چگونه بازیگر موفق "ژان پل بلموندو" با وجود عاشقانه های متعدد تنها ماند

در

ژان پل بلموندو
چرا ژان پل بلموندو در 88 سالگی تنها ماند: پیروزی های طولانی و شکست های آزار دهنده "همیشه جوان"

 

در تاریخ 9 آوریل ، یکی از موفق ترین بازیگران سینمای جهان ، ژان پل بلموندو فرانسوی ، که به قلبی "همیشه جوان" نامیده می شود ، تولد 88 سالگی خود را جشن گرفت. استادان  او گفتند که با چنین ظاهری او فقط قادر به بازی در نقش تبهکاران خواهد بود ، زیرا چنین قهرمانی فقط دختران را به وحشت می اندازد ، اما بعداً ، هم در صفحه نمایش و هم در پشت صحنه ، او نتیجه عکس آن را برای زنان ایجاد کرد:   ژان-پل بلموندو   به راحتی برنده شد. قلب اولین زیبا ها را تسخیر کرد و قلب آنها را به همین راحتی شکست. در 70 سالگی پدر شد و در 75 سالگی همسرش را طلاق داد و با زیبایی جوان رابطه ای آغاز کرد که به نظر می رسید انتقام همه زنان رها شده را از  ژان پل بلموندو گرفته است ...


قهرمان بوکس پاریس ژان پل بلموندو 

ژان پل بلموندو

بازیگر ژان پل بلموندو در جوانی |  عکس

 

هیچ کس باور نداشت که قهرمان بوکس پاریس با ظاهر غیرقابل نمایش و شکستگی بینی خود روزی بازیگر شود. یک روز پدر مجسمه ساز او از دوست خود ، مدیر هنری کمدی Française ، خواست که برای او ممیزی ترتیب دهد ، و او گفت که ژان پل بلموندو برای هنرهای نمایشی کاملاً نامناسب است.

 

ژان پل بلموندو

ژان پل بلموندو قهرمان بوکس سبک وزن پاریس |  عکس

 

ژان پل بلموندو وقتی در سن 20 سالگی تصمیم گرفت وارد هنرستان هنرهای نمایشی پاریس شود ، در امتحانات ورودی معلم حکمی ناامیدکننده به او داد: « مرد جوان ،  با وجود چنین ظاهری در صحنه کاری وجود ندارد ، مگر اینکه در نقش یک تبهکار بازی کنید و حتی در آن صورت باز هم نه درنقش  بازیگر نقش اول! و مطمئناً نباید جلوی دوربین یک زن را ببوسید!

  به هر حال هیچ کس ژان پل بلموندو را باور نکرد . " با این حال او را پذیرفتند ، اما بسیاری از معلمان او را ناامید می کردند.با تمام این ها ژان پل بلموندو نه تنها سخت گیر و سرسخت بود ، بلکه ادعا می کرد نقش قهرمانان عاشق را نیز بازی کند. یکی از معلمان در هنگام امتحان به او گفت:غیرممکن است تصور کنید که شما با این چهره یک زن را روی صحنه بغل کنید. همه مخاطبان از خنده غلت می زنند ... ". اما زنان چنین فکر نمی کردند ...

 

ژان پل بلموندو

ژان گابن و ژان پل بلموندو |  عکس

 

علی رغم این واقعیت که ژان پل بلموندو هرگز خوش تیپ نبود ، او می دانست چگونه زنان را تحت تأثیر قرار دهد. دوستان و همکاران او فقط می توانستند متعجب شوند که چگونه بلموندو زنان زیبای پاریس را تسخیر می کند. 

 

ازدواج اول ژان پل بلموندو

ژان پل بلموندو

بازیگر ژان پل بلموندو در جوانی |  عکس

 

او حتی در جوانی گفت: " بدون زنان ، من هیچ چیز نیستم! "به طور رسمی ، او دو بار ازدواج کرد و درباره تعداد عاشقانه هایش ، بدون شرم و حیا دروغ نگفت:" من چند صد عاشقانه کوتاه مدت داشتم . این بازیگر اعتراف كرد كه برای اولین بار در 5 سالگی به زیبایی زن علاقه نشان داده ، وقتی به هر بهانه ای به كارگاه پدرش وارد می شد ، در آنجا خدمتكار جوان جذاب آنها ژانت برای او ژست می گرفت.

 

ژان پل بلموندو

ژان-پل بلموندو الودی کنستانتین

بازیگر ژان پل بلموندو  با همسر اول و فرزندانش |  عکس

 

بلموندو  خودش اعتقاد داشت که شش عشق جدی داشته است.وقتی 20 ساله بود با رقصنده رنه کنستانتین آشنا شد. بلموندو  را الودی نامید ، پس از قهرمان نمایش که در آن بازی کرد. آنها ازدواج کردند و 13 سال با هم زندگی کردند. الودی به او سه فرزند داد - پاتریشیا ، فلورانس و پاول. به سختی می توان خوشبختی خانوادگی آنها را بدون مشکلات نامید. هنگامی که پس از اکران فیلم "از نفس افتاده" ژان لوک گدار ، شهرت زیادی به این بازیگررسید ، بسیاری از طرفداران شروع به توجه بر او کردند و نمی توان گفت که او نسبت به آنها بی تفاوت بود.

 

ژان-پل بلموندو فلورنس بلموندو

ژان-پل بلموندو فلورنس بلموندو

 

ژان-پل بلموندو الودی کانستنتین

ژان-پل بلموندو الودی کانستنتین

 

بعدها بلموندو گفت که الودی تنها زنی بود که سعی در فرمان دادن به او را نداشت و از او در همه کارها حمایت می کرد. پل بلموندو  سعی کرد شایعات مربوط به رابطه شوهرش با شرکای سر صحنه را نادیده بگیرد ، اما وقتی او صراحتا شروع به بازی با بازیگر زن اورسولا آندرس کرد ، صبر او از بین رفت. الودی خودش تقاضای طلاق کرد و بعداً به   ژان بلموندو  اعتراف کرد: " وقتی از خیانت شما فهمیدم ، آنقدر گریه کردم که چاه ته ته خانه تابستانی ما را در کپ-فرات پر می کند ."

 

بلموندو و اورسولا آندرس

ژان پل بلموندو

ژان پل بلموندو و اورسولا آندرس |  عکس

 

بازیگر سوئیسی اورسولا آندرس در مجموعه فیلم جیمز باند مشهور شد و در آن زمان یکی از زیباترین و جذاب ترین بازیگران زن اروپایی به حساب می آمد. عاشقانه آنها با  ژان‌پل بلموندو   طوفانی بود و 2 خانواده را نابود کرد ، زیرا به خاطر بازیگر ، اورسولا از همسرش جدا شد. آنها 7 سال را با هم گذراندند. او با خوشحالی در میهمانی ها و مهمانی های اجتماعی با او ظاهر می شد ، از توجه مطبوعات به زوج آنها خوشحال می شد و با کمال میل برای عکاسان دست به دست هم می دادند ، اما ایجاد یک خانواده در برنامه های او قرار نگرفت. 

 

ژان پل بلموندو

ژان پل بلموندو و اورسولا آندرس |  عکس

 

بعداً ، اورسولا گفت: " شاید ، در كنار ژان پل ، تمام خنده هایم را كه خداوندبرای یک عمر به من داده بود خرج كردم. در هر صورت ، پس از جدا شدن ، شوخ طبعی خود را از دست دادم و تقریبا لبخند را ترک کردم . "

 

ازدواج ژان پل بلموندو  با لائورا آنتونلی

از اورسولا آندرس بلموندو به سراغ بازیگر زیبای دیگری رفت - لائورا آنتونلی ایتالیایی ، دختر سال مجله Playboy و ستاره فیلم های  شور عشق، بداندیش، فروشگاه بزرگ، بی‌گناه، ریمینی ریمینی، عشاق و سایر وابستگان، نجیب و پاکدامن، چیزهایی برای ثروتمندان و دام. او نیز به خاطر بازیگر ژان پل بلموندو از شوهرش طلاق گرفت و آنها به همراه بلموندو 7 سال را سپری کردند.لائورا آنتونلی در رم زندگی می کرد ،ژان پل بلموندو در پاریس ، و آنها آخر هفته ها و تعطیلات به دیدار یکدیگر می رفتند.

 

ژان پل بلموندو

لائورا آنتونلی  و  ژان پل بلموندو  |  عکس

 

لائورا آنتونلی

لائورا آنتونلی

 

لائورا آنتونلی   برای آزادی خود بسیار ارزش قائل بود و جرأت ایجاد خانواده با بازیگر معروف را نداشت ، که دلیل جدایی آنها بود. وقتی بازیگر او را ترک کرد ، لائورا به افسردگی افتاد ، شروع به سومصرف الکل کرد و حتی سعی کرد خودکشی کند. ژان پل بلموندو از ترس سلامتی او به برقراری ارتباط با او ادامه داد و چندین سال از او حمایت کرد ، اما در قلب او زن دیگری وجود داشت.

 

ژان پل بلموندو و  ماریا کارلوس سوتومایور

ژان پل بلموندو

بازیگر با ماریا کارلوس سوتومایور و سرژ گینسبورگ ، 1985 |  عکس

 

او در حال حاضر 48 ساله بود که یک مدل 20 ساله از برزیل ماریا کارلوس سوتومایور در زندگی او ظاهر شد.بازیگر ژان پل بلموندو درباره او گفت: " این موتور ، عشق من است ، سرانجام نیرویی است که هر روز مرا به زندگی می کشاند ." و این رابطه 7 سال به طول انجامید ، اما دختر نمی خواست در مورد ازدواج چیزی بشنود - او تمام وقت خود را به خرید ، مهمانی ها و ... مردان دیگر اختصاص می داد. هنگام جدایی او یک توله سگ به ژان پل بلموندو داد و بدخواهانه آرزو داشت "حداقل با این ..." خوشبختی پیدا کند.

 

ازدواج دوم که باعث افزایش عمر وی شد

ژان پل بلموندو

ژان پل بلموندو و ناتی تاردیول |  عکس

 

دومین همسر قانونی این بازیگر ، ناتالی تاردیول مدل لباس و رقصنده بود. اگر سوتومایور متوجه می شد که آنها به لطف سگی به نام مایا که به ژان پل بلموندو هدیه داده است ، با هم آشنا می شوند بسیار مبهوت می شد. از آن زمان ،عشق ژان پل بلموندو و ناتی تاردیول به سگ ها آنها را متحد کرد.

 

ژان پل بلموندو

ژان-پل بلموندو استلا اوا آنجِلینا

بازیگر  ژان پل بلموندو با همسر دوم و دخترش استلا |  عکس

 

این دختر ناتالی تاردیول 30 سال از او کوچکتر بود و هیچ کس انتظار نداشت که این ازدواج با دوام باشد. با این حال ، ناتی رفتاری کاملاً متفاوت از برگزیدگان قبلی خود داشت: برای تمرین در تئاتر به سراغش آمد و سپس او را به خانه برد و غذاهای مورد علاقه اش را به او داد. هنگامی که فاجعه رخ داد او در کنار او بود - هنگام آتش سوزی که دختر بزرگ ژان پل بلموندو درگذشت و به زودی بلموندو با سکته مغزی مواجه شد. بیش از شش ماه ، ناتی از او پرستاری کرد ، به لطف او بود که او دوباره راه رفتن و صحبت را شروع کرد. و بعد از 2 سال ، وقتی بازیگر 70 ساله شد ، آنها صاحب یک دختر به نام استلا شدند. اما بعد از 5 سال دیگر ، ناتی با مرد دیگری در سن خود آشنا شد و بلموندو او را رها کرد.

 

ژان-پل بلموندو استلا اوا آنجِلینا

ژان-پل بلموندو استلا اوا آنجِلینا

بازپرداخت گناهان

او در حال حاضر 75 ساله بود ، اما قرار نبود به زندگی شخصی خود پایان دهد. آخرین عشق ژان پل بلموندو، مدل بلژیکی باربارا گاندولفی ، 43 سال کوچکتر از او بود. در طول 4 سالی که آنها با هم بودند ، دوستان  بارها سعی کردند به بازیگر اطمینان دهند که باربارا  او را فریب می دهد. وی حتی پس از سرقت دو بار از خانه خود ایمان نیاورد که باربارا گاندولفی دزدی می کند  و گفت که این دختر لذت زندگی را به او بازگردانده است. همانطور که مشخص شد ، باربارا واقعاً کلاهبردار بود و یک بار 200 هزار یورو از حساب ژان پل بلموندو  را به حساب خود منتقل کرد.

 

بلموندو ادعاهای قانونی علیه باربارا را رد کرد ، اما پس از آن از او جدا شد. از آن زمان ، این بازیگر تنها مانده است. سرنوشت  بارها به او فرصت ایجاد یک خانواده مستحکم را داد ، اما او بارها و بارها بر روی همان اشتباه پا گذاشت. اگر به او پیشنهاد می شد زندگی خود را از نو شروع کند ، احتمالاً هیچ مشکلی برطرف نمی شد.

ژان پل بلموندو

ژان پل بلموندو و باربارا گاندولفی |  عکس

 

آنابل بلموندو

آنابل بلموندو 

 

 جان پل بلموندو  پسر   ژان پل بلموندو

  جان پل بلموندو  پسر   ژان پل بلموندو

5Belmondo.jpg

ژان پل بلموندو از مدالی که پدرش ساخته بود جدا نشد

فرزندان و نوه های او امروز باعث شادی او شده اند: چگونه کودکان بلموندو مشهور شدند ؟

 

نظرات

۱۴۰۰/۶/۱۸وقتی از ژان پل بلموندو پرسیدند مهمترین چیز در زندگی او چیست ، او به سادگی پاسخ داد: "خانواده من. پدر و مادرم ، فرزندانم ، نوه های من ، زنان من. " و بلموندو این را نه با کلمات ، بلکه با اعمال خود تأیید کرد. او تا آخرین روز زندگی از والدین خود مراقبت می کرد ، ارتباط خود را با برادر ، خواهر و برادرزاده های خود از دست نداد ، به موفقیت وارثان خود افتخار می کرد. و حتی اگر در پایان عمر هیچ زنی در کنار او نبود ، بازیگر تنها نبود. او دارای فرزندان ، دوستان ، اقوام ، افرادی بود که او را دوست داشت و او را دوست داشت.

۱۴۰۰/۶/۱۹ژان پل بلموندو در بیش از 100 فیلم بازی کرد ، او در سراسر جهان شناخته شده و دوست داشتنی بود. برخلاف اطمینان از متوسط ​​بودن و ظاهر او که برای سینما غیر استاندارد بود ، او به همه چیز دست یافت: شهرت ، موفقیت ، شناخت ، ثروت. او همه چیز را داشت که فقط می شد رویای آن را داشت. این بازیگر عاشق کار خود بود ، با همکاران و طرفدارانش با احترام رفتار می کرد ، اما هرگز این حرفه را در زندگی خود اولویت نداد.

۱۴۰۰/۶/۱۹ژان پل بلموندو با بسیاری از همکاران با استعداد کار کرد و از هر یک چیزی آموخت. نه تنها مهارت تناسخ ، بلکه هنر ارتباط با مردم. او بیش از یک بار متوجه شد: هرچه بازیگر با استعدادتر و مهمتر باشد ، با همکارانش احترام بیشتری قائل است و اجازه نمی دهد از خود غفلت کرده یا برتری خود را نشان دهد. ژان پل بلموندو تجربه را پذیرفت ، اما از نظر داخلی آرام و مستقل بود. و فقط یک نفر برای او یک بت واقعی بود. (پدرش) اگرچه این مانع از آن نشد که ژان پل با او مشاجره نکند و حتی به شیوه خودش عمل نکند.

۱۴۰۰/۶/۱۹پدر بازیگر ، مجسمه ساز پل بلموندو ، یک اقتدار و الگوی بی چون و چرا بود. پسر از کار سخت پدرش از صبح تا پاسی از شب شگفت زده شد. پل بلموندو در الجزایر در یک خانواده فقیر ایتالیایی تبار متولد شد. او در 13 سالگی توانست از دانش آموز مدرسه هنرهای زیبا در الجزایر به مجسمه ساز مشهور فرانسوی ، استاد مدرسه عالی هنرهای زیبای ملی برسد.

۱۴۰۰/۶/۱۹ژان پل بلموندو می دید که کار پدرش چقدر سخت است. او ماسه را با دست خود حمل می کرد ، خاک را ورز می داد ، قالب می ساخت و از خود بیش از 250 مجسمه مختلف ، حدود 440 مدال و حدود 900 نقاشی و طرح برجای گذاشت. این بازیگر به یاد پدرش هرگز از مدال طلا ، که پدر با دستان خود ساخته بود ، جدا نشد. و در کنار او بر روی یک زنجیر طلا همیشه یک حلقه عظیم که متعلق به مادرش بود آویزان بود.

۱۴۰۰/۶/۱۹برخلاف مادر ، پدر هرگز فرزندان را سرزنش و مجازات نمی کرد ، هرچقدر هم که شیطان باشند. در یاد بازیگر ، لحظاتی که او در استودیوی خود برای پدرش عکس می گرفت و سفرهای یکشنبه به لوور ، که طی آن پل بلموندو در مورد نقاشان و مجسمه سازان بزرگ گذشته به فرزندش گفت ، برای همیشه حفظ می شود. پدر همیشه برای او مرجع قدرت بوده است ، اگرچه به دلیل محافظه کاری ، او هرگز از پسرش تمجید نکرد ، حتی در زمانی که او یک بازیگر مشهور شده بود.نگرش پدرش به شهرت پسرش به او اجازه داد در آینده از تب ستاره ای اجتناب کند.

۱۴۰۰/۶/۱۹پدر بازیگر در سال 1982 درگذشت و ژان پل بلموندو ، به همراه خواهرش موریل و برادر آلن ، سالها بدون موفقیت تلاش کردند تا نمایشگاه آثار پدر خود را ترتیب دهند ، و فقط در سال 2010 آنها موزه پل بلموندو را در بولون-بیلانکور افتتاح کردند. - حومه دنج و دیدنی پاریس. آنها با ادای احترام به مادر خود ، مجسمه هایی را برای افراد نابینا با امضای برجسته با فونت مخصوص در آنجا به نمایش گذاشتند. واقعیت این است که مادر بازیگر ، هنرمند سارا مادلین رینود-ریچارد ، بینایی خود را تا پایان عمر از دست داد و به افتخار او تصمیم به معرفی چنین نوآوری گرفته شد.

در ادامه بخوانید...

اوا گاردنر یکی از زیباترین بازیگران قرن بیستم

در

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر

آوا گاردنر که بود

آوا گاردنر زندگینامه

24 دسامبر، شصت و یکمین سالگرد تولد یکی از هنرمندان و برجسته ترین هنرپیشه های آمریکایی و زیباترین زنان قرن بیستم،  اوا گاردنر در سینمای جهان است. در دهه 1950 او یکی از سلبریتی های پرطرفدار هالیوود بود که به عنوان "اغواگر روی زمین" معرفی شد. ازدواج اول  اوا گاردنر با بازیگر معروف میکی رونی ،ازدواج دوم آوا گاردنر ، با آرتی شاو موسیقیدان جاز بود و ازدواج سوم او با خواننده افسانه ای فرانک سیناترا بود،(۱۹۵۷-۱۹۵۱) بعد از طلاق، میلیاردر معروف هاوارد هیوز خواستار ازدواج با  آواگاردنر  بود. اما او سال های بعد را در تنهایی کامل صرف کرد. هنگامی که اواگاردنر را از یک استودیوی فیلم برای بازی در نقش یک زن پولدار و تنها خواستند، اوا گاردنر گفت: "من این نقش را در تمام زندگی خود بازی کرده ام!"

 

اوا گاردنر

اواگاردنر

آوا گاردنر زندگینامه

ایوا لاویینا گاردنر در سال 1922 در یک خانواده کشاورزی Puritor در شهر کوچکی در کارولینای شمالی متولد شد.تنها کتاب موجود در خانه آنها کتاب مقدس بود ، کودکان در آن زمان به شدت اطاعت می کردند و دختران مجاز به استفاده از لوازم آرایشی، خریدلباس های جدید نبودند و اجازه نداشتند به چیزی غیر از مطالعه کتاب مقدس فکر کنند. برای کوچکترین خطا، مادر آنها را بشدت مجازات  و با خشم خدا آنها را تهدید می کرد.

 

اوا گاردنر

آوا گاردنر

 

به محض اینکه  اوا گادنر  18 ساله شد، برای وارد شدن به کار تایپ و منشیگری به یک شهر دیگر رفت. یک سال بعد خواهرش پیشنهاد کرد که به نیویورک برود، جایی که شوهر خواهرش دارای استودیوی عکاسی  بود. شوهر خواهرش عکسی از آوا را پشت ویترین مغازه گذاشت این عکس توسط کارمند شرکت فیلم مترو گلدن مایرMetro Goldwyn Mayer دیده شد. او از زیبایی دختر شگفت زده شد و از  اوا گارنر  دعوت کرد تا به تئاتر برود و در کلاس های بازیگری شرکت کند.

 

آواگاردنر

در ابتدا او در فیلم های پیش و پا افتاده نقش های کوچکی بازی می کرد و زیاد جدی گرفته نمی شد. اولین موفقیت او در سال 1946 پس از فیلمبرداری فیلم "قاتلان" بود و بعد از آن مدیران استودیوهای فیلمبرداری شروع به ارائه نقش های جدی به او کردند،  در سال 1952، زمانی که در فیلم برفهای کلیمانجارو اثر ارنست همینگوی "The Snow of Kilimanjaro" بازی میکرد، شهرت زیادی بدست آورد این فیلم برای اسکار نامزد شد و آوا گاردنر را تبدیل به یکی از ستارگان برجسته سینماییکرد. او یک سال بعد برای فیلم Mogabmo که با کلارک گیبل بازی کرده بود  نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

در دهه 1950  اواگادنر   تبدیل به یکی از موفق ترین و محبوب ترین هنرپیشه های هالیوود شد. منتقدان در مورد استعداد بازیگری  او یک صدا نبودند و هرگز او را یک بازیگر بزرگ نخواندند، اما همه آنهامعتقد بودند که او یک زن بسیار جذاب است که هیچکس در مقابل جذابیت  اواگارنر  نمیتواند مقاومت کند.

 

اوا گاردنر

اوا گاردنر  و  میکی رونی  ( رونی اوا )

 

او همیشه طرفداران زیادی داشت،هنگامی که بازیگر معروف میکی رونی به او پیشنهاد ازدواج دارد او به سرعت قبول کرد و  در سال 1942، با او ازدواج کرد، اما این ازدواج فقط یک سال ادامه داشت. آوا تقاضای طلاق  را ثبت کرد. بعدها او گفت: " من خیلی احمق بودم که تصور می کردم  ازدواج یک شخص را تغییر می دهد. ما فقط در رختخواب به یکدیگر نزدیک بودیم  و نه در هیچ چیز دیگری . "

 

با این حال، به لطف مایک رونی، مدیران استودیوهای فیلمبرداری متوجه آوا گاردنر شدند بعد از طلاق از مایک رونی در سال  ۱۹۴۳ با هوارد هیوز میلیاردر معروف که یکی دیگر از طرفداران او بود و به اوا گاردنر کمک کرد تا به یک ستاره مشهور تبدیل شود تا سال 1950 رابطه برقرار کرد.هاوارد هیوز، اوا گادنر را با جواهرات و لباس های لوکس سورپرایز میکرد. اما هوارد هیوز از لحاظ پاتولوژیک حسود بود و برای اوا گاردنر بیشتر یک بادیگارد بود، و دائما او را زیر نظر داشت اوا گارنر خواب فرار از این قفس طلایی را می دید.

 

103422265-91f58073-8fbf-43da-a535-9fba79fdf5de.jpg

آوا گاردنر و هامفری بوگارت  در فیلم کنتس پابرهنه یکی از فیلم‌های اوا گاردنر

 

اوا گاردنر

آرتی شاو و اوا گاردنر

 

در سال 1945، موسیقیدان  معروف جاز  Arti Shaw آرتی شاو را ملاقات کرد.زیبایی آواگاردنر ،  آرتی شاو را متقاعد کرد که با او ازدواج کند اما این بار هم، خوشبختی کوتاه بود1945-1946 - آرتی شاو  از دست اوا گاردنر عصبانی بود که چگونه ممکن است همسر او در تمام عمر به جز کتاب مقدس و بر باد رفته کتاب دیگری نخوانده است. گاردنر د راین باره گفت : " او بدن من را می پرستید اما فکر من را نفرین میکرد. برای زندگی با آرتی اشتیاقی نداشت و آنرا مثل رفتن به کالج تشبیه می کرد

 

اوا گاردنر و   فرانک سیناترا 

 

 ملاقات با فرانک سیناترا، محبوب ترین خواننده آمریکایی و مورد علاقه زنان، برای  آوا فرصتی برای شروع زندگی جدید بود. فرانک سیناترا  همسرش را طلاق داد و در سال 1951 با گاردنر عروسی کرد.جای تعجب نیست که او را "اغواگری در هالیوود" نامیده اند.

ارتباط آنها طوفانی به پا کردو دائما با رسوایی و مصالحه همراه بود به صورتی که کار فرانک را تحت تاثیر قرار داد، فرانک از طرف روزنامه‌نگارهای معروف آن زمان هدا هاپر و لولا پارسونزو همچنین از طرف کلیسای کاتولیک و هوادارانش مورد انتقاد قرار می گرفت.این انتقادها کار فرانک را تحت تأثیر قرار داد اما به لطف گاردنر، او محبوبیت از دست رفته خود را به دست آورد. فرانک سیناترا از طریق شهرت گاردنر در فیلم "از اینجا تا ابدیت" بازی کرد و جایزه  اسکار برای این نقش به او تعلق گرفت. اوا گاردنر در طول مدت ازدواج با فرانک 2 بار حامله شد که هر دو بار به سقط منجر شد.ازدواج آنها بعد از 2 سال در سال 1957 به پایان  رسید و او به اسپانیا نقل مکان کرد.

 

 

بعد از آن که این بازیگر موفق با ارنست همینگوی وارد رابطه عاشقانه شد و به خاطر علاقه همینگوی به گاو بازی او هم از دوستداران مسابقه گاو بازی شد. در این دوران او به شدت می نوشید و با سرعت با مرسدس خود در جاده های شبانه می راند. آوا گاردنر دو بار تصادف داشت، اما زنده ماند. یک روز او یکی از عاشقان خود را متقاعد کرد تا بتواند درمسابقه گاوبازی شرکت کند. گاو مسابقه شکمش را پاره کرد. پس از جراحی پلاستیک، زخم تقریبا قابل دیدن نبود، بعد از این بازیگری را کنار گذاشت و دیگر در  انظار عمومی ظاهر نشد و برای مدت طولانی  در آپارتمان در مادرید خود را زندانی کرد.

 

اوا گاردنر

پیری آوا گاردنر

 

پیری اوا گاردنر : در سال های آخر عمر ،بیشتر از تنهایی که خود داوطلبانه آن را انتخاب کرده بود، می ترسید، میل بازی در  فیلم برای اوا گاردنر به تدریج کاهش یافت و به دلیل بیش از حد نوشیدن و افسردگی دائمی، اغلب نقش جدی به او پیشنهاد نشد. آوا گاردنر به انگلستان نقل مکان کرد و به جز فرانک سیناترا، با کسی ارتباط نداشت. نوشیدن بیش از اندازه و افسردگی باعث بروز مشکلات جدی برای سلامت او شد و بعد از یک حمله قلبی سیناترا هزاران دلار برای درمانش صرف کرد، اما پزشکان نتیجه ای نگرفتند و در سال 1990 یکی از درخشانترین ستارگان هالیوود در سن 67 سالگی از دنیا رفت. آخرین کلمات بازیگر 67 ساله عبارت بودند از: " من خیلی خسته ام ... ".

 

کاربر گرامی

درصورتی که به بازیگران عصر طلایی هالیوود علاقه مند هستید این مقاله را در باره الیزابت تیلور: آنچه بینندگان از اسرار او نمی دانند و  مقاله جواهرات واقعا سلطنتی الیزابت تیلور ملکه هالیوود  و عکس پیری الیزابت تیلور را ببینید.

 

فیلم های اوا گاردنر

دیدار دوباره در فرانسه (۱۹۴۲)
آدم‌کش‌ها (۱۹۴۶)
سنگاپور (۱۹۴۷)
دوره‌گردها (۱۹۴۷)
در گذشته ممنوع من (۱۹۵۱)
برف‌های کلیمانجارو (۱۹۵۲) گریگوری پک و  اوا گاردنر

واگن دسته موزیک (۱۹۵۳)
موگامبو (۱۹۵۳)
کنتس پابرهنه (۱۹۵۴) آوا گاردنر و هامفری بوگارت
خورشید همچنان می‌درخشد (۱۹۵۷)
در ساحل (۱۹۵۹)
۵۵ روز در پکن (۱۹۶۳)
شب ایگوانا (۱۹۶۴)
هفت روز در ماه مه (۱۹۶۴)
کتاب مقدس (۱۹۶۶)
مایرلینگ (۱۹۶۸)
زمین‌لرزه (۱۹۷۴)
پرنده آبی (۱۹۷۶)
گذرگاه کاساندرا (۱۹۷۶)
سنتینل (۱۹۷۷)

نظرات

۱۴۰۰/۵/۲۱جوایز اوا گاردنر نامزدی اسکار (1953): بهترین بازیگر زن ("موگامبو") نامزدی بفتا: 1956 - بهترین بازیگر زن خارجی ("ایستگاه بهوانی") 1959 - بهترین بازیگر زن خارجی ("در ساحل") 1964 - بهترین بازیگر زن خارجی ("شب ایگوانا") ") نامزدی گلدن گلوب (1964): بهترین بازیگر زن درام (" شب ایگوانا ")

در ادامه بخوانید...

مارلین دیتریش 50 سال شهرت 20 سال انزوا

در
مارلین دیتریش

مارلین دیتریش

 

چرا این افسانه سینمای جهان در سالهای پایانی عمر خود در انزوا فرو رفت؟

27 دسامبر 117مین سالگرد تولد افسانه سینمای جهان، بازیگر مشهور آلمانی و آمریکایی، مارلین دیتریش را نشان می دهد. او که تجسم تمام تناقضات و روحیه شورش در قرن بیستم بود. آنها او را تحسین کردند،نام او را روی برند های تجاری گذاشتن،  از او تقلید کردند، از او نفرت داشتند، او را پرستش می کردند. مارلین دیتریش تمام عمر خود را به عنوان یک سلبریتی مورد توجه قرار گرفته بود، حتی زمانی که از صحنه نمایش ناپدید شد. 50 سال شهرت جهانی و موفقیت و بالاخره 20 سال در تنهایی، انزوا و بیماری هایی که در سالهای پایانی عمر بر مارلین دیتریش غلبه کردند ...

مارلین دیتریش

مارلنه دیتریش

مارلن دیتریش که بود

مارلین دیتریش کیست

مارلنه دیتریش   در سال 1901 در حومه برلین در یک خانواده نظامی متولد شد.  دیتریش  تقریبا پدرش ندید، وقتی که 6 ساله بود، پدر خانواده را ترک کرد و یک سال بعد درگذشت.در دوران کودکی او اغلب "پدر بازی می کرد"،مارلنه به موسیقی علاقمند شد،ویولن آموخت، و پس از تحصیل در یک خانه خصوصی در ویمار،در ارکستر سینما مشغول به کار شد

.

مارلین دیتریش

مارلين ديتريش

 

دیتریش تصمیم گرفت تا وارد مدرسه بازیگری شود و موازی با بازیگری به عنوان یک رقصنده و خواننده در یک کاباره کار میکرد. پس از آن   مارلين ديتريش  شروع به بازی در فیلم ها، در برخی از نقش های جزئی کرد. موفقیت اول پس از فیلمبرداری در فیلم "فرشته آبی" به او رسید،  مارلن دیتریش   قراردادی با هالیوود بست و به امریکا منتقل شد.

 

مارلین دیتریش

مارلين ديتريش

 

کتاب "ستاره های هالیوود" در مورد او نوشت: "در هالیوود، یک الهه واقعی از او ساخته شده است." در فیلم "مراکش" با میکاپی کاملا متفاوت ظاهر شد و باعث تعجب تمام کسانی که قبل از فیلم مراکش او را دیده بودند شد، از موی پلاتینی، هلال های نازک ابروهای بلند، چشم های درخشان، گونه های براق به افسون گری مرموز بدل شده بود. در این ظاهر جدید، به دشواری دختر قدیمی و پرمخاطب آلمانی دیده می شد.نقش او درفیلم مراکش،نامزدی اسکار را برایش به ارمغان آورد.

 

مارلین دیتریش

 

در آلمان نازی از  مارین دیتریش  برای بازگشت به میهن دعوت شد و حتی گوبلز  به او پیشنهاد دستمزد 200،000 Reichsmarks برای هر فیلم ساخته شده با مشارکت او را داد، اما دیتریش نمی خواست که بخشی از ماشین تبلیغات نازی ها باشد. او یک ضد نازی بود و مخالفت با یهودیان را محکوم می‌نمود. در سال 1939 شهروند آمریکا شد. در سال 1943، با گداشتن کنسرت در نیروهای متحد در ایتالیا، فرانسه و آمریکای شمالی برنامه اجرا می کرد.

 

دیتریش صدایی گرفته و بیزار از زندگی داشت که تأثیر بسزایی بر بسیاری از فیلم ها، ضبط ها، و تورهای کنسرتهای سراسر جهانش گذاشت. کنت تینان صدای دیتریش را «بعد سوم» وجودش نامید و ارنست همینگوی دربارهٔ او گفت «اگر او چیزی جز صدایش نداشت، می‌توانست قلبت را با آن بشکند».

 

در سربازخانه ها و بیمارستان ها، حدود 500 نمایش اجرا کرد، در حالی که همانند سربازان، او در سنگر ها می خوابید و خودش برف ها را برای آب آشامیدنی ذوب می کرد. این موقعیت اجتماعی بازیگر زن آلمان قابل تحسین بود و در پایان جنگ به اوعنوان لژیونر افتخاری و مدال آزادی آمریکا اهدا شد.

 

مارلین دیتریش

خواننده مارلن 

 

مارلین دیتریش با این زیبایی اغواگرانه و مرگبارش به راحتی  قلب مردان و زنان را فتح میکرد، او تعداد زیادی ماجراهای عاشقانه با بازیگران جین گابین، جان وین، بریان اهرن، جیمی استوارت و جان گیلبرت، تهیه کننده داگلاس فیربنکس جونیور، خواننده موریس شالیر، مدیر جوزف فون استرنبرگ، بازرگان یوزف کندی - پدر جان اف کندی داشت.

 

مارلین دیتریش

 

با وجود ماجراهای عاشقانه بی شمار، مارلین دیتریش تنها یک بار ازدواج کرد . در 22 سالگی او همسر تولید کننده رودلف سیبر شد، یک سال بعد آنها صاحب یک دختر، به نام ماریا شدند. این زن و شوهر تنها چند سال با هم زندگی کردند، اما آنها رسما طلاق نگرفتند - دیتریش یک زن متاهل باقی مانده بود تا زمانی که شوهرش در سال 1976 درگذشت. زمانی که از او پرسیدند که چرا ژان گابین را ترک کرده، ژان گابین مارلین را بسیار دوست داشت، بازیگر پاسخ داد: " او می خواست با من ازدواج کند. من از ازدواج متنفرم. " مارلین دیتریش به یکی از دوستانش گفت: " من خیلی از تنهایی می ترسم! اما این تنها دلیل استقلال من است . "

 

مارلین دیتریش

 

در دهه 1950 او کمتر و کمتر در فیلم ها بازی کرد و به عنوان میزبان و خواننده در لاس وگاس با اجرای آهنگ های مشهور از فیلم هایش مشغول بود. زمان شهرت او به پایان رسیده بود. آخرین نقش اصلی مارلین دیتریش، نقش کریستین در فیلم  «شاهد دادستان» (1957) اقتباس از رمان آگاتا کریستی ، نامزد اسکار شد. بعد از آن، مارلین فقط در 4 فیلم بازی کرد و در سال 1966 به آپارتمانی در پاریس نقل مکان کرد. در سال 1975به علت شکستی در پا  چندین ماه را در بیمارستان گذراند. بعد از آن دهه آخر عمرش را در آپارتمانش در شماره ۱۲ مونتایژن پاریس بخاطر شکستگی گردن فمور بر روی تخت سپری کرد و در آن مدت بهیچ وجه در انظار عمومی دیده نشد.در سال 1976، شوهرش، رودلف سیبر درگذشت 

 

مارلین دیتریش

جهان سینما  سلبریتی اسطوره مارلین دیتریش

 

مارلین دیتریچ بقیه عمر خود تقریبا 20 سال در تنهایی را در آپارتمان پاریس خود گذراند و تنها با یک خط تلفن با دنیای خارج در ارتباطبود. مارلین نمی خواست کسی شاهد پیری و ضعف وی باشد. تنها دخترش ماریا،منشی و خدمتکار می توانستند او را ببیند. او بر روی یک کتاب خاطرات، ABC از زندگی من، که در سال 1979 منتشر شد، کار میکرد، و در سال 1982 موافقت کرد که یک مصاحبه صوتی انجام دهد.

 

در 13 سالی که مارلین به علت شکستگی گردن فمور نمی توانست  از تخت خارج شود، به مواد مخدر و الکل وابسته شد، که بیشتر اوضاع را تشدید می کرد. با توجه به این که مارلین در انظار عمومی طاهر نمی شد و اجازه نمی داد روزنامه نگاران به او مصاحبه کنند، شایعاتی در مورد مرگ او پخش شد. زمانی که دیتریش در یکی از نشریات  شایعه مرگش را خوانده بود، به نشریه اعتراض کرد و  بعد از آن، عنوان مجله با این عموان چاپ شد: " دیتریش تماس گرفت و هشدار داد که او هنوز زنده است ." مارلین دیتریش به دلیل بیماری و سوء استفاده از الکل، در سال 1992، به علت نارسایی کلیه درگذشت. در آن زمان او 90 ساله بود. در زمان مرگ بجز تعداد زیادی عکس از دوستانش، هیچ کس با او نبود.

 

فیلم های مارلین دیتریش 

 

شیطان یک زن است (۱۹۳۵)
من عاشق یک سرباز بودم (۱۹۳۶) ناتمام
آرزو (۱۹۳۶)
باغ الله (۱۹۳۶)
شوالیه بدون سلاح (۱۹۳۷)
فرشته (۱۹۳۷)
دستری دوباره می‌تازد (۱۹۳۹)

در سایه‌های خوشبختی (۱۹۱۹)
تراژدی عشق (۱۹۲۳)
ناپلئون کوچک (۱۹۲۳)
مرد کنار جاده (۱۹۲۳)
جستن به زندگی (۱۹۲۴)
رقص دیوانه (۱۹۲۵)
بارون جعلی (۱۹۲۶)
مانون لاسکات (۱۹۲۶)
مادام بچه نمی‌خواهد (۱۹۲۶)
یک دوباری مدرن (۱۹۲۷)
بکش بالا، چارلی! (۱۹۲۷)
بزرگ‌ترین چاخان او (۱۹۲۷)
کافه الکتریک (۱۹۲۷)
پرنسس اولالا (۱۹۲۸)
خطرات دوران نامزدی (۱۹۲۹)
دستت را می‌بوسم مادام (۱۹۲۹)
زنی که آرزو دارد (۱۹۲۹)
کشتی مردان گمشده (۱۹۲۹)
فرشته آبی (۱۹۳۰)
مراکش (۱۹۳۰)
بی‌آبرو (۱۹۳۱)
قطار سریع‌السیر شانگهای (۱۹۳۲)
ونوس بلوند (۱۹۳۲)
آهنگ آهنگ‌ها (۱۹۳۳)
ملکه اسکارلت (۱۹۳۴)
بخش مد هالیوود (۱۹۳۵)

هفت گناهکار (۱۹۴۰)
شعله نیواورلئان (۱۹۴۱)
نیروی انسانی (۱۹۴۱)
بانو مایل است (۱۹۴۲)
تباه کنندگان (۱۹۴۲)
پیتسبرگ (۱۹۴۲)
شغل نمایش در جنگ (۱۹۴۳)
دنبال پسرها برو (۱۹۴۴)
سرنوشت (۱۹۴۴)
مارتین رومانیاک (۱۹۴۶)
گوشواره‌های طلایی (۱۹۴۷)
یک ماجرای خارجی (۱۹۴۸)
اره برقی (۱۹۴۹) از کارهای برجسته
ترس از صحنه (۱۹۵۰)
در آسمان بزرگراهی نیست (۱۹۵۱)
رانچوی بدنام (۱۹۵۲)
داستان مونت کارلو (۱۹۵۶)
دور دنیا در هشتاد روز (۱۹۵۶) از کارهای برجسته
شاهد تحت تعقیب (۱۹۵۷)
تماس شیطان (۱۹۵۸)
دادگاه نورنبرگ (۱۹۶۱)

روباه سیاه: داستان حقیقی آدولف هیتلر (۱۹۶۲) (مستند) (راوی)
پاریس، وقتی جلز ولز می‌کند (۱۹۶۴) از کارهای برجسته
عصری با مارلین دتریش (۱۹۷۲) فیلم کنسرت لندن
فقط یک ژیگولو (۱۹۷۹)
مارلین (۱۹۸۴) (مستند) مارلین دیتریش از کارگردان خواست تنها صدایش را ضبط کند و از او و صورتش فیلم نگیرد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

به مناسبت تولد الویس پریسلی سلطان راک اند رول + عکس

در

 الویس پریسلی سلطان راک اند رول

در 84 سال پیش، 8 ژانویه خواننده افسانه ای آمریکایی و یکی از بنیانگذاران راک اند رول الویس پریسلی بدنیا آمد. او یکی از درخشان ترین و فوق العاده ترین هنرمندان قرن بیستم است، شخصیت این خواننده معروف و بازیگر مشهور سینمای جهان، الویس پریسلی تا کنون به عنوان یک رمز و راز برای بسیاری از مردم باقی مانده است.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس الویس در دوران کودکی

اولین اجرای الویس بر روی صحنه در 10 سالگی اتفاق افتاد . معلم او را متقاعد کرد تا در رقابت شرکت کند و آهنگی از سبک کانتری را در لباس یک گاوچران بخواند. والدین او از این موفقیت بسیار خوشحال شدند و به او یک گیتارهدیه دادند، اما الویس مانند همه همسالان خود،خواب یک دوچرخه را می دید.  الویس ابتدا از اجرای عمومی رنج می برد. او اعتراف کرد: " من یک ترس و هراس از سالن نمایش داشتم.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول با خانواده

عکس خواننده با والدین

سلطان راک اند رول یک سرگرمی عجیب داشت او نشانه های پلیس و مدالها را جمع آوری می کرد .در شبها، الویس دوست داشت که در خیابان های شهر رانندگی کند و اگر او متوجه میشد که کسی قوانین جاده را نقض می کند، او مزاحم را متوقف می کرد و نشان خود را نشان می داد و با تماشای واکنش مزاحم سرگرم میشد. یک بار او حتی با ریچارد نیکسون رییس جمهور آمریکا ملاقات کرد و به لطف این ملاقات الویس، مدرک کارمند اداره مبارزه با مواد مخدر را به دست آورد.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس ریچارد نیکسون رییس جمهور آمریکا و الویس پریسلی

او عادت های عادی بیشتر سلبریتی های  دنیای هنر و سینمای جهان را داشت - اتومبیل های گرانبها را جمع آوری میکرد، و حتی تعداد دقیق آنها را نمی دانست. آخرین ماشین لیموزین او با مینی بار، تلویزیون و رینگ های طلایی بر روی چرخ ها مجهز شده بود. علاوه بر این، نقطه ضعف این خواننده معروف و بازیگر مشهور سینمای جهان، الویس پریسلی اسلحه بود .در کلکسیون خود 37 تپانچه  داشت.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

شامپانزه  حیوان خانگی مورد علاقه خواننده

حیوان مورد علاقه الویس، یک شامپانزه به نام Scatter بود، او پیراهن های هاوایی را میپوشید و "ترفندهای مختلف" را به او آموزش می داد - برای مثال، بالا رفتن از پای دختران .به او برای انجام هر کاری اجازه داده شدبود. او آزادانه در اطراف املاک الویس می چرخید، علاوه بر این، او یک ماشین با یک راننده شخصی داشت. شایعه شده بود که خواننده دوست داشت که ویسکی را به حیوان خانگی اش بنوشاند و حتی ادعا می کردند که به الکل معتاد شده است، به همین دلیل علت مرگ Scatter را الکل می دانستند.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عکس سلطان راک اند رول الویس پریسلی

خواننده علاقه مند به مذهب بود، اما نگرش وی نسبت به مذهب بسیار عجیب بود. او به عنوان یک کودک، اغلب معبد را دیده بود و حتی در کلیسا نیز میخواند. پریسلی بعدا اعتقادات بودایی و هندو را مورد بررسی قرار داد و ستاره داوود و یک صلیب را در گردنش انداخت.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

خواننده دارای یک کمربند سیاه در کاراته بود

الویس بدن نرم و انعطاف پذیر منحصر به فردی داشت و کاملا روی صحنه تحرک داشت. به حرکات معمول رقص، او اغلب عناصر هنرهای رزمی را اضافه میکرد. الویس پریسلی طرفدار کاراته و دارای کمربند سیاه در کاراته بود. همسرش او را بخاطر یک مربی کاراته ترک کرد. جدایی طوفانیی بود - پریسلی نمیتوانست احساسات خود را کنترل کند اما پس از طلاق، آنها توانستند دوستان هم باقی بمانند.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس پریسلی خواننده افسانه ای آمریکایی

الویس سلطان راک اند رول نامگذاری شد و سلطان بدون همدست نمی توانست وجود داشته باشد.همراهانش نقش مهمی در زندگی خواننده ایفا کردند. او عاشق دادن هدایا بود و در این امر فوق العاده سخاوتمند بود. عشق به لاکچری و چیزهای لوکس یکی از ضعف های اصلی او بود. الماس و طلا و جواهرات طلا را علامت شناسایی خود قرار داد . همه چیز باید در اطراف سلطان میدرخشید! لباس Elvis منحصر به فرد بود و نام های خود را داشت: "طاووس"، "کولی"، "شعله"، "ببر دیوانه" - با این تعاریف می توان حدس زد که چقدر لوکس بود! این لباس ها به عنوان بخشی از عملکرد او تبدیل شده بود.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

خواننده الویس پریسلی روی صحنه

الویس پریسلی چاقی

این شیوه زندگی بر سلامت و ظاهر اوتاثیر گذاشت - الویس شروع به افزایش وزن کرد. در سال های اخر، او 117 کیلوگرم وزن داشت! از این رو، او به سادگی از خودش متنفر شد و سعی داشت وزن خود را با قرص های کاهش وزن کم کند، در عین حال به داروهای ضد افسردگی و قرص های خواب آور معتاد شده بود.

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس پریسلی علت مرگ

چه چیزی پریسلی را از پا درآورد؟

شور و شوق برای داروها منجر به شیدایی در سال های اخر زندگی او شد و او بدون چمدان ضد گلوله ای لباس های افسانه ای خود را پنهان می کرد، وارد محل کنسرت نمی شد و با ترس از اقدامات تروریستی، او حتی در صحنه با سلاحی که در چکمه هایش پنهان می کرد ظاهر می شد. سلطان راک اند رول در سن 43 سالگی در اثر حمله قلبی در 16 آگوست 1977 فوت کرد. دلیل این امر اعتیاد مخرب به باربیتورات بود . 22 نوع از داروهای مختلف در خون او پیدا شد!

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

15 حقیقت در باره الویس پریسلی

1. الویس یک برادر دوقلو داشت

الویس پریسلی سلطان راک اند رول
جسی گارن 35 دقیقه قبل از الویس متولد شد و روز بعد از تولد فوت کرد.

2. تورنتو در Tupelo

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

عواقب یک گردباد

الویس می توانست طی یک گردباد، وقتی فقط پانزده ماه سن داشت، فوت کند. این یک گردباد در Tupelo، می سی سی پی بود، که یکی از چهار گردباد مخرب در ایالات متحده است.

3. الویس رویای یک دوچرخه را داشت.

اولین گیتار هدیه ای از والدین بود. 


او اولین گیتار خود را والدین دریافت کرد ولی در مورد آن بسیار ناراحت بود. پسر فقیر رویای دوچرخه سواری داشت، اما برای خانواده اش خرید دوچرخه خیلی گران بود.

 

4. پانزده عنوان "آبی" در آهنگ های الویس پریسلی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

رنگ مورد علاقه الویس پریسلی

کلمه "آبی" در پانزده عنوان آهنگ الویس وجود دارد. آبی کریسمس، آبی چشم غمگین در باران، آبی هاوایی، آبی ماه، کنتاکی، آبی ماه، آبی رودخانه و غیره

5. عشق به مادر 

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

اولین ضبط استودیو. عکس: funik.ru


اولین آلبوم استودیویی را Elvis برای مادرش ساخته است. او 4 دلار برای استودیو پرداخت کرد تا 2 آهنگ برای مادرش ضبط کند: «شادی من» و «این زمانی است که درد و رنج شما شروع می شود».

 

6. ساندویچ کره بادام زمینی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

به نطر الویس آشپزی ساده است

غذای مورد علاقه او ساندویچ کره بادام زمینی، بیکن، عسل و موز بود.

 

7. فقط ماشین


پدر و مادر دخترها که از الویس یک بت ساخته بودند، متنفر بودند. والدین دختران جوان به شدت از اشتیاق دخترانشان به الویس رضایت نداشتند.

8. عمارت "Graceland"


در 22 سالگی، الویس عمارت گریلندس را در شهر ممفیس خریداری کرد که ارزش آن 102،500 دلار بود. الویس چند دهه در آن زندگی کرد.

 

9. الویس یک راهب بود

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

در سال 1965، الویس ابراز تمایل به رفتن به یک صومعه کرد.

 

10. الویس یک طرفدار بزرگ بازیگر فرانسوی بود بریجیت باردو بود.

الویس در ارتش خدمت کرده است. زندگی ارتشی الویس در سال 1957 آغاز شد. در طول زمان خود در ارتش، او واقعا می خواست با Brigitte Bardot ملاقات کند. الویس یک طرفدار بزرگ بازیگر فرانسوی بود بریجیت باردو بود.

11. مدیر برنامه هایش از این که الویس ممکن بود مجاز به بازگشت به ایالات متحده نباشد ترس داشت


او علاوه بر ایالات متحده، در سال 1957 در کانادا چند کنسرت انجام داد. مدیر او هر گونه پیشنهاد برای اجرا در خارج از کشور را رد کرد، چرا که مدیر برنامه هایش از این که الویس ممکن بود مجاز به بازگشت به ایالات متحده نباشد ترس داشت .

 

12. قایق ریاست جمهوری

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

قایق بادبانی فرانکلین روزولت.

پس از مرگ رئیس جمهور روزولت،  پریسلی Potomac را  55،000 دلار خرید.این قایق را قبلا الویس به روزولت هدیه داده بود.

 

13. Graceland - سرزمین بدون ماهی

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

او هرگز طعم ماهی را دوست نداشت. اما همسرش  عاشق ماهی بود. الویس این شرط را در Graceland Manor گذاشت که هرگز ماهی سرو نشود.

14.  در سینما ممفیس

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

سخاوتمندانه، به خاطر یک شکلات ... اخراج شد

او در سینما ممفیس کار می کرد اما به خاطر گرفتن شکلات مجانی از دست یک دختر، اخراج شد.

 

15. ماتادور راک اند رول

الویس پریسلی سلطان راک اند رول

الویس سیگار آلمانی  میکشید

به هر حال، آلمانی ها الویس را "ماتادور راک اند رول" می نامیدند.

الویس در مورد ظاهر خود وسواس زیادی داشت، مژه ها و ابروهای را رنگ میکرد و این باعث شد تا مشکلات بهداشتی در زندگی خود داشته باشد. پریسلی تقریبا کور بود و از گلوکوم رنج می برد، تحت عمل های جراحی پلاستیک قرار گرفت - رینوپلاستی(جراحی بینی). او همچنین از آکنه رنج می برد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

در

جنیفر انیستون

می گویند تعیین سرنوشت هر فرد در دستان خودش است اما این برای بعضی کودکان صادق نیست تعیین سرنوشت هنرمندانی که در سینمای جهان مشهور هستند و در این مقاله آورده شده است تا حد زیادی به خانواده هنری آنها ارتباط دارد هنرمندانی که زندگی خود را از کودکی با پدر و مادر سلبریتی بزرگ شده و روز خود را زیر نظر دوربین ها آغاز می کرده اند.آنها ذاتا بازیگر متولد شده اند.

 

 

گالینا ولچک

گالینا ولچک

گالینا ولچک در نقش یک کودک با پدر. / عکس

بوریس ولچک، فیلمبردار و کارگردان مشهور و ورا Ismaakovna Maymina، فیلمنامه نویس، به سختی تصور می کردند که دختر خجالتی و نه خیلی زیبای آنها بتواند در حرفه بازیگری به موفقیت برسد. اما آنها به وضوح گالینا را دست کم گرفتند.

گالینا ولچک

گالینا ولچک / عکس

گالینا، در یک محیط خلاق بزرگ شد و نمی توانست زندگی خود را بدون روی صحنه بودن تصور کند، و به همین دلیل او برای ورود به دانشکده هنر تئاتر مسکو آماده شد. گالینا ولچک پس از رسیدن به هدفش،  به عنوان مدیر موفق و مدیر هنری تئاتر سوورمننیک انتخاب شد.

 

 

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل در دوران کودکی با پدر و مادرش. / عکس

بازیگر انگلیسی بریتانیایی، ستاره فیلمهای "ون هلسینگ" و "عالم اموات" در یک خانواده هنری متولد شد. امروز به طور گسترده ای در محافل تئاتر شناخته شده است، اما پدرش، بازیگر با استعداد ریچارد بکینسیل، در سن 31 سالگی درگذشت.کیت جوان  در فضای خلاق بزرگ شد اما خودش را نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک نویسنده می دید.

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل. / عکس

در حالی که هنوز در مدرسه بود، دو بار جایزه V. Smith برای نویسندگان جوان را دریافت کرد. البته، اودر حرفه ی هنرپیشگی هم تلاش می کرد، بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه در فیلم "یک نفر علیه باد" شروع به کار کرد. اوبرای مطالعه ادبیات فرانسه و روسی وارد آکسفورد شد.کیت بکینسیل قاطعانه تصمیم گرفت که به یک بازیگر موفق تبدیل شود و برای گسترش افق دیدش به آکسفورد نیاز داشت .

 

 

 

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا

مارگاریا ترخوا به عنوان یک کودک با مادرش. / عکس

والدین بازیگر آینده، بوریس ترخو1 و گالینا توماشویچ بازیگران تئاتر در منطقه سوردلوفسک بودند و خود مارگارتا پس از فارغ التحصیلی از مدرسه به دانشکدۀ فیزیک و ریاضی دانشکده دانشگاه تاشکند وارد شد.

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا. / عکس

با این حال، علاقه شدید او به تئاتر منجر به این شد که پس از سال دوم، مارگارتا به پایتخت برود. او به راحتی به مدرسه استودیوی تئاتر Mossovet وارد شد، بعدا تبدیل به بازیگر برجسته تئاتر و یکی از محبوب ترین بازیگران شوروی شد.

 

 

درو بریمورم

درو بریمورم

درو بریمور در دوران کودکی با استفان کینگ. / عکس

بازیگر آمریکایی نه تنها در یک خانواده هنری بلکه  کارگردان و تولید کننده موفق، متولد شد.از کودکی با بازی در فیلم ئی تی که شاهکار سینمایی اسپیلبرگ بود مشهور شد.

درو بریمورم

درو بریمور. / عکس

درو بریمور به گفته خودش الکل را در سن نه سالگی، ماریجوانا در ده سالگی، و در دوازده سالگی او با کوکائین آشنا شد. در سن 15 سالگی، درو بریمور توانست از شر مشروبات الکلی و مواد مخدر خلاص شود.در حال حاضر به طور جدی در حرفه خود مشغول به کار است.

 

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

جان وایت با دخترش آنجلینا جولی در فرش قرمز. / عکس

ازدواج جان ویت و مارچالین برتراند ، بیش از حد طول نکشید، اما به لطف این ازدواج، دو فرزند متولد شد، آنجلینا جولی و جیمز هیون.
اغلب مادر که بازیگر و تهیه کننده بود سلبریتی معروف آنجلینا و برادرش را با خود به صحنه  فیلم ها می برد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی. / عکس

 

 

خواهران ورتینسکی

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

الکساندر ورتینسکی با دختران ماریان و آناستازیا. / عکس

آناستازیا و ماریانا در خانواده شاعر معروف، خواننده و بازیگر الکساندر ورتینسکی و همسرش، هنرمند و بازیگر نقش مکمل لییدیا تیرگواوا متولد شده اند. پدر از دوران کودکی دوست داشت دختران او در هنر موفق شوند وسعی کرد تا به طور کامل رشد کنند. با این حال، والدین آماده بودند تا انتخاب دختران را هر چه که بود، بپذیرند .

خواهران ورتینسکی

ماریانا و آناستازیا ورتینسکی. / عکس

از دوران کودکی، ماریانا روی صحنه تئاتر می خوابید، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، بلافاصله وارد مدرسه شووکین شد. آناستازیا ابتدا می خواست که تبدیل به یک بالرین شود، سپس او برای ورود به موسسه زبان های خارجی آماده می شد. اما در سن 15 سالگی، او با «الکساندر پوتاشکو» کارگردان اشنا شد و از آن زمان تا به حال زندگی او را به سینما متصل شده است. بعدها او به تئاتر پوشکین وارد شد و از همان مدرسه مانند خواهر بزرگترش فارغ التحصیل شد.

 

 

جین فوندا

جین فوندا

جین فوندا در سال 1943 با پدرش هنری فوندا. / عکس


بازیگر و مدل آینده حاصل ازدواج بازیگر معروف هنری فوندا و فرنسیس فورد بروکا سیمور است .جین از دوران کودکی به عنوان یک بازیگر شناخته شد. او از استودیوی بازیگری فارغ التحصیل شد، در تئاتر کار کرد، همزمان به عنوان یک مدل عمل کرد، و بعد در سینما شرکت کرد.

جین فوندا

جین فوندا. / عکس

 

 

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی

کایرا نایتلی با پدر و مادرش. / عکس

 والدین کایرا نایتلی، بازیگران وین نایتلی و شرمن مک دونالد هستند او اصول اولیه این حرفه را در مدرسه آموخت و در سن هفت سالگی او نقش اول فیلم  را دریافت کرد.

 

 

خواهر آرنت گولت

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

خواهران آرنت گولت در دوران کودکی با پدر و مادرش و برادرش. / عکس


بازیگران تئاتر منطقه ای کالینگراد، آلبرت آرنت گولت و والنتینا گالیچ سه فرزند، یک پسر و دو دختر دوقلو را به عهده داشتند. همه بچه ها بازیگر شدند، خواهرزاده های معروف  از مدرسه شپکینسک فارغ التحصیل شده اند. آنها موفقیت خود را از والدین خود می دانند که دختران را آموزش خوبی دادند و عشق به هنر را به آنها آموختند.

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

تاتیانا و اولگا آرنت گولت. / عکس

 

 

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون با پدر و مادرش به عنوان یک کودک. / عکس


ستاره سری "دوستان" یا فرندز نیز در یک خانواده هنری متولد شد. پدر او، جان آنیستون، از سری "روزهای زندگی ما" شناخته شده است، مادر مامور نانسی داف به عنوان یک بازیگر تئاتر شناخته شده بود. از دوران کودکی، جنیفر در ادامه راه خانواده مجذوب هنر شد. او در یک گروه درام تحصیلی مشغول به فعالیت شد و بعدها تحصیلات خود را در مدرسه هنر ادامه داد. حرفه جنیفر از تولیدات برادوی شروع شد و با مجموعه تلویزیونی محبوب "دوستان" در جهان به عنوان یکی از سلبریتی های سینمای جهان معروف شد.

جنیفر آنیستون / عکس

نظرات

در ادامه بخوانید...

به مناسبت تولد آل پاچینو

در


25 آوریل، 79 ام سال تولد، هنرمند، بازیگر مشهور آمریکایی، کارگردان، تولید کننده آل پاچینو است. در دهه 1970 آل پاچینو یکی از بازیگران برجسته و محبوب آمریکایی در سینمای جهان بود. بعد از نقش مایکل کورلئونه در فیلم «پدرخوانده». در دهه 1980، او تقریبا 10 سال از صفحه نمایش ناپدید شد و در دهه 1990، او با فیلم «بوی خوش زن» به سینما بازگشت. چه چیزی باعث توقف طولانی و خلاقانه ی او شد، چرا او نام مستعار شیطان و شاگرد اصلی هالیوود را کسب کرد؟

احتمالا نقش «مرد بد» در جوانی او، مدتها قبل از اینکه به کار حرفه ای برسد، نهادینه شده بود. آلفردو جیمز پاچینو در یک خانواده فقیر در محله‌ی افسانه‌ای خلافکاران نیویورک، هارلم متولد و بزرگ شد. وقتی 2 ساله بود، والدینش طلاق گرفتند. او در دوران کودکی خود گفت: "زندگی در خیابان با جرم و جنایت همراه بود، و ما، کودکان، مجاز به رفتن در خیابان نبودیم. بنابراین، ما روی سقف ها ساکن بودیم و دائما در حال ریسک کردن برای فرار از ارتفاع شش طبقه. در نتیجه چنین "تحصیلاتی"، در سن 9 سالگی، سیگار کشیدن را شروع کردم. و در 13 - نه تنها تنباکو بلکه الکل را دوست داشتم و معمولا توسط یک پلیس گشت به ما داده می شد، در شرایطی که ما تحت نظارت او می نوشیدیم. او معتقد بود که به این ترتیب او وضعیت را کنترل می کند ... در دوران کودکی من برای داشتن دوچرخه دعا کردم و از خدا خواستم. بعد از آن متوجه شدم که خدا به طور متفاوتی کار می کند ... دوچرخه را دزدیدم و برای بخشش دعا کردم.

بازیگر مشهور آمریکایی، کارگردان و تولید کننده آل پاچینو | عکس
 
رویای بازیگری او پس از چند بار رفتن به سینما شکل گرفت او در 14 سالگی"مرغ دریایی" از چخوف را دید. هنگامی که او به مادرش در مورد میل خود برای تبدیل شدن به یک بازیگر گفت، او خشمگین شدو گفت که این یک شغل برای ثروتمندان است و او باید حرفه ای جدی تر را انتخاب کند و به خانواده اش کمک کند. به علت این درگیری، او از سن 16 سالگی درس را رها کرد و از خانه فرار کرد،هنگامی که او 22 سال داشت، مادرش فوت کرد. در آن زمان آنها برای چندین سال ارتباط نداشتند. او می گوید : " بزرگترین تراژدی در زندگی من این است که هرگز به اندازه کافی او را ندیدم ." 
افسانه سینمای آمریکا آل پاچینو | عکس
بیوگرافی بازیگری او با نقشهای اپیزودیک در تئاتر شروع شد و بعد از آن توسط لی استراسببرگ، او شروع به فعالیت در فیلم کرد. در دهه 1970 آل پاچینو پس از بازی در فیلم گانگستری فرانسیس فورد کوپولا "پدرخوانده" بازیگر مشهور جهان شد. در ابتدا، تولیدکنندگان به موفقیت او اعتقادی نداشتند. در آن زمان، او یک بازیگر جوان و هنوز ناشناخته بود، که در کارنامه هنری او فقط سه فیلم وجود داشت.
جک نیکلسون و وارن بیتی برای این نقش در نظر گرفته شده بودند، اما بعد از اینکه کارگردان آل پاچینو را در این مجموعه دید، همه شک و تردید ها از بین رفت. کوپولا گفت: " من مایکل کورلئونه را فقط در چهره پاچینو دیدم، و نه هیچ کس دیگری .
"چند ماه طول کشید تا پاچینو از نقش مایکل کورلئونه بیرون بیاید و به زندگی عادی خود ادامه داد . " 
پس از موفقیت در دهه 1970. در دهه 1980 ، آل پاچینو ناگهان از صفحه نمایش ها ناپدید شد. در دهه 1980 او تنها در 5 فیلم بازی کرد، یکی از آنها چهار بار برای "تمشک طلایی" نامزد شد .در این زمان او یک بحران شخصیت جدی را تجربه میکرد و شروع به سوء استفاده از الکل کرد. برای خلاص شدن از شر این اعتیاد، او حتی مجبور به رفتن به یک کلینیک تخصصی ترک الکل شد. 
او این واقعیت را پنهان نمی کرد که عادت های بدی دارد. بازیگر اعتراف کرد: " زمانی بود که من صادقانه اعتقاد داشتم  الکل به حل بسیاری از مشکلات کمک می کند.در دهه 1990، او الکل و سیگار را ترک کرد، و به زودی با موفقیت به صفحه نمایش بازگشت. در سال 1992، آل پاچینو برنده اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم The Scent of Woman شد. قبل از آن، او 7 بار نامزد اسکار شده بود و این جایزه ی به رسمیت شناختن طولانی مدت موفقیت های او بود.

آل پاچینو هرگز ازدواج نکرد. آل پاچینو خارج از ازدواج، سه فرزند داشت و گفت: تولد کودکان بهترین چیزهایی است که در زندگی من اتفاق افتاده است . تمام عمر او به عنوان شاگرد اصلی هالیوود شناخته شد - غیر انسانی، تهاجمی و سریع و همراه با موفقیت با زنان. آل پاچینو برای شخصیت غیر قابل تحمل و بعدها برای "بازی غیر انسانیو با استعداد خود سزاوار نام مستعار شیطان بود.در فیلم "وکیل مدافع شیطان"، هیچکس نمیتواند بازیگری به جز آل پاچینو را تصور کند.
آل پاچینو اغلب مجبور به گوش دادن به انتقادات در مورد خودش است - او خودش این واقعیت را پنهان نمی کند که در برخی از فیلم ها فقط برای پول بازی کرده است و بعضی از آنها در زمان اکران شکست خورده اند و هزاران منتقد عصبانی را جمع کرده اند.

امروز، آل پاچینو به انتقادات واکنش آرام تری نشان می دهد و تلاش نمی کند کسی را متقاعد کند.  هنگامی که شما قوی هستید، به جنگ نمی روید. او می گوید، فرد تنها زمانی قادر به خودکفایی است که در مورد خودش مطمئن باشد و بداند که چه توانایی هایی دارد و حرف دیگران را باور نکند . 

نظرات

در ادامه بخوانید...

زیباترین زن در کتاب رکوردهای گینس کیست

در
گرتا گاربو ستاره سینما یکی از بزرگترین رمز و راز های سینمای جهان است. او رویای بازی داشت و وقتی رویای او به حقیقت پیوست، از این می ترسید که تنها با نامی زندگی کند.قدرتمند ترین کمپانی فیلمسازی سعی کرد او را به زانو در آورد، اما شکست گاربو برای این کمپانی بیش از حد دشوار بود. در نتیجه، هالیوود زیر پای یک زن بزرگ افتاد و او هنوز هم یکی از محبوب ترین بازیگران زن در جهان است.
گاربو یک نام واقعی نیست، بلکه یک نام مستعار برای گرتا گوستافسون است . او توسط موریتز استایلر کارگردان پیشرو فیلم های صامت سوئد کشف شد.استیلر به او آموزش داد تا بازیگر ماهری شود و نام مستعار گاربو را برای او انتخاب کرد.
گرتا لوویسا گوستافسون، در 18 سپتامبر 1905 در استکهلم سوئد در یک خانواده بسیار فقیر متولد و بزرگ شد. وقتی دختر 14 ساله بود، پدرش فوت کرد. گرتا مجبور شد مدرسه را ترک و برای کمک به خانواده کار کند. او در یک فروشگاه لباس های مردانه شروع به کار کرد و صاحب فروشگاه عکس او را برای تبلیغ محصولات ارائه داد. پس از آن بود که این دختر خجالتی اما جذاب توجه نمایندگان شرکت های نمایش را به خود جلب کرد. در ابتدا او به عنوان یک مدل شروع به کار کرد، اما گرتا ی جوان بیشتر به بازیگری علاقمند بود و وارد مدرسه هنرهای نمایشی سلطنتی شد. 
قبل از رسیدن به نام گاربو، گرتا گاستافسون کمی چاق بود. اما حتی پس از دست دادن وزن، در بازی هایش در هالیوود، بازیگر به نظر نمی رسید که به اندازه ای مناسب رسیده باشد.گرتا اذعان کرد که او خود را چاق و ناخوشایند می داند. در ابتدا، دختر به سختی می توانست به زبان انگلیسی تکلم کند، اما خیلی زود او به ملکه هالیوود با هزینه های عظیم و حق پخش فیلم های غول پیکر Metro Goldwin Mayer تبدیل شد. 
 
بر خلاف بسیاری از بازیگران، گرتا به راحتی در پایان دوره فیلم های صامت به کار ادامه داد. در سال 1930 تصاویری از نوار صدای " آنا کریستی " بر روی صفحه نمایش ظاهر شد، که شعار "Garbo Says" مورد استفاده قرار گرفت. بازیگر صدای فوق العاده خیره کننده داشت که پاداش دیگری برایش بود. 
 
مژه های Garbo الهام بخش مشهور Max Factor است . او معتقد بود که لوازم آرایشی نمی تواند چیزی شبیه به آن ایجاد کند.
 
 
در دهه 1950، گرتا گاربو در کتاب رکوردهای گینس ثبت نام کرد و به عنوان زیباترین زن روی زمین نامش ثبت شد.
 
شاید انتخاب او به این علت بوده که گرتا گاربو چهره ای کاملا متقارن داشته (این راز غریبی است که اکثر مردم به طور قابل توجهی طرف چپ و راست صورتشان متفاوت است). با این حال، بازیگر خود را مطمئن بود که خواهر او Alva زیبا تر و با استعداد تر از او است. متاسفانه آلوا در سن 24 سالگی از سرطان عروق لنفاوی مرده بود.
موسسه فیلم آمریکا (AFI)،در سال 1999گاربو را در لیست بزرگترین ستاره های زن سینمای جهان (سینمای کلاسیک هالیوود) بعد از کاترین هپبورن، بت دیویس، آدری هپبورن و اینگرید برگمن در رتبه پنجم قرار داد.
 
گرتا به معنای واقعی کلمه از ازدواج فرار کرد. او قرار بود با بازیگر جان گیلبرت، که او را در هنگام فیلمبرداری از "جسم و شیطان" ملاقات کرده بود ازدواج کند، اما به عروسی خود که توسط MGM سازماندهی شده بود، نرفت.
گاربو زمانی که 36 ساله بود از بازیگری دست کشید.آخرین فیلم او کمدی " زن دو چهره " بود. از آن زمان، او در منهتن تحت نام هریت براون سکونت داشت.
 
 مورخ دیوید برت در کتاب خود «گرتا گاربو»، در مورد او  نوشته است که:گرتا گاربو یک عامل اطلاعات انگلیس بود.
گرتا گاربو در سال 1990 درگذشت. او فرزندی نداشت و تمام ثروت قابل توجه او به خواهرزاده اش، گرین راینزفیلد ، رسید . بازیگر درخواست کرد که او را در استکهلم دفن کند و درخواست او 10 سال پس از مرگ وی انجام شد.

فیلم های گرتا گاربو 

خانم و آقای استکهلم (۱۹۲۰)
چگونه لباس بپوشیم (۱۹۲۱)
نان روزانه ما (۱۹۲۱)
شوالیه شاد (۱۹۲۱)
حماسه یوستا برلینگ (۱۹۲۴)
اغواگر (۱۹۲۶)
سیلاب (۱۹۲۶)
جسم و شیطان (۱۹۲۶)
عشق (۱۹۲۷)
زن الهی (۱۹۲۸)
بانوی مرموز (۱۹۲۸)
زن ماجراهای عاشقانه (۱۹۲۸)
ارکیده‌های وحشی (۱۹۲۹)
بوسه (۱۹۲۹)
آنا کریستی (۱۹۳۰)
عاشقانه (۱۹۳۰)
الهام (۱۹۳۱)
ظهور و سقوط سوزان لیناکس (۱۹۳۱)
ماتاهاری (۱۹۳۱)
گراند هتل (۱۹۳۲)
آنگونه که دوستم داری (۱۹۳۲)
ملکه کریستینا (۱۹۳۳)
پرده رنگین (۱۹۳۴)
آنا کارنینا (۱۹۳۵)
کمیل (۱۹۳۶)
فتح (۱۹۳۷)
نینوچکا (۱۹۳۹)
زن دو چهره (۱۹۴۱)

نظرات

در ادامه بخوانید...