پفک گاوی: تهیه پفک از ذرت دامی تایید شد

در

بعد از تایید شدن تهیه پفک از ذرت با گرید حیوانی خط تولید این کارخانه ها تعطیل شد.

ایلنا، عضو هیئت مدیره کانون صنایع غذایی ایران گفت: یک کارخانه از ابتدا ذرت حیوانی تهیه کرده و در نهایت آن را تبدیل به پفک کرده و کارخانه دیگر بلغور را از یکی از واحدهای فرآوری بلغور تهیه کرده است.

وی افزود: ادامه این روند باعث می‌شود که نگرش مردم به پفک و اسنک منفی شود و به دنبال آن شرکت‌هایی که به صورت سالم فعالیت می‌کنند با رکود مواجه شوند.

این کارخانه ها بدلیل بالاتر بودن قیمت ارز وارداتی برای محصولات خوراکی اقدام به خرید ذرت دامی با ارز دولتی 4200 کردند که در نهایت گیر افتادند.

با این شرایط یا باید مصرف پفک را برای مدتی کنار گذاشت تا وضعیت پفک های فروخته شده در بازار مشخص شود یا حداقل نام این شرکت ها اعلام شود تا مردم این پفک ها را نخرند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

ربات تحویل چیپس و پفک

در

شرکت پپسی کو از ربات تحویل اسنک خود رونمایی کرد، این ربات قادر است نوشیدنی، چیپس و پفک را در سراسر دانشگاه کالیفرنیا تحویل دهد.

برای سفارش دانشجو باید نرم افزار iOS را نصب کند، بعد از سفارش و پرداخت آنلاین هزینه، ربات عازم محل می شود. ربات به دوربین برای شناسایی مشتری مجهز است و قادر است 32 کیلومتر مسیر را طی کند.

وقتی ربات به مشتری می رسد قفل درب باز می شود و مشتری سفارش را تحویل می گیرد. پپسی کو اولین شرکتی است که خدمات تحویل چیپس و پفک با ربات را راه اندازی کرده، سال گذشته شرکت Kiwi اقدام مشابهی کرد ولی متاسفانه ربات آتش گرفت و یک چیپس و 2 پفک به شرکت ضرر وارد کرد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...