هدست جدید کنسول پلی استیشن 4 معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت سونی به تازگی با ایجاد تغییرات جزئی در هدست طلایی خود، از مدل ارتقا یافته هدست جدید کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد.

 شرکت سونی به تازگی با ایجاد تغییرات جزئی در هدست طلایی خود، از مدل ارتقا یافته هدست جدید کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کرد.

مدل اول هدست بی سیم شرکت سونی تحت عنوان Gold Headset در سال میلادی 2011 به صورت رسمی به بازار عرضه شد که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خارق العاده و بی سیم بودن آن، این هدست به سرعت در میان بازیکنان و دارندگان کنسول های پلی استیشن محبوب شد و فروش رضایت بخشی را تجربه کرد.

حال شرکت ژاپنی سونی در راستای بهبود هر چه بیشتر لوازم جانبی کنسول پلی استیشن 4 و جلب رضایت کاربران خود، دست به ارتقای این هدست قدیمی 100 دلاری زده و با ایجاد تغییرات جزئی، مدل 2018 هدست گلد (Gold) کنسول پلی استیشن 4 را معرفی کرده است. از حیث ظاهر و طراحی، هدست جدید شرکت سونی تغییرات چندان زیادی را به خود ندیده و تنها شاهد حذف نوار آبی در بخش داخلی هدست و کیفیت بهتر این دستگاه هستیم.

 

آقای استیو شوارتز (Steve Schwartz)، مدیر ارشد بازاریابی شرکت سونی، در وب سایت رسمی پلی استیشن در خصوص این هدست جدید کنسول پلی استیشن 4 اظهار داشت که تغییرات ایجاد شده در محل بلندگوهای این هدست باعث راحتی استفاده آن برای گیمرها شده و بازیکنان به راحتی و بدون هیچ آزاری می توانند برای مدت طولانی از این هدست استفاده کنند. به علاوه، مدل جدید هدست طلایی (Gold) دارای 7.1 صدای فراگیر مجازی، کابل جک 3.5 میلی متری و میکروفون های نویز گیر است.

گفته شده به لطف بهره مندی هدست جدید کنسول پلی استیشن 4 از بلوثوت، این دستگاه از واقعیت مجازی پلی استیشن (PlayStation VR) و کلیه تلفن های همراه هوشمند نیز به طور کامل پشتیبانی می کند. اگرچه کاربران به کمک کابل جک 3.5 میلی متری قادر به اتصال هدست به سایر دستگاه ها و کنسول های گیمینگ از جمله گوشی ها و حتی کنسول نینتندو سوییچ نیز هستند.

در کنار موارد فوق، از آنجا که هدف اصلی شرکت سونی از ارتقا و تولید هدست طلایی کنسول پلی استیشن 4 ارائه بهترین تجربه ممکن عناوین ویدیویی به مخاطبان بوده است، این هدست به طور کامل با برنامه PlayStation Headset Companion سازگار است. به عبارت دیگر، دارندگان این هدست جدید کنسول پلی استیشن 4 به کمک برنامه مذکور می توانند از میان ویژگی ها و حالت های مختلف، تنظیمات هدست را بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنند.

در حال حاضر، شرکت سونی به قیمت و تاریخ دقیق عرضه این هدست طلایی جدید هیچ اشاره ای نکرده است. البته با توجه به قیمت مدل قبلی این هدست، به نظر می رسد سونی کماکان مدل 2018 هدست گلد خود را با قیمت 100 دلار به بازار عرضه کند. در پایان، آقای استیو شوارتز اعلام کرد که این هدست در طی چند هفته آینده (تا پایان ماه فوریه سال میلادی جاری) در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. اگرچه گویا این هدست در ابتدا در کشورهای اروپایی عرضه شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به بلاگ رسمی پلی استیشن مراجعه کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با هدست جدید کنسول پلی استیشن 4 چیست؟ دیدگاه و نظر شخصی خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید