحصیلات خود و با گسترش افق های ذهنی خود از سال پیش رو به نحو احسن استفاده کنید.
خروس
در اوایل سال مایل به صرف زمان و تلاش برای مقابله با افراد دشوار بودید. تغییر تنها پس از تفکر دقیق و در نظر گرفتن تمامی جوانب باید اعمال شود. یک رویکرد ارام و احساسی در حل مشکلات کمک خواهد کرد. درست در زمانی که شما در آرزوی وقتی فقط برای خودتان هستید در کنار دیگران نیز از زندگی لذت خواهید برد.مردم با شما همکاری خواهند کرد و شما را در راستای مرتب کردن امور یاری خواهند داد. با پایان یافتن سال جدید سعی کنید که در فعالیت هایی شرکت کنید که قبلا نکرده اید.
سگ
هم در عشق و هم در مسائل مالی ریسک نکنید. اگر اجازه دهید که اشتیاق یا بلند پروازی ها در کنار هم قرار بگیرند این موضوع به ضررر شما خواهد بود. با تلاش و پشکار در سال جدید به پیشرفت های مورد نظر خود خواهید رسید. در شغلی که بین ماه های فوریه و آوریل به شما پیشنهاد خواهد شد فداکاری شخصی می تواند که منجر به ارتقا شود. در مصاحبه شغلی بر وفاداری خود تاکید کنید و مهارت های عملی خود را ارائه دهید. با ورزش بیشتر و رژیم غذایی مناسب تر به سلامتی خود بهبود ببخشید. در روزهای پایانی سال در یک کار گروهی به موفقیت خواهید رسید.
گراز وحشی
مردم شخصیت شما را جذاب و جالب می دانند. وقتی که در حوزه های مختلف مشکلاتی پیش می آید زندگی اجتماعی شما به داد شما می رسد. این موضوع بدان معناست که، مشکلات کاهش خواهند یافت و بیشتر مسائل برای شما هموار خواهند شد. اهدافی که برای سال جدید خود مشخص کرده اید در قلب شما با شما حرف می زنند. از در نظر گرفتن اهداف بلند نترسید. با چند مورد شگفتی و غافل گیری فاصله زیادی ندارید. فرصتی برای کسب شادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت از آن استفاده کنید. به دوستان خود می توانید اعتماد کنید که به قول ها و وعده های خود عمل خواهند نمود، و تلاش های خلاقانه شما فرصت های هیجان انگیزی برای کسب درآمد پیش روی شما قرار خواهند داد.(سیارک)

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...