موی بلوند دیگر طرفدار سابق را ندارد

در

تعریف مشخصی از زیبایی وجود ندارد. نمی توان برای زیبایی قالب مشخصی تعریف کرد. معمولا وقتی حرف از زیبایی می شود هرکسی شخصی را در ذهن خود مجسم می کند. برای خارجی ها هنرپیشنه معروف هالیوود مرلین مونرو و مدل موهای او یک نماد از زیبایی است.
بعد از مرلین مونرو در دهه 50 میلادی موی بلوند نماد زیبایی شد. بلوند بودن با شعارهای مختلف مثل"بلوند بهتره"، "بلوند زیباست" یا "بلوندش باحال تره" تبلیغ می شد.

موی بلوند دیگر طرفدار سابق را ندارد.

برپایه نظرسنجی انجام شده از 2000 مرد توسط یکی از شبکه های اجتماعی بیشتر از 60% مردان تمایل به مو با رنگ پرکلاغی داشتند.

در این نظرسنجی 33% مو قهوه ای، 28% مو مشکی، 26% مو بلوند و در نهایت کمتر از 9% مو قرمز را جذاب توصیف کردند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

مردان این علائم را جدی بگیرند

در

 کارشناسان می گویند مردان می توانند با هشیار بودن در مورد برخی از علائم بیماری سرطان که بیانگر نیاز فوری به مراجعه به دکتر است، به خود نفع بسیاری برسانند.

خستگی

خستگی یک علامت مبهم دیگر است که ممکن است در مردان به سرطان مربوط باشد. البته بسیاری از مشکلات دیگر هم می تواند باعث خستگی شود. خستگی نیز مانند تب هنگامی رخ می دهد که سرطان گسترش پیدا کرده باشد. اما در برخی از سرطان ها مانند سرطان خون یا لوسمی یا برخی از سرطان های معده یا روده بزرگ ممکن است در همان ابتدای بیماری بروز کند.

اگر احساس خستگی شدید دارید و با استراحت بهتر نمی شوید، به دکترتان مراجعه کنید. پزشک ضمن معاینه شما وجود سایر علائم را هم جستجو خواهد کرد تا علت خستگی شما پیدا کند و درمان آن را تجویز کند.

سرفه مداوم

سرفه علامت شایعی در سرماخوردگی، آنفلوآنزا و آلرژی ها است و همچنین سرفه ممکن است عارضه جانبی برخی از داروها باشد. اما هر سرفه طولانی مدتی- یعنی سرفه ای که بیش از سه تا چهار هفته طول بکشد- را نباید نادیده گرفت و برای بررسی آن باید به پزشک مراجعه کرد. سرفه طولانی مدت علاوه بر سرطان ممکن است نشانه بیمار یهای دیگری مانند برونشیت مزمن یا بازگشت محتویات اسیدی معده به مری (ریفلاکس) باشد. پزشک شما سابقه پزشکی شما را خواهد گرفت، گلوی شما را معاینه خواهد، کارکرد ریه تان را بررسی خواهد کرد و به خصوص اگر سیگاری باشید، ممکن است رادیوگرافی قفسه سینه را هم تجویز کند. هنگامی علت سرفه مشخص شد، پزشک یک طرح درمانی برای شما تعیین خواهد کرد.

اشکال در بلع

برخی از مردان از اشکال در بلع شکایت می کنند. آنها در طول زمان ممکن است با تغییردادن رژیم غذایی شان و مصرف مواد غذایینرم تر و مایع سعی کنند بر این مشکل غلبه کنند مثلا سوپ بخورند. اما اشکال در بلع می تواند نشانه سرطان های گوارش از جمله سرطان مری باشد.

اگر در بلعیدن غذا مشکل دارید، به پزشک تان اطلاع بدهید. پزشک پس از گرفتن شرح حال و سابقه پزشکی شما ممکن است رادیوگرافی قفسه سینه تجویز کند. پزشک تان همچنین ممکن است شما را به متخصص گوارش ارجاع دهد تا با آندوسکوپی فوقانی مری و بخش بالایی دستگاه گوارش تان مورد بررسی قرار گیرد.

تغییرات پوست

شما نه تنها باید از تغییرات در خال های تان آگاه باشید (که نشانه شناخته شده سرطان پوست بالقوه است) بلکه هر تغییر در رنگ پوست را باید مورد توجه قرار دهید. همچنین ایجاد زخم و خونریزی ناگهانی از پوست هم و پوسته ریزی شدید هم باید بوسیله پزشک مورد بررسی قرار گیرد.

مشکل است گفت تا چه مدت باید صبر کرد و به مشاهده تغییرات پوست ادامه داد و سپس به پزشک مراجعه کرد، اما اغلب کارشناسان می گویند بیشتر از چند هفته نباید منتظر بمانید. پزشک از شما شرح حال دقیقی خواهد گرفت و معاینه جسمی دقیقی انجام خواهد داد. همچنین ممکن است برای رد کردن احتمال سرطان نمونه برداری بافتی از پوست را تجویز کند.

ظهور خون در جاهای غیرمعمول

اگر در بخشی از بدن تان که به طور معمول خونریزی نمی کند، خون مشاهده کنید، باید به پزشک تان مراجعه کنید. اگر شروع به سرفه کردن و بالا آوردن خلط خونی کنید، خون در مدفوع تان ظاهر شود یا ادرارتان خونی باشد، مراجعه به پزشک لازم است. توجه داشته باشید که نسبت دادن وجود خون در مدفوع به بواسیر (هموروئید) اشتباه است، این خونریزی ممکن است نشانه سرطان روده بزرگ باشد.

پزشک شما در مورد علائم تان سوال خواهد کرد. ممکن است آزمایش هایی مانند کولونوسکوپی (آندوسکوپی روده بزرگی با استفاده از یک لوله انعطاف پذیر که بر سر آن دوربینی نصب شده است) را توصیه کند. هدف کولونوسکوپی یافتن نشانه های سرطان یا ضایعات پیش سرطانی (که ممکن است بعدها به سرطان تبدیل شوند) و نیز هر ضایعه دیگری باشد که باعث خونریزی شده است.

تغییرات  در دهان

اگر سیگار می کشید یا توتون می جوید، به خصوص باید در مورد بروز لکه های سفید درون دهان یا نقاط سفید رنگ روی زبان تان هشیار باشید. این تغییر ممکن است بیانگر بروز "لوکوپلاکیا"، یک ضایعه پیش سرطانی که ممکن است در نتیجه تحریک شدن مداوم پوشش دهان و زبان رخ دهد- باشد. این عارضه ممکن است در نهایت به سرطان دهان تبدیل شود.

این تغییرات را باید به پزشک یا دندانپزشک تان اطلاع دهید. پزشک یا دندانپزشک پس از پرسیدن سوابق پزشکی و معاینه تغییرات، تصمیم خواهد گرفت چه کارهای دیگری لازم است انجام شود.

مشکلات ادراری

با افزایش سن مردان، دچار شدن به مشکلات ادراری شیوع بیشتری پیدا می کند. مردان ممکن است تکرر ادرار، احساس فوریت برای ادرار کردن و احساس باقی ماندن ادرار در مثانه و تخلیه نشدن کامل آن شکایت داشته باشند. هر مردی با افزایش سن ممکن است به این مشکلات دچار شود. اما توجه داشته باشید که این علائم ممکن است به علت سرطان نیز بروز کند، به خصوص اگر این علائم روز به روز بدتر شوند. پروستات با افزایش سن مردان بزرگ می شود. این بزرگ شدن به علت یک عارضه خوش خیم و غیرسرطانی به نام "هیپرپلازی خوش خیم پروستات" یا BPH است.

پزشک شما ممکن است آزمایش خون برای اندازه گیری آنتی ژن اختصاصی پروستات یا PSA را تجویز کند. PSA پروتئینی است که بوسیله غده پروستات تولید می شود. این آزمایش برای کمک به تعیین امکان وجود سرطان پروستات مورد استفاده قرار می گیرد. اگر دکترتان در معاینه متوجه ناهنجاری های پروستات شود یا اگر میزان PSA از حد طبیعی بالاتر باشد، شما را به یک متخصص مجاری ادراری- تناسلی (اورولوژیست) ارجاع می دهد و ممکن است نمونه برداری بافتی از پروستات را تجویز کند.

سوء هاضمه

بسیاری از مردان، به خصوص با در سنین بالاتر هنگامی که دچار سوء هاضمه می شوند، به خصوص اگر در خوردن و نوشیدن افراط کرده باشند، فکر می کنند دچار "حمله قلبی" شده اند. اما سوء هاضمه مداوم همچنین ممکن است نشانه سرطان مری،گلو یا معده باشد و باید به پزشک اطلاع داده شود.

پزشک شما از سوابق پزشکی تان سوال خواهد کرد و پرسش هایی درباره دوره های سوء هاضمه خواهد کرد. بر اساس شرح حال شما و پاسخ های تان به این پرسش ها پزشک در مورد آزمایش های لازم و نحوه درمان تصمیم خواهد گرفت.منبع :برنا

نظرات

در ادامه بخوانید...

زنان واقعا قوی‌تر از مردان هستند

در


اگر همیشه سر این موضوع با دوستان‌تان بحث می‌کردید، حالا یک تحقیق علمی هم دارید که در راستای ادعای‌تان طرح کنید.نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در شرایط بسیار سخت مثل قحطی، شیوع بیماری‌های واگیردار، یا حتی اسارت، زنان بیش از مردان دوام می‌آورند.


در عصر حاضر نیز زنان تقریبا همه جای دنیا بیش از مردان عمر می‌کنند. مثلا در انگلستان، امید به زندگی برای زنان ۸۳ سال است و برای مردان ۷۹.۵ سال. (در اسکاتلند این ارقام به ترتیب ۸۱ و ۷۷ است.)

مطالعه اخیر در دانشگاه جنوبی دانمارک و روی هفت نمونه تاریخی که جوامع بشری در شرایط بسیار سخت قرار گرفته بوده‌اند، انجام شده. هدف مطالعه درک بهتر اختلاف عمر بین زنان و مردان بوده.

از نمونه‌هایی که محققان این دانشگاه مطالعه کرده‌اند، می‌توان به قطحی ایرلند بین سال‌های ۱۸۴۵ و ۱۸۴۹ میلادی و دو شیوع سرخک در ایسلند در سال‌های ۱۸۴۶ و ۱۸۸۲ میلادی اشاره کرد. نمونه دیگر تجربه برده‌های لیبریایی است که اوایل قرن نوزدهم میلادی در آمریکا آزاد شدند و به آفریقا بازگشتند و بسیاری چون در معرض بیماری‌هایی که در آمریکا نبود قرار گرفتند، مردند.

در همه این نمونه‌های تاریخی، امید زندگی به شدت کم شد. مثلا در شیوع سرخک در ایسلند (۱۸۸۲)، امید زندگی برای زنان از حدود ۴۴ سال به حدود ۱۹ سال رسید، و برای مردان از حدود ۳۸ سال به اندکی زیر ۱۷ سال.
ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است
محققان دانشگاه جنوبی دانمارک مشاهده کرده‌اند که در همه جوامع مورد بررسی، و تقریبا در همه گروه‌های سنی، نرخ مرگ‌ومیر زنان کمتر بوده، و جز یک مورد استثناء زنان بیش از مردان عمر می‌کرده‌اند.

ادعای این محققان این است که دلیل اصلی اختلاف امید به زندگی بین زنان و مردان، نرخ مرگ‌ومیر نوزادان است. آنها می‌گویند: "در شرایط بسیار سخت و کشنده، نوزادان دختر بهتر از نوزادان پسر مقاومت می‌کردند".

و بر این مبنا نتیجه گرفته‌اند که: "این واقعیت که در شرایط بسیار سخت، و در بدو تولد که تفاوت‌های رفتاری و اجتماعی دو جنس کمینه است، ماده‌ها بیش از نرها زنده می‌مانند، شاهدی است بر این فرضیه که برتری زنان در بقا دلایل بنیادی زیست‌شناختی دارد".

نویسندگان گزارش تأکید کرده‌اند که بر اساس یافته‌های این تحقیق مزیت زنان به مردان در محیط‌های مختلف کم و زیاد می‌شود و عوامل اجتماعی هم روی آن تأثیر دارد.

آنها به نتایج تحقیق‌های دیگر اشاره کرده‌اند که اختلاف هورمونی را عامل اختلاف مرگ‌ومیر زن و مرد می‌داند. مثلا استروژن که در زنان بیش از مردان یافت می‌شود، خاصیت ضدتورمی دارد. در حالی که تستسترون که در مردان بیشتر است، ممکن است باعث ضعف سیستم ایمنی بشود.

پروفسور ویرجینیا زارولی، سرپرست این تیم تحقیقاتی، می‌گوید: "شرایط مردم در نمونه‌هایی که بررسی کردیم حقیقتا وحشتناک بود. و با اینکه در این دوره‌های بحران مزیت بقای زنان افت می‌کرد، همچنان آن‌قدر بود که بیش از مردان زنده بمانند. یعنی حتی در دوره‌هایی که مرگ و میر زیاد بود، زنان بیش از مردان عمر می‌کردند". ( سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

مردان چگونه وقت خود را صرف می کنند + 10 عکس خنده دار

در
به نظر می رسد برای مردان بهتر است که با قوانین خود زندگی کنند، بدون اینکه به دیگران نگاه کنند و بیش از حد نگران باشند که چه احساسی را ایجاد می کنند. و هر عکس از این مجموعه ثابت می کند که برای پدران، برادران، دوستان یا شوهر و کلا برای مردان زندگی پر از سرگرمی در همه شرایط وجود دارد.
 
sayarak.com یک بار دیگر اطمینان خاطر می دهد که مردان می دانند چگونه وقت خود را صرف کنند.
 

پروردگارا، چگونه 11 سگ را وادار به نشستن در مقابل دوربین کرده است!

وقتی تصمیم گرفتم عکسی باحال برای Instagram بگیرم!

او بازی کامپیوتری خود را در چند ساک و کوله به کتابخانه آورده است!

بله، مردان با گوش میکی موس از این ماشین بیرون آمدند، درست است!

هنگامی که شرکت بیمه درخواست عکس از سایت تصادف کرده است!

در فروشگاه های عتیقه، مردان قطعا کاری انجام می دهند!

20 دقیقه طول می کشد تا این مرد یک عکس از خرچنگ بگیرد!

چه اتفاقی می افتد زمانی که از شوهرتان بخواهید خانه را تمیز کند. به نظر می رسد هردو خوشحال هستند!

این آقا می دونه چطوری از این آسانسور، با ظرفیت تکمیل که یک چالش برای مردم است، استفاده کند و عکس سلفی بگیرد!

سیل داخل زیرزمین شده و او مشغول است برای تمام کاری که می توانست انجام دهد!

چه داستانهایی درباره سرگرمی مردان میشناسید؟در بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

30 مرد معروف که زیبایی آن ها از حافظه پاک نمی شود

در
به لطف هنر عکاسی، ما فرصت داریم که زیبایی این سلبریتی ها را برای همیشه در آرشیو ها نگه داریم. در عکس هایی که در دوره "قبل از فتوشاپ" گرفته شده است - هر دو در تصاویر زن و مرد این زیبایی وجود دارد و از حافظه ها پاک نمی شود،  با این حال، جذابیت مردان به طور سنتی کمتر مورد توجه واقع شده و ما قصد داریم این بی عدالتی را جبران کنیم.
در این پست 32 عکس از مردان معروفی که زیبایی و جذابیت آنها از حافظه ها پاک نمی شود،آورده شده در صورتی که کسانی را خارج از این لیست می شناسید معرفی کنید تا به لیست اضافه شود. 

جورج لوریچ، 1905

رودلف والنتینو، 1922

نیلز آستر، 1929

کلارک گیبل، 1931

کری گرانت، 1935

گری کوپر، 1940

ژان ماریس، 1943

مونتگمری کلیفت، 1949

مارلون براندو، 1951

جیمز دین، 1955

الویس پریسلی، 1957

سرگذشت الویس پریسلی را بخوانید

مارچلو ماستریانی، 1960

ولادیمیر کرنف، 1962

پیتر اوتول، 1962

واسیلی لانویوی، 1965

رابرت ردفورد، 1969

عمر شريف، 1969

ریچارد دورتل، 1973

ریچارد گر، 1978

بیلی دی ویلیامز، 1978

جان تراولتا، 1978

مایکل جکسون، 1980

فردی مرکوری، 1980

مل گیبسون، 1981

دنزل واشنگتن، 1983

جان اریک هکسام، 1984

مایکل داگلاس، 1987

جورج مایکل، 1987

جانی دپ، 1990

ویل اسمیت، 1990

کینو ریوز، 1991

ژان کلود ون دام 1993

چه بر سر ژان کلود ون دام آمد؟

براد پیت، 1993

آنتونیو باندراس 1995

مارک داکاسکو 1996

جورج کلونی، 1997

آلن دلون

پل نیومن

استیو مک کوئین

آیا کسی را می شناسید که در این لیست نیست؟
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

شواهد نشان می دهد که ریش باعث جذابیت فوق العاده مردان می شود

در
مردانی که با مد پیش نمی روند و سبک خود را دنبال می کنند، اغلب ریش را ترجیح می دهند. آنها اغلب به نام "lumberjack"نامیده می شوند.
شاید نکته مهم این است که ریش زنان را جذب می کند. چرا این اتفاق می افتد ؟ آیا ریش اجازه می دهد تا یک شخص، بالغ و شجاع تر بنظر برسد؟ و آیا زنان در ناخودآگاه مردان با ریش را به عنوان بهترین پدران درک می کنند؟
 
sayarak.com از طریق بررسی بسیاری از عکس ها در شبکه های اجتماعی متقاعد شد که تحولات واقعا شگفت انگیزی در ظاهر با ریش مردان اتفاق می افتد.
آیا مردان را با ریش یا بدون ریش ترجیح می دهید؟ رای در نظرات

نظرات

در ادامه بخوانید...

این مردان هرگز خانواده شاد را نخواهند ساخت

در
در طول 10-15 سال گذشته، متوسط سن ازدواج به 28-32 سال با توجه به مطالعات افزایش یافته است. مردم بیشتر و بیشتر به دنبال آزاد شدن هستند و به ویژه این موارد در مورد مردان که نمی خواهند روابط بلند مدت را آغاز کنند بیشتر صدق می کند.
sayarak.com سبک زندگی چندین نوع از مردان را مطالعه کرده است که زندگی خانوادگی طولانی و شادی نخواهند داشت. جزئیات مهم: تقریبا هر مرد دارای نشانه هایی از یک نوع یا دیگری است، اما ما در مورد ویژگی های به ظاهر بیان شده از شخصیتی صحبت می کنیم که قابل تغییر نیست اما شما می خواهید او را تغییر دهید.حال می پردازیم به 8 نوع از مردان که هرگز خانواده شادی را نخواهند ساخت.
 

1. پسر مامان

وقتی مادر هر گام فرزند خود را کنترل می کند، کسی که در حال حاضر نزدیک به 40 ساله است، این طبیعی نیست. شما نباید سعی کنید چنین مردی را بازسازی کنید، در خانواده او مادرش همواره در کنار اوست و او کسی است که می تواند تصمیم بگیرد که شما برای پسرش مناسب نیستید.
 

2. مردانی با عاشقان سینه چاک

همه چیز ساده است: چنین مردانی شما را دوست ندارند - آنها خودشان را دوست دارند، با خودشان هستند و به طور کلی فقط "عشق به خود را دوست دارند". برای یک زن و شوهر، کمیت اصلی معیار موفقیت، هدف، و حتی نوعی ماموریت است. تقریبا هر زن دیگری در کنار چنین مردی فکر می کند که او تنها کسی است که او را تغییر می دهد، اما در نهایت تنها کسی که تغییر کرده است خودش خواهد بود.
 

3. مردان خودخواه

گاهی اوقات خودخواه بودن بسیار مفید است، اما این گزینه باید فقط موارد خاص را شامل شود. یک مرد خودخواه بلافاصله قابل توجه است. او همه چیز را برای راحتی خود سازماندهی می کند: مکان و زمان ملاقات، آنچه شما انجام خواهید داد، چه رستوران هایی را انتخاب می کنید ... و بنابراین او می تواند به طور نامحدود ادامه دهد. به یاد داشته باشید که برای یک egoist خودخواه خودپرست شما نیز یک وسیله راحتی خاص هستید، و تا زمانی که مشکلی ایجاد نکنید، او به شما نیاز دارد.
 

4. نارسیس

علاوه بر خودخواهی،خودشیفتگی آفت دیگری است که زندگی را به کام شریک زندگی تلخ می کند.فرد خودشیفته تنها کسی را که قادر است بدون قید و شرط دوست داشته باشد، خودش است. حتی در کنار شما، خود را تحسین می کند و این که چقدر خوب است. چنین مردانی "من" خود را در وهله اول قرار می دهند.
 

5. مرد برده

در ابتدا، به نظر می رسد که چنین شریکی ایده آل است: او با تمام پیشنهادات شما موافق است، منافع مشترک دارد و به دنبال همه دستورالعمل ها با شور و شوق می گوید اوکی انجام میدم ! تا زمانی که معلوم می شود حتی سس پیتزا را نمیتواند خودش انتخاب کند. در کنار مرد برده (anjammidam)، شما باید همه ی تصمیم ها را خودتان بگیرید.
 

6. مردان بی مسئولیت

او در حال حاضر بیش از 40 سال دارد و هرگز ازدواج نکرده است؟ البته، دلایل ممکن است متفاوت باشند اما اغلب به یک نتیجه ختم می شود، او به سادگی نمی خواهد مسئولیتی را بپذیرد و از هرگونه نکات مربوط به زندگی مشترک با تمام قدرتش اجتناب میکند. فقط به این دلیل که او تنها نیست و تنهایی او را نگران نمی کند. شما دوست نزدیک او نخواهید شد، و همیشه یک غریبه هستید.
 

7. مردان منتقد

او از ظاهر شما انتقاد می کند، قویا توصیه می کند که با برخی از دوستانتان صحبت نکنید. و همه چیز به نظر می رسد از صمیم قلب و برای خوبی شما است، اما او دوست دارد که همیشه به عنوان یک کودک 5 ساله فرمانبردار باشید؟ چنین روابطی شما را به تله می اندازد، زیرا بمرور انتقادات بیشتر و حتی خشونت آمیز و چندوجهی خواهد شد. چنین مردی گاهی اوقات حتی قبول نمی کند که او اشتباه می کند و به همین دلیل تقریبا غیرممکن است که چیزی را عوض کنید.
 

8. مردان حسود

هر گونه نگاه یا صحبت مرد دیگری، یک لباس کمی باز و یا آرایش ملایم به عنوان تمایل به تغییر در نظر گرفته می شود. با مرد حسود همیشه تحت سوء ظن هستید او به روابط اعتماد ندارد؟
 
شما با چه مردانی ملاقات کرده اید؟و با چه نوع مردانی نمیتوانید یک رابطه جدی ایجاد کنید، در مورد تجارب خود در نظرات، به ما بگویید.

نظرات

در ادامه بخوانید...