لاغری با درست نوشیدن

بیشترمردم راجع به چیزهایی که در طول روز می نوشند فکر نمی کنند. زیرا آنها می گویند که این فقط نوشیدنی است و تأثیر چندانی برلاغری بدنشان، بر سلامتی یا براضافه وزن ندارد. من معتقدم که ایجاد تغییراتی هرچند کوچک در خصوص چیزهایی که می نوشید یکی از ساده ترین تغییراتی است که می توانید برای دستیابی به لاغری ایجاد کنید.با انتخاب درست نوشیدنی هایی که به آب کردن چربی ها و لاغری کمک می کنند می توانید سریعتر به نتیجه دلخواه برسید. در ضمن  می توانید در یوتیوب ویدئوهای مرسوم به (تغییردهنده های بزرگ )را تماشا کنید تا به مدت زمانی که لازم است اثرات یک نوشیدنی مضر مانند نوشیدنی های کربنات سدیم دار یا خیلی شیرین یا حتی الکلی را مشاهده کنید. و قبل از این که چیزی بنوشید به آن فکر کنید.(سیارک)

 ۱)چای سبز بنوشید.

 چای سبز حاوی ترکیباتی به نام ای سی سی جی است که باعث آب کردن چربی ها و لاغری می شود. یک مطالعه مهم نشان می دهد ای سی سی جی که در چای سبز وجود دارد در کاهش سطح پلی فنول موجود در غذاهایی که وارد بدن می شوند نقش به سزایی دارد.

نتیجه تحقیقاتی دیگر نشان می دهد، چای سبز قابلیت تولید حرارت و ایجاد چربی سوزی دارد و این خاصیت چیزی فراتر از میزان تعریف شده برای کافئین است.

نتیجه آزمایشات دانشگاه لوزان سویس نشان می دهد زمانی که ۳۱ زن و مرد سالم را تعیین کردند و به آن ها به مدت ۳ روز آشامیدنی حاوی چای سبز دادند. نتیجه ها حاکی از آن بود که افرادی که چای سبز مصرف می کنند ۴.۶٪انرژی آن ها در مدت ۲۴ ساعت افزایش یافت. زیاد هم بد نیست  کار خاصی انجام ندهید و فقط چای سبز بنوشید. و سطح انرژیتان بالاتر برود.

 طرز تهیه انواع چای برای درمان گلو درد

بیست و پنج نوشیدنی برای سم زدایی و کاهش وزن

۲)یک فنجان قهوه بنوشید.  

 کافئین مرکز سیستم عصبی شمارا تحریک می کند و ضربان قلب شمارا تنظیم می کند. مطالعاتی که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد حاکی از آن بود که افرادی که قهوه حاوی کافئین مصرف می کنند ۱۶٪ سطح سوخت و سازشان بالاتراست نسبت به افرادی که قهوه مصرف نمی کنند.

بهترین زمان برای خوردن یک فنجان قهوه

 ۳)  ۸تا ۱۲ لیوان نوشیدنی بنوشید.

  تحقیقات دانشگاه آمریکا نشان می دهد داوطلبانی که روزانه ۸ تا ۱۲ لیوان آب خنک می نوشند سطح سوخت و ساز بالاتری دارند نسبت به افرادی که در طول روز به ۴لیوان آب بسنده می کنند. زمانی که آب خنک کافی مصرف می کنید روی مرکز حرارت بدن شما اثر می گذارد و بدن شما شروع به آب کردن کالری می کند. ای .وین اسکیو پروفسور تغذیه و غذای دانشگاه سلامت آمریکا، دریافت که آشامیدن ۸ لیوان آب در طول روز نه تنها به آب رسانی سلول ها کمک می کند بلکه سطح روند سوخت و ساز به طرز چشم گیری بالا می برد و نتیجه بهتری برای آب کردن کالری به دنبال دارد.

آب بنوشید. لبخند بزنید. احساس بهتری داشته باشید

۴) دمنوش میوه ای  را به جای نوشیدن آبمیوه امتحان کنید.

انرژی زیادی لازم دارید ولی نمی خواهید کالری زیادی وارد بدنتان شود؟ دم نوش میوه ای به شما سود خود میوه را می رساند بدون این که بروی کیفیت آن اثری داشته باشد.

۵) نان و شیرینی خود را با مواد مفید جایگزین کنید. به جای مصرف پودرهای پروتئینی از سبزیجات باکیفیت استفاده کنید. با یک قاشق سوپ خوری از چربی های مفید مانند: روغن بادام، کمی تمشک یا توت فرنگی و یک لیوان شیر بدون چربی سلامتی خود را تأمین کنید. وقتی رژیم شما برپایه ی مواد مغذی و سالم است سیستم ایمنی شما قوی میشود و همزمان سلول های شما بدنتان را به سمت وزنی متناسب و سلامتی بدنی پیش می برد.

پنج ماده غذایی عالی برای کاهش وزن

40 ماده مفید برای کاهش وزن

لاغری با غذاهای ترکیبی

  ۶) این آب پیشنهادی را امتحان کنید.

اگر مجبور نیستید آب مانده و کهنه مصرف کنید این آب طعم دارشده را با تکه های میوه های طبیعی امتحان کنید. کاملا کم کالری و مفید است و مانند نوشیدنی های مصنوعی گاز دار نیست و از میوه های خوشمزه مانند: سیب سبز، گیلاس، انار و حتی وانیل و شکلات درست شده است. و یکی از نوشیدنی های مفید و طبیعی محسوب می شود. حاوی قندهای مصنوعی رنگ های خوراکی یا هرچیزدیگری نیست. برای جذاب تر شدن و جالب تر شدن می توان به آبمیوه خالص تکه های یخ زده و مکعب شکل میوه ای به لیوانتان اضافه کنید.(سیارک)

لاغری سریع 3 مورد

کاهش وزن و لاغری با قارچ مایتاکه

کاهش وزن و لاغری با ویتامین 12 مورد

لاغری با درست خوردن 11 مورد

لاغری با درست خوردن 10 مورد

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید