10گزینه برای فروش محصولات صنایع دستی

هنر راه بسیار خوبی برای استراحت و ریلکس کردن است. آیا می دانید چه چیزی آن را سرگرم کننده تر می کند؟ اگر بتوانید فقط از طریق انجام کاری که دوست دارید واین که  محصولات دست ساز خود را کجا بفروشیم می توانیم درآمد بیشتری به دست آورید.مطمئنا شما زمان زیادی را صرف این کارها خواهید کرد. چرا برخی از این اقلام دست ساز را نمی فروشید؟درآمد زیادی در هنرهای دست ساز وجود دارد.حتی اگر با این کار ثروتمند نشوید( گر چه بسیاری از افراد با فروش محصولات دست ساز هنری به زندگی مناسبی رسیده اند)، باز هم درآمد کافی برای عرضه ی  صنایع دستی خود به دست می آورید و این سبب می شود که این سرگرمی برای شما رایگان تمام شود.

چگونه صنایع دستی خود را بفروشیم ؟ محصولات دست ساز خود را کجا بفروشیم؟

در این پست ده مکانی که می توانیم صنایع دستی خود را بفروشیم  را به شما معرفی می کنیم:

 

صنایع دستی

 

اینستاگرام

سایت فروش کارهای دستی

 محبوب ترین شبکه ، جایی که میلیون ها کاربر در آن پروژه های خود را برای مدت طولانی پیاده سازی کرده اند ، محصولات دست ساز خود را کجا را با کیفیت بالا و به سادگی ارائه کنید.

شما می توانید از طریق فروشگاه شخصی خود که با پلتفرمی مانند Shopify ، در بازارهای شخص ثالث مانند آمازون و eBay ، با سایت هایی مانند Etsy و Big Cartel و در سایت های رسانه های اجتماعی مانند Instagram و Facebook ، به صورت آنلاین دست ساز بفروشید . همچنین می توانید اقلام دست ساز را به صورت عمده به سایر مشاغل بفروشید.

1. Etsy

(سایتی برای هنرمندان)

خرید صنایع دستی شما

اگر می خواهید وارد فروش آنلاین محصولات دست ساز شوید،Etsy جای مناسبی برای شروع است.اینجا اساسا سایتی برای هنرمندان است تا کارهایشان را نشان داده و بفروشند.شما هنگامی که کالا را برای فروش می گذارید قیمت فروش را تعیین می کند، و هر تعداد کالا که بخواهید می فروشید.

2. Shopify

فروش کارهای هنری دست ساز

یک گزینه ی عالی آنلاین دیگر برای فروش کالاهای دست ساز Shopify است. شما می توانید فروشگاه انلاین خود را ایجاد کنید با مبلغ فقط 9 دلار در ماه، و یک دوره ازمایشی رایگان هم وجود دارد. مطمئن شوید که دانشنامه کسب و کار Shopify (Shopify Business Encyclopedia) را خوب مطالعه کرده اید، چون می توانید راهنماییهای خوبی برای بهبود مهارتهای تجارت الکترونیک خود پیدا کنید.

کجا می توانم  فروش صنایع دستی را به صورت آنلاین بفروشم

آیا می توانم اقلام دست ساز را در Shopify بفروشم؟
بله ، می توانید اقلام دست ساز و صنایع دستی را در Shopify بفروشید. Shopify مکانی عالی برای فروش اقلام دست ساز شما است زیرا هیچ هزینه ای در بازار وجود ندارد و شما در حالی که کنترل بیشتری بر تجارت خود دارید ، صاحب لیست مشتریان خود هستید.

چه نوع صنایع دستی بیشتر به فروش می رسد

صنایع دستی پرفروش عبارتند از:

پوشاک
تجهیزات جانبی
جواهر سازی
هنر
غذا
شمع ها
جعبه های اشتراک
مراقبت از پوست

چگونه می توانم اقلام دست ساز خود را قیمت گذاری کنم

 برای قیمت گذاری محصولات دست ساز ، مجموع هزینه های مربوط به ایجاد اقلام خود و عرضه آن به بازار ، حاشیه سود خود را بر این هزینه ها تعیین کنید و قیمت های خود را لیست کنید. شما می توانید قیمت ها را در طول زمان برای افزایش فروش یا حاشیه سود تغییر دهید.

فروش صنایع دستی در سایت های خارجی

3. Folksy

سایت فروش کارهای دستی

این یک سایت بریتایا محور برای افرادی است که می خواهند کالاهای دست ساز خود را بفروشند. اگر چیزی ساختید، میتوانید در اینجا آن را بفروشید. مردم هر کالایی را در اینجا از صابون دست ساز تا طلا و جواهر و عکس و ...... را می فروشند.

4. eCrater

بازار فروش صنایع دستی

این ابزار رایگانی است که شما می توانید از طریق آن فروشگاه آنلاین ایجاد کرده و اقلام دست ساز خود را بفروشید. فقط چند دقیقه طول می کشد تا فروشگاه خود را ایجاد کنید، و حتی می توانید eBay را به فروشگاه انلاین eCrater خود وارد کنید.(سیارک)

5. iCraft

اگر محصولی را با استفاده از تخیل خود خلق کردید، اینجا مکانی فوق العاده برای شماست تا آن را بفروشید. این سایت محل فروش اقلام دست ساز ارجینال می باشد. این جا برای محصولات، مواد غذایی و کالاهای تجاری نیست.

6. Misi

این سایت فروشنده ی کالاهای دستی و هنری به شما فروشگاه آنلاینی می دهد که رایگان است. این هم یک بازار صنایع دستی برییتانیایی است، که از روش دریافت کمیسیون از هر هر کالای که به فروش می رسد درآمد زایی می کند. همچنین فروم هایی در این سایت وجود دارد که در آنجا می توانید مشاوره ها در مورد شروع کار، بازاریابی و چیزهای بیشتری دریافت کنید.

7. نمایشگاه صنایع دستی

فروش کارهای هنری دست ساز

در طول سال، گروههای مختلف خیریه و سایر سازمانها ، نمایشگاه های صنایع دستی بر پا می کنند. شما در این نمایشگاه با هزینه اندک میزی را اجاره کنید. تابستان زمانی خوبی برای انجام این کار است.زیرا توریست های زیادی به دنبال آیتم های دست سازمحلی هستند تا آنها را با خود به خانه ببرند.

8. شنبه بازار تا جمعه بازار

کارهای نمدی رو کجا بفروشم    

محصولات دست ساز خود را کجا بفروشیم

شما با هزینه اندکی  محل برای فروش صنایع دستی  را  در بازار های محلی اجاره (اجاره برای همان روز است) و محصولات خود را برای فروش به نمایش بگذارید. در بیشتر شهرهای ایران بازار های روزانه از شنبه بازار ، یک شنبه بازار ، دوشنبه بازار ، سه شنبه بازار ، چهارشنبه بازار ، پنج شنبه بازار و جمعه بازار وجود دارد که می توانید محصولات دست ساز خود را  بفروشد. 

9. فروشگاه های محلی

چگونه صنایع دستی خود را بفروشیم

بسیاری از فروشگاه های محلی کالاهایی را می فروشند که توسط هنرمندان محلی و افراد محلی ساخته شده است. در حقیقت، شما برخی فروشگاه ها را می بینید که فقط اقلام تخصصی محلی را می فروشند. شما اجاره فضای بخشی از مغازه را می دهید و یا آنها درصدی از هر فروش را از شما می گیرند.

10. فروشگاه های کالاهای امانتی

چگونه کارهای هنری خود را بفروشیم

این یکی دیگر از گزینه های خوب فروش کالاست. انها کالای شما را به صورت امانت می گیرند. این به این معنی است که شما از قبل هزینه ای پرداخت نمی کنید. آنها کالا را به نمایش می گذارند و درصدی از فروش (معمولا 20-3- % ) را از شما می گیرند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. خیلی دوست داریم که از شما این را بشنویم.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • سيد :

    سلام دوست عزيز من يك كاركاه صنايع دستي دارم برأي فروش محصولات علارغم خوب بودنشون به مشكل بر خوردم خواستم بدوونم شما ميتونيد منو جهت فروش يا صادرات محصولات كمك كنين ممنون

    1395/9/3 0:38
  • seivda motalebi :

    به خاطر شرایط تحریم ما نمیتونیم توی این سایت های خارجی فعالیت کنیم. بهتره از سایت های ایرانی که به این منظور ساخته شده اند سر بزنید.

    1397/3/25 15:26
  • seivda motalebi :

    به خاطر شرایط تحریم ما نمیتونیم توی این سایت های خارجی فعالیت کنیم. بهتره از سایت های ایرانی که به این منظور ساخته شده اند سر بزنید.

    1397/3/25 15:26

بیشتر بخوانید