2 اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد

رسانه کلیک - شرکت «یوبی سافت» در جریان رویداد و مسابقات جهانی Six Invitational سال میلادی جاری به معرفی دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege پرداخت.

 شرکت فرانسوی «یوبی سافت» در جریان رویداد و مسابقات جهانی Six Invitational سال میلادی جاری به معرفی دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege پرداخت.

بیش از دو سال از انتشار بازی محبوب و پرطرفدار Rainbow Six Siege می گذرد و سازندگان در طول این مدت کماکان به پشتیبانی قوی و رایگان از این عنوان ادامه دادند و با انتشار آپدیت های بزرگ، اپراتورها، نقشه ها، سلاح و آیتم های مختلفی را به آن اضافه کردند. با توجه به اینکه یوبی سافت برنامه پشتیبانی دو ساله از بازی را در نظر گرفته بود، این پشتیبانی در پایان سال میلادی 2017 به پایان می رسید.

لیکن، گسترش جامعه بازی و افزایش روز به روز بازیکنان آن سبب شد که سازندگان برای سومین سال متوالی به پشتیبانی از این عنوان ادامه دهند و با ساخت و عرضه محتوای تازه، همچنان تجربه جدیدی را برای بازیکنان و گیمرها به ارمغان بیاورند. خبر پشتیبانی سومین سال متوالی از این عنوان در اواخر آبان ماه سال 96 توسط شرکت یوبی سافت به انتشار رسید و حال با توجه به اینکه دو ماه از آغاز سال میلادی 2018 گذشته است، ظاهرا باید خود را برای عرضه اولین آپدیت بزرگ سال سوم بازی Rainbow Six Siege آماده کنیم. 

 به تازگی مسابقات جهانی و رویداد Six Invitational سال میلادی 2018 توسط یوبی سافت و حامیان این شرکت برگزار شد که در آن تیم های مختلف به رقابت سخت و نفس گیر با یکدیگر پرداختند. حال در این میان، سازندگان از فرصت پیش آمده استفاده کرده و به صورت رسمی ویدیو و اطلاعاتی در رابطه با اولین آپدیت بزرگ سال سوم عنوان ویدیویی Rainbow Six Siege به نام Operation Chimera را به اشتراک گذاشتند که در آن از دو اپراتور جدید بازی رونمایی شد.

بر خلاف به‌روز رسانی های پیشین بازی رینبو سیکس سیج که شامل دو اپراتور مختلف در دو گروه دفاعی و هجومی می شود، اولین آپدیت بزرگ سال سوم دو اپراتور هجومی را به بازی اضافه می کند. به بیان دیگر، در به‌روز رسانی Operation Chimera خبری از اپراتور جدید دفاعی نیست و این دو اپراتور تازه فقط و فقط در گروه Attack به مبارزه با دشمنان می پردازند.

بر اساس گفته های شرکت یوبی سافت، دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege به نام های «فینکا» (Finka) و «لیون» (Lion) در روز 6 مارس سال میلادی جاری (15 اسفند ماه سال 96) ابتدا به مدت دو هفته در اختیار خریداران نسخه سیزن پس بازی قرار می گیرد و سپس برای تمامی بازیکنان قابل خریداری است. به علاوه، در این بسته الحاقی هیچ نقشه جدیدی به بازی راه پیدا نمی کند و در عوض رویداد و حالت چند نفره تازه ای به نام Outbreak برگزار خواهد شد که بر خلاف حالت های چند نفره آنلاین بازی رینبو سیکس سیج، شباهت زیادی با بازی Left 4 Dead دارد.

با توجه به وجود اپراتور پزشک (Doctor) در تیم Defend (دفاعی) که وظیفه افزایش سلامتی هم تیمی های خود را برعهده دارد، تیم Attack از وجود چنین اپراتوری محروم بود و امکان افزایش سطح سلامتی این افراد وجود نداشت. حال، به نظر می رسد این محرومیت در به‌روز رسانی Operation Chimera برطرف می شود و گروه Attack نیز در مواردی قادر به افزایش سطح سلامتی خود خواهد بود.

اولین اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege به نام «دکتر لارا ملنیکووا» Dr. Lera Melnikova و مقلب به «فنیکا» شناخته می شود که قابلیتی همچون قابلیت اپراتور پزشک در تیم Defend را دارد. او سه سال از واقعه دردناک چرنوبیل در شهر معروف گومل بلاروس متولد شد. بخاطر آلودگی محیط زندگی، فنیکا با مشکل و بیماری نوروپاتی (بیماری سیستم عصبی) دست و پنجه نرم می کند. اما این مشکل، مهمترین و بهترین قابلیت فنیکا است که به آن اجازه می دهد در مواقع حساس و حیاتی، سطح سلامتی خود و هم تیمی هایش را افزایش دهد و از مرگ آن ها جلوگیری کند.

گفته شده سرعت و زره فنیکا در رده متوسط (2 از 3) قرار دارد و این اپراتور مجهر به سلاح اصلی Spear .308، SASG-12 و 6P41، سلاح ثانویه PMM Pistol و GSH-18 و ابزارها و تجهیزات نارنجک گیج کننده و Breach charge است.

دومین اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege «الیور فلیمنت» (Oliver Flament) نام دارد که سایر اپراتورها آن را لیون (Lion) صدا می زند. او در ابتدا به عنوان سربازی در ارتش کشور فرانسه خدمت می کرد که با ادامه همکاری و نمایش استعدادهای خود، به درجات بالاتر ارتقا یافت و در نهایت، به متخصص بیولوژیک در گروه GIGN تبدیل شد. قابلیت اصلی این اپراتور، تعیین موقعیت و نمایش حرکات دشمنان است که این کار را به کمک پهپاد انجام داده و همچنین موقعیت دشمنان را به هم تیمی های خود را نمایش می دهد.

لیون نیز به مانند اپراتور جدید فنیکا، از سرعت و زره متوسطی (2 از 3) برخودار است. سلاح اصلی او شامل V308, the 417 Marksman Rifle و SG-CQB می شود و اسلحه های P9 Pistol و LFP586 نیز به عنوان سلاح ثانویه او به شمار می رود. به علاوه، بازیکنان در انتخاب سایر تجهیزات مبارزه ای لیون که به نارنجک گیج کننده و دودزا خلاصه می شود، صاحب اختیار هستند.

همچنین، در دیگر خبرهای مرتبط با بازی Rainbow Six Siege می توان به برگزاری رویداد ویژه و جدیدی به نام Outbreak اشاره کرد. چندی پیش، شرکت فرانسوی یوبی سافت با انتشار تریلر مرموزی، رویداد جدید این عنوان ویدیویی را تحت عنوان Outbreak معرفی کرد که بازیکنان در تیم های سه نفری وارد شهر نیومکزیکو می شوند که به نظر می رسد موجودات و حیوانات عجیب و غریب و ناشناخته ای جان آن ها و کلیه انسان ها را تهدید می کند. از این رو، این شهر به طور کامل خالی از سکنه شده و در حالت قرطنیه به سر می برد.

این رویداد همزمان با انتشار آپدیت فصل سوم بازی رینبو سیکس سیج در روز 6 مارس سال میلادی جاری (15 اسفند ماه سال 96) در دسترس دارندگان و کاربران پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی قرار می گیرد.

بازی خارق العاده Rainbow Six Siege از سری محبوب Tom Clancy در تاریخ ۱ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۵ مصادف با ۱۰ آذر ماه سال ۹۴ توسط شرکت یوبی سافت بر روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. به دلیل پشتیبانی طولانی مدت و صد البته رایگان شرکت یوبی سافت از این عنوان، در حال حاضر گیمرها و بازیکنان زیادی در حال تجربه بازی رینبو سیکس سیج هستند و این عنوان از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است.

گفتنی است؛ نسخه استارتر و استاندارد بازی Rainbow Six Siege هم اکنون به ترتیب با قیمت های ۱۴٫۹۹ و 39.99 دلار در فروشگاه های استیم و یوپلی به فروش می رسد. به علاوه، نسخه کنسولی این عنوان ویدیویی با قیمت 39.99 دلار در دو فروشگاه ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور قابل خریداری است. بار دیگر یادآوری می کنیم که هیچ تفاوتی از حیث محتوا در دو نسخه استارتر و استاندارد وجود ندارد، بلکه خریداران نسخه استارتر برای خرید اپراتورها و لوازم های دیگر باید پول درون بازی فوق العاده بیشتری را نسبت به سایر کاربران پرداخت کنند.

حال، دیدگاه شما در رابطه با دو اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege چیست؟ به نظر شما، قابلیت ها و ویژگی های این دو مبارز هجومی جدید به چه میزان در شکست تیم Defend تاثیرگذار خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران  به اشتراک بگذارید.( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید