بهترین روال مراقبت از پوست در صبح

 

(سیارک)  : خون آشام‌ها و دیوانه‌ها را فراموش کنید . وقتی بحث به مراسم زیبایی می‌رسد، این شاهزاده درون ماست که شب بیرون می‌آید. این زمان است که آهسته خود را در وان‌های مملو از روغن‌های تقویت کننده پوست و آرام بخش‌های معطر خیس می‌کنیم و به فکر رژیم پوست کره‌ای می‌افتیم. از سوی دیگر صبح‌ها در ساعات بی‌حالی خیلی شانس بیاوریم دندان خود را قبل از بیرون رفتن مسواک کنیم.


در حالی که خیلی از ما می‌دانیم که باید مقداری کرم ضد آفتاب قبل از بیرون رفتن به پوست خود بزنیم برخی به دیگر نانو ذرات‌های موجود در هوا کلید کرده‌اند؛ مانند گرد و غبار و دود سیگار و دوده که در کهولت پوست موثرند. تحقیق ها نشان داده‌اند که هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه به نانو ذرات موجود در هوا می‌چسبند و در آنجا به کوتین وان تبدیل میشوند که می‌تواتند همان تاثیری را که قرار گرفتن مزمن در نور ماوراء بنفش‌ بر کهولت پوست دارد را داشته باشند. کسانی که در شهر زندگی می‌کنند بیشتر در معرض هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه قرار دارند، مخصوصا قبل از خوردن قهوه.

در نتیجه وقتی درباره مراقبت از پوست اول صبح حرف می‌زنیم محافظت در برابر نور آفتاب نصف قضیه است ما باید پوست خود را تمیز و آن را با آنتی اکسیدان‌ها مسلح کنیم (سپس حفاطت در برابر اشعه ماورا بنفش) تا مطمئن شویم که برای شروع روز آماده‌ایم. برای یافتن بهترین شیوه برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش و ذرات جامد و مایع موجود در هوا (خیلی از آنها از پروسه سوخت های فسیلی ساخته می شوند) ما با دکتر دبرا متخصص پوست نیویورکی و نویسنده کتاب قوانین پوست درباره بهترین روش برای رسیدگی به رژیم پوست صبحگاحی صحبت کردیم. علی‌رغم نوع پوستی که دارید "دکتر دبرا "تاکید بر به تمیز کردن و استفاده از سرم و سپس ضد آفتاب  را نوصیه می کند. 

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید