منولیستیکا


مکمل غذایی طبیعی با عصاره طبیعی سیب زمینی هندی، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی دریایی.

جزئیات محصول

منولیستیکا کمک ضروری و خاصی را ارائه می‌دهد؛ به گونه‌ای که زنان چهل ساله و بالاتر می‌توانند شکل بدنی بهینه و انرژی خود را حفظ کنند که این متقابلاً منبع خوشحالی و حالت روانی مساعد است. بنابراین، ادامه زندگی با زیبایی و ظرافت کامل زنانه امکان پذیر است.

ترکیبات

هر کپسول نرم ژلاتینی منولیستیکا حاوی مواد زیر است:
عناصر دارویی: روغن دانه گل گاو زبان (22% GLA) – 160 میلی‌گرم؛ عصاره ساقه سیب زمینی شیرین (20:1، QCE 2500 میلی‌گرم) – 125 میلی‌گرم؛ روغن ماهی (18% EPA، 12% DHA) (موتوماهی کامل، گیش ماهی کامل، شگ ماهی کامل) – 70 میلی‌گرم؛ روغن زیتون تازه - 40 میلی‌گرم؛ ویتامین E (دی-آلفا توکوفرول) – 3.3 میلی‌گرم AT؛ ساقه جلبک دریایی – 52 میلی‌گرم؛ تخمه آفتابگردان – 70 میلی‌گرم
عناصر غیر دارویی: ژلاتین، گلیسیرین، پودر کاهوی دریایی، موم.

مقدار مصرف

1 تا 3 کپسول ژلاتینی در هر روز طبق سن؛ همراه با غذا (1 تا 2 کپسول برای حدود 40 سال، 2 تا 3 کپسول برای حدود 50 سال و 3 کپسول برای سنین بیشتر از آن). گاهی اوقات توصیه می‌شود پس از 3 هفته مصرف دارو، یک هفته توقف ایجاد شود.

احتیاط

قبل از استفاده از آن در صورتی که عوامل خطر بیماری قلبی عروقی (CVD) (از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا و/یا تری گلیسیرید) دارید با کارورز مراقب بهداشت مشورت کنید. در دوران بارداری یا شیردهی از آن استفاده نکنید. در صورتی که جوش قرمز صاف تا کمی برآمده، خارش پوست، سوزش در گلو و/یا احساس تنگی در گلو ادامه داشته باشد، مصرف آن را متوقف ساخته و با مراقب بهداشت خود مشورت کنید. در صورتی که روکش ایمنی پاره شده باشد، آن را مصرف نکنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید