ده دستور صبحانه سریع و سالم برای افراد پر مشغله

اطمینان از اینکه هر روز صبحانه ای سالم مصرف می کنید امری ضروری است. اولین وعده ی غذایی در طول روز به شما طرز فکر بهتر و انرژی کافی تا زمان ناهار را می دهد.با وجود کسب و کار و زندگی مدرن، گاهی صبحانه نادیده گرفته می شود و یا اینکه ما تمایل داریم انتخاب ناسالمی برای صبحانه داشته باشیم. بنابراین فقط چیزی را برمی داریم تا ما را کمی سیر کند.
برای آنهایی که صبح پر مشغله ای دارند و زمانی کمی برای برای تهیه یک صبحانه ی سالم دارند، ده دستور العمل سریع و سالم آورده ایم که در کنار راحتی به افزایش سلامت شما در طول روز کمک می کنند.

1. نان موز سالم
این نان موز خوشمزه و سالم را در اول هفته تهیه کنید و مطمئن باشید  تا چند روز برای شما باقی خواهد ماند . تکه ای از آن را بردارید و بروید. چیزهایی مانند کره بادام یا کره بادام زمینی به آن بمالید و یا فقط خودش را تنها مصرف کنید.با داشتن موز شما انرژی کافی برای طول روز را دارید

2. کره بادام، ماست و Parfait ( دسری مرکب از سرشیر و تخم مرغ پخته و شربت ...)
اگر شما چیزی سبک می خواهید که در کنار سبکی سیرتان کند، این دستور غذا ترفند بسیار خوبی است. با ماست یونانی کم چرب و کره بادام، این دستور سرشار از پروتئین است که تا زمان ناهار مانع گرسنگی شما می شود و در کمتر از ده دقیقه هم آماده می شود.

 

3. ساندویچ سیب با کره بادام و گرانولا
بسیار ساده و در عین حال خوشمزه
این صبحانه ی سریع و ساده برای همه از جمله بچه ها جالب است.تعداد زیادی از آنها را می توانید در زمان بسیار کمی آماده کنید(سیارک)

4. مافین سیب در لیوان کوچک
آیا تاکنون به کیک های لیوانی به عنوان یک نسخه ی سالم برای صبحانه فکر کرده اید؟ من این را دوست دارم چرا که درست کردنش در ماکرویو فقط پنج دقیقه زمان می برد و گزینه ای عالی و سالم است اگر روغن نارگیل را در این دستور بگنجانید. آن را با میوه یا کره و یا مقداری مواد پروتنئینی مصرف کنید.

 

5. ساندویچ صبحانه فریز شده
این ها فوق العاده اند و بسیار راحت، چرا که می توانید از قبل آماده شان کنید و در زمان نیاز آنها را یخ زدایی کنید. میتواید به آسانی هر چیری که دوست دارید به این دستور غذایی بیفزایید.از جمله اووکادو، گوجه فرنگی، اسفناج، و یا نان سبوس دارد، در صورتی که می خواهید رژیم غذایی سالمتری داشته باشید.

 

6.  ماست و جو  Easy Yogurt Overnight Oats
جو دو سر سرشار از فیبر است اما ما همیشه زمان کافی برای درست کردن فرنی از آن نداریم. این دستور غذا عالی است زیرا همه ی آن را می توان در شب قبل از مصرف کردن انجام داد و از ماست غنی از کلسیم و میوه های تازه در آن استفاده می شود. اجازه بدهید ماست و جو در هم خیس بخورند و و تا زمانی که شما بیدار می شوید صبحانه ای سالم و کامل در انتظار شماست.(سیارک)

7. نان تست 5 دقیقه ای اووکادو همراه با تخم مرغ
این دستور غذایی مورد علاقه ی من است زیرا ترکیبی است اووکادو و تخم مرغ که هر دو منابع غنی از مواد مغذی هستند و همیشه خوشمزه هستند. خیلی سریع و ساده اماده می شوند و در 5 دقیقه حاضر می شود، و به شما انرژی کافی مورد نیاز را می دهد

 

8. مافین تخم مرغی صبحانه با بیکن و اسفناج
فقط کافی این کلوچه های تخم مرغی را به تعداد زیاد درست کنید و در یخچال یا فریزر نگه دارید. همه ی کاری که لازم است انجام دهید این است که آنها را در صبح در اورید و در نتیجه زمان شما برای تهیه کردن انها هدر نمی رود. یک راه حل سریع و راحت برای تمام افرادی که صبح های پر مشغله ای دارند.

 

9. کاسه های اسموتی بری(توت و شاتوت)
اگر میوه چیزی است که برای صبحانه ترجیح می دهید پس این دستور غذایی سریع را امتحان کنید. اماده کردنش کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و و می توانید هر ترکیب میوه ای که دوست دارید به آن اضافه کنید. گزینه ای فوق العاده برای صبحانه خواهد بود.
ماست یونانی به شما این اطمینان را می دهد که تا وعده ی بعدی مشکلی نخواهید داشت.

10. وعده های صبحانه خانگی
اگر دوست دارید صبحانه ی راحتی داشته باشید اما فکر می کنید صبحانه های درون فروشگاهها ناسالم هستند، چرا خودتان آنها را اماده نمی کنید؟این دستورهای غذایی را با صمیمت اماده کنید و می توانید هرگاه که لازم داشتید یکی از آنها را بردارید و در کیف خود بگذارید و با خود به محل کار ببرید.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir




نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید