بازی Fallout 4 رایگان می شود!

رسانه کلیک - شرکت نامدار بتسدا در پایان هفته جاری نسخه رایگان بازی Fallout 4 را در اختیار کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار می دهد.

 شرکت نامدار بتسدا در پایان هفته جاری نسخه رایگان بازی Fallout 4 را در اختیار کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار می دهد.

بر هیچکس پوشیده نیست بازی Fallout 4 یکی از بهترین و موفق ترین بازی های سال میلادی 2015 برشمرده می شود که به دلیل ارائه گیم پلی جذاب و دنیای بی نظیر، در چندین رویداد و نمایشگاه مهم صنعت گیم مورد تمجدید و تشویق داوران واقع شد و جوایز ویژه ای را نیز دریافت کرد.

حال که تقریبا بیش از دو سال از عرضه این عنوان ویدیویی محبوب می گذرد، سازندگان فرصت بی نظیری را در قالب برنامه Free Weekend برای عده ای از بازیکنان فراهم کرده اند. بر این اساس، دارندگان کنسول ایکس باکس وان از امروز الی ساعت 00:30 دقیقه بامداد روز دوشنبه 9 بهمن ماه سال 96 به وقت تهران (ساعت 1:00 بعد از ظهر روز 28 ژانویه سال میلادی 2018 به وقت ایالات متحده آمریکا) می توانند نسخه رایگان بازی Fallout 4 را تجربه کرده و در دنیای آخر زمانی این عنوان، ماجراجویی خود را آغاز کنند.

 

از طرف دیگر، شبکه پرمخاطب استیم بازی آنلاین و چند نفره Black Desert Online را برای پی سی بازها در نظر گرفته است تا بازیکنان آخر هفته خود را با تجربه این عنوان مهیج و جذاب سپری کنند. لازم به یادآوری است که هم اکنون سازندگان بر روی ساخت و توسعه نسخه کنسولی این عنوان مشغول به کار هستند تا پس از اتمام مراحل ساخت، بازی در تاریخ نامشخصی از سال میلادی جاری به دست بازیکنان و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 برسد.

ذکر این نکته مهم است که رویداد تجربه رایگان بازی فالوت 4 مختص کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد (اشتراک طلایی Xbox Live) است و بدین خاطر دارندگان کنسول ایکس باکس وان برای دسترسی به نسخه رایگان بازی Fallout 4 حتما باید در سرویس مذکور عضو باشند. در غیر این صورت، امکان دسترسی رایگان به بازی وجود ندارد. این در حالی است که پی سی بازها برای دریافت و تجربه عنوان ویدیویی Black Desert Online، تنها نیازمند حساب کاربری عادی شبکه استیم هستند تا با مراجعه به صفحه رسمی بازی و کلیک بر روی گزینه «Play Now»، مراحل دانلود و نصب بازی طی شود. 

گفتنی است؛ قیمت نسخه استاندارد بازی فالوت 4 در این بارزه زمانی دست خوش تغییراتی شده تا علاقه مندان پس از تجربه کوتاه این عنوان، با پرداخت هزینه کمتر نسبت به خرید نسخه کامل آن اقدام کنند. بدین ترتیب، در حال حاضر نسخه استاندارد و معمولی بازی با تخفیف ۵۰ درصدی به قیمت 20.99 دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو به فروش می رسد. توجه داشته باشید که این پیشنهاد تنها تا روز دوشنبه 9 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین، چنانچه از تجربه نسخه رایگان بازی Fallout 4 لذت بردید و قصد خرید نسخه نهایی و کامل آن را در سر داشتید، از جهت اچیومنت ها، پیشرفت ها و دستاوردهای خود در طول تجربه نسخه رایگان نگران نباشید چرا که تمامی اطلاعات، دستاورد و پیشرفت های شما به صورت خودکار به نسخه نهایی انتقال می یابد.

بازی پرطرفدار و خارق العاده Fallout 4، ساخته استودیوی بتسدا گیمز، در روز ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱5 (20 آبان ماه سال 94) توسط شرکت پرآوازه بتسدا بر روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

شایان ذکر است؛ از آنجا که استودیوی بتسدا گیمز به‌روز رسانی ویژه ای را برای پشتیبانی بازی فالوت 4 از کنسول جدید و قدرتمند ایکس باکس وان ایکس منتشر کرده است، هم اکنون فرصت و گزینه بسیار مناسبی برای دارندگان این کنسول فراهم شده تا به صورت رایگان قدرت و عملکرد این عنوان ویدیویی مشهور را بر روی ایکس باکس وان ایکس بسنجند و با رزولوشن 4K واقعی و نرخ نسبتا ثابت 60 فریم بر ثانیه از تجربه آن لذت ببرند.

حال، دیدگاه و نظر شخصی خود را پس از تجربه نسخه رایگان بازی Fallout 4 با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. ( سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید