ایده پولساز خانگی که در نگاه اول حدس نمی زنید از در باز کن قوطی آلومینیومی ساخته شده اند

در

ایده پولساز

بعد از باز کردن قوطی های کنسرو ، معمولاً ظروف خالی به سطل آشغال ارسال می شود. اما افرادی که دارای نوعی خلاقیت هستند از آنها به عنوان ماده ای برای ساخت وسایل مختلف و سرگرمی استفاده می کنند: زیبا و کاربردی. علاوه بر این ، نه تنها خود قوطی ها ، بلکه از در باز کن آنها نیز استفاده می شود. از آنها برای ساخت وسایل دکوری ، جواهرات ، لوازم جانبی دکوراسیون و حتی وسایل لباس استفاده می شود. و این چیزها علی رغم اینکه از مواد دور ریختنی ساخته شده اند شگفت انگیز به نظر می رسند. باور نمی کنید؟ به عکس های انتخابی ازایده پولساز جدید و  ایده خلاقانه برای کسب و کار ما نگاه کنید.

 

ایده پولساز

 

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

 

ایده پولساز

نظرات

در ادامه بخوانید...

بیست سوالی که والدین باید هر روز از خود بپرسند

در

«داشتن فرزند شبیه زندگی در خوابگاه دانشجویی است ـ هیچ کس نمی‌خوابد، همه چیز شکسته است و همه چیز پرتاب می‌شود» ـ ری رومانو
بزرگ کردن فرزند هم دشوارترین و هم باارزش‌ترین کار است. بچه‌ها همراه با دستورالعمل به دنیا نمی‌آیند اما اگر با چنین دستورالعملی به دنیا می‌آمدند، احتمالاً در آن نوشته می‌شود که باید شما خود را به پرسیدن این سوالات عادت بدهید.

آیا کودکانم سرگرمی دارند؟
چنان میلی به شلوغی دارد که گاهی اوقات یادمان می‌رود به بازی اولویت بدهیم.

آیا من سرگرمی دارم؟
(تقریباً) همان سوال. اگر خیلی مشغول رانندگی و پخت‌وپز و شستشوی لباس‌ها هستید که یادتان می‌رود از کودکانخود لذت ببرید، باید حتماً نگاهی به اولویت‌هایخود بیاندازید.

کودکم خوب غذا خورد؟
به کیفیت توجه کنید، نه کمیت. آیا میوه‌ها و سبزیجات عمده رژیم غذایی‌اش است؟ بسیار عالی. آیا خیلی سختگیرانه محدود می‌کنید؟ همه‌ی بچه‌ها باید پشمک را تجربه کنند.

آیا کودکم خوب خوابید؟
کودکان به خوابشان نیاز دارند. اگر به اندازه‌ی کافی نخوابند، رشد نمی‌کنند.

آیا کودکم چیزی یاد گرفت؟
این مسأله با گرفتن نمرات خوب فرق دارد. این مسأله به کنجکاوی و هیجان یادگیری هرچیزی از پافندگی تا اسامی دایناسورها مربوط می‌شود. ذهن‌شان را به سمت لذت یادگیری باز کنید.

آیا کودکم به خوبی با استرس کنار می‌آید؟
کودکان باید یاد بگیرند استرس چه احساسی دارد و چگونه آن را باید کاهش دهند تا بتوانند وارد دنیای بزرگسالان بشوند. اگر هیچ موقع نگذارید احساس ترس، شکست یا شجاعت را تجربه بکنند، فرصت توسعه‌ی این مهارت‌ها را نخواهند داشت.

آیا سر کودکم فریاد کشیدم؟
بعد از فریاد چه احساسی داشتید؟ فکر می‌کنید کودک چه احساسی داشت؟(سیارک)

چرا فریاد کشیدم؟
می‌دانید که فریاد هم برای شما و هم برای کودک احساس بدی ایجاد می‌کند. چرا این کار را می‌کنید؟ بخشی از تو فکر می‌کند که این کار جواب می‌دهد. به خود یادآوری کنید که فریاد کشیدن بهترین راه نیست.

آیا کودکم را ملامت کردم؟
اگر می‌بینید که می‌گویید «مرا اذیت می‌کنی» یا «مامان را ناراحت می‌کنی» وقت آن رسیده است که کنترل احساسات را به دست بگیرید. «وقتی دیر به خانه می‌آیی نگران می‌شود» یا «وقتی با این لحن حرف می‌زنی احساس می‌کنیم احترامی برایم قائل نیستی» احساساتان را منتقل خواهند کرد بدون اینکه کودک را به خاطر آنها ملامت کرده باشند.

آیا به اندازه‌ی کافی تحسین کردم؟
برای منفی کردن اثرات یک منفی، هفت اظهارنظر مثبت لازم است. برای تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس کودکانمان، باید آنها بیش از آن چیزی که فکر می‌کنیم تحسین کنیم.

آیا بابت کارهای درست تحسین کردم؟
تحسین کودک به خاطر چیزهایی مانند باهوش یا زیبا بودن درواقع به توانایی انعطاف‌پذیری‌اش صدمه می‌زند. اگر کودک به جای شناسایی استقامتی که برای یادگیری چیزی خرج می‌کند فکر کند که باهوش همان چیزی است که او هست، در این صورت زمانی که با چیزی مواجه شود که یادگیری‌اش سخت‌تر است ممکن است فکر کنید که باهوش نیست تا اینکه بخواهد تلاش کند آن را حل کند.

آیا با موفقیت کودکم همچون موفقیت خودم برخورد می‌کنم؟
باید بدانید که اگر کودک موفق شود، این موفقیت مال شماست. نباید تلاش کنید رویای فوتبالیست یا رقاص بودن‌ را ازطریق کودک احیاء کنید.

می‌خواهم کودکانم امروز چه احساسی داشته باشند؟
مهم، مورد احترام و خوشحال(سیارک)

اگر امروز آخرین روز زندگی‌ام بود، چه چیزی را به شکل دیگری انجام می‌دادم؟
ما باید سر کار برویم، شام بپذیریم و تکالیفمان را انجام بدهیم اما اگر بار دیگر به روزمان نگاهی بیاندازیم، آیا کارها را جور دیگری انجام می‌دادیم؟ آیا می‌خندیدید؟ آیا گوش می‌کردید؟

آیا امروز کاری کردم که استقلال کودکم را پرورش دهم؟
همزمان با رشد کروتکس پیش‌سری کودک، والدین باید توازنی بین استقلال و محافظت ایجاد کنند. چه کاری است که هنوز برای کودک انجام می‌دهید درحالی که او خودش می‌تواند انجام دهد؟ اجازه دهید خودش آنها را انجام دهد. با اینکار اعتماد به نفسش تقویت می‌شود.

آیا همراه با ترس کودکم را بزرگ می‌کنم یا همراه با آرامش؟
آیا در حال حرکت به سمت چیزی هستم که برای کودکم می‌خواهم یا در حال دور شدن از چیزی هستم که برایش نمی‌خواهم؟ همیشه حرکت به سمت هر چیزی قدرتمندتر است.

آیا بخشی از مشکل هستم یا بخشی از راه‌حل؟
آیا به کودک کمک می‌کنید که از چیزهایی که دوست ندارد انجام بدهد، دوری کند؟ به این ترتیب او را تشویق به اجتناب می‌کنید. به جای آن در کنار باشید و او را تشویق کنید که استقامت و ایستادگی را در خود توسعه دهد.

مهمترین نقش من به عنوان پدر یا مادر چیست؟
وقتی را به تأمل در این نکته صرف کنید و سپس تمام تلاش‌هایتان برای پرورش کودک را با آن نقش همسو کنید.

از خطاهایم درس گرفتم؟
ما همیشه خطا می‌کنیم. اعتراف کنید و سپس از آنها درس بگیرید. حرکت کنید. فردا روز دیگری است و باید از این نظر سرمشق کودک باشید.

از چه چیزی سپاسگزارم؟
یادآوری به کودکان درمورد آنچه داریم یا انجام می‌دهیم باعث می‌شود که ذهن‌مان نسبت به یافتن چیزها و فرصت‌های بزرگ به عنوان پدر و مادر باز باشد. (سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

شاید زمان آن است که به دنبال یک سرگرمی باشید

در

از زمان خود لذت ببرید: یک سرگرمی پیدا کنید
به گزارش (سیارک)  پس از اینکه بچه‌ها خانه را به قصد تحصیل یا شغل ترک می‌کنند ممکن است زندگی کمی کسل‌کننده به نظر برسد. شما زمان بیشتری دارید که به خودتان برسید شاید چیزی که همیشه رویای آن را داشتید اما مطمئن نیستید که چگونه باید روزها و شب‌ها را سپری کنید. خب شاید زمان آن است که به دنبال یک سرگرمی باشید!


گام اول انتخاب فعالیت مد نظر است که ممکن است ساده نباشد چرا که شما 18 سال گذشته یا سال‌های زیادی را صرف برآورده کردن نیازهای شخص دیگری کرده‌اید. حال زمان آن رسیده است که به خودتان فکر کنید، بی‌رودربایستی و خلاقانه.(سیارک)  
مقداری زمان صرف درون‌نگری کنید. آیا به یک خروجی خلاقانه نیاز دارید؟ تناسب اندام؟ آیا احساس می‌کنید آنقدر قوی هستید که می‌توانید به دیگران کمک کنید؟ آیا در زمینه‌هایی علاقه دارید که قبلا از آنها غافل شده‌اید؟ آیا هیچ گونه استعداد خاصی دارید که بخواهید آن را پرورش دهید؟ چیزی هست که بخواهید آن را یاد بگیرید؟


زمانی که می‌خواهید یک سرگرمی انتخاب کنید در نظر داشته باشید که چقدر زمان می‌توانید به آن اختصاص دهید. اگر فقط به دنبال چیزی برای مشغول شدن با دستان خود می‌خواهید یک فعالیت مانند بافندگی می‌تواند ایده‌آل باشد. در عوض اگر به دنبال چیزهایی هستید که به مدت زمان بیشتری نیاز دارند چیزهایی شبیه نقاشی با رنگ‌های روغنی یا اسب‌سواری می‌تواند جذاب‌تر باشد. همچنین سرگرمی‌های فصلی نیز وجود دارند مانند ماهیگیری یا ساخت مجسمه‌های یخی، البته اگر زمان‌هایی در سال برای شما شلوغ‌تر باشد.


هزینه نیز چیزی است که باید آن را در نظر بگیرید. زمانی که تصمیم‌ گرفتید که سرگرمی مورد علاقه خود را پیدا کرده‌اید بهتر است بنشینید و بررسی کنید که این سرگرمی چقدر هزینه در پی خواهد داشت، هم هزینه‌های فوری و هم هزینه‌های بلندمدت. نکته این است که در یک فعالیت لذت‌بخش شرکت کنید نه سرقت بانک!


توسعه یک عادت و سرگرمی همچنین می‌تواند راه بسیار خوبی برای دیدار با مردم باشد. آیا به نوشتن علاقه دارید؟ در یک کلاس شرکت کنید که پر از افرادی است که علایقی مانند شما دارند و می‌توانند به شما در توسعه و پیشرفت متون و نوشته‌های شما کمک کنند. به ورزش علاقه دارید؟ به یک تیم بپیوندید یا عضو یک مرکز تفریحی شوید تا بتوانید افرادی را پیدا کنید که شما را در رسیدن به تناسب اندام ایده‌آل یاری دهند. به صنایع دستی علاقه دارید؟ یک جامعه یا گروه اینترنتی پیدا کنید که راهنمایی‌ها را به اشتراک می‌گذارند و دوستان جدیدی پیدا کنید.


اگر نیاز به انگیزه بیشتری برای خروج از خانه و دیدار با مردم دارید به یاد داشته باشید که مطالعات متعددی نشان داده است که مشارکت در روابط اجتماعی برای سلامتی مفید است. تحقیقات همواره نشان داده است که افرادی که بیشتر در روابط اجتماعی شرکت می‌کنند به احتمال زیاد بیشتر عمر می‌کنند و زندگی سالم‌تر و شادتری نسبت به کسانی دارند که میزان مشارکت اجتماعی آنها در سطح پایینی قرار دارد. بنابراین از وقت آزاد خود استفاده کنید و دوستان جدید پیدا کنید، با دوستان قدیمی معاشرت کنید، فعالیت‌های جدیدی را آغاز کنید یا فعالیت‌های قدیمی را مجددا از سر بگیرید. شاید اینها باعث نشود که شما جوانتر شوید اما کمک می‌کند که شما شادتر و سالم‌تر زندگی کنید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

تعداد مثلث ها

در

 

                                             در شکل بالا چه تعداد مثلث قابل شمارش هستند؟

نظرات

۱۳۹۹/۱/۹1

۱۳۹۹/۲/۱۶86

در ادامه بخوانید...

فکر می کنی چقدر باهوشی

در

(سیارک)  : در این پست 4 تا سوال هستش باید اون ها رو سریع جواب بدی حق فکر کردن نداری حالا بگذار ببینم چقدر باهوش هستی

برو پایین تر.....

سوال اول :

فرض کنید در یک مسابقه ی دوی سرعت شرکت کرده اید. شما از نفر دوم سبقت می گیرید حالا نفر چندم هستید؟

 

برای پاسخ به سوال دوم، باید زمان کمتری را نسبت به سوال اول فکر کنی .

 

سوال دوم :

اگر شما توی همان مسابقه از نفر آخر سبقت بگیرید، نفر چندم خواهید شد؟

ریاضیات فریبنده !!!

سوال سوم رو فقط ذهنی حل کنید. از قلم و کاغذ و ماشین حساب استفاده نکنید.

 

سوال سوم :

عدد 1000 رو فرض کنید. 40 رو به اون اضافه کنید. حاصل رو با یک 1000 دیگر جمع کنید. عدد 30 رو به جواب اضافه کنید. با یک هزار دیگر جمع کنید. حالا 20 تا دیگر به حاصل جمع، اضافه کنید. با 1000 تای دیگر جمع کنید و نهایتاً 10 تا دیگر به حاصل اضافه کنید. حاصل جمع بالا چنده؟

 

سوال چهارم :

پدر ماری، پنج تا دختر داره :

1- Nana

2- Nene

3- Nini

۴- Nono

5- اسم پنجمی چیه؟

 0

0

0

0

0

0

پاسخ سوال اول :

اگر پاسخ دادید که نفر اول هستید، کاملاً در اشتباه هستید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جای او را می گیرید و نفر دوم خواهید بود.

 

اگر اشتباه پاسخ داده بودی امیدوارم تو سوال اشتباه نکرده باشی

 

پاسخ سوال دوم :

اگر جواب شما این باشه که شما یکی مانده به آخر هستید، باز هم در اشتباهید. بگید ببینم شما چه طور می توانید از نفر آخر سبقت بگیرید؟؟ (اگر شما از نفر آخر عقب تر باشید، خوب شما نفر آخر هستید و از خودتون می خواهید سبقت بگیرید؟؟؟؟؟)

 

اگر اشتباه پاسخ داده بودی شما در این مورد خیلی خوب کار نمی کنید، نه؟

 

پاسخ سوال سوم :

به عدد 5000 رسیدید؟ جواب درست 4100 است.

باور ندارید با ماشین حساب حساب کنید.

اگر اشتباه پاسخ داده بودی امیدوارم سوال آخر را درست جواب داده باشی. آبروت درخطره!!!

 

پاسخ سوال چهارم :

Nunu ؟

نه! البته که نه. اسم دختر پنجم ماری هستش.

یک بار دیگر سوال رو بخونید.

فهميديد چقدر باهوشيد؟؟؟؟ 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

در ادامه بخوانید...

تست هوش ساده

در

تعدادی شکل داریم که هر یک، دارای ارزش عددی می باشند، مجموع هر سطر و ستون، داده شده است. به نظر شما علامت سوال با چه عددی باید جایگزین گردد؟

سعی کنید برای تقویت قوای ذهنی خود، از ماشین حساب استفاده نکنید!

جواب معما را در قسمت نظرات بنویسید. پاسخ بزودی در پست های آینده گذاشته می شود.
این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک

نظرات

۱۳۹۸/۱۰/۷۳۵

در ادامه بخوانید...

تست هوش عجیب

در

 


حاصل این جمع هایی که می بینید شاید کمی عجیب باشند، ولی با کمی دقت، می توانید به جواب برسید.

جواب معما را در قسمت نظرات بنویسید. پاسخ بزودی در پست های آینده گذاشته می شود.
این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک

نظرات

۱۳۹۸/۱۰/۷من توی دو رقم آخرش یه مشکل کوچیک داشتم

۱۳۹۸/۱۰/۷خیلی خوبه

۱۳۹۷/۹/۱۳جواب: 363666 در حاصل جمع: دو رقم سمت چپ، حاصل ضرب عدد اول و دوم در سمت چپ تساوی است. دو رقم وسط، حاصل ضرب عدد اول و سوم است. دو رقم آخر، مجموع این دو حاصل جمع، منهای عدد وسط (در سمت چپ تساوی) است.

۱۳۹۸/۱۰/۲۶363672 مثلا برای عدد 144254 دورقم اول(14) حاصل ضرب عدد اولی در دومی(2×7) هستش دورقم دوم(42) حاصل ضرب اولی در سومیه(6×7) و دورقم سوم(54) حاصل ضرب مجموع اولی و دومی(14=2+7) در عدد سومیه(6)

۱۳۹۸/۱۲/۲۹363666 جواب درستشه

۱۳۹۸/۱۲/۲۱جواب میشه ۳۶۳۶۶۶ چون ۷+۲+۶ = رقم اولی ضرب در دومی یعنی ۷×۲=۱۴ رقم اولی ضرب در رقم سومی یعنی ۷×۶=۴۲ رقم اولی ضرب در جمع رقم دومی و سوم منهای رقم دوم یعنی (۷×(۶+۲))-۲=۵۴ و بعد جواب هم میشه ۱۴۴۲۵۴ حالا همینکارو اگه با بقیه هم بکنیم میشه پس ۶×۶= ۳۶ ۶×۶=۳۶ (۶×(۶+۶))-۶=۶۶

۱۳۹۸/۱۱/۲۵جواب درست ۳۶۳۶۶۶

۱۳۹۸/۱۱/۲۵۳۶۳۶۷۲

۱۳۹۹/۱/۵۳۶۳۶۶۶

۱۳۹۹/۲/۱۶367236

در ادامه بخوانید...