جشن سال نو چینی - لونار

در

بیشتر از یک میلیارد نفر در جهان امروز سال نو لونار را جشن گرفتند و سال خوک را آغاز کردند. امروز روز اول سال نو قمری لونار بود. مردم در این جشنواره بهاره لباس های مخصوص می پوشند و چراغ های قرمز زیبایی درست می کنند، در شب جشن مراسم آتش بازی برپاست. این جشن غذاهای ویژه ای نیز دارد. خوک مظهر خوش بینی، شور و شوق و کار سخت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

رقص اژدها

 

 

 

پایان زمستان و ناراحتی آدم برفی ها

 

 

 

 

 

سال خوک

 

مراسم مذهبی مخصوص سال نو

 

ترافیک شب سال نو + فرهنگ عجیب رانندگی با بیش از 20 لاین و امکان لایی کشیدن مثل آدم پشت هم حرکت می کنند، واقعا عجیبه

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

خوک هایی با سرنوشت غیر معمول در سراسر جهان به مناسبت سال 2019

در

حیوان سال 2019

سال 2019 سال کدام حیوان است؟ خوک هایی با سرنوشت غیر معمول که در سراسر جهان معروف شدند: 6 داستان تقریبا فوق العاده در مورد خوک حیوان سال 2019

معمولا می گویند خوک به عنوان نماد سال 2019، نشانه ای از سال  زیباتر و عاشقانه تر نیست. البته بستگی دارد که چگونه به این حیوانات نگاه کنید زشت ، احمق ، کثیف و پرخور؟ شاید هم بتوانید در این حیوانات زیبایی هایی را ببینید. نکته اول ، خوک ها (به طور دقیق، انواع پرورشی) به طور فزاینده ای به عنوان حیوانات خانگی نگهداری می شوند. نکته دوم، آنها به اندازه ای که در نگاه اول احمق به نظر می رسند، احمق نیستند،گاهی اوقات فوق العاده هوشمند هستند برای نمونه به 6 مورد از خوک هایی که در سراسر جهان معروف و تیتر خبر ها شدند اشاره می کنیم.

1. خوکی که به قصاب حمله می کند تا خوک دیگری را نجات دهد!!

حیوان سال 2019

خوک به قصاب حمله می کند تا خوک دیگر را از مرگ نجات دهد

در آغاز سال جاری، ویدیویی در مورد عمل شجاعانه یک خوک در جنوب غربی چین در سراسر جهان غوغایی به راه انداخت. یکی از کارگران مزرعه با تلفن همراه خود فیلم آن را در اینترنت پخش کرد و نشان داد که چگونه کارگر  چینی که قصد کشتن خوک را دارد مورد حمله یک خوک دیگر قرار می گیرد و خوک اولی را از دست قصاب نجات می دهد.

بسیاری از کاربران اینترنت در سرتاسر جهان تحت تاثیر حرکت خوک قرار گرفتند و  قصاب را محکوم و  واژه هایی در تحسین و حمایت از این خوک نوشته اند، توجه داشته باشید حیوانات  شریف تر از انسان های بی روح هستند.

2.خوک ها به اندازه ای که به نظر می رسند احمق نیستند

خوک نماد سال 2019

در حال حاضر جانی اولتسمن زندگی خود را مدیون این خوک معروف است

هنگامی که جانی اولتسمن از پنسیلوانیا (ایالات متحده آمریکا) دچار حمله قلبی شد، تنها او و خوک او، در خانه بودند.حال جانی اولتسمن  بسیار وخیم بود ، خوک او از خانه می شود و ازمزرعه  عبور کرده خود را به جاده می رساند.  Luluدر وسط بزرگراه ایستاده و تلاش می کند تا توجه رانندگان را بخود جلب کند یکی از رانندگان کامیون توقف می کند و قصد کمک به خوک را دارد و  تصمیم می گیرد که خوک صدمه دیده را به صاحب اصلی برگرداند. وارد خانه که می شود به صاحبخانه می گوید : به نظر می رسد خوک شما نیاز به کمک دارد، او در پاسخ می شنود : با یک دکتر تماس بگیرید من به کمک نیاز دارم 

جانی فورا به بیمارستان منتقل می شود و تحت جراحی قلب پیچیده قرار می گیرد.او به لطف خوک وفادار خود از مرگ حتمی جان سالم به در می برد.

3. خوک رکورد دار چربی

خوک حیوان سال 1398

 عکس بزرگترین خوک در تاریخ

خوکی، به نام Big Bill، نیازی به انجام هیچ شاهکار نداشت تا بتواند معروف شود: او به سادگی خورد و خوابید. این خوک متعلق به یک کشاورز از تنسی (ایالات متحده آمریکا) به نام الیاس باتلر جکسون در نیمه اول قرن گذشته  بود که رسما به عنوان بزرگترین خوک در جهان شناخته شد. وزن بیل بیش از 1100 کیلوگرم بود و طول آن به 2.7 متر میرسید.خوک بزرگ بیل، در راه رفتن به نمایشگاه جهانی مرد

مرگ این خوک رکورددار مضحک و غم انگیز بود: در سال 1933، زمانی که مالک خوک او را به یک نمایشگاه در شیکاگو فروخت، پای خوک زخمی شد. مرد تلاش کرد که خوک را درمان کند اما بر اثر تزریق زیاد دارو، بیل زنده نماند.

4. خوک هایی که بعد از تبدیل شدن به سوسیس مشهور شدند

حیوان سال 1398
درآتش سوزی که در مزرعه انگلیس راشل ریورس در ویلتشایر رخ داد. دو گاو با هجده خوک با آتش تهدید میشدند دو آتش نشان به نام های  اولسن و ریچاردسون به سرعت آتش را عقب زدند و حیوانات را نجات دادند.حال تعجب آتش نشان ها را بعد از شش ماه تصور کنید، زمانی که صاحب مزرعه  سوسیس  های تهیه شده از خوک هایی که نجات یافته بودند را برای مردان آتش نشان آورد.مرد کشاورز گفت :

باور کنید در این شش ماه خوک ها بهترین زندگی را داشتند که می توانستند داشته باشند. خوب، این واقعیت که سوسیس از آنها درست شده چیزی عجیبی نیست، زیرا این یک مزرعه است، نه یک پناهگاه برای حیوانات.

در صفحه ایستگاه آتش نشانی در شبکه اجتماعی، عکس هایی از مردان آتش نشان که مشتاقانه در حال خوردن سوسیس تهیه شده از خوک های نجات یافته بودند منتشر شد ، با توضیحاتی تشکر آمیز از مزرعه دار و تعریف از طعم "فوق العاده سوسیس ها" و  توصیه محصول برای هر کسی که در آخر هفته برنامه ی باربیکیو دارد.

اخبار بلافاصله در سراسر جهان منتشر شد. بعضی از کاربران اینترنت از خشونت کشاورزان و آتش نشانان خشمگین بودند، در حالی که بعضی اشاره کردند که خوک فقط یک پیوند در زنجیره غذایی است.

5. خوک های فراری دارای موی قرمز

حیوان سال 2019

در اوایل سال 1998 تمام صفحات اول روزنامه های بریتانیا به ماجراجویی هیجان انگیز از دو خوک قرمز از نژاد Tamworth که از یک کشتارگاه در Malmesbury فرار کردند، اختصاص داده شد.

کشاورز برای کشتن 3 خوک آمده بود و مشغول قصابی خوک اول بود، دو خوک دیگر منتظر سرنوشت غم انگیز خود در انتظار بودند.زمانی که کارش با خوک اول تمام شد و برای آوردن خوک بعدی به کشتار گاه رفت متوجه شد که خوک ها نیستند . 2 خوک دیگر موفق به حفاری زیر دیوار شده و از رودخانه نیمه منجمد شنا کنان به طرف دیگر رودخانه رفته بودند. نزدیک به هشت روز، حیوانات ناراضی مخفی شده و از ریشه درختان و بلوط ها و سیب های افتاده تغذیه می کردند.

پس از فرار ازدست  قصاب، خوک ها در اطراف محله سرگردان شدند و بیش از یک هفته از مردم پنهان شده بودند.

برای گرفتن فراریان، یک عملیات ویژه ای انجام شد: آنها از هوا با هلیکوپتر به جستجو و به طور موازی ده ها تن از امدادگران منطقه با سگ  شروع به گشتن منطقه کردند . مردم بریتانیا حوادث را با علاقه زیادی دنبال می کرد: بسیاری از آنها صادقانه، نگران سرنوشت خوک ها بودند و حتی اشخاصی حاضر بودند آنها را از صاحب اصلی  خریداری کنند. به محض اینکه فراریان دستگیر شدند، کشاورز اعلام کرد که آنها را نمی کشد، اما می فروشد.


6. لبخند این خوک تمام دنیا را فتح کرد

حیوان سال 2019

در این عکس، یک خوک نجات یافته در چین، دردناک بود اما این لبخند تمام دنیا را فتح کرد

یک سال و نیم پیش، عکسی از نجات یک خوک در جریان سیل استان سیچوان چین، در اینترنت منتشر شد، که باعث خنده و عشق در بین دوستداران حیوانات در سراسر جهان شد. خوکی که در جریان آب توسط پاها و گوش بوسیله دو امدادگر کشیده می شد، بسیار خنده دار بود و خوک را با لبخند ی بر روی لب نشان می داد.

خوک حیوان سال 2019

خوک خندان، بلافاصله به سوژه کاربران اینترنت تبدیل شد و کاربران بر اساس آن تعداد زیادی "فتوشاپ" درست  کردند. از جمله جالب ترین آن ها چهره Trump است.

حیوان سال 2019

و دیگری خوکی از پنجره ماشین با فرفره ای در هر کدام از دستانش

نظرات

در ادامه بخوانید...

1 میلیارد دلار خرید از اپ استور فقط در عید سال نو

در

اپل گزارش داده در روزهای عید کاربران بیشتر از 1.22 میلیارد دلار خرج بازی و برنامه در اپ استور کرده اند. 

به گفته فیلیپ شیلر:

در روزهای عید سال نو، کاربران 1.22 میلیارد دلار را خرج بازی و اپلیکیشن کردند، در روز اول سال نو نیز بالاترین رکورد روزانه فروش شکسته شد ومبلغ 322 میلیون دلار فروش داشته اند.

بیشترین دانلود برای Fortnite، PUBG و آسفالت 9 ثبت شده است.

این خبر بعد از سقوط سهام شرکت اپل خبر خوشی خواهد بود. دیروز اعلام شد سهام شرکت اپل 9% سقوط کرده و اپل دیگر با ارزشترین شرکت جهان نیست. درحال حاضر مایکروسافت با ارزش 757 میلیارد دلار، آمازون با 740 میلیارد دلار و گوگل با ارزش 718 میلیارد دلار با ارزش ترین شرکت ها هستند.

نظرات

در ادامه بخوانید...