سبک آدری هپبورن در نحوه لباس پوشیدن

آدری هپبورن

 

بیش از ۵۰ سال پس از ایفای نقش هالی گولایتلی در فیلم "صبحانه در تیفانی"، سبک آدری هپبورن در نحوه لباس پوشیدن نسل جدیدی از عاشقان مد را به خود جلب نموده است.مجموعه‌ای از لباس‌های مشکی کوتاه، بارانی‌ها و یک چشم‌بند برای خوابیدن ازجمله هزاران اشیای شخصی متعلق به آدری هپبورن، بازیگر سرشناس بود که در حراج کریستی در مرکز لندن به نمایش درآمد.


انتظار می‌رود که حدود ۵۰۰ مورد از این اشیا و البسه در هفته‌های آینده به فروش برسد.اما این تنها علاقمندان همیشگی این قبیل حراجی‌ها نمی باشند که به این مجموعه علاقه نشان می دهند.نسل جوان‌تری که بسیاری از آن‌ها پس از مرگ آدری هپبورن متولد شده اند هم به این مجموعه لباس‌هایی که او در قرن بیستم می پوشیده، علاقه نشان می‌دهند.آدری هپبورن نزدیک به ۲۵ سال پیش درگذشت.


به گفته ادرین هوم‌سایر، مدیر مجموعه‌های خصوصی در کریستی بخش اعظمی از طرفداران هپبورن پس از مرگ او به دنیا آمده اند.اما چه چیزی در سبک و نحوه لباس پوشیدن او هست که توجه را به خود جلب می‌نماید؟


آقای هوم‌سایرمی‌گوید: "همه سوال می کنند که چه چیزیباعث می‌شود این لباس‌ها را امروز هم بتوان پوشید. پاسخ سادگی است که او خودش در لباس‌هایش ایجاد می نمود."مارگریت ماتیبور که در ۲۳ سال گذشته برای دیدن مجموعه‌های مختلف از هلند به لندن سفر کرده معتقد می باشد که رمز و راز خاص درباره هپبورن وجود دارد.


او که اولین بار در ۱۲ سالگی با تماشای فیلم "صبحانه در تیفانی" آدری هپبورن را شناخت، معتقد می باشد که "او بسیار فروتن و انسان بود"."او دلفریب بود، اما نه از نوعی که ستاره‌ها هستند."


هنری ویلکینسون، همکار خانم ماتیبور یک طراح لباس است که اولین بار با دیدن فیلم "بانوی زیبای من" با این هنرپیشه آشنا شد.
او می‌گوید: "هپبورن در زمان خودش مدرن بود. او کفش پاشنه بلند نمی‌پوشید و اغلب سبکی کاملا پسرانه داشت و شلوار می‌پوشید."

 

آدری هپبورن


اکثر زیورآلاتش، جواهراتی بدلی هستند که احتمالا نمی‌شود از یک هنرپیشه هالیوود انتظار داشت.به گفته ادرین هوم‌سایر "هیپورن جواهرآلات باارزش کمی داشت. او علاقه‌ای به این چیزها نداشت. همین بی‌علاقگی نشانگر فروتنی او بود."

 

دست نوشته آدری هپبورن

 

چیزهای دیگری از جمله پرتره‌هایی از آدری هپبورن و همچنین دست‌نوشته‌هایش هم به فروش گذاشته شده است.

 

آدری هپبورن


آقای هوم‌سایر گفته که پسرانش هم تمایل دارند تا جایی که می شود اشیای بیشتری از او در دسترس عموم قرار بگیرد.انتظار می‌رود که بعضی از این اشیا به دست طرفداران جوان این بازیگر سرشناس هم برسد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Cyelii 193 :

    راز تناسب اندام بی عیب آدری هپبورن رابرت والدرز ، عاشق بازیگر آدری هپبورن از سال 1980 تا زمان مرگش ، افزود که منوی آدری شامل شکلات و ویسکی دو انگشتی قبل از خواب ، نان چاودار و مربا برای صبحانه ، و مرغ سرخ شده و گوشت گوساله بود - برای ناهار ، " هدیه سخاوتمندانه از باغ خود "و سوپ. به علاوه - مقدار زیادی آجیل و ورزش طولانی. به گفته رابرت ، آنها می توانستند ساعت ها پیاده روی ادامه دهند. در همان زمان ، هپبورن هرگز خود را با هیچ رژیم غذایی عذاب نمی داد.بعلاوه ، مشخص شده است ، آدری هپبورن جوان می تواند متابولیسم بسیار سریع و "سالم" داشته باشد. به هر حال ، بازیگر مشهور آینده جهان ، مانند بقیه ، در جنگ سخت بود. آدری ، که در آغاز جنگ جهانی دوم کودکی بود ، "در هلند تحت اشغال نازی ها" در آستانه مرگ و زندگی بود "و تنها به لطف گزنه ، پیاز و آب زنده ماند ، - "به طوری که حداقل به طریقی شکم خود را پر می کرد."

    1400/4/16 15:13
    • Cyelii 193 :

      آدری هپبورن "نماد سبک" و یکی از مشهورترین بازیگران تاریخ سینما ، که در سال 1993 در سوئیس درگذشت. معلوم شد که یک اسپاگتی خوار است و به طور کلی از غذاهای ایتالیایی استقبال می کند. در همان زمان ، تناسب اندام آدری هپبورن همیشه به یک شکل است ، که معمولاً شکل قیچی نامیده می شود.(به خاطر کمر باریک )

      1400/4/16 15:17
  • Cyelii 193 :

    پسر بازیگر آدری هپبورن ، لوکا دوتی ، طراح 47 ساله ، قاطعانه شایعات ناپسند مبنی بر شکمو بودن مادر ، پرخوری یا برخی دیگر از اختلالات خوردن را انکار کرد. او مشتاقانه ماکارونی و گوشت را فقط در مقاطع کوچک و مختصر می خورد. در همان زمان ، از غلات مختلف استفاده می کرد. همین امر باعث شد تا او تا پیری بتواند وزن خود را ثابت نگه دارد و دور کمر را در 55 سانتی متر نگه دارد.

    1400/4/16 15:13
  • سمیرا 212 :

    آدری هپبورن (آدری کاتلین روستون) در 4 مه 1929 در بروکسل متولد شد. بازیگر ، مدل لباس ، خیرخواه ، سفیر حسن نیت یونیسف. برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن در کمدی رمانتیک شگفت انگیز تعطیلات رومی چهار بار دیگر در سالهای 1955 ، 1960 ، 1962 و 1968 نامزد شد. موسسه فیلم آمریكا آدری هپبورن را پس از كاترین هپبورن و بت دیویس در جایگاه سوم لیست بزرگترین بازیگران زن سینمای آمریكا قرار داد.

    1400/4/16 16:05

بیشتر بخوانید