چه عواملی باعث ایجاد اوتیسم می شود

(سیارک) : هیچ کس به طور دقیق نمی داند چه چیزی باعث ایجاد اوتیسم می شود . متخصصان فکر می کنند ADS یک بیماری ژنتیکی است که در مراحل اولیه بارداری پیشرفت می کند که عوامل مختلفی دارد . علاو بر آن ژنتیک , فاکتورهای دیگر از جمله داشتن والدین با سن بالا , مذکر بودن و در معرض قرار گرفتن محیطی آلوده می تواند نقش ایفا کند.

بیشتر مححققان بر ژن هایی که بر تکامل مغزی و نوروترنسمیتر ها ( راهی که سلولهای مغزی ارتباط برقرار می کنند ) متمرکز شده اند . اما متخصصان فکر می کنند که بیماری های پزشکی می تواند با ASD در ارتباط باشد . کودکانی با سندروم  x  شکننده , اسکلروزیس توبروس , فنیل کتونوریا , سندرم الکلی جنینی , سندرم رت , سندرم آنجلمن , سندرم اسمیت لمیل اپتیز بیشتر علایم اوتیسم را دارند . هنوز به طور کامل واضح نیست که چگونه این بیماری های با ADS مرتبط است .(سیارک

بعضی از والدین نگرانند که واکسن های معمول کودکی از جمله سرخک , اوریون , واکسن سرخجه (MMR) می تواند علتی بر اوتیسم باشد . مطالعات بسیاری نتوانسته است ارتباطی بین اوتیسم و واکسیناسیون پیدا کند . بر اساس موسسه پزشکی ,آکادمی اطفال آمریکا  و CDC شاهدی بر اینکه واکسیناسیون عامل اوتیسم است وجود ندارد .

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

ترجمه  itrans.ir

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید