چرا استاد کار حرفه ای رادیاتور را با کمی شیب نصب می کند

رادیاتور

 

به نظر می رسد که شما باید رادیاتور ها را در یک شیب کم به درستی نصب کنید ، که تقریبا غیر قابل مشاهده است ، اما یک نتیجه عالی ارائه می دهد. زاویه در محل نصب دریچه هوا افزایش می یابد و از آنجا که شیب بسیار کم است ، تقریبا هیچ کس متوجه این موضوع نمی شود. چرا نصب رادیاتور ،  اینگونه صحیح تر ارزیابی می شود؟ بیایید آن را کشف کنیم.


چرا همه رادیاتورها با شیب نصب نشده اند

رادیاتور

دریچه های هوا جدید دو نوع هستند: اتوماتیک و مکانیکی / عکس


دریچه های هوا جدید بر دو نوع هستند: اتوماتیک و مکانیکی. هنگامی که هوا در حالت اتوماتیک نمی تواند خارج شود و جایی برای رفتن ندارد ، لازم است که رادیاتور را در جهت مخالف دریچه هوا از نوع مکانیکی شیب دهید. در این حالت بسته به نحوه قرارگیری  هوا با استفاده از دریچه هوا  آزاد می شود.

 

رادیاتور

هنگام نصب رادیاتور در یک شیب ، غلظت هوا در نزدیکی دریچه هوا رخ می دهد / عکس

دریچه هوا یک دریچه مکانیکی است که برای کاهش هوا در سیستم گرمایشی طراحی شده است. معمولا در بالای رادیاتور، در هر فضای آزاد قرار می گیرد. 

 

تا زمانی که سیستم اجازه می دهد تا جریان آب حباب های هوا را حمل کند ، نیازی به شیب رادیاتور نیست. اگر سیستم رادیاتور مایل باشد ، غلظت هوا در نزدیکی دریچه هوا وجود دارد و سپس به طور خودکار حذف می شود.

رادیاتور

نصب رادیاتور در شیب اجباری نیست ، اما می تواند کمک خوبی در عملکرد سیستم گرمایش باشد / عکس


در این حالت هوا به سادگی جای دیگری برای حرکت ندارد. البته نصب رادیاتور در یک شیب ضروری نیست ، اما مطلوب است ، زیرا می تواند به کمک خوبی در عملکرد سیستم گرمایش تبدیل شود.

 

رادیاتور

یک زاویه کوچک از تمایل به ایجاد گرفتگی هوا جلوگیری می کند / عکس


زاویه چند درجه امکان جلوگیری از تشکیل گرفتگی هوا و از بین بردن سریع هوای معلق در داخل سیستم را فراهم می کند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید