بهترین بازی‌های ماشین سواری اندروید را بشناسیم

در این مطلب می‌خواهیم فهرستی را ارائه دهیم که شامل بهترین بازی ماشین برای اندروید است. این بازی‌های گرافیکی از طریق گوگل پلی قابل دانلود و نصب هستند.

 بازی‌های ماشین سواری همیشه یکی از پرطرفدارترین‌ها در میان کاربران بوده‌اند و از همین رو هم سازندگان مختلف با در نظر گرفتن این موضوع، به ساخت و تولید بازی‌های جدید در این زمینه می‌پردازند. در این مطلب می‌خواهیم فهرستی را معرفی کنیم که شامل بهترین بازی ماشین برای اندروید است.

آسفالت اکستریم

نام آسفالت در میان بازی‌های ماشین سواری همیشه در اول لیست بهترین‌ها بوده و گیم‌لافت با ساخت بازی‌های فوق‌العاده گرافیکی و با کیفیت در این زمینه برای سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید، توانسته طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کند. Asphalt Xtreme برخلاف نسخه‌های دیگر این بازی‌، شما را به فضای داخل شهر نبرده و مسابقات رالی و ماشین رانی در محیط‌های خاکی مانند بیابان‌ها و کوه‌ها صورت می‌گیرد. آسفالت اکستریم با ایجاد این تغییرات، توانسته تنوعی در بازی‌های ماشین رانی ایجاد کند و همین بزرگترین نکته مثبت آن را ساخته است. این بازی هم مانند دیگر سری‌های آسفالت از کیفیت گرافیکی بسیار بالایی برخوردار بوده و با دیتایی نزدیک به یک گیگابایت بر روی گوشی‌های اندرویدی قابل نصب است. آسفالت اکستریم را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

 

CSR Racing 2

CSR Racing 2 هم یکی دیگر از بازی‌های فوق‌العاده جذاب و با کیفیت ماشین رانی برای دستگاه‌های اندرویدی است که ویژگی‌های جذابی دارد. در این بازی شما می‌توانید با پول خود ماشین‌های لوکس بخرید، تغییرات لازم را برای بهبود در زیبایی و کارایی اتومبیل ایجاد کنید و بعد برای ماشین رانی وارد پیست مسابقات شوید. علاوه بر این‌ها امکان استفاده از قابلیت آنلاین در این بازی‌ هم موجود بوده و کاربر می‌تواند با افراد دیگر به رقابت بپردازد. CSR Racing 2 با داشتن گرافیکی عالی، در رتبه دوم لیست بهترین بازی های ماشین سواری قرار گرفته و از طریق گوگل ‌پلی قابل دانلود و نصب است.

Real Racing 3

حتما اگر از طرفداران بازی‌های ماشین رانی باشید، نام Real Racing را شنیده‌اید. این بازی که توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای سیستم‌ عامل‌های مختلفی از جمله اندروید منتشر شده، یک تجربه واقعی از مسابقات ماشین رانی را همراه با گرافیکی عالی، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر این‌ها، شما ‌می‌توانید به صورت آنلاین با کاربران دیگری که در این بازی فعال هستند، مسابقات مختلفی داشته باشید. ماشین‌ها و جاده‌هایی که در طی مراحل بازی با آن‌ها مواجه می‌شوید، همه با کیفیتی بسیار مناسب طراحی شده‌اند و شما را کاملا راضی می‌کنند. Real Racing 3 را می‌توانید از مارکت گوگل برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید.

GT Racing 2

GT Racing 2 یکی دیگر از بازی‌های ساخته شده توسط گیم‌لافت بوده که با گرافیکی عالی، رقابت‌هایی را در محیط‌های نزدیک به واقعیت ایجاد می‌کند. در این بازی‌ می‌توانید با کاربران دیگر به رقابت بپردازید و با طی کردن مراحل مختلف، ماشین‌های جدید و لوکس‌تری را خریداری کنید. GT Racing 2 از گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی قابل دانلود و نصب است. همچنین این بازی برای اجرا نیاز به دیتا دارد که باید به صورت جداگانه دانلود شود.

Dirt Trackin

یکی از بازی‌های جالب و در عین حال ساده موجود در زمینه ماشین رانی، Dirt Trackin است. در این بازی شما از ماشین‌های خاص و متفاوت استفاده می‌کنید و وارد جاده‌های خاکی می‌شوید تا به رقابت با سایرین بپردازید. با توجه به وجود داشتن قابلیت بازی آنلاین در Dirt Trackin، کاربر می‌تواند با سایر بازیکنان به صورت همزمان در مسابقات شرکت کند و بدین ترتیب با دریافت امتیاز، مراحل را پیش ببرد. این بازی با داشتن ظاهری رترو و قدیمی، می‌تواند بسیار اعتیاد آور باشد. Dirt Trackin در گوگل پلی برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود بوده و برای اجرا نیاز به یک دیتای کم حجمی دارد.

به نظر شما کدام یک از گیم های بالا را می توان بهترین بازی ماشین برای اندروید دانست؟

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام