چگونه در عرض یک هفته پوست درخشانی داشته باشیم

چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف داشته باشیم ، از امروز برای سفیدی صورت در یک هفته شروع کنید. CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن)  چیزی است که باید از امروز به آن اعتقاد داشته باشید. با اینکه اکثر مردم از برنامه روتین پاک کننده، تونینگ و مرطوب کننده  آگاهی دارند، اما باز هم دست کم گرفته می شود. اگر انجام نداده اید امروز زمان آغاز آن است. و وقتی آن را شروع کردید دیگر نمی توانید آن را کنار بگذارید. 

 

 

 

چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است

روز اول

صورت شما با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و گرد و غبار، همچنین به خاطر پوست مرده و روغن های طبیعی که روی آن جمع می شود، کثیف می گردد. با استفاده از پاک کننده ملایم جهت از بین بردن آنها، منافذ پوست باز شده و از مشکلاتی مثل آکنه جلوگیری می شود. انتخاب پاک کننده پوست بستگی به نوع پوست شما و مناسب بودن آن دارد. استفاده از تونر بعد از پاک کننده مناسب، اطمینان خواهد داد که هیچ روغن و گرد و غباری روی پوستتان باقی نمانده است. تونرهای طبیعی از جمله گلاب، چای سبز و سرکه سفید در بازیابی تعادل pH پوستتان کمک خواهند کرد و در عین حال منافذ پوستتان را تنگ خواند نمود. در پایان این روتین، از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید. این اساس مراقبت از پوست می باشد.

 

در ادامه از یک بسته سفید کننده صورت استفاده کنید. می توانید بسته را خودتان با موادی از جمله پاپایا، لیمو، عسل، شیر و گوجه فرنگی تهیه کنید. که در حال حاضر در اکثر آشپزخانه ها موجود می باشند. قبل از اینکه بخوابید ضروری است تا آرایش صورتتان را تمیز کنید. پوست شما نیازمند تنفس در شب است و این با وجود آرایش روی آن امکان پذیر نمی باشد. بهترین روش برای زدودن آرایش، استفاده از چند قطره روغن بچه روی صورتتان است و اینکه چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. وقتی که آرایش سست شد می توان از پد پنبه، حوله یا پارچه برای زدودن آن استفاده کرد.  

 

در پایان روز روش CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) را تکرار نمایید. با مرطوب کننده مناسب و سرم چشم، این کار را پایان دهید. در صورتی که پوستی خشک دارید، بهتر است رو بالشی هایتان را ساتن کنید که اتلاف رطوبت به حداقل برسد. همیشه سعی کنید به پشت بخوابید با صورتی رو به بالا و برای حذف هیدرواته صورتتان از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید.(سیارک

 

چگونه در عرض یک هفته زیبا شویم

روز دوم

برای داشتن  صورت صاف در یک هفته در دومین روز  بایستی با کنترل آنچه که مصرف می کنید، روی بهبود سلامتی پوستتان متمرکز شوید. پوست شما با آنچه که تغذیه می شود، کار می کند. در عین حال که مراقبت خارجی ضروری است، مراقبت داخلی را نیز نمی توان نادیده گرفت. صحیح خوردن یک روش تزریقی مطمئن به پوست است و با وجود سلامتی، پوستتان خواهد درخشید.

نظارت بر روتین پاکسازی- تونینگ- مرطوب سازی را با اعمال ماسک میوه ادامه دهید. ماسک میوه به آسانی تهیه و استفاده می شود. می توانید از موارد مناسب برای پوستتان از جمله موز برای پوست خشک، و توت فرنگی برای پوست چرب استفاده کنید. این یک روش عالی برای روشن کردن صورت بدون استفاده از مواد شیمیایی است.

در کل طول روز با مصرف آب و نوشیدنی های مقوی، بدنتان را هیدراته نگه دارید. این به کنترل تولید چربی صورتتان کمک خواهد کرد و نیز منافذ آن را تنگ خواهد نمود.

آرایشتان را پاک کنید و روزتان را با روش CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) و روتین مراقبت از پوست شبانه به پایان برساید.

 

صورت صاف در یک هفته

روز سوم

در روز سوم برای از بین بردن پوست مرده، لایه برداری خواهید کرد. این موجب می شود که پوست نرمی داشته باشید و بنظر درخشنده تر خواهید رسید. همچنین موجب می شود که پوستتان برای دریافت درمان های دیگر، بیشتر تمایل داشته باشد. صورتتان را با یک اسکراب لایه بردار و یا یک اسفنج پاک کنید. سلولهای مرده پوستتان را تمیز کنید تا لایه سالم زیرپوست ظاهر شود.

بعد از لایه برداری، از تونینگ و مرطوب سازی پوست استفاده کنید تا این لایه جدید را از خشک شدن حفظ نمایید. می توانید ماسک لایه برداری از صورت را انجام دهید چرا که پوست شما پذیرای مواد مغذی می باشد.

اگر زیر نور خورشید قرار خواهید گرفت، فراموش نکنید که از ضد آفتاب استفاده نمایید. آن پوستتان را از اشعه های UV مضر که می توانند سبب آسیب زدن به پوستتان شوند، محافظت می کند.

در شب، با اعمال ترکیب صورت بعد از پاکسازی صورت، CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) را تغییر دهید. وقتی که ترکیب روی صورتتان را شستید، از تونینگ و مرطوب کننده استفاده کنید.

 

پوست شفاف و روشن

روز چهارم

در روز چهارم، نتایج در قالب بهبود بافت پوست مشاهده خواهد شد و روی کل پوستتان سلامتی را خواهید دید. با این حال، این بمعنی سرسری گرفتن روتین نیست.

صورتتان را با پاک کننده همیشگی شسته و سپس به آن بخار دهید. این به بازشدن منافذ پوستتان کمک کرده و به برخی از اقدامات عمیق پاکسازی اجازه خواهد داد. بعد از اینکه حدود 10 دقیقه به صورتتان بخار دادید، ماسک خاک رس را که هرگونه آلودگی از آن تمیز شده، روی صورت تتان بکشید. در صورت تمایل، می توانید از ترکیب عسل و بلغور جوی دوسر نیز استفاده کنید. وقتی این کار را انجام دادید،، ماسک را برداشته و صورت خودتتان را با زدن ضربات آهسته با پنبه ای که با گلاب آغشته شده، تونینگ کنید. این به بسته شدن دوباره منافذ صورتتان کمک خواهید کرد. با مرطوب کننده کار را به اتمام برسانید.

رژیم مراقبت شبانه را انجام دهید تا با پوستی از خواب بلند شوید که هیدراته بوده و تغذیه گردیده است.

 

پوست شفاف در یک هفته

روز پنجم

پس از CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) با ژل آلووئرا صورتتان را ماساژ دهید. این گردش خون روی صورتتان را بهبود داده و موجب تغذیه پوستتان می شود. همچنین به دفع سموم کمک خواهد کرد. اگر زیر چشمانتان تیرگی می بینید، همیشه از سرم زیر چشم استفاده  کنید. این موجب محو شدن آن در طول روز شده و موجب درخشندگی پوستتان خواهد گردید.

بعد از ماساژ، مرطوب کننده یا کرم روز خود را اعمال نمایید. SPF  بهتر، مورد ترجیح می باشد طوری که مجبور به استفاده از ضد آفتاب دیگری نباشید.

در شب، بسته ترکیب چوب صندل سفید را با روتینCTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) خود ترکیب نمایید تا پوستی صاف و درخشنده داشته باشید.

 

چگونه پوست صاف داشته باشیم

روز ششم

حال زمان لایه برداری دوباره است.  معمولا، لایه برداری پوست دوبار در هفته انجام می شود تا سالم و درخشنده بماند. مراحل لایه برداری روز سوم را انجام داده و با تونینگ و مرطوب کننده ادامه دهید.

مصرف منظم آب و مایعات مانند سوپ و آب میوه، در طول هفته ضروری است چرا که بدن هیدراته، معادل پوست سالم می باشد.

 

جوان سازی پوست صورت در خانه

روز هفتم

حال زمان لوس کردن صورتتان است و اینکه یک ترکیب میوه ای دیگر به آن بدهید. روش CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) را در صبح و شب بکار گیرید.(سیارک

جهت حفظ خاصیت ارتجاعی پوست و پوست صاف بدن نوشیدن آب و نوشیدنی های سالم را در طول روز ادامه دهید.

ادامه دادن به این دستورالعمل ها از همان روز اول موجب درخشندگی پوست و سلامتی آن می شود. در روز هفتم، صورتتان به نظر صاف، درخشان، روشن خواهد رسید و در بازی مراقبت از صورت عالی خواهید بود. این بمعنی متوقف کردن مراقبت از پوستتان نمی باشد. روش CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) هر روز، لایه برداری از پوست دوبار در هفته، و درمان آن با ماسک های طبیعی صورت دو بار در هفته برای حفظ سلامتی پوست ضروری می باشد. بنظر کارش زیاد است اما اینچنین نیست!

ما برخی از دستورالعمل های کارشناسان را برای چگونه پوست سفیدی داشته باشیم؟ آورده ایم که روند کار را برای سفیدی صورت در یک هفته آسان تر می سازد.

پست چگونه پوست سفید داشته باشیم؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Lorraine 825 :

    Your home is valueble for me. Thanks!? This web page is known as a walk-by for all of the iniofmatron you wanted about this and didn know who to ask. Glimpse right here, and also you l definitely uncover it.

    1395/12/26 20:42
    • ویدا ویدا :

      برای داشتن پوستی سالم و درخشان، باید به طور مداوم به مراقبت از خود توجه کنید. این فقط در مورد روش های مراقبت از پوست نیست، بلکه در مورد تغییرات سبک زندگی نیز می باشد، زیرا بسیاری از عادات می توانند ظاهر پوست را خراب کنند. با در نظر گرفتن فاکتورهای کلیدی، می توانید از عوارض جلوگیری کنید و تا زمانی که ممکن است درخشش سالمی داشته باشید.

      1401/1/19 19:47
      • ویدا ویدا :

        خلاص شدن از شر سلول‌های مرده پوست که می‌توانند منافذ پوست را مسدود کرده و صورت شما را کدر نشان دهند، بخش مهمی از روتین زیبایی شما است. تولید سلول های جدید و درخشندگی به صورت ضروری است. با این حال، مهم است که هنگام لایه برداری مراقب باشید. دکتر لیدا بووز، متخصص پوست و مو توصیه می کند: "لایه برداری با اشیاء ساینده، مانند استفاده از برخی برس ها، می تواند باعث درجات مختلفی از التهاب در پوست ما شود که می تواند منجر به بدتر شدن ملاسما(لکه های تیره یا بی رنگ روی پوست) و لکه های تیره شود (به نام "هیپرپیگمانتاسیون پس از التهابی").

        1401/1/19 19:49
        • ویدا ویدا :

          تونیک می تواند هم بهترین دوست و هم بدترین دشمن باشد. هدف آن جوانسازی ملایم پوست و آماده سازی آن برای جذب هر گونه محصولات مرطوب کننده ای است که بعد از پاکسازی صورت خود استفاده می کنید، اما این محصول نباید رطوبت را از بین ببرد. هنگام استفاده از این محصول آرایشی مراقب باشید. دکتر لیدا بووز می‌گوید که «مصرف بیش از حد تونیک‌های پس از پاک‌سازی [باید ممنوع باشد]. اگر پاک کننده پوست را به خوبی تمیز کند، حتی ممکن است این مرحله ضروری نباشد. و حتی می تواند مضر باشد، به خصوص برای انواع پوست های حساس تر یا به طور کلی پوست های خشک.

          1401/1/19 19:52
          • ویدا ویدا :

            برای حفظ جوانی پوست و در امان ماندن از مشکلات مختلف، استفاده از کرم ضد آفتاب به سادگی ضروری است. Bowes هشدار می دهد: "این احتمالاً یکی از بزرگترین اشتباهات است، زیرا قرار گرفتن در معرض آفتاب تجمعی در طول سال ها می تواند منجر به رنگدانه ها و لکه های ناهموار و همچنین چین و چروک و سرطان پوست شود. در هر زمانی از سال، استفاده از کرم ضد آفتاب باید در اولویت مراقبت از پوست باشد." در آب و هوای خاص، کرم های ضد آفتاب باید هر روز صبح استفاده شود و در طول روز دوباره استفاده شود.

            1401/1/19 19:53
  • شیوا :

    چگونه پوست خود را کاملاً صاف کنیم؟ پوست صاف و لطیف صورت ، یک هدیه سخاوتمندانه از طبیعت است. با این حال ، همه زنان نمی توانند به داشتن پوست صاف و لطیف افتخار کنند. لایه برداری های صحیح ، کرم ها ، تونیک ها و ماسک های صحیح انتخاب شده به صافی و رنگ سالم چهره شما کمک می کند. شما مجبور نخواهید بود به تزریقات و مداخلات جراحی متوسل شوید - لوازم آرایشی مدرن توانایی زیادی دارند. مبارزه برای پوست کامل باید همزمان از چند جهت انجام شود. آرایشی و بهداشتی از وضعیت پوست مراقبت می کند ، و آرایش به پنهان کردن نواقص و بهبود ظاهر کمک می کند. اساس زیبایی پوست ، خلوص بی عیب و نقص آن است. لازم است روزانه باقی مانده های آرایش ، گرد و غبار ، ذرات مرده پوست از بین برود. این کار را در چند مرحله انجام دهید. درباره چگونگی پاک کردن آرایش به درستی : شستشوی صبح کمک می کند تا به سرعت چهره و حتی تعادل آب و چربی خون خود را تازه کنید. آب کافی خنک ، کف نرم با عصاره های گیاهی و هیدرولیت گل در اسپری. قبل از رفتن به رختخواب ، تمیز کردن کامل تری لازم است . ابتدا آرایش را با شیر ، امولسیون یا روغن (مثلا روغن بچه) جدا کرده و سپس باقیمانده را با کف ، ژل یا یک صابون آرایشی مخصوص بشویید. هفته ای دو یا سه بار پاک کننده ژل یا پودر ژل را جایگزین کنید. محصولات پاک کننده آرایشی نیز مناسب هستند ، آنها عمیقاً پوست را تمیز و حتی خارج می کنند. مهم است که مواد آرایشی پاک کننده نیز حاوی مواد مرطوب کننده باشند ، در غیر این صورت پوست شروع به لایه برداری می کند و مجبور خواهید بود چهره ای کاملاً صاف را فراموش کنید. هفته ای یک بار ، یک جلسه ماسک گذاری اسید میوه های خانگی توصیه می شود . به طور معمول ، چنین محصولاتی به شکل ژل موجود است که به مدت 15-20 دقیقه روی پوست پاک شده اعمال می شود. پس از شستشو ، پوست ابریشمی می شود ، رنگ سالم و دلپذیری را به دست می آورد ، لکه های تیره از بین می روند و منافذ آن کمتر مورد توجه قرار می گیرد. غلظت اسیدها در لایه برداری خانگی کم است ، بنابراین می توان آنها را در تمام سال با خیال راحت استفاده کرد. یک محصول بسیار مناسب یک کرم شب با خاصیت لایه برداری است. لایه برداری شب پوست را به شدت مرطوب می کند ، تغذیه پوست صورت و گردن را تأمین می کند و سلول های مرده را از بین می برد. در صبح صورت بسیار صاف و لطیف به نظر می رسد. چنین کرمی برای پوست های بی حال و عاری از تن و مستعد تحریکات پوستی مناسب است. کرم هایی با اثر لایه برداری باید در دوره های 2-3 هفته استفاده شوند. سپس استراحت کنید و بعد از چند هفته ، دوباره به درمان مورد علاقه خود بازگردید. در مبارزه برای داشتن چهره کاملاً صاف ، به صاف کردن و صاف کردن سرم با پپتیدهای گیاهی و اسیدهای آمینه توجه کنید. سرم زیر یک کرم روزانه یا شبانه اعمال می شود ، و به طور مستقل نیز استفاده می شود. به سرعت جذب می شود ، بلافاصله پوست نرم و صاف می شود. آرایش حتی به بیرون صورت شما کمک می کند. برای آرایش مبتنی بر سیلیکون به پایه توجه کنید. منافذ ، چین و چروک را پر می کند و باعث ایجاد اثر فتوشاپی می شود. در بالای پایه می توانید لیفتینگ کرم پایه را اعمال کنید. این باعث می شود بیضی صورت شفاف تر شود ، تورم و ناهمواری را از بین می برد. برای کسانی که از پوستی بسیار متخلخل رنج می برند ، کرم های مخصوص و مناسبی هستند که تسکین غیرضروری را صاف می کنند. این محصولات حاوی چربی نیستند و منافذی را مسدود نمی کنند. هر روز می توان استفاده کرد. نکته اصلی این است که قبل از رفتن به رختخواب ، آرایش را با دقت پاک کنید. و سپس پوست شما کاملاً صاف خواهد بود!

    1399/4/6 22:24
    • JamesEluro 464 :

      چگونه در عرض یک روز زیبا شویم قبل از خواب ، هر چقدر خسته باشید ، همیشه آرایش خود را پاک کرده و صورت خود را بشویید. شما نمی خواهید منافذ پوست شما مسدود شده و از بین برود ، اینطور است؟ یکی از مهمترین قوانینی که اگر پوستی تمیز و درخشان می خواهید باید رعایت کنید این است: خواب کافی داشته باشید! در طول خواب ، سلول های پوستی ترمیم می شوند و کمبود آن نه تنها به سلامتی ضعیف منجر می شود ، بلکه عواقب خوبی را نیز در صورت ایجاد نمی کند. احتمالاً متوجه شده اید که پس از یک مهمانی تا دیر وقت و بعد از چهار یا پنج ساعت خواب ، کبودی زیر چشم ، تورم و بثورات دیده می شود.

      1400/4/14 7:33
      • OOOВалок_Харлам 134 :

        چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است ماسک بلغور جو دوسر: بلغور جو دوسر را با آب لیمو و تخم مرغ مخلوط کنید ... آنتی اکسیدان هایی که غلات بلغور جو دوسر غنی است باعث کاهش پف می شود ، در حالی که اسید سیتریک باکتری های موجود در منافذ را از بین می برد و ویتامین E موجود در تخم مرغ باعث سفت شدن پوست می شود. پوست صورت پس از چنین ماسکی صاف صاف و کشیده می شود.

        1400/4/14 12:18
        • بهنام :

          سفیدی صورت در یک هفته .... و چگونه در عرض یک روز زیبا شویم .......از خواص جادویی قهوه استفاده کنید همه ما در مورد اثر نیروبخش قهوه می دانیم . اما، با کمال تعجب، نه تنها می توانید آن را بنوشید، بلکه از آن به عنوان ماسک صورت نیز استفاده کنید. ماسک قهوه ورم، کیسه های زیر چشم، تورم را تسکین می دهد. ماسک تفاله قهوه به دلیل آمینو اسیدها، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های B موجود در قهوه، خاصیت سفت کنندگی و طراوت بخشی دارد. این به پاکسازی پوست و بهبود گردش خون کمک می کند، فرآیندهای متابولیک را فعال می کند. تهیه ماسک صورت قهوه بسیار ساده است: ۲ قاشق غذاخوری تفاله قهوه را با مغز گردو آسیاب شده مخلوط کنید. مخلوط را روی پوست مرطوب پخش کنید، بگذارید 8 تا 10 دقیقه بماند، سپس آبکشی کنید. صورت پاک می شود و تورم فروکش می کند.

          1400/11/28 23:49
      • ویدا ویدا :

        از مصرف رتینول غافل نشوید به طور سنتی، رتینول، ویتامین A، برای مبارزه با آکنه استفاده می شد، اما با گذشت زمان مشخص شد که علاوه بر جلوگیری از التهاب و اثر درمانی، به صاف شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند. به عبارت ساده، رتینول جوانی سلول های پوست را طولانی می کند و همچنین اثر تجمعی دارد، یعنی بر اساس اصل پرکننده عمل می کند و به تدریج چین و چروک ها را پر می کند. همچنین بهتر است محصولات حاوی ویتامین A را با کمک یک متخصص زیبایی انتخاب کنید که به تعیین غلظت و روش رساندن ویتامین به پوست کمک می کند. دانستن اینکه آماده سازی رتینول را می توان حتی در سنین نوجوانی نیز استفاده کرد، اضافی نخواهد بود، اما دوباره فقط پس از مشورت با متخصص. به عنوان پیشگیری از تغییرات مرتبط با افزایش سن، استفاده از چنین داروهایی روی پوست دو بار در هفته کافی است.

        1400/11/17 19:21
        • ویدا ویدا :

          روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان نیازی نیست که فیشال(درمان رایج برای داشتن پوستی سالم و درخشان) به یک ناحیه محدود شود. توجه به نواحی مجاور به همان اندازه مهم است - برای تأثیر بهینه، گردن، سینه و شانه ها نیز باید مرطوب و درخشان شوند. به گفته بووز، «این مناطق اغلب نادیده گرفته می شوند و بیشترین توجه را می طلبند. در مقایسه با پوست صورت، پوست گردن و دکلته حاوی کلاژن کمتر و غدد چربی کمتری است که معمولا به حفظ یک مانع سالم کمک می کند. برای حمایت از تولید کلاژن و مبارزه با پیری پوست، باید با ماسک ها و سرم های احیا کننده حاوی پپتیدها و آنتی اکسیدان ها مرطوب شود.

          1401/1/19 19:57
          • ویدا ویدا :

            عادت به خواب رفتن بدون پاک کردن آرایش ......شاید بدانید که این پایه اصول اولیه است، اما بسیاری از زنان فراموش می کنند قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنند. پاکسازی باید به طور کامل انجام شود تا پوست فرصت تنفس و تجدید خود را در هنگام خواب داشته باشد. منافذ مسدود شده منجر به تجمع سبوم می شود که باعث آکنه می شود.

            1401/1/19 19:58
    • بهنام :

      چطور پوست صاف داشته باشیم ......سفت شدن صبحگاهی پوست....... پوست ما در صبح و همچنین کل بدن نیاز به "بیدار شدن" دارد. و نکته اصلی در این فرآیند گردش خون است. شستشوی کنتراست را امتحان کنید - ابتدا با آب گرم، سپس سرد، سپس دوباره گرم کنید. و همینطور چندین بار. به شما نشاط می بخشد و پوست شما احیا می شود. نکته مهم: باید این شستشو را با آب گرم به پایان برسانید تا در پایان عمل، پوست بیش از حد سرد نشود.

      1400/11/28 23:37
  • Samin :

    پوستی درخشان و شفاف آرزوی هر دختری است.چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است می توانید به کسانی که ژنتیک خوب و چهره ای کاملاً طبیعی دارند حسادت کنید ، یا می توانید توصیه های موثری در زندگی خود بکار ببرید و بهتر به نظر برسید. برای مراقبت صحیح از صورت و انتخاب محصولات مناسب ، باید بدانید که چه نوع پوستی دارید. کرم مخصوص با قیمت نجومی اگر برای پوست های چرب در نظر گرفته شود کمکی نخواهد کرد که برای خشکی پوست استفاده می شود. اگر شک دارید یا به نظر می رسد محصولات مناسب همیشه کارساز نیستند ، با آرایشگر خود تماس بگیرید ، او به شما کمک می کند این موضوع را کشف کنید.

    1400/4/14 7:10
  • Samin :

    صورت خود را با آب ولرم و نه گرم بشویید. در غیر این صورت ، آب باعث تحریک و حتی خشکی پوست صورت می شود. حتی بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس نیز می توانند بدتر شوند. و بیایید صادق باشیم ، آیا خوب است که پوست حساس و ظریف خود را با آب گرم بشویید؟

    1400/4/14 7:11
    • JamesEluro 464 :

      استعمال دخانیات دلیل دیگر بیماری پوستی نامناسب است. افراد مبتلا به این اعتیاد دارای پوستی خشک و تغییر رنگ یافته و جریان خون ضعیفی دارند. اگر می خواهید زیبا به نظر برسید ، سیگار را کنار بگذارید.

      1400/4/14 7:40
    • JamesEluro 464 :

      شاید بعضی از افراد دوست دارند روی شکم بخوابند اما این وضعیت باعث ایجاد چین و چروک می شود. در عوض ، خود را آموزش دهید تا به پشت بخوابید. شاید در ابتدا غیرمعمول باشد ، اما جوانی و طراوت ارزش آن را دارد.

      1400/4/14 7:41
  • Samin :

    چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است . قدم مهم دیگر برای تمیز و سالم بودن پوست ، برس های آرایش است. برس های کثیفی که برای مالیدن پودر ، رژگونه و موارد دیگر استفاده می کنیم ، باعث جمع شدن آلودگی و باکتری های زیادی می شود که در نهایت منجر به مسدود شدن منافذ پوست ، تحریک پوست ، جوش و چین و چروک ناخواسته می شود. برس های خود را به طور مرتب تمیز کنید و فراموش نکنید که این کلید سلامت پوست است!

    1400/4/14 7:13
    • JamesEluro 464 :

      ورزش را نیز فراموش نکنید. یک سبک زندگی فعال و ورزش باعث گردش خون خوب ، کاهش استرس ، اکسیژن رسانی به پوست و حتی رفع منافذ پوست می شود.

      1400/4/14 7:38
      • ویدا ویدا :

        برو برای ورزش ورزش هوازی نه تنها برای تقویت عضلات و چربی سوزی عالی است، بلکه برای حفظ سلامت پوست نیز عالی است. به یاد بیاورید که با این نوع فعالیت بدنی، منبع اصلی فعالیت عضلات اکسیژن است که بدن ما از جمله پوست را در طول تمرین به طور فعال اشباع می کند. کمبود اکسیژن منجر به نقض ساختار سلول‌ها و رشد سریع علائم پیری می‌شود، بنابراین یک ساعت روی تردمیل نه تنها یک منهای بر حسب سانتی‌متر در ناحیه کمر است، بلکه یک سفر کوتاه به آرایشگر است. به علاوه، شایان ذکر است که با فعالیت بدنی شدید، تعریق فعال رخ می دهد که در آن سموم از بدن آزاد می شوند.

        1400/11/17 19:28
  • Samin :

    برای صورت صاف در یک هفته آرایشگر دایان هیگینز توصیه می کند هفته ای یک بار پوست را با لایه بردارها بمالید تا از سلول های مرده خلاص شود.لایه بردارها برای تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست معجزه می کنند.

    1400/4/14 7:14
    • JamesEluro 464 :

      تمام محصولات را قبل از استفاده بررسی کنید. به خصوص اگر پوست خشک و مستعد ابتلا به آلرژی و آلرژی دارید. برای جلوگیری از تحریک ، محصول جدید را ابتدا به داخل مچ دست خود بمالید و واکنش را مشاهده کنید.

      1400/4/14 7:42
    • ویدا ویدا :

      از سرم ها استفاده کنید سرم ها فرآورده هایی با درصد بالایی از مواد فعال بیولوژیکی هستند که می توانند به لایه شاخی پوست نفوذ کرده و در سطح سلولی کار کنند. چنین کنسانتره هایی تأثیر برجسته ای دارند و به حل مشکلات صرفاً خاص کمک می کنند که هم یک مزیت و هم به نوعی منفی است. مزیت واضح سرم ها توانایی آنها در تأثیرگذاری عمیق بر منبع مشکل و حل آن نسبتاً سریع است. علاوه بر این، سرم‌ها معمولاً تأثیر سایر محصولات مراقبت از پوست را افزایش می‌دهند، همچنین می‌توانند از بروز مشکلات پوستی قابل پیش‌بینی جدید جلوگیری کنند و همچنین مشکلات را در طول مسیر حل کنند. سرم‌ها، نیاز به مشورت با متخصص پوست و زیبایی است که به شما در انتخاب سرم مناسب کمک می کند. خود درمانی با سرم‌ها مملو از ظهور عوارض جدید است.

      1400/11/17 19:23
    • ویدا ویدا :

      استفاده روزانه از فوم ها، روغن ها، لوسیون ها و صابون های مختلف امری ضروری است، اما روند پاکسازی ناخالصی های پوست به همین جا ختم نمی شود. هفته ای یکبار لازم است منافذ را عمیقا پاکسازی کنید تا از شر گرفتگی ها و جوش های سرسیاه و التهاب خلاص شوید که روند پیری پوست را تسریع می کند. ماسک‌ها، اسکراب‌ها، اسفنج‌ها، برس‌های برقی و سایر وسایلی که هدفشان کار عمیق و سخت است برای این کار عالی هستند.

      1400/11/17 19:24
  • Samin :

    چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است شما این توصیه را یک میلیون بار شنیده اید ، اما ما آن را در یک میلیون بار دیگر می گوییم - از ضد آفتاب استفاده کنید. همیشه در هر زمان از سال و حتی در زمستان! این از پوست شما در برابر ایجاد کک و مک ، چین و چروک و پیری زودرس محافظت می کند. می توانید فوراً پایه ها یا کرم های محافظت شده با SPF را خریداری کنید.

    1400/4/14 7:19
    • JamesEluro 464 :

      مسیر دیگری وجود دارد که می توانید برای رسیدن به پوستی درخشان امتحان کنید. به عنوان مثال ، یک عادت جدید را در برنامه غذایی خود وارد کنید . محصولات حاوی مس ، ویتامین E و همچنین اجزای گیاهی (توت های توت فرنگی و مریم گلی ، بابونه ، توت سیاه)

      1400/4/14 7:45
  • Samin :

    برای صورت صاف در یک هفته عصر ها صورت خود را بشویید ، پوست خود را مرطوب کنید ، کرم بزنید و ... ، گردن را فراموش نکنید. کرم ضد آفتاب نیز باید روی این قسمت استفاده شود ، زیرا در معرض پیری و ایجاد تغییرات مختلف مربوط به سن است.

    1400/4/14 7:20
    • JamesEluro 464 :

      اما اگر از صورت خود به درستی مراقبت کنید ، همه نکات را رعایت کنید ، اما آکنه همراه همیشگی شما است چه باید کرد؟ مشکل ممکن است در تختخواب ، یا به عبارت دقیق تر ، در بالش باشد. باعث جمع شدن کثیفی و سبوم می شود ، بنابراین بیشتر اوقات ملحفه بالش را تغییر دهید. به همین دلیل ، موها می توانند به سرعت چرب شوند.

      1400/4/14 7:41
      • OOOВалок_Харлам 134 :

        برای صورت صاف و روشن موها را از صورت خود جمع کنید. آیا ارزش این است که در مورد تعداد زیادی باکتری موجود در موها صحبت کنیم؟ بنابراین ، به خصوص توجه به موی چتری بسیار ارزش دارد ، زیرا تماس مستقیم با پوست صورت دارد. اگر مراقبت دقیق و دائم نباشد ، ممکن است باعث ایجاد آکنه در پیشانی شود.

        1400/4/14 8:04
      • بهنام :

        صورت صاف در یک هفته ............بالش مناسب را برای خواب انتخاب کنید نباید خیلی صاف باشد. مهم است که در هنگام خواب سر شما (و بنابراین صورت شما) در حالت بالا باشد - این به جلوگیری از تورم در صبح کمک می کند. خوب است که خود را به خوابیدن به پشت یا حداقل به پهلو عادت دهید: کسانی که دوست دارند با افزایش سن، تمام شب را روی شکم خود بخوابند، به طور فزاینده ای با عواقب این عادت مواجه می شوند - صبح صورت چروکیده و خسته به نظر می رسد. ارزش توجه به کیفیت روبالشی را دارد: پارچه های طبیعی (ابریشم، ساتن، کتان، پنبه) ترجیح داده می شوند، نه مصنوعی. به هر حال، از همه موارد فوق، پنبه برای صورت کمتر مفید است، زیرا رطوبت زیادی را در طول شب جذب می کند، که به خشک شدن پوست کمک می کند. علاوه بر این، همانطور که متخصصان پوست هشدار می دهند، رطوبت روی بالش می تواند آلرژن ها و باکتری ها را "جذب" کند.

        1400/11/28 23:55
  • JamesEluro 464 :

    پرسیده اید چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است تلفن هوشمند خود را مرتبا تمیز کنید. در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که این توصیه کاملاً با پوست تمیز ارتباطی ندارد ، اما این اشتباه است. ما به طور مداوم این ابزار را در مکان های عمومی ، حمل و نقل با خود حمل می کنیم ، آن را به سالن می بریم و صفحه را به سمت زمین می گذاریم و سپس آن را به صورت خود می زنیم. بنابراین مهم است که بر روی پاکیزگی آن نظارت کنید و حداقل یک بار در روز آن را با ماده مخصوص با الکل یا دستمال مرطوب ضد باکتری پاک کنید.

    1400/4/14 7:24
  • JamesEluro 464 :

    برای صورت صاف در یک هفته از عینک آفتابی استفاده کنید تا در زیر نور آفتاب زیاد پلک نزنی و چشم ها را جمع نکنید تا پوست دور چشم شما را خراب نکند. در غیر این صورت ، ممکن است چین های پنچه کلاغی زودرس در نزدیکی چشم شما ظاهر شود. برای اینکه تمام هزینه های دنیا را صرف صرفه جویی در کرم ها و سرم های معجزه آسا در 30 سالگی کنید ، هنگام بیرون رفتن از خانه عینک آفتابی را فراموش نکنید.

    1400/4/14 7:27
  • JamesEluro 464 :

    برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن غذاهایی که حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند بیشتر بخورید ، به شما در جلوگیری از چین و چروک کمک می کند. بیشتر اسیدهای امگا 3 در غذاهای دریایی ، سبزیجات سبز ، حبوبات و محصولات لبنی یافت می شود.

    1400/4/14 7:35
  • JamesEluro 464 :

    اگر هدف شما پوست صاف و روشن است ، کافئین و شکر باید از مصرف روزانه حذف شود. قهوه ادرار آور است و می تواند باعث خشکی پوست و تجزیه قند در کلاژن شود و منجر به چین و چروک ، از بین رفتن سفتی و عامل تیرگی شود.

    1400/4/14 7:36
  • JamesEluro 464 :

    برای پوست صاف و روشن محصولات باید به ترتیب صحیح استفاده شوند: ابتدا صورت خود را با ژل شستشو تمیز کنید ، سپس از تونر ، سرم و مرطوب کننده استفاده کنید. تمام محصولات باید از کمترین تا ثبات بیشتر استفاده شوند.

    1400/4/14 7:37
  • JamesEluro 464 :

    در طول روز ، بدون اینکه بدانیم ، التهاب صورت را تحریک می کنیم. و این بعد از تماس دستهای کثیف و پوست حساس صورت اتفاق می افتد.

    1400/4/14 7:39
  • JamesEluro 464 :

    رتینول (نام دیگر - ویتامین A) عملکرد محافظتی پوست را بهبود می بخشد ، در تشکیل سلول های جدید شرکت می کند ، در درمان بثورات کمک می کند. متخصصان می گویند: "رتینول ها هنگام خواب استفاده می شود و به عنوان یک قاعده ، اندازه یک نخود برای صورت کافی است." اما برای همه مناسب نیست ، قبل از استفاده با متخصص پوست مشورت کنید.

    1400/4/14 7:43
    • بهنام :

      چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف داشته باشیم .......... در اتاق تاریک بخوابید و حتماً آن را تهویه کنید خوابیدن در اتاقی تاریک و خنک نکته ای است که به شما کمک می کند تا صبح صورت شاداب به نظر برسد. خواب خوب در سکوت، بدون نوری که چشم را تحریک می کند، متابولیسم را بهبود می بخشد، به مغز شما کمک می کند تا استراحت خوبی داشته باشد. خنکی باعث گردش خون خوب می شود. اما گرمای بیش از حد و تعریق هم برای بدن و هم برای پوست مضر است.

      1400/11/28 23:53
  • JamesEluro 464 :

    برای صورت صاف و روشن با احتیاط از اسکراب استفاده کنید. اسکراب ابزاری مناسب و شناخته شده برای پوست است. با این حال ، یک اسکراب با ذرات بزرگ به شکل نامنظم و نوک تیز می تواند به پوست ظریف آسیب برساند. در انتخاب اسکراب نه تنها برای پوست حساس ، بلکه برای پوست مشکل دار صورت که احتیاج به تمیزکاری دقیق نیز دارد ، باید بسیار مراقب باشید. اسکراب و لایه بردارهای ظریف را انتخاب کنید. ذرات کوچک شستشو ، ذغال سنگ در ترکیب آن و قابلیت استفاده از این ابزار ، آنرا به سادگی یک دستیار بی بدیل می کند!

    1400/4/14 7:52
    • ویدا ویدا :

      پاکسازی پوست مهمترین مرحله در فرآیند مراقبت از صورت است. بی جهت نیست که در کشورهای آسیایی که طبق آمار، زنان بسیار جوانتر از زنان اروپایی به نظر می رسند، توجه زیادی به این آیین می شود. پاکسازی نه تنها پاک کردن آرایش است، بلکه خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست، عرق و آلودگی های ماهیت متفاوت است. هر کدام از این مشکلات ابزار حل خود را می طلبد. بنابراین، آرایش چشم به حذف لوسیون های مخصوصی که برای رهایی از آلودگی های ناشی از عملکرد نامناسب غدد چربی مناسب نیستند، کمک می کند. همچنین لازم به یادآوری است که انواع پوست به پاک کننده های مختلفی نیاز دارند که همزمان پوست را به طور موثر تمیز کرده و با ترکیب تهاجمی خود به آن آسیبی نرسانند.

      1400/11/17 19:20
  • JamesEluro 464 :

    جوشانده های بابونه و، گل راعی ، به صورت تکه های یخ ، مراقبت های عالی از صورت را ارائه می دهند. "شستشوی" اضافی با آب یخ پوست را تون می کند و به جلوگیری از آکنه کمک می کند. پس از استفاده از مواد شوینده صورت ، پوست را با جوشانده های بابونه و، گل راعی ، به صورت تکه های یخ ماساژ دهید.

    1400/4/14 8:00
    • OOOВалок_Харлам 134 :

      برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن . برای پاک و لطیف نگه داشتن پوست چند قانون وجود دارد که باید رعایت کنید: از مواد آرایشی متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. درست بخورید از الکل ، سیگار سو استفاده نکنید. هر روز و دو بار در روز ، پوست باید سه مرحله مراقبت را طی کند: تمیز کردن ، مرطوب کردن ، تقویت کننده. هر 1-2 هفته یک بار لایه برداری کنید.

      1400/4/14 12:32
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    برای صورت صاف و روشن در طول روز صورت خود را با دست لمس نکنید. هر روز هزاران شی مختلف را در داخل و خارج از خانه لمس می کنیم و حتی شستن کامل دست 100٪ از شر باکتری ها خلاص نمی شود. در این بین ، اگر صورت خود را اغلب با دست لمس می کنید ، می توانید به راحتی آکنه تحریک کنید.

    1400/4/14 8:05
    • ویدا ویدا :

      رژیم غذایی خود را عادی کنید البته، شما در مورد خطرات چرب، شور، شیرین و سایر موارد بسیار خوشمزه، اما فوق العاده مضر می دانید. با این حال، آیا از مقیاس آن شکست هایی که در آینده بدون مراقبت مناسب برای تغذیه شما در انتظار شما هستند، کاملا قدردانی می کنید؟ غذا سلول های ما را با مواد مغذی لازم برای عملکرد مناسب همه اندام های بدن تامین می کند. اگر رژیم غذایی شما به وضوح به سمت غذای اشتباه منحرف شده است، خود را از بسیاری از عناصر ضروری محروم می کنید. بنابراین آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات و میوه های تازه به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند، اسیدهای چرب موجود در ماهی برای داشتن پوستی درخشان و جوان ضروری است، بنابراین با بی توجهی به این غذاها، پوست خود را در معرض سوتغذیه قرار می دهید.

      1400/11/17 19:27
      • بهنام :

        پوست شفاف در یک هفته.............برای پوست درخشان صبح و عصر مراقب غذای خود باشید یک صبحانه مناسب بر وضعیت صبحگاهی پوست صورت نیز تأثیر می گذارد - زیرا می خواهیم با رعایت نکات قبلی تأثیری را که به دست آورده ایم طولانی کنیم! همه متخصصان تغذیه در این مورد اتفاق نظر دارند: صبحانه باید مغذی باشد، اما سنگین نباشد. بنابراین، بهتر است از سرخ کردن و شیرینی در صبح خودداری کنید. «آنچه در غروب در معده است، صبح روی صورت است». به این ترتیب است: اگر در وعده شام ​​با غذاهای چرب، شیرین، سنگین یا شور زیاده روی کنید، تورم، چربی پوست در صبح اجتناب ناپذیر است، ممکن است التهاب یا آکنه ظاهر شود. در عصرها بهتر است سبزیجات، لبنیات، میوه ها، غلات فرآوری شده حرارتی مصرف کنید.

        1400/11/28 23:46
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن مقدار زیادی آب بنوشید. همه ما به خوبی می دانیم که نوشیدن مقدار کافی آب در روز چقدر مهم است. اما متأسفانه تعداد کمی از افراد واقعاً از این قاعده حیاتی پیروی می کنند. اما برای پوست ما ، آب یکی از نقش های اصلی در مسیر رسیدن به ایده آل است. آب متابولیسم را در بدن عادی می کند ، سموم را دفع می کند ، به جذب مواد مفید کمک می کند و همچنین پوست ما را از داخل تمیز می کند ، آن را با رطوبت اشباع می کند و از کمبود آب بدن جلوگیری می کند.

    1400/4/14 8:06
    • بهنام :

      صافی صورت در یک هفته ...............آب و آبرسانی را فراموش نکنید پزشکان و متخصصان تغذیه به اتفاق آرا تکرار می‌کنند: باید روز را با تامین تعادل آب در بدن شروع کنید، برای این منظور توصیه می‌شود قبل از صبحانه یک لیوان آب بنوشید. بهتر است اگر کمی با لیمو اسیدی شود - برای سرعت بخشیدن به متابولیسم. مهم ترین اندام خارجی ما، پوست، نیز نیاز به آبرسانی دارد.اگر در صبح متوجه خشکی پوست شدید، باید به فکر قرار دادن یک مرطوب کننده در اتاق باشید. اما حتی اقدامات مرطوب کننده و بخور ممکن است برای رسیدن به اثر مطلوب کافی نباشد و پس از آن لازم است که روش های روزانه صورت را انجام دهید. محصولات زیادی وجود دارد، چه طبیعی و چه به طور خاص توسط انسان، که به مرطوب کردن پوست در صبح کمک می کند. تونیک ها، امولسیون ها، کرم های سبک - برای کسانی که دوست دارند خود را با محصولات زیبایی، ماسک های طبیعی مختلف مرطوب کنند - برای کسانی که عاشق مواد طبیعی هستند. ماسک های خیار، مرطوب کننده های میوه و ماسک های آلوئه ورا محبوب و موثر هستند.

      1400/11/28 23:40
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    چگونه در عرض یک روز زیبا شویم حتی اگر درست غذا بخورید ، به اندازه کافی بخوابید و ورزش کنید ، پوست صورت شما می تواند چندان کامل نباشد. اما هیچ چیز وحشتناک تر از یک پوست خراب قبل از یک اتفاق بسیار مهم نیست: عروسی ، تولد ، مصاحبه شغلی یا قرار ملاقات. وقتی زمان کوتاه است و می خواهید صبح پوستی درخشان و شفاف ببینید ، ما به شما روش مطمئن برای " زنده کردن" پوست در یک شب می دهیم. 1. صورت خود را بشویید: همیشه صورت خود را قبل از خواب بشویید. اگر این کار انجام نشود ، تمام آلودگی و عرق کل روز باعث ایجاد بثورات ناخوشایند روی پوست می شود. وقتی خیلی خسته هستید و قدرت شستشوی کامل صورت را ندارید ، همیشه دستمال های تمیزکننده را در دست داشته باشید. 2. ماسک صورت: را توت فرنگی و ماسک آبگرم در خانه قبل از خواب برای صاف کردن هر گونه بی نظمی و خلل و فرج پوست. به هر حال توت فرنگی حاوی اسید سالیسیلیک است که در بسیاری از محصولات ضد آکنه یافت می شود ! چه چیزی برای ماسک نیاز دارید؟ فقط توت فرنگی تازه و ماست طبیعی و بدون افزودنی به مقدار مساوی. توت فرنگی ها را له کرده و با ماست مخلوط کنید تا خمیر یکدستی بدست آید. حدود 10 دقیقه به طور یکنواخت روی صورت بمالید. با آب در دمای اتاق بشویید. برای بهترین نتیجه ، به طور منظم از این ماسک استفاده کنید.

    1400/4/14 12:04
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    برای پوست صاف و روشن مهمترین چیز این است که تسلیم وسوسه بیرون آوردن جوش صورتتان نشوید. این می تواند منجر به ایجاد زخم یا التهاب بیشتر شود

    1400/4/14 12:20
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن آلوئه ورا یک ماده شناخته شده برای درمان زخم ها است ، و همچنین به عنوان یک وسیله برای درمان سریع آکنه عمل می کند

    1400/4/14 12:21
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن عسل: بهترین راه حل برای پوست های حساس! عسل پوست را مرطوب می کند و تحریک کننده نیست . همچنین به تسکین پوست و کاهش تحریک کمک می کند

    1400/4/14 12:22
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن خمیر دندان: یک داروی قدیمی برای مقابله با مشکلات غیر منتظره. ) لازم است قبل از خواب خمیر دندان را به صورت نقطه ای بر روی منطقه مشکل قرار دهید. در صبح ، التهاب بسیار کمتر خواهد شد.

    1400/4/14 12:23
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن . بخار دادن صورت: اگر منافذ مسدود شده ، بخار دادن صورت ابزاری عالی خواهد بود. به یک کاسه آب جوش نیاز دارید (مراقب باشید! فاصله صورت تا آب باید رعایت شود تا بخار سوزاننده نباشد) ، 2-4 دقیقه صبر کنید. سپس می توانید صورت خود را با لوسیون یا تونر پاک کنید و ماسک پاک کننده را به صورت خود بمالید.

    1400/4/14 12:26
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است آسپرین به کاهش التهاب و قرمزی پوست کمک می کند. برای این کار ، یک قرص آسپرین را در کمی آب حل کنید. خمیر حاصل را به صورت موضعی بر روی مناطق مشکل دار پوست بمالید. بعد از 3-4 دقیقه با آب گرم بشویید.

    1400/4/14 12:28
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است . یخ: یک داروی عالی و در دسترس همه برای شادابی و رنگ آمیزی پوست صورت است. پس از تمیز کردن صورت ، صورت خود را با یک مکعب یخ ماساژ دهید ، سپس می توانید یک کرم یا ماسک بزنید.

    1400/4/14 12:30
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است "من شکر نیشکر و عسل گل را مخلوط می کنم ، آن را روی پوست قرار می دهم ، اجازه می دهم کمی سفت شود و با دستانم رول می شود: شما نمی توانید اسکراب بهتری را تصور کنید! بلافاصله پس از عمل ، من یک مرطوب کننده استفاده می کنم - بیش از حد ، به طوری که پوست به اندازه مورد نیاز جذب می شود. به هر حال ، این راز بهبودی من بعد از یک هفته کار است .

    1400/4/14 12:34
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    "من دیوانه زیبایی هستم. من مراقبت از پوست را با بسیاری از جزئیات و یکسری محصولات به یک مراسم خاص تبدیل کردم. صبح صورتم را می شویم ، سپس پوستم را با شیر تمیز می کنم ، سپس از یک تونر ، سپس یک سرم و سپس یک مرطوب کننده استفاده می کنم. هر مرحله سه دقیقه طول می کشد ، زیرا من می خواهم این محصول وقت داشته باشد تا به پوست نفوذ کند. عصرها آرایش را پاک می کنم ، صورتم را با موس یا کف ، سپس مقوی ، سپس کرم مغذی می شستم. هفته ای یکبار صورتم را روی آب داغ بخار می دهم تا منافذ پوست را باز کند ، سپس برای تمیز کردن عمیق یک لایه بردار استفاده می کنم ، سپس به مدت 15-30 دقیقه ماسک مرطوب کننده ، همیشه در سکوت و با موسیقی خوب ، بعد از ماسک - مقوی ، سرم ، مرطوب کننده کرم رنگ. بله ، من می دانم که خیلی اذیت می کنم ، اما غیر از این نمی توانم انجام دهم.

    1400/4/14 12:42
    • Macro :

      "عصرها صورتم را با روغن زیتون می شستم: این ماده پوست من را بهتر از کف ، ژل ، دستمال مرطوب و لوسیون تمیز می کند. و پس از آن ، نیازی نیست که به این فکر کنید که چه تعداد و چه مواد مضر روی پوست خود زده اید. مرطوب کننده من نیز بر اساس روغن زیتون است ، من آن را در داروخانه سفارش می دهم ، ماندگاری آن فقط دو روز است ، اما من از کیفیت اطمینان دارم. "

      1400/4/14 12:45
      • Barbie 969 :

        چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است "من با ماسک وازلین روی صورتم می خوابم. بله ، شوخی نمی کنم ، اینطور است. یک لایه نازک وازلین را روی تمام صورتم می مالم و می خوابم. در صبح ، پوست به طرز شگفت انگیزی صاف و نرم است! هیچ کرمی این کار را نمی کند. و روبالشت به راحتی شسته می شود!

        1400/4/14 12:47
  • Barbie 969 :

    "احتمالاً ، من هیچ راز مراقبت شخصی ندارم. مگر اینکه هرگز در خارج از محل کار آرایش نکنید و هرگز بدون پاکسازی پوست به رختخواب نروید. ولی! و حتما صبح ها روغن بذر کتان بنوشید: اسیدهای امگا 3 و امگا 6 وجود دارد که برای پوست بسیار مهم هستند. من آن را روزی دو قاشق غذاخوری می خورم. این نیز راهی عالی برای سم زدایی از دستگاه گوارش است .

    1400/4/14 13:22
  • Claudiaren 126 :

    "من واقعاً به لوازم آرایشی اعتماد ندارم ، بلکه به طبیعت اعتماد دارم. صورتم را می شویم و آرایش خود را با روغن پاک می کنم (معمولاً روغن بادام است ، اما اگر نباشد ، با هر روغنی انجام می شود) و ماسک آووکادو می زنم (من فقط در مخلوط کن به حالت پوره ، آن را روی صورتم پهن می کنم و راه می روم تا زمانی که خسته شدم).

    1400/4/14 13:29
    • Claudiaren 126 :

      "من طرفدار لوازم آرایشی نیستم. یک مرطوب کننده دارم ، صبح و عصر برای پوست پلک ها از آن استفاده می کنم. من دلیلی برای ریختن پول به جیب یک سری دلال نمی بینم. اگر پوست من ناراحت کننده باشد ، غذای ناخواسته را محدود می کنم ، به روغن های طبیعی روی می آورم و آب بیشتری می نوشم! "

      1400/4/14 13:32
  • Billymer 175 :

    امروزه امکانات خاک رس در صنعت زیبایی رشد چشمگیری یافته است. خاک رس به یکی از مهمترین محصولات طبیعی برای دستیابی به پوستی سالم و درخشان از درون تبدیل شده است . به لطف خواص طبیعی خود، به تغذیه پوست کمک می کند و آن را هر چه بیشتر زیباتر می کند و خواص درمانی، ویتامین ها و مواد معدنی آن را به آن منتقل می کند.

    1400/10/14 21:19
  • Billymer 175 :

    برای دستیابی به اثر حتی بیشتر، خاک رس باید با گیاهان و سایر مواد دم شود .

    1400/10/14 21:19
  • Billymer 175 :

    خاک رس منافذ پوست را پر می کند، به عمق آن نفوذ می کند . پوست را تغذیه می کند و بسیاری از مواد معدنی ضروری را تامین می کند. بسیاری از ماسک های زیبایی با خاک رس ساخته می شوند.

    1400/10/14 21:21
  • Billymer 175 :

    ماسک خاک رس پاک کننده به حذف سلول های مرده قدیمی پوست و همچنین چربی و کثیفی انباشته شده از منافذ کمک می کند. خاک رس یک داروی موثر برای مبارزه با آکنه و محافظت از پوست مستعد آکنه است.

    1400/10/14 21:22
  • Billymer 175 :

    انواع مختلفی از خاک رس برای اهداف آرایشی استفاده می شود. خاک رس قرمز مراکشی این نوع خاک رس به عنوان افزودنی یا ماده اصلی در ماسک های زیبایی ، صابون ها و لوسیون ها استفاده می شود. خاک رس قرمز مراکشی رقیق شده با آب، ماسکی عالی برای پوست های چرب است. با این حال، هنگامی که به طور کامل با عسل و روغن زیتون ترکیب شود، ماسکی عالی برای پوست های خشک است.

    1400/10/14 21:22
  • Billymer 175 :

    خاک رس آتشفشانی این نوع خاک رس که از گدازه های آتشفشانی جامد شده به دست می آید، یک داروی طبیعی برای پاکسازی پوست از سلول های مرده، انواع آلودگی ها و همچنین پایه برای سلول های جدید است. پوست و مو را جلا می دهد و آن را شاداب، براق و نرم می کند.

    1400/10/14 21:23
  • Billymer 175 :

    خاک رس قرمز خاک رس قرمز برای درمان چین و چروک دور چشم و زیر چشم استفاده می شود. خاصیت قابض طبیعی آن پوست را حجیم می کند و به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد.

    1400/10/14 21:24
  • Billymer 175 :

    خاک رس سبز این خاک رس پوست را تمیز و نرم می کند. به طور موثر پوسته پوسته شدن را از بین می برد، ذرات مرده را حذف می کند.

    1400/10/14 21:24
  • Billymer 175 :

    خاک رس سفید یا کائولن نام این خاک رس از نام منطقه ای در استان جیان هسی چین می آید که برای اولین بار در آنجا کشف شد. حاوی ماده معدنی کائولینین است. در هنگام تخریب (هوازدگی) گرانیت ها و سایر سنگ های حاوی فلدسپات (کائولن های اولیه) تشکیل می شود. در نتیجه شستشوی کائولن های اولیه، رسوب مجدد آنها به صورت سنگ های رسوبی رخ می دهد. به این ترتیب کائولن های ثانویه یا رس های کائولن تشکیل می شوند.

    1400/10/14 21:25
  • Billymer 175 :

    کائولن یک خاک رس بسیار نازک و تصفیه شده است که چربی اضافی را از سطح پوست جذب می کند، به خصوص در مورد پوست های چرب. به عمق پوست نفوذ می کند، کثیفی را جذب می کند و منافذ را سفت می کند و پوست را لیفت و سفت می کند. پوست را عمیقا تمیز می کند، آکنه و جوش را از بین می برد. پوست جوان و شاداب به نظر می رسد. کائولن دارای خاصیت خنک کنندگی، رفع خستگی، التهاب و شل شدن عضلات صورت است. قوام نازک و نیمه مایع این خاک رس آن را به یک ماسک موی عالی و برای درمان خارش پوست سر تبدیل کرده است. قبل از شامپو زدن استفاده می شود.

    1400/10/14 21:26
  • Billymer 175 :

    خاک رس سفید ارگانیک نیز بوهای نامطبوع را از بین می برد و بدن را خوشبو می کند. پوست را خنک می کند و ماهیچه های صورت را شل می کند. همچنین برای مراقبت از پوست نوزادان استفاده می شود.

    1400/10/14 21:28
  • Billymer 175 :

    خاک رس سیاه این یک درمان طبیعی برای کاهش وزن و کانتورینگ بدن است. مایعات اضافی را که در اثر اختلالات و بیماری های مختلف جمع شده اند از بدن خارج می کند. رژیم غذایی، ورزش و پوشش خاک رس با هم نتایج عالی می دهد.

    1400/10/14 21:30
  • Billymer 175 :

    از روم باستان برای مراقبت از پوست استفاده می شده است. در انگلستان، صادرات آن تا آغاز قرن 18 ممنوع بود، بنابراین خواص آن با ارزش بود، که به ویژه در تولید پشم - برای تصفیه آن استفاده می شد.

    1400/10/14 21:32
  • Billymer 175 :

    خاک رس Multani mitti بدن ما را کاملا تمیز می کند. به دلیل خاصیت جاذب عالی، به عنوان ماسک صورت استفاده می شود، منافذ را سفت می کند و چربی اضافی را جذب می کند و همچنین ذرات مرده پوست را از بین می برد. می توان آن را در حین حمام اضافه کرد یا به صورت خمیری روی صورت و مو استفاده کرد. پوست را صاف، نرم، سالم و درخشان می کند و موها را بدون خشکی خاصی الاستیک و براق می کند. زنان در هند به جای شامپو از multani mitti برای شستن موهای خود استفاده می کنند.

    1400/10/14 21:33
  • Billymer 175 :

    در هند دستور العمل هایی برای ماسک های خانگی خاک رس multani mitti وجود دارد. این نه تنها توسط زنان، بلکه توسط مردان نیز استفاده می شود. کمی سفید می کند، رنگ چهره را بهبود می بخشد، سموم را از پوست پاک می کند، آن را از آلودگی های مختلف پاک می کند، در برابر جوش ها، آبسه ها و تاول ها کمک می کند، یک ضد عفونی کننده عالی است. ماسک حدود یک ساعت روی صورت یا بدن نگه داشته می شود، سپس با آب خنک بدون مواد شوینده شسته می شود. مهم است که ماسک را بیش از حد در معرض قرار ندهید، در غیر این صورت پوست را خشک می کند.

    1400/10/14 21:44
  • Billymer 175 :

    کائولن و multani mitti به لطف استفاده در زیبایی شناسی - خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی - خاصیت مغذی و نرم کنندگی - خاصیت خنک کنندگی و ضد التهابی دارد - خاصیت سفت کننده و تقویت کننده - خواص زهکشی این خاک رس همچنین لکه های شراب را از مواد غیرقابل شستشو پاک می کند. در هند، در اطراف خانه برای از بین بردن نشت روغن از ماشین استفاده می شود. کائولن بخشی از: ماسک سفت کننده صورت Aasha، ماسک تقویت کننده صورت Aasha است

    1400/10/14 21:45
  • JamesEluro 464 :

    چهار محصول رایج که پوست را از بین می برند به گفته متخصص تغذیه، برخی از محصولات، اگر به صورت مداوم مصرف شوند، تأثیر بسیار منفی بر وضعیت پوست دارند. مشخص است که پوست با حساسیت به تغییر رژیم غذایی پاسخ می دهد. به عنوان مثال، اگر فردی مصرف قند را متوقف کند، پس از یک هفته می بیند که رنگ چهره بهبود یافته است، "سفت" شده است، تورم ناپدید شده است. این قند است که فیبرهای کلاژن را به لخته های سخت تبدیل می کند که باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می شود. در مرحله دوم، اگر می خواهید پوستی زیبا داشته باشید، باید الکل را کنار بگذارید. بدن را بسیار کم آب می کند، که بلافاصله بر وضعیت اپیدرم تأثیر می گذارد. ما در مورد مراحل آشکار اعتیاد به الکل صحبت نمی کنیم، زمانی که تغییرات واضح و گاهی غیرقابل برگشت می شوند - حتی دوزهای کوچک الکل به رگ های خونی آسیب می رساند و باعث تورم مداوم می شود. ثالثاً گلوتن که در شیرینی ها و ماکارونی و ... وجود دارد به پوست آسیب می رساند. باعث ورم می شود، صورت را حالت خمیری می کند، باعث پیدایش لکه های پیری می شود. چهارم، محصولات لبنی هستند. در واقعیت های مدرن، بسیاری به سادگی لاکتوز را جذب نمی کنند، که منجر به التهاب، به عنوان مثال، آکنه می شود. پوست پروتئین بدون چربی، چربی های "سالم"، فیبر و ویتامین ها را دوست دارد.

    1400/11/5 12:05

بیشتر بخوانید