رازهای جکی چان


جکی چان در ۷ آوریل سال ۱۹۵۴ در هنگ‌کنگ به دنیا آمد. این ستاره فیلم‌های رزمی کونگ‌فو، تا سال ۲۰۱۷ از فیلم‌های باکس آفیسی خود جمعا ۴ میلیارد دلار درآمد داشته است. در این مطلب با ۱۰ راز زندگی این بازیگر بزرگ آشنا می‌شویم.

چکی چان در زنگی خصوصیش چه کسی را از همه بیشتر دوست دارد؟

«جون لین» همسر جکی چان یکی از هنرپیشه‌های مشهور هنگ‌کنگ است که پس از ازدواج با جکی چان از بازیگری بازنشسته شد. او حالا یک مادر خانه‌دار است.

جکی چان از چه چیزی بیشتر از همه وحشت دارد؟

جکی چان از آمپول زدن بیش از هر چیز دیگری وحشت دارد. او فاش کرده است که هنگام دیدن تزریق دارو به بدنش واقعا وحشت‌زده می‌شود.

خودکشی دختر جکی چان

« اتا نگ » دختر ۱۸ ساله جکی چان است که از حاصل ازدواج او با الین نگ ملکه سابق زیبایی کنکور «زیباترین دوشیزه آسیا» است.

رابطه جکی چان با الین نگ در سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز شد اما خیلی سریع به پایان رسید. جکی چان این ارتباط را اشتباه نامید و دخترش را که در ژانویه سال ۱۹۹۰ میلادی متولد شد به عنوان فرزند خود قبول نکرد.

اتا گفت: ستاره سینما را فقط به عنوان پدر بیولوژیکی خود حساب می کند و هیچگونه احساس خویشاوندی نسبت به وی ندارد. دختر جکی چان یک بار در فررودین ماه امسال خودکشی کرد.

چرا جکی‌چان به دادگاه کشیده شد؟

وقتی جکی‌ چان فیلم مار در سایه عقاب را بازی کرد، یک سری از سازمان‌های حمایت از حیوانات به خاطر ترتیب دادن مبارزه گربه با مار در یکی از صحنه‌های این فیلم از او به دادگاه شکایت کردند.

راز خواب جکی چان

جکی چان به خاطر پرکاری و بازی کردن در فیلم‌های متعدد، در جوانی فقط ۲ ساعت در شبانه روز می‌خوابید.

رابطه جکی چان و بروسلی

در گذشته جکی‌ جان بادی گارد بوسلی در هنگ‌کنگ بود و در بعضی از فیلم‌های بروسلی در صحنه‌های مبازات گروهی، نقش سیاهی لشگر را ایفا می‌کرد.

جکی چان اوقات فراغتش را چکونه می‌گذراند؟بنا به گفته خودش، او فرد ساکتی است و مواقعی که کار نمی‌کند در پایگاه سری خود در هنگ کنگ اوقات فراغتش را به مطالعه پرداخته، با دوستانش چت کرده و پینگ‌پنگ بازی می‌کند.

نام واقعی جکی‌ چان چیست؟

اسم اصلی جکی‌ چان «چنگ گنگ شنگ» است اما اورا «فنگ» صدا می‌کنند. پسر او از نام فامیل واقعی او استفاده می‌کند.

پدر جکی‌ چان چه کاره است؟

پدر او جاسوس سرویس اطلاعاتی «کو مین تنگ» (KMT) و در شغل خودش شخصیتی افسانه‌ای بوده است که پس از این‌که به صورت ناشناس به هنگ‌کنگ مهاجرت کرد، از شغل جاسوسی بازنشسته شد.

ثروت جکی‌ چان چقدر است؟

ثروت جکی‌ چان آن طور که خودش اعلام کرده است، بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار است.منبع:جام جم

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام