فروش نینتندو سوییچ به بیش از 14.8 میلیون دستگاه رسید

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین گزارش مالی شرکت ژاپنی نینتندو، فروش نینتندو سوییچ در سراسر جهان به بیش از 14.8 میلیون دستگاه رسیده است.

 بر اساس جدیدترین گزارش مالی شرکت ژاپنی نینتندو، فروش نینتندو سوییچ در سراسر جهان به بیش از 14.8 میلیون دستگاه رسیده است.

اخیرا شرکت ژاپنی نینتندو در ارائه جدیدترین گزارش مالی از آمار فروش نینتندو سوییچ و عناوین ویدیویی آن خبر داد. این شرکت در گزارش مالی خود اظهار داشت که از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ تا به امروز بیش از 14.8 میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش رفته است. به علاوه، مدیر عامل نینتندو بر اساس تحقیقات و پیش بینی های صورت گرفته معتقد است که تا پایان ماه مارس سال میلادی جاری، این رقم به 17.74 میلیون واحد نیز می رسد.

از طرف دیگر، ظاهرا فروش 14.8 میلیونی کنسول نینتندو سوییچ فقط و فقط به علت تبلیغات هوشمندانه و سخت افزار این دستگاه نبود، بلکه عناوین ویدیویی در موفقیت این کنسول جدید ژاپنی ها نقش مهمی را ایفا کرده اند. به بیانی دیگر، در این گزارش مالی میزان فروش عناوین ویدیویی انحصاری این دستگاه از جمله سوپر ماریو ادیسه، Mario Kart 8 Deluxe، The Legend of Zelda: Breath of the Wild و غیره نیز اعلام شد که بر این اساس، عنوان سوپر ماریو ادیسه به دلیل فروش 9 میلیون واحدی محبوب ترین و پرفروش ترین بازی کنسول نینتندو سوییچ شناخته می شود.

 

در ادامه می توانید جدیدترین گزارش فروش نرم افزارها و عناوین ویدیویی کنسول نینتندو سوییچ را مشاهده کنید.

  • Super Mario Odyssey – میزان فروش: 9.07 میلیون واحد
  • Mario Kart 8 Deluxe – میزان فروش: 7.33 میلیون واحد
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild – میزان فروش: 6.7 میلیون واحد
  • Splatoon 2 – میزان فروش: 4.91 میلیون واحد
  • Switch – میزان فروش: 1.8 میلیون واحد
  • ARMS – میزان فروش: 1.61 میلیون واحد
  • Xenoblade Chronicles 2 – میزان فروش: 1.06 میلیون واحد

همچنین، شرکت نینتندو در این گزارش مالی زمان فعال سازی سرویس پولی کنسول سوییچ را نیز مشخص کرد. همان طور که اطلاع دارید، کاربران و دارندگان کنسول های نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای برخوداری از برخی امکانات شبکه های PSN و Xbox Live نظیر دسترسی به بخش چند نفره عناوین ویدیویی، می بایست به ترتیب در سرویس های پولی پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد عضو شوند. نکته قابل توجه این است که عضویت در این سرویس پولی بوده و کاربران به ازای حق عضویت یک ماهه، باید مبلغ 9.99 دلار پرداخت کنند.

این در حالی است که از زمان عرضه نینتندو سوییچ تا به امروز کلیه امکانات و مزایای این کنسول برای تمامی کاربران رایگان بوده و بازیکنان بدون نیاز به پرداخت هزینه ای می توانند از امکانات آنلاین دستگاه خود بهره مند شوند. متاسفانه، این سیاست نینتندو تا پایان امسال ادامه پیدا نمی کند و بر اساس جدیدترین بیانیه این شرکت، از ماه سپتامبر سال میلادی جاری (2018) کاربران و بازیکنان برای استفاده از برخی امکانات از جمله دسترسی به بخش چند نفره بازی ها، چت گروهی از طریق نرم افزار سوییچ، بهره مندی از تخفیف های ویژه فروشگاه eShop و غیره به اشتراک آنلاین سوییچ احتیاج خواهند داشت.

ناگفته نماند؛ شرکت ژاپنی نینتندو در این گزارش جزئیاتی در خصوص هزینه اشتراک یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس پولی سوییچ ارائه نکرد. لیکن، برخی گزارشات نشان می دهد که هزینه اشتراک سرویس آنلاین سوییچ به مدت یک ماه، سه ماه و یک سال به ترتیب چهار، هشت و بیست دلار خواهد بود.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با آمار فروش نینتندو سوییچ چیست؟ به نظر شما، آیا این کنسول می تواند در عرض یک سال به فروش 17 میلیون واحدی دست یابد؟ عوامل موفقیت این دستگاه از نظر شما کدام اند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه  به اشتراک بگذارید. ( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید