ساختن بدن عضلانی چقدر زمان می‌برد

در

444555.jpg
از دست دادن وزن فقط اولین قدم برای رسیدن به یک چهره زیبا است. برای ایجاد جذابیت واقعی ، تقویت عضلات و بدن عضلانی مهم است. چگونه می توان خطوط زیبایی به شکم و کل بدن داد؟ توضیح شش قانون اصلی برای بدن عضلانی را در sayarak.com  بخوانید.

 

ارزیابی کنیدچرا بدن شما عضلانی نیست

فقط دو دلیل می تواند وجود داشته باشد: یا عضلات از رشد کافی برخوردار نیستند (شما اندکی تناسب اندام ندارید ، تمرینات قدرتی انجام نمی دهید) ، یا توسط بافت چربی پنهان می شوند. مطابق با این ، برنامه غذایی و تمرینی خود را برای یک بدن تسکین دهید. در حالت اول ، وظیفه شما این است که حجم عضلات را افزایش دهید (با تمرینات مقاومتی) ، در مرحله دوم ، لایه غیر ضروری را بسوزانید. درک این نکته مهم است: کار همزمان در هر دو جهت غیرممکن است ، بنابراین اگر مبتدی در تناسب اندام هستید (و عضلات به هر دو دلیل قابل مشاهده نیستند) ، منطقی است که برنامه های دیگری را جایگزین کنید - اولین کار برای چربی سوزی و به طور فعال وزن را کاهش دهید ، و سپس عضلات را تمرین می دهد.

 

رژیم غذایی خود را مرور کنید

نه ، شما نباید مانند بدنسازان "خشک" شوید ، که یک ماه قبل از مسابقه ، رژیم غذایی کاملاً پروتئینی می گیرند ، عملا غذاهای کربوهیدرات مصرف نمی کنند ، آب کمی می نوشند و گاهی اوقات داروهای ادرار آور مصرف می کنند. این مجموعه اقدامات برای سلامتی ناامن است و افراد فانی نباید چنین فداکاری کنند. اگر به عضله سازی نیاز دارید ، محصولات پروتئینی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید: پنیر کم چرب (تا 5٪) ، گوشت (سینه مرغ ، بوقلمون ، ماهی و گوشت گوساله.

 

اما اگر عضلات توسط بافت چربی پنهان شده اند ، سعی کنید از شر مقدار اضافی آن خلاص شده و تورم بافت را کاهش دهید . برای مورد دوم ، عادی سازی تعادل پتاسیم و سدیم در بدن مهم است: غذاهای کم نمک و غنی از پتاسیم - زردآلو خشک ، سبزیجات بیشتر بخورید. "و خود را از آب محروم نکنید : پفی که در فضای بین سلولی ناشی از سموم ایجاد می شود از این رشد نمی کند و برعکس ، کاهش می یابد ، زیرا این آب است که زباله های بدن را از بین می برد. میزان مصرف کربوهیدرات خود را کنترل کنید. حتی انواع پیچیده: غلات ، ماکارونی ، سیب زمینی در بعضی از ظروف فرعی ، آنها را با سبزیجات جایگزین کنید - و این منبع پتاسیم است . یا حبوبات ، که در این صورت پروتئین به رژیم غذایی شما اضافه می کند.

 

برنامه آموزش را تنظیم کنید

به عبارت دقیق تر ، اگر عضلات نیاز به "پمپاژ" و تقویت دارند ، سیستم معمول "دو یا سه تمرین قدرتی در هفته بعلاوه یک کاردیو(ورزش هوازی)" را انجام دهید. اما اگر چربی اضافی در تمرین اختلال ایجاد کند ، تأکید را کمی تغییر دهید." - معمولاً توصیه می شود که هر جلسه تمرین قدرتی را با یک ورزش قلبی - 20-25 دقیقه روی تردمیل یا دوچرخه ثابت پایان دهید. در مورد ما ، مدت زمان آن باید به 40-45 دقیقه افزایش یابد ، در واقع آن را به یک آموزش مستقل تبدیل می کند. اگر تمرین قدرتی  ، انرژی را برای شما باقی نمی گذارد ، آن را به 35-40 دقیقه کاهش دهید. "

 

چرا بدن عضلانی می خواهید؟

آیا فقط می خواهید عضلات بدن را به زیبا کنید؟ یا نسبت آن را کمی تغییر دهید ، مثلاً "شانه های پهن را" متعادل کنید ، کمی به باسن حجم دهید؟ برای ناحیه ای از بدن که نیاز به افزایش حجم دارد ، توصیه می کنم تمرینات اساسی باشد که شامل بسیاری از گروه های عضلانی باشد. بگویید ، برای ران و باسن ، من گزینه های مختلفی را برای اسکات و لانگ توصیه می کنم .با وزنه ، به جای تمریناتی که به صورت موضعی در قسمت خارجی ، داخلی ، جلو و عقب ران کار می کنند - بلند کردن پا ، نوسان از حالت ایستاده و خوابیده این موارد دومی برای بدست آوردن توده عضلانی هستند.


وزنه های مناسب را انتخاب کنید

هرکسی که تمرینات قدرتی را دوست نداشته باشد مجبور است ناراحت شود: بدون دمبل و هالتر نمی توانید به بدن عضلانی دست پیدا کنید. و وزن آنها باید به حدی باشد که بتوانید 3 ست 15-20 تکرار تمرین را با آنها انجام دهید. علاوه بر این ، سه مورد آخر باید به سختی به شما داده شود ، اما بدون اینکه روش خود را از دست بدهید. تمام حرکات را با آرامش و فکر انجام دهید . ورزشکاران حرفه ای با سرعت و وزنه سبک تر کار می کنند.

 

غیرممکن را از خود انتظار نداشته باشید

نقش عضلانی شدن بدن برای زنان دشوارتر از مردان است. بدن زنان هورمون تستوسترون کمتری تولید می کند ، بنابراین برای ساخت عضله زمان و تلاش بیشتری لازم است. برای "رشد" تا سطح قهرمانان تناسب اندام و بدن سازی ، باید مکمل های خاصی مصرف کنید. از طرف دیگر ، برخی از قسمت های بدن  چه شکم  و چه بازوهای برجسته  برای فرد ، دشوار است.

 

"عضلانی کردن شکم برای یک زن واقعاً دشوارتر است ." - به خصوص سه تکه پایین. در این قسمت ، عضلات در زنان نازک و شل است ، انتهای عصبی کمی وجود دارد ، بنابراین آنها در برابر اعمال جسمی حساس نیستند. معمولاً حتی ورزشکاران زن شکم صاف دارند. " بنابراین ، نباید ناراحت نشوید و حتی بیشتر از آن - اگر عضلانی کردن دور از ایده آل هستند ، دست از کار نکشید و کلاس ها را کاملاً کنار نگذارید.

 

قسمت دیگری از بدن زنانه که برای عضلانی شدن مشکل ایجاد می کند دست ها هستند . و به ویژه ، عضلات سه سر ، که از افتادگی  آنها  بسیاری ناراضی هستند "در اینجا باید به یاد داشته باشیم که از نظر آناتومیک با عضلات شانه ها و سینه ارتباط دارد." - اگر آنها ضعیف باشند ، پس شما عضله سه سر بازو را نمی توانید بخوبی عضلانی کنید. بنابراین اگر می خواهید بازوهای زیبا و قوی داشته باشید ، با انجام فشارهایی عضلات سینه را تمرین دهید. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

درمان با تستوسترون تست شده در مردان مسن تر

در

در نتیجه افزایش سن مردان، آنها اغلب تستوسترون کمتری نسبت به جوانیشان تولید می کنند. تستوسترون، یک هورمون شیمیایی است که منجر به ویژگی های مردانه اعم از صدای بم، موی صورت و رشد عضلانی می شود. مردان با سطوح پایین تستوسترون ممکن است علائمی مانند خستگی، کاهش میل جنسی و اختلال در راه رفتن داشته باشند.


برای اینکه ببینیم آیا درمان تستوسترون ممکن است به آنها در رها شدن از این علائم کمک کند، NIH یک سری مطالعاتی را که آزمایشات تستوسترون نامیده می شود را آغاز کرد. این آزمایشات یک گام کلیدی قبل از در نظر گرفتن آزمایشات بزرگتر و طولانی تر برای تشخیص خطرات و منافع طولانی مدت است.
نتایج از سه آزمایش گرفته شده اند. توجه این آزمایشات بر روی مردانی با سطوح پایین تستوسترون است که عملکرد جنسی کم، اختلال در راه رفتن و یا سرزندگی کم (خستگی و انرژی کم) دارند.
محققان 790 مرد 65 سال به بالاا را در 12 مرکز در سرتاسر کشور ثبت نام کردند. مردانی که چه تستوسترون داشتند یا نداشتند، ژلی دریافت می کردند که هرروز به مدت یک سال به پوست خود بزنند. درمان تستوسترون برای مردانی که عملکرد جنسی پایینی داشتند، میل و عملکرد جنسی را افزایش داد. ولی این درمان برای مردان آزمایش های دیگر، توانایی راه رفتن یا سرزندگی را بهبود نبخشید.
وقتی که محققان داده های هر سه آزمایش را ترکیب کردند، سرعت و فاصله راه رفتن به نظر می رسید که با تستوسترون بهبود می یابد. درمان همچنین منافعی برای خلق و خو، انرژی و علائم افسردگی میان مردان در سه آزمایش ترکیب شده داشت.
یافته ها نشان می دهند که درمان تستوسترون مردان مسن تری که سطوح تستوسترون خیلی کمی دارند، می تواند فوایدی داشته باشد. محقق دکتر پیتر جی. اسنیدر در دانشگاه پنسیلوانیا، دانشکده پزشکی گفت : "به هرحال، تصمیم گیری در مورد درمان تستوسترون برای این مردان نیز بستگی به نتایج 4 آزمایش دیگر خواهد داشت."
مردان مسن تری که درمان تستوسترن را در نظر گرفتند، بایستی در مورد منافع بالقوه و موانعی که یک مراقبت سلامت فراهم می کند، بحث کنند.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

معجون معجزه آسا دشمن چربی دور شکم

در

این معجون به علت داشتن آناناس وکرفس دارای  آنزیم هایی هستند که باعث تحریک هورمون چربی سوز در بدن می گردند. زنجبیل در این معجون باعث تنظیم قند خون شده و حساسیت بدن به انسولین را افزایش می دهد طولانی مدت زنجبیل باعث کاهش وزن می شود. 
 معجون شگفت انگیز فوق نفخ و یبوست را از بین می برد و برای عملکرد سیستم گوارشی بدن مفید می باشد.

مواد لازم معجون معجزه آسا

- 1/2 فنجان آناناس

- کرفس 1 ساقه

- زنجبیل یک بند انگشت(2 سانتی متر)

- 5-6 برگ نعناع

- کلم یا اسفناج (1/2 فنجان خرد شده)

- آب 1/3 فنجان (سیارک



طرز تهیه معجون معجزه آسا

مواد تشکیل دهنده را در مخلوط کن با هم ترکیب کنید، حال این معجون خوشمزه و معجزه آسا آماده مصرف است.

بیست و پنج نوشیدنی برای سم زدایی و کاهش وزن

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

برای داشتن شکمی تخت از چه مواد غذایی پرهیز کنیم

در

غذا را در سکوت میل کنید.
 اگر می خواهید شکمتان صاف تر شود موقع جویدن لقمه هایتان دهانتان را ببندید تا هوای اضافی وارد معده تان نشود.  

لبنیات حاوی پروبیوتیک مصرف کنید.

پروبیوتیک ها در ماست و محصولات لبنی  وجود دارد.

مصرف متعادل نمک 
 میزان متعادل نمک برای عملکرد خوب مغز و قلب لازم است. اما نمک زیاد باعث احتباس آب شده و شکم را بزرگ می نماید.کاهش مصرف نمک یکی از اولین اقدامات برای داشتن شکمی تخت است.  (سیارک

آدامس نجوید
جویدن آدامس باعث نفخ و بزرگتر شدن شکم می گردد.علاوه بر این برخی شیرین کننده ها در آدامس ها باعث تمایل به خوردن فست فودها و هله هوله ها می شود در نتیجه اگر جزو افرادی می باشید کهتمایل زیادی به جویدن  آدامس دارید برای داشتن شکمی صاف بهتر است این عادت را کنار بگذارید.

 شیرینیجات کمتر بخورید. 
 مصرف زیاد شیرینیجات برای سلامتی و همچنین اندازه دور کمر مضر می باشد. دریافت کالری  در طولانی مدت باعث افزایش اندازه دور کمر می گردد اما در کوتاه مدت هم، به علت قند زیاد و تغذیه باکتری های مضر موجود در روده ها از این منبع قندی باعث تولید گاز و نفخ شده و سایز شکم از حالت معمولی بزرگتر می شود.در نتیجه برای برای داشتن شکمی صاف تر  قند و مواد قندی کمتری در سبد غذایی قرار دهید.

 تعادل هورمون هایتان را چک نمایید.
 نفخ یکی ازعوارض جانبی عدم تعادل هورمونی است. به همین دلیل است که خانم ها در دوران یائسگی به علت بهم خوردن تعادل هورمون ها  از نفخ شکایت دارند. علائم اختلالات تیروئید را چک نمایید.زیرا اختلال در هورمون های تیروئیدی یکی از علل چاقی است . برای داشتن شکمی تخت تغذیه مناسب داشته و ورزش کنید.را در برنامه های روزمره تان قرار بدهید. ورزش به کنترل هورمون ها کمک مینماید. (سیارک


مشکل یبوست را بر طرف نمایید.
با افزایش مصرف آب و فیبرها و همچنین تحرک بدنی مشکل یبوستتان را حل نمایید.


بعضی از سبزیجات را از رژیم غذایی حذف نمایید.
بروکلی، کلم برگ، گل کلم و غیره به علت تولید نفخ زیاد باعث بزرگ شدن شکم می گردند.


خواب منظم
 برای داشتن شکمی تخت شب ها زود بخوابید و صبح زود از خواب بیدار شوید و از کم خوابی پرهیز کنید. (سیارک


 مواد غذایی صنعتی و فراوری شده نخورید.
نمک زیادی در انواع کنسروها، سوپ ها و خورش های آماده، سس و غیره استفاده می شود.مصرف نمک زیاد باعث احتباس آب و بزرگ شدن شکم می شود.پس  توصیه می شود سوسیس ،کالباس  و غذاهای فست فودی استفاده نشود.

نوشابه های گازدار ممنوع
 شیر و نوشابه های گازدار جزو عوامل اصلی بروز نفخ هستند. تعداد زیادی از افراد بعد از پشت سر گذاشتن کودکی قادر به هضم لاکتوز نمی باشند . در نتیجه مصرفشیر با نفخ زیادی همراه است همچنین نوشابه ها  به علت میزان زیادی قند و همچنین گاز باعث نفخ و  بزرگ شدن شکممی گردند. در نتیجه برای داشتن شکمی صاف تر ،خوردن نوشابه ممنوع  و در صورت نیاز  بدن به مصرف شیر از دیگر منابع کلسیم استفاده شود. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

نظرات

در ادامه بخوانید...

شاید زمان آن است که به دنبال یک سرگرمی باشید

در

از زمان خود لذت ببرید: یک سرگرمی پیدا کنید
به گزارش (سیارک)  پس از اینکه بچه‌ها خانه را به قصد تحصیل یا شغل ترک می‌کنند ممکن است زندگی کمی کسل‌کننده به نظر برسد. شما زمان بیشتری دارید که به خودتان برسید شاید چیزی که همیشه رویای آن را داشتید اما مطمئن نیستید که چگونه باید روزها و شب‌ها را سپری کنید. خب شاید زمان آن است که به دنبال یک سرگرمی باشید!


گام اول انتخاب فعالیت مد نظر است که ممکن است ساده نباشد چرا که شما 18 سال گذشته یا سال‌های زیادی را صرف برآورده کردن نیازهای شخص دیگری کرده‌اید. حال زمان آن رسیده است که به خودتان فکر کنید، بی‌رودربایستی و خلاقانه.(سیارک)  
مقداری زمان صرف درون‌نگری کنید. آیا به یک خروجی خلاقانه نیاز دارید؟ تناسب اندام؟ آیا احساس می‌کنید آنقدر قوی هستید که می‌توانید به دیگران کمک کنید؟ آیا در زمینه‌هایی علاقه دارید که قبلا از آنها غافل شده‌اید؟ آیا هیچ گونه استعداد خاصی دارید که بخواهید آن را پرورش دهید؟ چیزی هست که بخواهید آن را یاد بگیرید؟


زمانی که می‌خواهید یک سرگرمی انتخاب کنید در نظر داشته باشید که چقدر زمان می‌توانید به آن اختصاص دهید. اگر فقط به دنبال چیزی برای مشغول شدن با دستان خود می‌خواهید یک فعالیت مانند بافندگی می‌تواند ایده‌آل باشد. در عوض اگر به دنبال چیزهایی هستید که به مدت زمان بیشتری نیاز دارند چیزهایی شبیه نقاشی با رنگ‌های روغنی یا اسب‌سواری می‌تواند جذاب‌تر باشد. همچنین سرگرمی‌های فصلی نیز وجود دارند مانند ماهیگیری یا ساخت مجسمه‌های یخی، البته اگر زمان‌هایی در سال برای شما شلوغ‌تر باشد.


هزینه نیز چیزی است که باید آن را در نظر بگیرید. زمانی که تصمیم‌ گرفتید که سرگرمی مورد علاقه خود را پیدا کرده‌اید بهتر است بنشینید و بررسی کنید که این سرگرمی چقدر هزینه در پی خواهد داشت، هم هزینه‌های فوری و هم هزینه‌های بلندمدت. نکته این است که در یک فعالیت لذت‌بخش شرکت کنید نه سرقت بانک!


توسعه یک عادت و سرگرمی همچنین می‌تواند راه بسیار خوبی برای دیدار با مردم باشد. آیا به نوشتن علاقه دارید؟ در یک کلاس شرکت کنید که پر از افرادی است که علایقی مانند شما دارند و می‌توانند به شما در توسعه و پیشرفت متون و نوشته‌های شما کمک کنند. به ورزش علاقه دارید؟ به یک تیم بپیوندید یا عضو یک مرکز تفریحی شوید تا بتوانید افرادی را پیدا کنید که شما را در رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل یاری دهند. به صنایع دستی علاقه دارید؟ یک جامعه یا گروه اینترنتی پیدا کنید که راهنمایی‌ها را به اشتراک می‌گذارند و دوستان جدیدی پیدا کنید.


اگر نیاز به انگیزه بیشتری برای خروج از خانه و دیدار با مردم دارید به یاد داشته باشید که مطالعات متعددی نشان داده است که مشارکت در روابط اجتماعی برای سلامتی مفید است. تحقیقات همواره نشان داده است که افرادی که بیشتر در روابط اجتماعی شرکت می‌کنند به احتمال زیاد بیشتر عمر می‌کنند و زندگی سالم‌تر و شادتری نسبت به کسانی دارند که میزان مشارکت اجتماعی آنها در سطح پایینی قرار دارد. بنابراین از وقت آزاد خود استفاده کنید و دوستان جدید پیدا کنید، با دوستان قدیمی معاشرت کنید، فعالیت‌های جدیدی را آغاز کنید یا فعالیت‌های قدیمی را مجددا از سر بگیرید. شاید اینها باعث نشود که شما جوانتر شوید اما کمک می‌کند که شما شادتر و سالم‌تر زندگی کنید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

طول انگشت مردان درمورد آنان چه می گوید

در

 (سیارک)  : دانشمندان رابطه عجيبي بين اندازه ی بعضي از انگشتان دست پیدا کرده اند كه واقعا مي‌تواند به پيش‌بيني درست بعضي از خصوصيات انسان‌ها كمك نماید. در حقيقت اين رابطه مهم بين 2 انگشت اشاره و انگشت حلقه دست می باشد .

طول انگشت مردان درمورد آنان چه می گوید

خوب بودن با زنان؟ 

بر اساس تحقیقات جدید که در مجله شخصیت و تفاوت های فردی منتشر شده است،مردانی با  انگشت اشاره کوتاه تر و انگشت حلقه بلندتر با زنان بهتر هستند.دانشمندان می گویند علت آن میتواند هورمون هایی (تستوسترون) باشد که در بدن مردان ترشح میشود.

در این تحقیقات،155 نفر(78 مرد و 78 زن) فرم هایی را درمورد جنس مخالفی که  با آن ها بوده اند، با استفاده از لیستی که در آن گزینه های "قابل قبول" و"ستیزه جو" بود،پر کردند.

گزارش نشان داد که مردانی با نسبت انگشت میانی کوچکتر(انگشتی که به انگشت حلقه معروف است)به نسبت مردانی که طول این انگشت آنها بلندتر بود سه برابر بیشتر رفتار قابل قبول و یک سوم کمتر رفتار ستیزه جو داشتند.

تحقیق پیشین نشان داده بود که نسبت یک دوم طول انگشت دوم به انگشت چهارم (انگشت حلقه ) نشان از میزان ترشح هورمون ها به خصوص تستسترون در بدن دارد.هرچه ترشح تستسترون بیشتر ،طول انگشت حلقه هم بیشتر.

این تحقیقات این نسبت را به دارا بودن خصوصیات دیگر هم نسبت داده است.

جذابیت چهره

بر اساس نتایجی که در مجله "پیش به سوی جامعه سلطنتی" در سال 2011 منتشر شد هرچه طول انگشت اشاره نسبت به انگشت حلقه کوتاهتر باشد مردان چهره های جذاب تری دارند.

محققان میگویند میزان تستسترونی که نوزاد ترشح میکند میتواند بر رشد چهره و جذابیت آن تاثیر بگذارد.تحقیقات پیشین نشان داده بود که زنان ، مردانی با چهره های عضلانی و سخت را بیشتر ترجیح میدهند.به بیان دیگر زنان مردانی با چهره هایی به نسبت کوتاه تر و فشرده تر،مثل ویل اسمیت و برد پیت،را بیشتر ترجیح میدهند.(سیارک

قابلیت در آزمایش های پذیرش

بسیاری از نتایج مربوط به طول انگشت فقط در مردان صادق است،در حالی که بعضی از آنها در مورد زنان هم صادق میباشد.

در نتایج منتشر شده در مجله انگلیسی روانشناسی در سال 2007 ،طول انگشت به میزان کارآیی در آزمون های قبولی دانشگاه ها مرتبط شده است.تیمی از دانشمندان یک کپی از اثر کف دست کودکان تهیه کرده و طول انگشت آن ها را اندازه گرفتند.سپس بر اساس این اندازه ها میزان موفقیت دختران و پسران در آزمون های قبولی را مقایسه کردند.همه پسران و دخترانی که به طور متوسط انگشت اشاره آن ها کوتاه تر از انگشت حلقه آن ها بود در آزمون ریاضی نتیجه بهتری نسبت به آزمون شفاهی کسب کردند.و همینطور دخترانی که طول انگشت حلقه بیشتری نسبت به انگشت اشاره داشتند در آزمون شفاهی نتیجه بهتری کسب کردند.

 خطر سرطان پروستات

اما بر اساس نتایج منتشر شده در مجله انگلیسی در سال 2010 در مورد سرطان، این بلندتر بودن انگشت حلقه هزینه ای نیز دارد: افزایش خطر ابتلا به سرطان پروستات.

محققان در یک بازه 15 ساله به نسبت طول این انگشت ها در 1500 فرد مبتلا به سرطان پروستات و 3000 مرد سالم توجه کردند.محققان از این مردها خواستند که به عکس این دست ها نگاه کرده و دستی که بیشترین شباهت به دست آن ها دارد را انتخاب کنند.

بر اساس نتایج،مردانی که طول انگشت اشاره مساوی یا بلندتر از انگشت حلقه داشتند 33 درصد احتمال ابتلایشان به سرطان پروستات کمتر بود.

محققاان اضافه کردند که 33 درصد میزان کوچکی است پس مردانی با انگشت اشاره کوتاه تر نبابد نگران باشند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

ترجمه  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹فکر می کنید واقعا صحت داره؟

۱۴۰۰/۱۲/۱۴افراد کنجکاو هر از چند گاهی به این فکر می کنند که کفش های مردانه معمولی چه چیزی می توانند به دنیا بگویند. تئوری های متعدد اندازه پای مرد را به طول عمر، وفاداری، اندازه آلت تناسلی، سرعت دویدن و دیگر جزئیات مهم زندگی روزمره مرتبط می کند. اما در عمل، اکثر این نسخه ها افسانه یا فقط داستان بیهوده هستند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۴بنابراین، گروهی از دانشمندان سوئدی در سال 2010 الگویی را نشان دادند که امید به زندگی مردان با سایزهای کفش غیر استاندارد (در هر جهت) تا حدودی کمتر است، در حالی که به اهمیت سبک زندگی سالم اشاره کردند. یعنی نمایندگان قوی این دنیا، حتی با اندازه پاهای کوچک، شانس این را دارند که عمر طولانی داشته باشند ، ورزش کنند و چیزهای مفید دیگر.

۱۴۰۰/۱۲/۱۴جداول شبه علمی زیادی با داده های مربوط به همبستگی بین اندازه پاها و اندام تناسلی مردان وجود دارد، آنها بیشتر به دنبال کاهش عزت نفس مردان هستند تا ارتباط شواهد واقعی وجود چنین چیزی. مطالعات انجام شده در کالج دانشگاه لندن که صدها مرد در آن شرکت داشتند، نشان داد که اندازه پاها یا بهتر است بگوییم پاها به هیچ وجه با ویژگی ها و توانایی های جنسی یک مرد ارتباطی ندارد. بنابراین، به جوانانی که برای ملاقات دخترانه کفش دو سایز بزرگتر خریده اند، توصیه می شود این ایده را رها کرده و انرژی خود را به سمتی مفیدتر هدایت کنند. برعکس، اگر مردی پاهای کوچک اما آراسته داشته باشد، پس عزت نفس او و بقیه افراد نیز مشکلی ندارد.

۱۴۰۰/۱۲/۱۴در این رابطه، یک واقعیت به طور کلی شناخته شده، که توسط عمل پزشکی جهانی ثابت شده است، وابستگی قدرت مردانه به طول کل پا است. پاهای کوچک و کوتاه در مقایسه با قد، نشانه خستگی ناپذیری جنسی مرد تلقی می شود و دلیل علمی و منطقی روشنی برای این امر وجود دارد. فراوانی آندروژن‌ها در سنین پایین ظاهر می‌شود و از رشد استخوان‌های لوله‌ای که کندتر از بقیه بدن رشد می‌کنند، جلوگیری می‌کند. در نتیجه، یک مرد قد بلند با پاهای کوچک، زمینه هورمونی بالایی دارد و قطعاً اجازه نمی دهد در رختخواب .....

۱۴۰۰/۱۲/۱۴و یک استدلال دیگر به نفع پاهای کوچک مردانه: این عقیده حق حیات دارد که پاهای مینیاتوری نشانه ای از طبیعت حساس، ملایم، ویژگی های معنوی بالایی است که طبق نظریه کروموزوم وراثت در خانواده های اشرافی منتقل می شود!

در ادامه بخوانید...

جدول سوزاندن کالری با پیاده روی

در

(سیارک) : کالری مورد نیاز بدن به  عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل عبارت‌اند از سن، جنسیت، اندازه بدن، وضعیت سلامت، سبک زندگی و میزان تحرک روزانه. تحقیقات نشان می‌دهند که حتی عواملی همچون شیوه غذا خوردن نیز میزان انرژی مورد نیاز شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد. به عنوان مثال اگر غذا را بیشتر می‌جوید کالری بیشتری دریافت خواهید کرد و زودتر سیر می‌شوید.


مقدار انرژی مورد نیاز برای متابولیسم پایه بدنتان (BMR) را محاسبه کالری مورد نیاز بدن رابا رابطه زیر محاسبه کنید (معادله هریس- بندیکت):
محاسبه کالری مورد نیاز بدن برای مردان بالغ :
66.5 + (13.75 x وزن بدن (کیلوگرم)) + (5.003 x قد (سانتیمتر)) - (6.755 x سن) = BMR
میزان کالری مورد نیاز بدن برای زنان بالغ:
55.1 + (9.563 x وزن بدن (کیلوگرم)) + (1.850 x قد (سانتیمتر)) - (4.676 x سن) = BMR

اکنون با استفاده از ضریب فعالیت بدنی متناسب با سبک زندگی شما، انرژی مورد نیاز روزانه خود را محاسبه کنید:
انرژی مورد نیاز روزانه برای هر فرد = BMR ضرب در ضریب فعالیت بدنی.

ضریب فعالیت بدنی
* سبک زندگی بدون تحرک: اگر بسیار کم تحرک هستید و با ورزش میانه‌ای ندارید ضریب فعالیت جسمی برای شما (1.2) است.
* سبک زندگی کم تحرک: چنانچه هفته‌ای 1 الی 3 روز ورزش می‌کنید و یا روزانه مسافت اندکی را پیاده‌روی می‌کنید، ضریب فعالیت بدنی شما (1.37) است (اغلب افراد در این گروه جای دارند).
* فعالیت متوسط روزانه: افرادی که هفته‌ای 3 الی 5 روز ورزش می‌کنند و یا روزانه مسافت قابل‌توجهی را پیاده‌روی می‌کنند و همچنین افرادی که شغل‌های نیمه سنگین دارند در این گروه قرار می‌گیرند. ضریب فعالیت بدنی برای این گروه (1.55) برآورد شده است.
* سبک زندگی پر تحرک: اگر هفته‌ای 6 الی 7 روز با ورزش‌های سنگین مشغول هستید و یا شغل سنگینی دارید، شما پر تحرک می باشید. ضریب فعالیت بدنی برای افراد پر تحرک، برابر با (1.75) می باشد.

اکنون برای محاسبه کالری مورد نیاز روزانه خود، ابتدا با استفاده از فرمول هریس-بندیکت، BMR خود را حساب کنید و عدد به دست آمده را در ضریب فعالیت بدنی متناسب با شیوه زندگی شما، ضرب کنید.بر اساس کالری بدست آمده از جداول زیر استفاده کنید.

جدول کالری گوشت و مواد پروتئینی جدول کالری مواد غذایی

جدول کالری لبنیات

جدول کالری نان و غلات و حبوبات

جدول کالری سبزیجات

جدول کالری میوه ها

جدول کالری آب میوه و نوشیدنی

جدول کالری آجیل و خشکبار

جدول کالری کیک و شیرینی

جدول کالری انواع مواد غذایی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...