رژیم غذایی قهوه

در

قهوه

 

یک رژیم غذایی متعادل و فعالیت بدنی کلید سلامتی و طول عمر است. وزن نمی تواند "به سرعت از بین برود" - اگر کاهش وزن به روشی طبیعی و بی ضرر برای بدن رخ دهد ، وزن به تدریج کاهش می یابد. با این حال ، اگر زمانی برای انتظار نتایج کاهش وزن وجود ندارد ، زمان روش های شدید - رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری  می رسد.مونو یعنی یکی. اصل چنین رژیم های غذایی ساده و ابتدایی است - آنها یک چیز را برای خوردن هنگام کاهش وزن ارائه می دهند.

 

رژیم غذایی قهوه

رژیم غذایی قهوه مونو (قهوه ، گوشت ، مرغ ، سیب)
قهوه نوشیدنی معطر ، نشاط آور و منحصراً خوشمزه ای است که تمام دنیا را تسخیر کرده است. و بهترین قسمت این است که نوشیدنی مورد علاقه شما همچنین می تواند در کیلوگرم اضافی صرفه جویی کند.

 

مزایای رژیم غذایی مونو قهوه

رژیم غذایی مونو قهوه با گزینه های متنوعی خوشایند است ، یعنی شما می توانید رژیم غذایی را که مناسب شما است انتخاب کنید. بیایید نگاهی به خواص مفید قهوه بیندازیم !!! یک فنجان قهوه صبحگاهی سیاه می تواند متابولیسم را تسریع کرده و در عین حال اشتها را کاهش دهد. دانشمندان ثابت کرده اند که قهوه از نظر ویتامین بسیار غنی است (فقط 100 میلی لیتر از این نوشیدنی 20 درصد از ویتامین های روزانه ویتامین های گروه B را برای بدن ما تأمین می کند ). قهوه همچنین حاوی آنتی اکسیدان است که به بدن ما کمک می کند تا رادیکال های آزاد و اسیدهای آلی مفید را از بین ببرد. مقدار انرژی یک قاشق چای خوری قهوه کمتر از نه کیلو کالری است.

 

 

نکات مهم رژیم غذایی مونو قهوه

نکات مهم رژیم غذایی مونو قهوه این است که در طی آن می توانید زندگی عادی داشته باشید ، یعنی به طور معمول غذا بخورید ، بدون اینکه به رژیم غذایی معمول خود تعصبی وارد کنید ، اما درعین حال مقدار کافی قهوه بنوشید. به دنبال چنین رژیم غذایی سبک ، پس از مدتی نتیجه را مشاهده خواهید کرد. اثر قابل مشاهده به دست می آید زیرا قهوه به سرعت متابولیسم کمک می کند و در نتیجه کالری بیشتری می سوزاند. با استفاده از چنین رژیم غذایی می توانید حدود 3 کیلوگرم اضافه وزن از دست دهید. با این حال ، به یاد داشته باشید که باید بیش از 1 بار در 3 ماه انجام شود.

 

در طول رژیم غذایی مونو قهوه ، باید غذاهایی مانند نوشیدنی های الکلی ، شیرین ، نمک ، غذاهای چرب و شکر را کاملا از رژیم غذایی خود حذف کنید . یک منوی تقریبی برای یک روز ، اما یک هفته طول می کشد که به آن بچسبید.

 

صبحانه 1 فنجان قهوه بدون شکر (می توانید کمی شیر بدون چربی به قهوه اضافه کنید ).
ناهار 200 گرم گوشت بدون چربی هر (آب پز یا کبابی)، 2 برش از ارد درشت نان ، 1 سیب و 1 فنجان قهوه .
شام 200 گرم مرغ (یا همچنین روی کوره یا بخارپز آن را بجوشانید یا بپزید) ، 2 برش نان از آرد چاودار ، 1 عدد سیب .

 

بررسی رژیم غذایی مونو قهوه

به یاد داشته باشید که هر رژیم غذایی موارد منع مصرف خاص خود را دارد ، از جمله قهوه. رژیم غذایی مونو قهوه برای افرادی که از هرگونه بیماری مزمن و فشار خون بالا رنج می برند کاملاً منع مصرف دارد. بنابراین ، بدون مشورت با پزشک ، نباید به انواع رژیم غذایی ها متوسل شوید. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.در این مورد. علاوه بر یک درمانگر ، توصیه می شود با یک متخصص قلب نیز مشورت کنید.

 

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۹چه موادی در قهوه برای پوست مفید است آنتی اکسیدان ها دشمن چین و چروک های زودرس هستند! و تعداد زیادی از آنها در قهوه وجود دارد: تانن ها، ترکیبات فنلی با خواص تانیک، اسیدهای کلروژنیک، کافئیک و فرولیک. فقط ۲ تا ۳ فنجان دانه قهوه نیاز روزانه بدن به آنتی اکسیدان را پوشش می دهد. بنابراین، دوستداران قهوه از اکسیداسیون رادیکال های آزاد که به پروتئین ها، دیواره های سلولی و مولکول های DNA آسیب می رساند، محافظت می شوند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹کافئین کافئین قهوه گردش خون را بهبود می بخشد، که برای داشتن پوستی درخشان مهم است! علاوه بر این، قادر است مایعات اضافی را از بدن خارج کند و در نتیجه صبح‌ها ما را از شر ورم و کیسه‌های زیر چشم خلاص کند. با این حال، این خاصیت مملو از خطر است: کم آبی بدن به خصوص برای پوست مضر است. بنابراین اگر به طور کلی در طول روز مایعات کم دارید، برای هر موردی بعد از هر فنجان قهوه یک لیوان آب بنوشید. کرم ها و ژل های مرطوب کننده نیز به جلوگیری از از دست رفتن رطوبت در پوست کمک می کنند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹پلی فنول ها در قهوه این فیتوکمیکال ها (فلاونوئیدها، لیگنان ها، اسیدهای فنولیک) قادر به بهبود میکرو فلور روده هستند و همانطور که می دانید زیبایی پوست تا حد زیادی به کیفیت عملکرد دستگاه گوارش بستگی دارد. یکی دیگر از خواص مفید پلی فنل ها توانایی آنها در محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش است.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹دیگر چگونه قهوه چگونه می تواند مفید باشد به غیر از نوشیدن قهوه به عنوان یک محصول آرایشی عالی برای شما خواهد بود. کافئین را می توان در سرم ها، اسکراب ها، ماسک ها یافت. به راحتی با از بین بردن پف دور چشم مقابله می کند و سیاهی دور چشم را برطرف می کند، تورم را کاهش می دهد و به وضوح رنگ چهره را بهبود می بخشد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹قهوه برای استفاده خارجی: جریان خون را با گشاد کردن رگ های خونی زیر پوست بهبود می بخشد. به دلیل آنتی اکسیدان های موجود در آن اثر تسکین دهنده بر روی پوست دارد. می تواند قرمزی، چین و چروک های ظریف و لکه های پیری را از بین ببرد. هیپرپیگمانتاسیون را کاهش می دهد، زیرا حاوی اسید کلروژنیک است. به دلیل خواص ضدالتهابی که دارد با بثورات پوستی مبارزه می کند. ماسک های قهوه خانگی بسیار محبوب، آسان و موثر هستند: آنها رنگ پوست را بهبود می بخشند، چهره را بهبود می بخشند و خشکی را از بین می برند. قانون اصلی این است که شما باید از قهوه طبیعی استفاده کنید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ماسک قهوه برای پوست مشکل دار یک قاشق غذاخوری تفاله قهوه را با همان مقدار خاک رس آبی یا سفید مخلوط کنید. در صورت عدم تحمل فردی یا آلرژی، می توانید یک قاشق چای خوری پوست پرتقال خرد شده اضافه کنید. سپس کمی آب جوشیده را داخل مخلوط بریزید: باید غلظت خامه ترش غلیظ را بدست آورید. سپس یک پیمانه جوش شیرین را با سرکه سیب مخلوط کنید و به مواد دیگر اضافه کنید. این ماسک را روی صورت تمیز بمالید، ۵ تا ۷ دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشویید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ماسک قهوه ......... مغز چند گردو را به صورت پودر درآورید، سپس با یکی دو قاشق غذاخوری تفاله قهوه مخلوط کنید. مخلوط را روی پوست تمیز و مرطوب صورت با حرکات دایره ای پخش کنید و بگذارید 8 تا 10 دقیقه بماند سپس آبکشی کنید. این ماسک قبل از یک مهمانی یا یک جلسه مهم نجات دهنده شما خواهد بود: فوراً چهره را بهبود می بخشد و علائم خستگی را از بین می برد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹تکه های یخ قهوه...... قهوه غلیظ دم کرده را در قالب های یخ بریزید و به فریزر بفرستید. صبح صورت و ناحیه دکلته را با مکعب های قهوه به دست آمده پاک کنید. این به بازیابی رنگ پوست و صاف کردن چین و چروک های حرکات تقلیدی صورت کمک می کند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ماسک تصفیه کننده با تفاله قهوه.......... مقداری روغن زیتون و تفاله قهوه را بردارید، مخلوط کنید، کمی دارچین آسیاب شده و نمک اضافه کنید. ماسک به دست آمده را با حرکات دایره ای ملایم روی صورت تمیز بمالید، 7 تا 10 دقیقه نگه دارید، با آب گرم بشویید. ماسک به خوبی منافذ پوست را باز کرده و پاک می کند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۹قهوه به لطف ماده اوژنول دارای اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی است. اعتقاد بر این است که اوژنول می تواند خطر ابتلا به ملانوم را کاهش دهد. دانشمندان چینی از سال 1989 تحقیقاتی را در مورد تأثیر قهوه بر روی چهره انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که مصرف کنندگان قهوه کمتر در معرض خطر ابتلا به روزاسه (بیماری مزمنی که با قرمزی و تورم پوست و همچنین گشاد شدن عروق سطحی مشخص می شود) هستند. نتایج این مطالعه در Jama Dermatology منتشر شده است. آنها می گویند که فقط قهوه می تواند از بروز روزاسه جلوگیری کند، زیرا همان مواد موجود در چای یا شکلات تأثیر یکسانی ندارند. برای مثال، خطر ابتلا به روزاسه در افرادی که به میزان چهار فنجان در روز قهوه می نوشند در مقایسه با افرادی که همان مقدار قهوه را در یک ماه مصرف کرده اند، 23 درصد کمتر است.

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی سیب زمینی در 7 روز 6 کیلو وزن کم کنیم

در

 full-frame-shot-of-raw-potatoes-royalty-free-image-1590675811.jpg

 

 

سیب زمینی رایج ترین سبزیجات مورد استفاده در رژیم غذایی بسیاری از افراد است. در بسیاری از ظروف گنجانده شده است. مثلا سیب زمینی های خوشمزه ، معطر ، خرده و بخارپز در روغن ... یا با خامه ترش ... این خوشمزه است !!!

 

رژیم غذایی سیب زمینی

رژیم غذایی سیب زمینی در 3 ، 5 ، 7 روز (و بیشتر تخم مرغ ، پیاز ، جعفری ، شوید)

رژیم غذایی سیب زمینی می تواند تا 6 کیلو وزن کم کند.به اصطلاح "رژیم غذایی سیب زمینی" وجود دارد که می توانید با آن پوند اضافی کم کنیم. یک نظر وجود دارد که سیب زمینی چاق می کند. اما متخصصان تغذیه ثابت کرده اند که نشاسته موجود در سیب زمینی به سرعت به قندهای ساده تجزیه می شود ، سبزیجات کاملاً جذب بدن ما می شوند. در 100 گرم سیب زمینی فقط 70 کیلو کالری دارد. اضافه وزن ممکن است به دلیل این واقعیت ظاهر شود که سیب زمینی هایی که به طور معمول با کره ، گوشت چرب ، سس های مختلف می خوریم باعث چاقی می شود.

 

با این حال ، یک رژیم غذایی ویژه سیب زمینی به شما امکان کاهش وزن و عادی سازی متابولیسم را می دهد. نکته اصلی تهیه صحیح ظروف سیب زمینی و استفاده از آنها به گونه ای است که فواید بسیار زیادی برای بدن شما به همراه داشته باشد.

 

  •  

 

رژیم غذایی سیب زمینی در 3 ، 5 ، 7 روز

"رژیم غذایی سیب زمینی" برای کسانی که می خواهند سریع لاغر شوند مناسب است. نکات اصلی رژیم غذایی خوردن غذاهای کم کالری همراه با سیب زمینی بدون نمک ، چربی و ادویه است. اگر این مناسب شماست ، پس به سراغ یک چهره زیبا بروید! در چنین رژیم غذایی می توانید 2 تا 6 کیلو وزن کم کنیم. اما به یاد داشته باشید که باید از چنین رژیم غذایی بیش از شش ماه یک بار استفاده کنید.

 

رژیم غذایی سیب زمینی یکی از ارزان ترین و در عین حال رژیم غذایی های موجود است ( سیب زمینی را می توانید در هر فروشگاهی خریداری کنید).

 

 

دستور رژیم غذایی سیب زمینی در 3 ، 5 ، 7 روز

انواع مختلفی از "رژیم غذایی سیب زمینی" وجود دارد.

 

 

 

رژیم غذایی سیب زمینی در 3 روز

به لطف چنین رژیم غذایی ، فقط در مدت سه روز می توانید 2 کیلو وزن کم کنیم.سیب زمینی پخته شده بسیار سالم است.

صبحانه 1 لیوان شیر (5/1 درصد).

ناهار 300 گرم پوره سیب زمینی پخته شده در آب .

شام سالاد 250 گرم سیب زمینی آب پز ، 1 قاشق چایخوری روغن آفتابگردان ، 1/2 سیب و فلفل سیاه برای طعم و مزه.

و چنین دستوری در سه روز. می توانید به مقدار نامحدود ( آب معدنی ، چای های گیاهی ، چای سبز ) بنوشید .

 

 

رژیم غذایی سیب زمینی در 5 روز

نوع بعدی رژیم غذایی ، که با آن تا 600 گرم از دست می دهید. یک روز یک رژیم غذایی سیب زمینی در 5 روز است. اما رعایت چنین رژیم غذایی بیش از پنج روز توصیه نمی شود.

 

روزانه حدود 2 کیلو سیب زمینی آب پز بخورید که به 5-6 وعده تقسیم می شود. اگر سیب زمینی آب پز را دوست ندارید ، می توانید آن را در فر بپزید. 2 وعده اول را بدون چاشنی ، روغن و نمک بخورید ، در حالی که در غذاهای دیگر می توانید کمی نمک ، روغن نباتی یا آب لیمو اضافه کنید . لزوماً مایع تر است. اگر گرسنگی غیر قابل تحمل است ، می توانید روزانه 2 تخم مرغ آب پز و یک برش نان چاودار بخورید .

 

 

 

رژیم غذایی سیب زمینی در 7 روز

در این روش از دست دادن وزن ، باید روزانه حدود 7-8 سیب زمینی بخورید ، آنها را به 5-6 وعده تقسیم کنید و بدون نمک بخورید . در صورت تمایل می توانید سیب زمینی ها را با جعفری ، پیاز سبز ، شوید و سبزیجات دیگر میل کنید . و مقدار زیادی آب ! روزانه تا 2 لیتر مایع بنوشید.

 

 

 

بررسی رژیم غذایی سیب زمینی در 3 ، 5 ، 7 روز

سیب زمینی حاوی اسیدهای آمینه ، پروتئین ، کربوهیدرات زیادی است که به عنوان منبع عالی انرژی شناخته شده اند. این ویتامین همچنین حاوی ویتامین C است که برای سیستم ایمنی بدن ما ، پکتین ها بسیار مفید است ، که به پاکسازی بدن از مواد مضر کمک می کند و عملکرد دستگاه گوارش را عادی می کند. و اگر عاشق سیب زمینی پخته هستید ، بدانید که آنها به اندازه کافی پتاسیم دارند که به جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک می کند. سیب زمینی حاوی ویتامین های H ، B1 ، B2 ، B5 ، B6 ، PP و کاروتن است که بینایی را بهبود می بخشد.

 

این نوع رژیم غذایی ها تقریباً برای همه مناسب است ، اما اگر از دیابت یا بیماری های مزمن رنج می برید نباید از رژیم غذایی های غذایی استفاده کنید. بنابراین ، درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید و حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

 

سیب زمینی

 

 

رژیم غذایی مونو سیب زمینی

رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری به شما اجازه می دهد تا روزانه 1 کیلوگرم وزن کم کنید. با مدت زمان معمول 1 هفته ، تأثیر این روش کاهش وزن منهای 7 کیلوگرم خواهد بود

 رژیم غذایی مونو سیب زمینی (سیب زمینی ، تخم مرغ ، کفیر ، شیر)
سیب زمینی رایج ترین محصول در سفره ماست. هیچ کس وجود ندارد که این سبزی فوق العاده را دوست نداشته باشد. جملات فیلم "دختران" را بخاطر بسپارید - "شما می توانید از سیب زمینی سرخ کرده ، پنکیک سیب زمینی ، پای سیب زمینی با گوشت ، پای با سیب زمینی و ... درست کنید." سیب زمینی دارای خواص غذایی بی نظیری است ، و همچنین به عنوان یک عامل پیشگیری کننده در برابر طیف گسترده ای از بیماری ها ، عادی سازی و ثبات فرآیندهای متابولیک ، زیبایی و سلامتی عالی به شما می بخشد.

 

 

نکات مهم رژیم غذایی مونو سیب زمینی

متخصصان تغذیه یک رژیم غذایی تک سیب زمینی ویژه تهیه کرده اند. نکات مهم رژیم غذایی مونو سیب زمینی این است که سیب زمینی کالری پر کالری نیست ، زیرا 100 گرم یک سبزی فقط 80 کیلو کالری دارد. ویتامین C که در سیب زمینی وجود دارد به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و مقدار زیادی پتاسیم اثر مفیدی بر عضله قلب دارد. سیب زمینی همچنین حاوی پروتئین توبرین است که تأثیر مفیدی بر عملکرد سیستم عصبی دارد.

 

رعایت رژیم غذایی سیب زمینی از سپتامبر تا ژانویه ضروری است ، زیرا هرچه سیب زمینی در انبار شما بیشتر باشد ، کالری بیشتری در آن جمع می شود. اصل رژیم غذایی سیب زمینی بر اساس استفاده روزانه سیب زمینی آب پز و بدون افزودن روغن و ادویه های مختلف به مدت سه روز به آن است. کاهش وزن در این حالت می تواند تا 1 کیلوگرم در روز باشد. اما نباید بیش از سه روز از رژیم غذایی مونو سیب زمینی استفاده کنید ، زیرا رژیم غذایی متعادل نیست و ویتامین ها و مواد معدنی کافی دریافت نمی کنید. و بیش از 1 بار در 2-3 ماه! 

 

 

رژیم غذایی مونو سیب زمینی

منوی رژیم غذایی مونو سیب زمینی ، طراحی شده برای 3 روز

صبحانه یک لیوان کفیر یا شیر .
ناهار 300 گرم سیب زمینی له شده که با افزودن حداقل مقدار نمک (ترجیحاً بدون نمک ) در آب پخته می شود .
شام 250 گرم سالاد سیب زمینی ( سیب زمینی آب پز ، تخم مرغ آب پز ، روغن گیاهی).
به دلیل کمبود میوه در رژیم غذایی تک سیب زمینی ، توصیه می شود مولتی ویتامین ها را به فهرست غذایی اضافه کنید.

 

بررسی رژیم غذایی مونو سیب زمینی

رژیم غذایی سیب زمینی برای تعدادی منع مصرف دارد. برای افرادی که از دیابت رنج می برند ، به هیچ وجه مناسب نیست. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.اما ، قبل از شروع رژیم غذایی مونو سیب زمینی با پزشک خود مشورت کنید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی مونو زردآلو

در

رژیم غذایی زردآلو

 

اگر لازم است در مدت زمان کوتاهی به معنای واقعی کلمه چند کیلوگرم از وزن خود را کم کنید ، رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری  راهی برای ادامه کار است. رژیم غذایی مونو برای مدت کوتاهی به طول می انجامد ، اما نتایج بسیار خوبی دارد. درست است ، عیب آن این است که بسیار یکنواخت است و غنی از مواد معدنی و ویتامین ها نیست.

 

رژیم غذایی مونو زردآلو

رژیم غذایی زردآلو (زردآلو ، زردآلو خشک ، آب)
رژیم غذایی مونو زردآلو خیلی اوقات ، بعد از روزهای طولانی زمستان ، آرزو داریم که تا بهار و تابستان چند کیلوگرم وزن کم کنیم تا با آرامش از تعطیلات خود در جایی در کشورهای گرم در ساحل لذت ببریم. به نظر می رسد رژیم غذایی های غذایی زیادی وجود دارد که می تواند به شما در کاهش وزن و بهبود خلق و خوی شما در مدت زمان کوتاه کمک کند. برای همه این پارامترها ، رژیم غذایی زردآلو بسیار مناسب است.

 

زردآلو میوه ای گرمادوست است که به طور عمده در دامنه کوه ها و کوه های قفقاز ، در ارمنستان ، اوکراین و سایر کشورهای گرم و جنوبی رشد می کند. و مردم قفقاز نه تنها میوه و دانه آبدار بلکه همچنین از درخت که چوب سازهای موسیقی از آن ساخته می شود ، قدردانی می کنند.

 

100 گرم زردآلو حاوی حدود 40-50 کیلوکالری است. میوه های این میوه شیرین حاوی مقدار زیادی شکر ، اینولین ، دکسترین ، فیبر ، نشاسته ، پکتین ، ویتامین های B1 و B2 ، نمک های پتاسیم ، نقره ، اسیدهای آلی ، فسفر ، منیزیم ، کلسیم ، گوگرد ، ید ، سیلیسیم ، کاروتن ، آسکوربیک است. اسید ، اسیدهای آمینه ، آهن و سایر عناصر کمیاب. همچنین ، ترکیب زردآلو حاوی اسیدهای آلی مفید مانندسیتریک ، مالیک ، تارتارک و مقدار کمی اسید سالیسیلیک.

 

نکات مهم رژیم غذایی مونو زردآلو

نکات مهم رژیم رژیم تک خوری زردآلو استفاده روزانه از زردآلو یا زردآلو خشک است . مدت زمان رژیم غذایی مونو 3-5 روز است و کاهش وزن حداقل 2-3 کیلوگرم است. منوی روزانه باید شامل حدود 1 کیلوگرم زردآلو یا 0.5 کیلوگرم زردآلو و 0.3 کیلوگرم زردآلو خشک باشد (بیش از حد مجاز غذا نخورید ، در غیر این صورت روده ها ممکن است چنین بار را تحمل نکنند). میوه ها به 5-6 وعده غذایی تقسیم می شوند. از فهرست مایع ، باید از آب زردآلو تازه فشرده شده با آب یا آب سیب ، آب معدنی ثابت استفاده کنید، چای گیاهی رژیم غذایی مونو زردآلو یک گزینه عالی برای دوستداران شیرین خواهد بود. علاوه بر این ، مقدار کافی ویتامین A و C دریافت خواهید کرد که باعث تقویت استخوان ها و بینایی می شود.

 

 

منوی رژیم غذایی زردآلو ، طراحی شده برای 3 روز

1 کیلوگرم زردآلو تازه را به 5-6 وعده تقسیم کرده و در طول روز مصرف کنید. همچنین لازم است کمپوت زردآلو خشک (1 لیوان زردآلو خشک به ازای هر 3 لیتر آب ، قند اضافه نکنید) بپزید و در طول روز بنوشید. رژیم غذایی تک زردآلو باید بیش از 1 بار در 2-3 ماه انجام شود.

 

بررسی رژیم غذایی زردآلو

رژیم غذایی مونو زردآلو بسیار موثر است ، مشكلات مربوط به گرسنگی را برای شما ایجاد نمی كند (یعنی در طول رژیم غذایی احساس گرسنگی نخواهید كرد).  درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.چنین رژیم غذایی برای افرادی که از دیابت شیرین ، انسداد روده ، چاقی و بیماری های معده (ورم معده ، زخم) رنج می برند ، منع مصرف دارد. قبل از شروع رژیم غذایی زردآلو ، با متخصص بهداشت یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی مونو آناناس

در

 آناناس

 

اگر لازم است در مدت زمان کوتاهی به معنای واقعی کلمه چند کیلو از وزن خود را کم کنید ، رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری  راهی برای ادامه کار است. رژیم غذایی مونو برای مدت کوتاهی به طول می انجامد ، اما نتایج بسیار خوبی دارد. درست است ، عیب آن این است که بسیار یکنواخت است و غنی از مواد معدنی و ویتامین ها نیست.

 

رژیم غذایی آناناس

رژیم غذایی مونو آناناس (آناناس ، ماست ، میگو ، خیار)
هر شخصی که می خواهد لاغر شود ، می خواهد چنین رژیم غذایی جادویی را پیدا کند که بدون هیچ تلاش اضافی خود را از وزن اضافه نجات دهد ، و شما می توانید هر چیزی را که می خواهید بخورید و ورزش نکنید. به نظر می رسد که چنین درمان جادویی وجود دارد - این یک رژیم غذایی آناناس است ، برای شکل بسیار خوشمزه و سالم است.

امروزه بسیاری از داروهای کاهش وزن بر اساس عصاره آناناس وجود دارد . این میوه گرمسیری حاوی مولکول های پروتئینی (آنزیم ها) است که متابولیسم بدن را تسریع می کند. با مصرف آناناس در رژیم غذایی ، غذایی که می خورید سریعتر و با کارآیی بیشتری هضم می شود.

 
بنابراین ، طبق توصیه متخصصان تغذیه ، قبل از خوردن گوشت با یک ظرف فرعی ، باید 1 لیوان آب آناناس تازه فشرده بنوشید ، که به نوبه خود ، چرب ترین گوشت به هضم سریع آن کمک می کند. کالری آناناس بسیار کمی است (فقط 49 کیلو کالری در هر 100 گرم میوه).

علاوه بر این ، آناناس متابولیسم را عادی می کند ، آب اضافی بدن را دفع می کند ، توصیه می شود آن را به طور منظم بخورید ، و حتی بهتر از آن ، روزانه یک لیوان آب آناناس تازه بنوشید .

 

نکات مهم رژیم غذایی تک آناناس

رژیم غذایی آناناس به این دلیل است که شما باید روزانه 2 کیلوگرم آناناس بخورید و از این میوه عجیب و غریب 1 لیتر آب تازه فشرده بنوشید. همه اینها باید به 4-5 پذیرایی تقسیم شود. مدت زمان چنین رژیم غذایی مونو 4 روز است. کاهش وزن - تا 4 کیلوگرم. علاوه بر آب آناناس ، شما باید آب معدنی خالص بدون گاز ، چای های گیاهی ، چای سبز بنوشید . نمک ، شکر ، الکل ، محصولات آرد کاملاً منع مصرف دارند. رژیم غذایی بسیار موثر است ، اما به منظور تثبیت اثرات مفید آناناس پس از رژیم غذایی ، باید حداقل یک بار در روز یک برش آناناس بخورید.- خوشمزه و بسیار سالم است. توصیه می شود چنین رژیم غذایی را ماهانه یک بار انجام دهید.

 

دستور رژیم غذایی مونو آناناس

دستور رژیم غذایی مونو ، طراحی شده برای 4 روز.

منوی روزهای اول و سوم یکسان است 2 کیلوگرم آناناس و 1 لیتر آب آناناس را به 5 وعده تقسیم کرده و در طول روز مصرف کنید. حداقل 1.5 لیتر مایعات ( آب معدنی ، جوشانده گل رز ، چای سبز و بدون شکر ) بنوشید .

منو برای روز دوم و چهارم

صبحانه 2 لیوان آب آناناس و 150 گرم ماست کم چرب .
ناهار سالاد 100 گرم آناناس ، 100 گرم میگوی آب پز ، یک عدد خیار ، گیاهان دارویی ( شوید ، جعفری ، کرفس ) ، با روغن زیتون چاشنی .
شام 150-200 گرم سینه مرغ آب پز ، 2 گوجه فرنگی ، 200-250 گرم آناناس .
در مورد آب فراموش نکنید (شما باید حدود دو لیتر مایع بنوشید)!

 

بررسی رژیم غذایی آناناس

رژیم غذایی آناناس عملا منع مصرف ندارد ، با این حال ، به یاد داشته باشید ، قبل از رژیم غذایی گرفتن ، باید یک قانون مهم را بخاطر بسپارید - اگر فرآیندهای دردناکی در بدن وجود دارد ، بهتر است رژیم غذایی را به تعویق بیندازید. علاوه بر این ، باید در نظر داشت که یک رژیم غذایی سخت را نمی توان بیش از چهار روز رعایت کرد ، و خروج از رژیم غذایی باید نرم و تدریجی باشد ، شما نمی توانید بلافاصله  به وعده های سابق خود بر گردید. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید. قبل از شروع رژیم غذایی آناناس مونو با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی مونو پرتقال

در

پرتقال

 

اگر لازم است در مدت زمان کوتاهی به معنای واقعی کلمه چند کیلوگرم از وزن خود را کم کنید ، رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری  راهی برای ادامه کار است. 

رژیم غذایی مونو پرتقال (پرتقال ، نارنگی ، گریپ فروت)
پرتقال های روی میزهای ما دیگر عجیب و غریب نیستند ، بلکه میوه ای سالم هستند که فواید زیادی برای ما به همراه دارد. این ویتامین ( A ، گروه های B ، C ، E ، PP ) و عناصر کمیاب ( منیزیم ، پتاسیم ، روی ، ید ، و غیره) ، یعنی تمام مواد لازم برای عملکرد کامل تمام اندام ها و سیستم های انسانی است.

 

ویتامین C ( اسید اسکوربیک ) زیادی در پرتقال وجود دارد که باعث می شود کمتر بیمار بیماری های التهابی شویم. همچنین ، ویتامین C سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد ، دیواره رگ های خونی را تقویت می کند ، در متابولیسم هورمونی شرکت می کند ، وضعیت پوست را بهبود می بخشد (بر رنگ و قابلیت ارتجاعی آن تأثیر می گذارد)

 
بنابراین ، مصرف منظم این مرکبات شگفت انگیز می تواند به عنوان یک درمان و پیشگیری از بیماری های مختلف باشد. علاوه بر همه اینها ، رژیم غذایی مونو پرتقال وجود دارد ، که می توانید با آن از شر کیلوگرم اضافی خلاص شوید.

 

نکات مهم رژیم غذایی پرتقال

 "mono" به معنی "یک" است. رژیم غذایی مونو معمولاً برای دوره های کوتاه مدت از یک روز تا یک هفته طراحی می شوند ، نه بیشتر. آنها به خلاص شدن از وزن اضافی ، بهبود عملکرد ، به عنوان مثال ، دستگاه گوارش کمک می کنند. رژیم غذایی مونو پرتقال از محبوبیت خاصی برخوردار است. نکات مهم رژیم غذایی مونو پرتقال مصرف پرتقال و آب پرتقال تازه فشرده شده به مدت یک هفته است . خرید آب میوه در فروشگاه ها کاملاً ممنوع است. در طی هفت روز رژیم غذایی ، می توانید 6-7 کیلوگرم اضافه وزن از دست دهید. اما به یاد داشته باشید که چنین یک رژیم غذایی باید بیش از هر شش ماه یک بار انجام شود.

 

دستور رژیم غذایی مونو پرتقال

رژیم غذایی مونو پرتقال به مدت هفت روز حداقل خوردن یک کیلوگرم مرکبات را در طول روز فرض می کند (به غیر از پرتقال ، می توانید نارنگی ، گریپ فروت ، لیمو ، لیموترش بخورید ). علاوه بر این ، پیش نیاز استفاده از آب معدنی خالص بدون گاز ، چای گیاهی یا سبز بدون شکر ، حداقل دو لیتر در روز است. سایر محصولات ممنوع است.

 

بررسی رژیم غذایی مونو پرتقال

رژیم غذایی Orange Mono توصیه می کند روزانه یک کیلوگرم پرتقال بخورید - شوخی ندارد. بنابراین ، بدن خود را تماشا کنید. اگر به هر دلیلی احساس خوبی ندارید ، بلافاصله رژیم غذایی را متوقف کرده و به رژیم غذایی معمول خود برگردید. درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.قبل از شروع رژیم غذایی حتما با متخصص آلرژی مشورت کنید. و اگر مشکلات سلامتی یا بیماری های مزمن دارید ، بنابراین چنین رژیم غذایی برای شما منع مصرف دارد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی هندوانه

در

هندوانه

 

اگر لازم است در مدت زمان کوتاهی چند کیلوگرم از وزن خود را کم کنید ، رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری  راهی برای ادامه کار است.

 

رژیم غذایی مونو هندوانه

رژیم غذایی مونو هندوانه (هندوانه ، آب ، نان چاودار)
 هندوانه رژیم غذایی تابستان است. با شروع ماه های جولای و آگوست ، این "میوه" فوق العاده در تمام فروشگاه ها ظاهر می شود ، که نه تنها ارزش غذایی را ترکیبی می کند ، بلکه تشنگی را نیز کاملاً برطرف می کند. به دلیل خواص متنوع هندوانه (از آن به عنوان نوشیدنی و غذا استفاده می شود) ، همچنین یک گزینه عالی برای رژیم غذایی مونو است (یعنی می تواند به عنوان اصلی ترین و اصلی ترین محصول روزانه مصرف شود).

 

هندوانه حاوی فروکتوز ، فیبر و کربوهیدرات است که برای هضم غذا مفید است. هندوانه محصولی کم کالری است (فقط 300 کیلو کالری در هر 1 کیلوگرم تفاله). فیبر هضم را بهبود می بخشد ، به روده کمک می کند تا به درستی کار کند و سطح کلسترول خون را کاهش می دهد. هندوانه به دلیل مقدار زیادی آب ، دارای اثر ادرار آور است ، سموم  ، شن و سنگ های کوچک را از بدن دفع می کند.علاوه بر این ، هندوانه به خنثی سازی اسید معده اضافی کمک می کند.

    •  

 

نکات مهم رژیم غذایی مونو هندوانه

نکات مهم رژیم غذایی مونو هندوانه استفاده روزانه از هندوانه است . رژیم غذایی برای 3 روز طراحی شده است. مقدار هندوانه خورده شده باید به شرح زیر محاسبه شود برای 10 کیلوگرم وزن خود - 1 کیلوگرم تفاله هندوانه (یعنی اگر وزن شما 60 کیلوگرم است ، بنابراین شما باید یک هندوانه با وزن 10-11 کیلوگرم خریداری کنید). اگر در طول رژیم غذایی تک هندوانه ای احساس گرسنگی غیرقابل مقاومت داشته باشید ، مجاز است که در دومین و سومین پذیرایی ، یک برش نان سیاه تهیه شده از آرد چاودار بخورید . کاهش وزن در عرض 3 روز حدود سه کیلوگرم خواهد بود و توصیه می شود از چنین رژیم غذایی حداکثر 1 بار در ماه استفاده کنید.

 

 

دستور رژیم غذایی مونو هندوانه

رژیم غذایی ضمن رعایت رژیم غذایی تک هندوانه به شرح زیر است

هندوانه ، با وزن 10-15 کیلوگرم (بسته به وزن خودتان) ، به 5-6 وعده تقسیم می شود و در طول روز مصرف می شود. فقط در صورت تمایل و در مقادیر محدود می توانید بنوشید ، زیرا هندوانه از 98٪ آب تشکیل شده است. اگر واقعاً می خواهید غذا بخورید ، می توانید 50 گرم پنیر و 3 برش نان چاودار سیاه برای کل روز بخورید .

 

 

بررسی رژیم غذایی هندوانه

برخی از محدودیت ها در رژیم غذایی هندوانه وجود دارد.درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید. اگر به دیابت مبتلا هستید ، رژیم غذایی مونو هندوانه مناسب شما نیست ، شما باید رژیم غذایی دیگری را انتخاب کنید. در صورت ابتلا به بیماری در لوزالمعده یا سنگ کلیه ، همین مورد صدق می کند ، بنابراین ، قبل از شروع رژیم غذایی مونو هندوانه حتما با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

رژیم غذایی موز

در

موز

 

رژیم غذایی مونو یا رژیم تک خوری  راهی برای خلاص شدن از وزن اضافی در مدت زمان کوتاه است.

 

رژیم غذایی مونو موز

رژیم غذایی مونو موز (موز ، شیر ، کفیر)
موز یک میوه گرمسیری خوشمزه است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند. با وجود این واقعیت که موز به عنوان کالری پرکالری در نظر گرفته می شود ، می تواند به شما کمک کند از شر بافت چربی اضافی خلاص شوید. همچنین با کمک رژیم غذایی موز می توانید بدن را از سموم پاک کنید. روند کاهش وزن ، علی رغم رژیم غذایی ناچیز این رژیم غذایی مونو رژیم غذایی (بدون احساس گرسنگی) بدون مشکل انجام می شود. رژیم غذایی مونو موز باید توسط افرادی که از کم خونی ، بی نظمی قاعدگی ، مشکلات سیستم ادراری ، اسهال و سایر بیماری ها رنج می برند ، دنبال شود.

 

موز بسیار غنی از پتاسیم ، کلسیم ، آهن ، فسفر ، منیزیم ، ید است . موز حاوی مقدار زیادی فیبر و ویتامین ( B1 ، B2 ، B3 ، B6 ، B9 ، C ، E ) است. 100 گرم محصول حاوی 89 کیلو کالری است - این کاملا کافی برای جلوگیری از احساس گرسنگی در طی یک رژیم غذایی مونو است. همچنین ، به عنوان یک پاداش اضافی به این رژیم غذایی مونو ، باعث بهبود وضعیت پوست و عادی سازی متابولیسم می شود.

 

 

نکات مهم رژیم غذایی موز

بنابراین ، نکات مهم رژیم غذایی مونو موز این است که شما باید در طول روز فقط پنج عدد موز تازه بخورید و سه لیوان شیر کم چرب (تا 2.5٪) بنوشید. تمام این محصولات به شش وعده غذایی تقسیم می شوند و قبل از ساعت 1800 مصرف می شوند. اگر ناگهان احساس گرسنگی کاملاً غیر قابل تحمل شد ، به یاد داشته باشید که فقط 3 روز باید تحمل کنید و بدین ترتیب تا 5 کیلوگرم اضافه وزن از دست خواهید داد و به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

 

این نوع رژیم غذایی های مونو برای کسانی که قبلاً انواع مختلفی از رژیم غذایی ها را امتحان کرده اند توصیه می شود ، زیرا برای یک مبتدی چنین رژیم غذایی خیلی سفت و سخت به نظر می رسد (اگر مبتدی هستید ، ابتدا رژیم غذایی کم پیچیدگی را انتخاب کنید).

 

بعد از پایان رژیم غذایی مونو موز ، توصیه نمی شود که به وعده غذای قبل برگردید ، زیرا معده شما آن را دوست نخواهد داشت و ممکن است وزن دوباره برگردد. بنابراین توصیه می شود تا سه روز آینده فقط از سبزیجات و میوه ها استفاده کنید ، غذاهای چرب و سرخ شده ، شیرینی و الکل را کاملا کنار بگذارید. فراموش نکنید که چنین یک رژیم غذایی باید بیش از 1 بار در ماه انجام شود.

 

دستور غذای مونو موز

رژیم غذایی مونو موز گزینه های مختلفی برای رژیم غذایی موز وجود دارد ، اما رایج ترین آنها رژیم غذایی 3 روزه مونو است. مصرف غذا هر 2 ساعت یکبار ضروری است. در پایان ، اگر گرسنه هستید ، می توانید یک لیوان کفیر اضافی بنوشید. شما می توانید سهمیه روزانه را به صورت زیر توزیع کنید (می توانید زمان خود را تنظیم کنید)

ساعت 9 - موز

ساعت11 - شیر

ساعت 13 - موز

ساعت 15 - شیر

ساعت 17 موز

ساعت 19 - شیر

ساعت100 - کفیر

چای سبز شیرین نشده و آب معدنی ساکن را می توان به مقدار نامحدود از رژیم غذایی مایع اضافه کرد .

 

بررسی رژیم غذایی مونو موز

رژیم غذایی Banana Mono بررسی مثبت زیادی دارد. مزیت اصلی تخلیه سیستم گوارش و خلاص شدن از وزن اضافی است. با این حال ، چنین رژیم غذایی هایی نیز موارد منع مصرفی دارد. برای مبتلایان به دیابت ، ترومبوفلبیت ، نفخ ، افزایش لخته شدن خون مناسب نیست. چنین رژیم غذایی در صورت تشدید بیماری های مزمن منع مصرف ندارد.درست است که کاهش وزن احساس خوبی دارد اما وضعیت بدن خود را در نظر بگیرید.بنابراین ، قبل از شروع رژیم غذایی ، باید با پزشک خود مشورت کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...