تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 رسما اعلام شد

رسانه کلیک - پس از مدت ها انتظار، سرانجام شرکت راک استار به درخواست طرفداران واکنش نشان داد و رسما تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را اعلام کرد.

پس از مدت ها انتظار، سرانجام شرکت پرآوازه «راک استار گیمز» به درخواست طرفداران واکنش نشان داد و رسما تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را اعلام کرد.

برهیچکس پوشیده نیست بازی Red Dead Redemption 2 یکی از محبوب ترین، بهترین و مورد انتظارترین بازی های سال میلادی جاری برشمرده می شود که در حال حاضر توسط یکی از بهترین استودیوی های بازی ساز دنیا یعنی راک استار در دست ساخت و توسعه قرار دارد. در حالی که این عنوان ویدیویی بی نظیر برای عرضه در پاییز سال میلادی 2017 برنامه ریزی شده بود، متاسفانه سازندگان جهت اطمینان از کیفیت نهایی و بهبود آن، به ناچار تاریخ عرضه آن را به بهار سال میلادی 2018 موکول کردند.

حال بر اساس جدیدترین بیانیه منتشر شده از سوی شرکت راک استار گیمز، ظاهرا این عنوان تا بهار سال میلادی جاری هم آماده نمی شود و بیش از 9 ماه با انتشار نسخه نهایی آن فاصله داریم. این شرکت در بیانیه خود، ضمن عذرخواهی از گیمرها و طرفداران بابت تاخیر مجدد، سرانجام تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را نیز مشخص کرد.

 

راک استار گیمز در این خصوص اظهار داشت: «ما از اینکه اعلام می کنیم بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر سال میلادی جاری (4 آبان ماه سال 97) منتشر می شود، بسیار هیجان زده هستیم. البته از افرادی که بابت تاخیر مجدد این بازی ویدیویی ناراحت شدند، عذرخواهی می کنیم. در حالی که امید داشتیم این عنوان زودتر از موعد به دست طرفداران و بازیکنان برسد، اما به منظور بهبود هر چه بیشتر به زمان بیشتری نیازمند هستیم».

راک استار گیمز در ادامه افزود: «ما صمیمانه از صبر و شکیبایی شما طرفداران تشکر می کنیم. امیدواریم زمانی که به تجربه بازی Red Dead Redemption 2 می پردازید، شما هم مانند ما با این تاخیرها موافق باشید و با خود بگویید که رد دد ردمپشن 2 ارزش این انتظار را داشت. بزودی اطلاعات و جزئیات زیادی از بازی با شما به اشتراک می گذاریم».

بر این اساس، بازیکنان و دارندگان دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در روز 26 اکتبر سال میلادی جاری (4 آبان ماه سال 97) می توانند به تجربه این عنوان مورد انتظار بپردازند. در دوره غرب وحشی آمریکا ماجراجویی های آرتور مورگان (Arthur Morgan) را دنبال کنند.

به علاوه، سازندگان برای جبران این خبر ناراحت کننده، چند تصویر جدید و خیره کننده را نیز با بازیکنان و گیمرها به اشتراک گذاشتند. در ادامه می توانید این تصاویر بی نظیر را مشاهده کنید.

نکته قابل این است که سازندگان باز هم هیچ اشاره ای به نسخه پی سی بازی رد دد ردمپشن 2 نکردند و عرضه این نسخه کماکان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

فراموش نکنید که سیاست شرکت راک استار گیمز و تیک تو در زمان معرفی بازی Grand Theft Auto V به همین منوال بود و سازندگان از معرفی نسخه رایانه شخصی این عنوان خودداری کردند. لیکن، این نسخه پس از گذشت یک و نیم سال از انتشار نسخه کنسولی، به بازار عرضه شد. به علاوه، صحبت های چند ماه پیش آقای استروس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیر عامل شرکت تیک تو، در جلسه ارائه جدیدترین گزارش مالی، احتمال عرضه نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 را افزایش داد. بدین خاطر، پیش بینی می شود این عنوان مورد انتظار کمی دیرتر از سایر بازیکنان ها به دست پی سی بازها برسد.

چنانچه یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه «رد دد ردمپشن» هستید، پیشنهاد می کنیم که مقاله «هفت انتظاری که از بازی Red Dead Redemption 2 داریم!» را از دست ندهید. در این مقاله به کلیه انتظاراتی که بازیکنان و منتقدان از نسخه جدید این فرانچایز دارند، اشاره شده است. جهت مراجعه به این مقاله، بر روی این لینک کلیک کنید.

همچنین، شما می توانید آخرین تریلر رسمی منتشر شده از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 را در رسانه کلیک تماشا کنید. سازندگان در این ویدیو محیط های گوناگونی از جمله جنگل، کوهستان، مناطق برفی و دهکده ها را به نمایش گذاشته اند که بی شک با تماشا آن مبهوت مناظر بی نظیر بازی می شوید. برای تماشای آنلاین و دریافت ویدیو، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تاخیر مجدد و تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. ( سیارک

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید