عرضه بازی Anthem دست کم یک سال عقب افتاد!

رسانه کلیک - بر اساس گزارشات اخیر، ظاهرا تاریخ انتشار بازی Anthem تغییر کرده است و این عنوان مورد انتظار در سال میلادی 2019 به دست بازیکنان می رسد.

 بر اساس گزارشات اخیر، ظاهرا تاریخ انتشار بازی Anthem تغییر کرده است و این عنوان مورد انتظار در سال میلادی 2019 به دست کاربران پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می رسد.

پس از موفقیت چشم گیر دو مجموعه پرطرفدار Dragon Age و Mass Effect، استودیوی «بایوور» هم اکنون بر روی ساخت و توسعه عنوان ویدیویی جدیدی در سبک نقش آفرینی و علمی تخیلی به نام Anthem مشغول به کار است. با وجود اینکه آخرین نسخه مجموعه «اثر جرمی» یعنی «مس افکت اندرومدا» به دلیل مشکلات فنی فراوان و گرافیک پایین انیمیشن ها با بازخوردهای بسیار زیاد منتقدان و بازیکنان رو به رو شد، اما استودیوی پرآوازه به کمک آقای مارک دارا (Mark Darrah)، مدیر اجرایی مجموعه «دراگون ایج» خواستار ادامه فعالیت در حوزه بازی های نقش آفرینی و عملی تخیلی است تا بار دیگر اعتماد بازیکنان را به خود جلب کند.

بر اساس گزارشات اخیر منتشر شده از سوی منابع وب سایت معتبر کوتاکو، عنوان ویدیویی مورد انتظار Anthem که برای اولین بار در جریان کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2017 معرفی و برای عرضه در سال میلادی جاری برنامه ریزی شده بود، حال به نظر می رسد که این بازی تا قبل از اتمام سال میلادی 2018 آماده نمی شود و نهایتا Anthem در سال میلادی 2019 بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد.

 

این منبع مدعی است که عرضه بازی Anthem در سال میلادی 2018 از همان ابتدا بعید به نظر می رسید چرا که روند انتشار آن به این راحتی ها نیست و پیچیدگی خاص خود را دارد. از آنجا که شرکت نامدار الکترونیک آرتز وظیفه انتشار این عنوان ویدیویی را برعهده دارد، استودیوی بایوور ضمن آماده سازی نسخه نهایی بازی، باید نسخه بتا و EA Access را نیز توسعه داده و تا پیش از انتشار نسخه کامل، آن ها را در اختیار شرکت الکترونیک آرتز و بازیکنان قرار دهد. به علاوه، بایوور می بایست برنامه مشخصی برای عرضه به‌روز رسانی ها، محتوای اضافه و بسته های الحاقی به شرکت الکترونیک آرتز ارائه دهد.

البته این بدان معنا نیست که دست استودیوی بایوور برای تعیین تاریخ انتشار بازی Anthem باز است و توسعه بازی در هر زمانی که به اتمام رسید، به بازار عرضه خواهد شد. در خصوص این موضوع، منبع مذکور اعلام کرده که چنانچه کار ساخت بازی تا پایان سال میلادی 2018 به اتمام نرسد، شرکت الکترونیک آرتز نهایتا Anthem را تا پیش از ماه مارس سال میلادی 2019 عرضه می کند. به بیان دیگر، الکترونیک آرتز قصد دارد که این عنوان نهایتا در طول سال مالی 2019 این شرکت منتشر شود.

همچنین، چندی پیش آقای مارک دارا در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود اظهار داشت که در حال حاضر در نقش مدیر اجرایی دو بازی Anthem و نسخه جدید Dragon Age در استودیوی بایوور به همراه آقای جاناتان وارنر (Jonathan Warner)، کارگردان بازی Anthem، مشغول به خدمت است. این در حالی است که مارک دارا در گذشته اعلام کرده بود که در ساخت و توسعه بازی Anthem هیچ نقشی ندارد و این عنوان توسط سایر تیم های استودیوی بایوور توسعه می یابد. گفتی است، این تغییر در استودیوی بایوور به دلیل عرضه ناموفق بازی Mass Effect: Andromeda صورت گرفت؛ به طوری که تیم سازنده به خوبی قادر به توسعه بازی مس افکت اندرومدا نبود و بدین خاطر شرکت الکترونیک آرتز ضرر هنگفتی را متحمل شد.

شایان ذکر است؛ تا به این لحظه شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی بایوور در خصوص تغییر تاریخ انتشار بازی Anthem هیچ واکنشی نشان نداده اند. با وجود اینکه این خبر توسط منابع معتبر وب سایت مشهور کوتاکو منتشر شده، اما بازهم نمی توان به صحت کامل این ادعا پی برد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تاریخ انتشار بازی Anthem چیست؟ به نظر شما، آیا عرضه این عنوان ویدیویی تا سال میلادی 2019 به عقب می افتد و یا استودیوی بایوور تمام تلاش خود را می کند تا بازی در سال میلادی جاری به دست بازیکنان برسد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید