15 چیز که باید به خاطر داشته باشید، اگر عاشق فرد طعنه‌زنی هستید

عشق به یک فرد طعنه‌زن با نوش و نیش همراه است. افراد طعنه‌زن معمولاً یک سری مهارت‌های منحصر به فردی را برای کلک زدن به سایر مردم به کار می‌بندند. اینکه تا چه اندازه از این کلک‌ها سر دربیاورید، بستگی به این دارد که تا چه اندازه با خصوصیات یک فرد طعنه‌زن آشنایی داشته باشید.


1- آنها همواره تأثیر فراموش ناشدنی‌ای را بر روی آدم می‌گذارند.
ملاقات با یک شخص طعنه‌زن برای اولین بار، به معنی مورد ستایش قرار گرفتن و یا مورد انتقاد قرار گرفتن از طرف اوست. پاسخ شما به این قضیه، جذابیت یا نامطلوب بودن ادامه ملاقات را تعیین خواهد کرد.


2- آنها معمولاً تحت تأثیر عواطف خود قرار نمی‌گیرند.
فهمیدن اینکه آنها در کجاها به دروغ دم از وفاداری می‌زنند یا چگونه احساسات خود را ابراز می‌نمایند، همیشه دشوار است. «از تو متنفرم» می‌تواند به معنی «عاشقت هستم» باشد و «عاشقت هستم» می‌تواند به معنی «از تو متنفرم» باشد.


3- آنها همیشه طعنه‌زن نیستند.
همیشه فرض را بر این نگذارید که شخصیت از خودراضی و گستاخ آنها، باعث می‌شود که آنها اهل دورویی نباشند. حتی اگر هنگامی که آنها می‌گویند «تو زیباترین شخص داخل اتاق هستی» این بدان معنی نیست که آنها احساس دیگری غیر از دورویی دارند. بلکه فقط سعی می‌کنند از یک راه غیرمعمول و خودپسندانه ناکامی‌های خود را بیان کنند.(سیارک)


4- آنها همه چیز را به خاطر می‌آورند.
آنها آنقدرها هم فراموشکار نیستند که لحظات ناخوشایند و اشباهات شما را فراموش کنند. در واقع آنها هنوز یادگاری‌هایی دارند که ثابت کند شما چه حال و روز و قیافه ای را در هنگام شکست در مقابل بزرگترین حریف خود داشته اید.


5- آنها در قبال انتقادهای گزنده شما ابراز محبت می‌کنند.
هر چه انتقادات یا تذکرات گزنده‌تر باشد آنها محبت بیشتری نشان می‌دهند . انجام این کار به منظور شکستن قلب شما نیست، بلکه می‌خواهند پرده‌ها و مرزهای بین شما دو نفر را از میان بردارند.

6- آنها را نمی‌توان سریعاً خر کرد .
آنها مثل سگ قادرند بو بکشند و پی ببرند که چهره واقعی شما در پس پرده‌ای که به آنها نشان می‌دهید چیست. شاید این بدان دلیل باشد که آنها یک نوع "کنایه‌سنج" در خود داشته باشند؛ آنها قادرند ظاهرسازی ما را از چند کیلومتری تشخیص دهند.


7- آنها از اینکه هدف طعنه قرار بگیرند، لذت می‌برند.
طعنه زدن به آنها یک چیز دو طرفه است. آنها از طعنه خوردن وقتی لذت می‌برند که شما مسخره‌شان کنید، زیرا فرصت خوبی را برای بازگرداندن طعنه‌ها به خودتان را در اختیار آنان قرار می‌دهید.


8- آنها از اینکه از سوی شما زیاد جدی گرفته نشوند، استقبال میکنند.
آنها طعنه زدن به شما و مسخره کردن‌تان را خیلی ایده‌آل و لازم می‌شمارند. اگر شما طعنه‌های آنها را زیادی جدی نگیرید، آنها دال بر تأیید گذاشته و از آن استقبال می‌کنند.


9- آنها بی‌برنامه هستند.
طعنه زدن اغلب اوقات یک کار غیرعمدی است. برخی از مواقع، بدون اینکه منظوری یا قصدی برای متلک انداختن داشته باشند، این فعل از آنها سر می‌زند.


10- آنها می‌توانند جدی هم باشند.
حتی در مواقعی که آنها زمان زیادی را صرف دست انداختن و مسخره کردن دیگران می‌کنند، مواقعی پیش می‌آید که صادق و صمیمی باشند. البته پی بردن به این مسئله، کار دشواری است چون آنها به طعنه‌زن بودن عادت کرده‌اند.


11- آنها از ملاقات با افراد طعنه زن دیگر لذت می‌برند.
آنها همیشه از ملاقات افرادی از قماش خود هیجان‌زده می‌شوند زیرا فرصتی را برای ارتقاء هنر خود و شرکت در یکی از آن دوئل‌های طعنه‌زنی پیدا می‌کنند.(سیارک)


12- آنها در تحسین کردن و تبریک گفتن عالی نیستند.
آنها ترجیح می‌دهند موقعیت‌سازی کنند تا اینکه ایده‌ای را مطرح کنند که شما واقعا استحقاق تحسین و تبریک دارید. آنها موقعیت‌هایی را ایجاد خواهند کرد که به شما نشان دهند تا چه میزان می‌توانند طعنه‌زن باشند.

 

13- آنها در پذیرش و استقبال از تحسین و تبریک عالی نیستند
برای آنها سخت است که واقعاً «از شما متشکرم» را بیان نمایند زیرا آنها دنیا را همانگونه می‌بینند که آن را به دیگران نشان داده‌اند، هیچ چیزی آن ‌طوری که به نظر می‌آید، جدی نیست.

 


مردم واقعاً نمی‌دانند که چطور به آنها پاسخ دهند زیرا حس بذله‌گویی آنها همیشه چندان خوشایند نیست.


14- آنها هم احساسات دارند.
اینکه آنها طعنه‌زن هستند، دلیل نمی‌شود که کم‌عاطفه‌تر یا مثل ربات باشند. فقط موضوع اینطور است که آنها راهی را برای تخلیه عواطف خود با یک روش طعنه‌زنی در پیش گرفته‌اند.


15- آنها قادرند فریاد اعتراض سر دهند.
افراد طعنه‌زن در خواندن افکار مردم و سر دادن فریاد اعتراض عالی هستند. با اینکه سایرین ممکن است نیت و منظور خود را کتمان کنند، ولی افراد طعنه‌زن بلدند که چگونه یخ‌ها را بشکنند و کمی طنز چاشنی آن کنند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • dorsa 87 :

    واقعا از این آدم های طعنه زن بدم میاد

    1395/10/28 11:19