آسمان و ساحل صورتی با پرواز 2 میلیون فلامینگو

 فلامینگو

توریست ها در کدام نقطه این سیاره می توانند  2 میلیون فلامینگو را ببینید؟ دریاچه بوگوریا واقعا شگفت انگیز  است.


دریاچه بوگوریا واقعاً یک افسانه صورتی است. در ارتفاع 1000-1600 متر از سطح دریا ، در دره ریفت کنیا واقع شده است و اگر از دور به آن نگاه کنید ،  یک ابر صورتی به نظر می رسد. این بدان دلیل است که صدها هزار فلامینگو در اینجا زندگی می کنند. آبهای گرم چشمه های آتشفشانی جادو می کنند. اگر فلامینگوهای صورتی در دنیای پرندگان مدل محسوب شوند ، دریاچه بوگوریا یک راه حل واقعی برای فشن این پرندگان است.

 

 فلامینگو

تا دو میلیون فلامینگو در دریاچه بوگوریا جمع می شوند.

 

فلامینگوها جذابیت اصلی دریاچه هستند. گله های عظیم به این مکان آرام برای جشن گرفتن در جلبک دریایی کوچ می کنند. دریاچه خروجی ندارد ، شور است و به همین دلیل گیاهان آبزی آبی و سبز وجود دارد که سطح آن را با انواع خروجی ها رنگ کرده است. اما فلامینگوها دریاچه را صورتی می کنند. در طول فصل بارانی پاییز ، فلامینگوها عاشق آبهای دریاچه کنکی کنیا Nakuru هستند ، اما در ماه های خشک تر آنها به بوگوریا مهاجرت می کنند. در اینجا می توانید افسانه صورتی را در تمام طول سال مشاهده کنید. در دریاچه ، پرندگان لانه می سازند و تخمگذاری می کنند. تعداد فلامینگوها در بوگوریا گاهی به یک و نیم تا دو میلیون می رسد!

 

 فلامینگو

افسانه صورتی. فلامینگوها با چشمه های آب گرم و داغ همزیستی دارد.

 

از این واقعیت که پرندگان دائما در حال حرکت هستند ، از فاصله ای به نظر می رسد که این دریاچه با ابر بزرگ صورتی پوشانده شده است. و اگر به آب نزدیک شوید ، فلامینگوها بلافاصله  می ترسند و با کمترین احساس خطر به آسمان پرواز می کنند. و این نمایش کمتر تماشایی نخواهد بود.

 

 فلامینگو

فلامینگوها می ترسند و با احساس کمترین خطر پرواز می کنند.

 

 فلامینگو
فلامینگو بوگوریا. پرندگان در تمام طول سال در اینجا زندگی می کنند.

 

از سال 2011 دریاچه بوگوریا به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است و  برای حفاظت از تالابهای سیاره ما تحت حمایت ویژه است. پرندگان در تمام طول سال در اینجا زندگی می کنند.

ozero-bogoriya_36.jpg

دریاچه بوگوریا به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است

 

235815010.jfif
دریاچه بوگوریا تحت حمایت ویژه است.

 

چه چیز دیگری در بوگوریا قابل توجه است

چشمه های آب گرم موجود در این مخزن نشان می دهد که سنگ های مذاب کاملاً درعمق کم قرار دارد که نتیجه فعالیت آتشفشانی در دره بزرگ ریفت است. حدود 200 چشمه در دریاچه بوگوریا وجود دارد. در هنگام خروج از سطح زمین ، دمای  بیش از 90 درجه است. چشمه ها به اندازه کافی داغ هستند تا تخم مرغ را بجوشانند.

EQlQEwnWoAAZQ8_.jpg

آسمان صورتی  و ساحل صورتی

 

حیوانات شگفت انگیز را می توان در دریاچه بوگوریا یافت. به عنوان مثال ، گوزن های بزرگ (پادشاه آنتالوپ) که در جنگل قدم می زنند یا در سایه اقاقیا استراحت می کند. غزال ها، گورخرها در دشتها چرا می کنند. همچنین گله ای از میمون ها و بابون ها وجود دارد.

 

ozero-bogoriya_44.jpg

 

شکارچیان مانند پلنگ ، کفتارهای خال خال نیز در اینجا زندگی می کنند. یک گردشگر می تواند با دوچرخه تا چشمه ها برود  ، اما اگر گردشگران بخواهند به خارج از این قلمرو بروند ، باید از نگهبان مجوز بگیرند ، که می تواند یک شخص مسلح را برای محافظت در اختیار گردشگر قرار دهد.

 

DSC_4829.jpg

ده ها گونه پرنده دردریاچه بوگوریا زندگی می کنند.

 

به هر حال ، علاوه بر فلامینگوهای صورتی ، پرندگان زیبای دیگر نیز در این منطقه زندگی می کنند. . پرندگان در دسته های بزرگ جمع می شوند (از جمله زوج های بالغ و پرندگان جوان) و پرندگانی که هنوز زوج انتخلب نکرده اند ، رقص های جفت گیری را انجام می دهند.

در سواحل دریاچه ، شترمرغ های معمولی به وفور یافت می شود ، و در اطراف باتلاق ها حواصیل سر سیاه ، اکراس مقدس آفریقایی و اکراس هادادا واقع شده اند. به هر حال ، باتلاق Kesubo ، واقع در شمال دریاچه ، می تواند یک بهشت ​​واقعی برای ناظران پرنده نامیده شود - این ، رکورد کنیا را برای بیشترین تعداد گونه پرنده (96) که در یک ساعت مشاهده می شود ، نگه می دارد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید