محتویات جدید بازی Assassin’s Creed Origins در راه است

رسانه کلیک - شرکت یوبی سافت در جلسه ارائه گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که محتویات جدید بازی Assassin’s Creed Origins در سال میلادی جاری عرضه می شود.

بازی Assassin’s Creed Origins یکی از بهترین و محبوب ترین عناوین ویدیویی سال گذشته میلادی به شمار می رود که به لطف استراحت یک ساله و داستان درگیرکننده خود توانست به روند نزولی محبوبیت مجموعه «اساسین کرید» خاتمه دهد و روح تازه ای به این سری ببخشد؛ به طوری که بر خلاف نسخه های پیشین این مجموعه، بازی «اساسین کرید اوریجین» بازخوردها و واکنش های مثبت بازیکنان و منتقدان صنعت گیم را به همراه داشت.

 به نظر می رسد پشتیبانی شرکت یوبی سافت از سری «اساسین کرید» به این زودی ها به پایان نمی رسد، چرا که این شرکت در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرده که محتویات جدید بازی Assassin’s Creed Origins در راه است.

بدون شک، استراحت یک ساله و عدم عرضه سالانه نسخه جدید بازی Assassin’s Creed نقش به سزایی در موفقیت نسخه اوریجین داشته است که خوشبختانه شرکت فرانسوی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی، به خوبی به این موضوع پی برده است. از این رو، این شرکت قصد دارد که همچنان از عنوان اساسین کرید اوریجین پشتیبانی کند و با انتشار محتویات جدید، بازیکنان بیشتری را به تجربه این بازی بی نظیر تشویق کند.

 

ادامه پشتیبانی یوبی سافت از بازی اساسین کرید اوریجین یک مفهوم مهم دیگری را نیز به همراه دارد! چنانچه این شرکت در طول سال میلادی خود را با ساخت و عرضه محتویات جدید بازی Assassin’s Creed Origins مشغول کند، قاعدتا در سال میلادی 2018 شاهد عرضه نسخه جدید این مجموعه نخواهیم بود.

حال، چندی پیش آقای ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیر عامل شرکت یوبی سافت، در جلسه ارائه گزارش مالی سه ماهه اخیر این شرکت به انتشار محتویات جدید بازی Assassin’s Creed Origins اشاره کرد. وی در این مصاحبه اعلام کرد که یوبی سافت در طول سال میلادی جاری بسته های الحاقی متنوع و گوناگونی را برای بازی «اساسین کرید اوریجین» منتشر می کند که تا به امروز معرفی نشده اند. عرضه بسته های الحاقی بیشتر بدین معنا است که یوبی سافت به دنبال ادامه پشتیبانی خود از آخرین نسخه مجموعه پرطرفدار اساسین کرید است تا همچنان به فروش و محوبیت آن بیافزاید.

ایو گیلموت در این گفت گو اظهار داشت: «در حال حاضر ما تمام تمرکز خود را بر روی بازی Assassin’s Creed Origins قرار داده ایم و در طول سال میلادی جاری، چندین بسته الحاقی جدیدی را منتشر می کنیم. در این خصوص، تنها چیزی که هم اکنون می توانیم بگوییم این است که هیچ شک و تردیدی نیست شما پس از تجربه این محتویات جدید شگفت زده خواهید شد».

در ادامه، ایشان مدعی شد که عنوان ویدیویی Assassin’s Creed Origins از کیفیت بسیار بالایی برخودار است که این موضوع را می توان به دلیل وجود فرصت و زمان بیشتر برای طراحی، ساخت و توسعه بازی دانست. ایو گیلموت در این زمینه اعلام کرد: «به دلیل اینکه فرصت و زمان بیشتری برای ساخت و توسعه عناوین ویدیویی خود داشتیم، از ماه آگوست سال گذشته میلادی تا به امروز بیش از 3 بازی با کیفیت را منتشر کرده ایم. ما به طور کامل متوجه شدیم که با تامین منابع مورد نیاز برای ساخت بازی ها، می توان عناوین ویدیویی بزرگ تری خلق و عرضه کرد».

گفتنی است؛ بسته الحاقی Discovery Tour بازی Assassin’s Creed Origins در روز 20 فوریه سال میلادی جاری (1 اسفند ماه سال 96) با قیمت 19.99 دلار در اختیار بازیکنان و طرفداران قرار می گیرد. نکته جالب اینجا است که این بسته الحاقی با تمامی بسته های الحاقی پیشین این عنوان متفاوت است و محتویات جدیدی از جمله سلاح، شخصیت، نقشه، ماموریت و غیره را به بازی اضافه نمی کند و جنبه آموزشی دارد! همان طور که از نام این محتوای دانلودی مشخص است، بسته Discovery Tour  بازیکنان را به گشت و گذار و اکتشاف در دنیای مصر باستان دعوت می کند تا طرفداران بیشتر از گذشته با حوادث و اتفاقات مصر باستان آشنا شوند. گفته شده این بسته اضافه ابعاد و جوانب مختلف مصر را به نمایش می گذارد و اطلاعات مفید و زیادی در خصوص اهرام ثلاثه مصر، فرعونیان و حاکمیت این منطقه ارائه می دهد.

همچنین، دومین بسته الحاقی بازی اساسین کرید اوریجین تحت عنوان The Curse of the Pharaohs همزمان با انتشار بسته Discovery Tour یعنی 1 اسفند ماه امسال به دست طرفداران و بازیکنان می رسد.  بسته الحاقی مذکور، بر روی اسطوره شناسی مصر باستان تمرکز دارد و بازیکنان را در قلمرو کاملا جدید و اسرار آمیزی به مبارزه با فرعونی های نامریا دعوت می کند. در طول این ماجراجویی، شما باید به نفرین و راز و رمزهای فرعونی ها پی ببرید که در این میان با موجودات کامل عجیب و غریب و عظیم الجثه ای همچون جنگجویان Anubis و عقرب های غول پیکر رو به رو می شوید که دشمنان اصلی شما تلقی می شوند.

عنوان ویدیویی پرطرفدار Assassin’s Creed Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۷ (۵ آبان ماه سال ۹۶) توسط شرکت فرانسوی یوبی سافت بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. در حال حاضر، نسخه استاندارد و معمولی این عنوان با قیمت 59.99 دلار در چهار فروشگاه یوپلی، استیم، ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور به فروش می رسد. به علاوه، نسخه سیزن پس بازی که شامل کلیه محتویات اضافه و بسته های الحاقی پولی می شود، با قیمت 39.99 دلار در فروشگاه های مذکور قابل خریداری است.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با انتشار محتویات جدید بازی Assassin’s Creed Origins چیست؟ به نظر شما، این بسته های الحاقی به صورت رایگان در دسترس تمامی بازیکنان قرار می گیرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید