سیستم مخصوص بازی Core i9 و GForce RTX از Corsair

در

در جریان نمایشگاه CES 2019 شرکت Corsair یک سیستم بسیار قوی مخصوص بازی به صورت اسمبل شده معرفی کرد. این سیستم مجهز به پردازنده Core i9-9920X که 12 هسته با فرکانس 4.5 گیگاهرتز دارد، کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 Ti، رم 32 گیگابایت و هارد SSD با ظرفیت 960 گیگابایت است.

قیمت این سیستم فضایی حدود 4999 دلار معادل 55 میلیون تومان است.

اگر پول خرید این سیستم را ندارید، دو مدل ضعیف تر نیز پیش بینی شده که به قیمت 2999 دلار و 3599 دلار به فروش می رسد. هر سه سیستم از پردازنده نسل 9 اینتل استفاده می کنند ولی در انواع ارزاتر پردازنده های Mid Low استفاده شده است.

این سیستم غول به زودی از طریق سایت شرکت Corsair قابل فروش خواهد بود.

CPU پردازنده Core i9-9920X در مقایسه با Core i7-8700 دو برابر سریعتر است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

تیکه سنگین اپل به اندروید

در

اپل یک بنر بزرگ در برابر ساختمان "Vegas Convention Center" برپا کرده است، Vegas Convention Center محل برگزاری بزرگترین نمایشگاه الکترونیک و تکنولوژی CES 2019 است.

در متن بنر آمده "هر اتفاقی روی آیفون شما می افتد روی آیفون شما می ماند." این شعار از روی شعار معروف لاس وگاس ساخته شده که می گوید

هر اتفاقی در وگاس بیفتد در وگاس می ماند.

این شعار به امنیت گوشی های اپل اشاره دارد. در زیر تبلیغ لینکی قرار داده شده که به کاربران اطمینان می دهد اطلاعات آن ها توسط Face ID و Touch ID محافظت می شود.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

تلویزیون جدید سامسونگ | نمایشگر ماژولار

در

سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2019 تلویزیون جدید را معرفی کرد. این تلویزیون ماژولار است. اندازه این تلویزیون 219 اینچ است. مشتری متناسب با نیاز خود می تواند تعدادی صفحه نمایش بخرد و به دیوار بچسباند. این تلویزیون از 2 بخش اصلی تشکیل پایه و نمایشگر تشکیل شده است. جالب است که نمایشگر ها به صورت مغناطیسی به دیوار وصل می شوند و نیازی به پیچ و اتصالات ندارند.

نمایشگر های جدید هیچ قابی ندارند. این تلویزیون تا سال 2020 وارد بازار خواهد شد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

بلندگوی جدید سونی با قابلیت شارژ زیاد و جای نوشابه

در

در جریان نمایشگاه CES 2019 شرکت سونی یک بلندگوی جدید معرفی کرده است. بلندگو GTK-PG10 برای استفاده در فضای باز طراحی شده و تا 13 ساعت باتری نگه می دارد.

نکته جالب در مورد این بلندگو امکان قرار دادن لیوان نوشیدنی روی این بلندگو است. در این مدل از بلندگوی سونی دسته هایی برای نگهداری وسایل اضافی طراحی شده است. همچنان میکروفون داخلی برای karaoke کارائوکه دارد.

این بلندگو به رادیو موج اف-ام هم مجهز است. قیمت فروش در آمریکا 249 دلار معادل 2.7 میلیون تومان است.

نظرات

در ادامه بخوانید...