چگونه روغن بچه برای تمیز کردن آرایش بکار برده می‌شود

آیا در نظر شما، پاک کردن آرایش کار دشواری است؟ آیا پاک‌کننده آرایش، موجب خشک‌شدن پوست مي‌شود؟ در صورت صحت این موضوع، محتملا مراقبت خوبی از پوست نداشته‌اید. در ادامه روشی بیان می‌شود برای اینکه چگونه پوست را سالم و درخشان نگه دارید حتی در صورتی که از آرایش‌های غلیظ استفاده می‌کنید. در این پست، چندین مزیت مختلف و روش استفاده از روغن بچه، بعنوان پاک‌کننده آرایش را بیان خواهیم کرد. آیا می‌خواهید بیشتر بدانید؟ ادامه مطلب را بخوانید.


شما نباید تنها روی کرم‌ها و لوسیون‌هایی که برای صورت استفاده می‌کنید، متمرکز شوید. آنچه که برای پاک‌کردن آرایش‌ استفاده می‌کنید نقش مهمی در سلامتی پوست بازی می‌کند. استفاده زیاد از پاک‌کننده آرایش می‌تواند برای تمیز کردن آرایش، کثیفی و دیگر ناخالصی‌های پوست بسیار هم خوب باشد. محصولات گران‌قیمت زیادی در بازار وجود دارند که به داشتن اثرات فوق‌العاده روی پوست تبلیغ می‌شوند، اما حقیقت این است که بسیاری از آنها دروغ می‌باشد. اگر پاک کننده آرایشی را می‌خواهید که تاثیرات شگفت‌انگیزی روی پوست داشته باشد، روغن بچه را انتخاب کنید.(سیارک)


چرا از روغن بچه بعنوان پاک‌کننده آرایش استفاده می‌کنید؟
دلایل زیادی وجود دارد تا روغن بچه بعنوان گزینه‌ای فوق‌العاده نسبت به دیگر محصولاتی که در بازار هستند، باشد. در اینجا چندین دلیل می‌آوریم. علت اینکه شما باید هر روز از این روغن جهت پاک کردن آرایش استفاده کنید:


1. لطیف است:
از آنجایی که روغن بچه برای پوست لطیف و حساس بچه‌ها فرموله شده است، بنابراین لطیف، صاف و تسکین‌دهنده است. از آنجایی که ضد حساسیت بوده و هیچ عوارض جانبی ندارد بنابراین بویژه برای پوست‌های حساس خوب می‌باشد. روغن بچه بافت سبکی دارد بنابراین احساس چرب بودن را نخواهید داشت. در پوست احساس خوبی خواهید داشت.


2. برای پاک کردن آرایش چشم بسیار عالی است:
پاک کردن آرایش چشم آسان نیست. در بسیاری از محصولات شما بایستی چشم‌های خود را بشدت بمالید تا بتوانید سایه چشم، خط چشم و بویژه ریمل مژه و ابرویخود را تمیز نمائید. شما می‌توانید با استفاده از روغن بچه با چنین مشکلاتی خداحافظی کنید، چرا که هرگونه اثری از آرایش را فقط با چند ضربه ملایم از بین برده و نیز پلک‌های خود را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند.

3. پوست را تقویت می‌کند:
استفاده از روغن بچه جهت پاک کردن آرایش، ایده خوبی است چرا که تنها آرایش را تمیز نمی‌کند بلکه باعث تقویت پوست نیز می شود. به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کرده و پوست را لطیف، صاف و درخشنده می‌کند. این روغن حاوی ویتامین E است که به داشتن اثرات شگفت انگیز روی پوست شناخته شده است. اگر پاک‌کننده‌ی پوستی می‌خواهید که آرایش را زدوده و پوست را سالم نگه دارد، راهکار روغن بچه است.(سیارک)


4. ارزان است:
تمامی پاک‌کننده‌های آرایشی گران قیمت در بازار، به خوبی روغن بچه تاثیر ندارند. اغلب برای محصولات فانتزی پول زیادی خرج می‌کنید و در نهایت هم از آنها استفاده نمی‌کنید چرا که مناسب پوست نیست یا نسبت به ادعایی که دارند، کارایی ندارد. روغن بچه مقرون به صرفه است و همیشه کارایی خوبی دارد. با بکارگیری آن، شما در پول صرفه‌جویی کرده و پاک‌کننده آرایشی ارزانی بدست می‌آورید که برای پوست هم خوب است.
برای پاک کردن ارایش، چگونه از روغن بچه استفاده کنیم:
استفاده از روغن بچه بعنوان پاک کننده آرایش، آسان است. شما همان مراحلی را انجام خواهید داد که در دیگر محصولات انجام می‌دهید:
1. چند قطره از روغن بچه را روی پنبه بریزید. به آرامی روی صورت مالیده، آرایش صورت و آرایش چشمان را با آن پاک کنید. همیشه بهنگام پاک کردن آرایش مطمئن شوید که رفتار شما با پوست، ملایم است چرا که سخت کشیدن چیزی روی پوست، موجب آسیب به آن می‌شود.
2. بعد از آن می‌توانید چند قطره از روغن را روی دست ریخته و دست های خود را با هم مالش دهید. روغن را روی پوست خود ماساژ دهید، و ناحیه چشمانتان را هم فراموش نکنید. بعد از اینکه کل صورت را با این روغن پوشش دادید، پنبه را با آب مرطوب کرده و آرایش خود را کاملا پاک نمایید.
3. اگر ریمل شما ضد آب است، امکان دارد مجبور به اضافه کردن چند قطره دیگر از روغن بچه به پنبه بوده و از آن برای پاک کردن ریمل استفاده کنید. این بهترین راه برای اطمینان از این موضوع است که آرایش کاملا پاک شده و صبح روز بعد آثار آرایش اطراف چشمانتان دیده نخواهد شد.
روغن بچه پاک کننده آرایشی فوق‌العاده‌ای می‌باشد. در مقایسه با دیگر محصولات موجود در فروشگاه‌ها، برای پوست مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین موضوع این است که متناسب با هر پوست یافت می‌شود و پوست را سالم، زیبا و درخشان نگه می‌دارد. (سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید