آسمانخراش یو (U) شکل نیویورک بزرگترین ساختمان دنیا خواهد بود

                              «خم بزرگ» ( نامی که برای آسمان خراش انتخاب شده است)

(سیارک) : آسمان خراش یو شکل بزرگی که برای نیویورک طراحی شده است، بزرگترین ساختمان دنیا خواهد بود.
ساختمان سازهای نیویورک آسمان خراش ها را بلندتر و بلندتر می سازند اما آرشیتکت یونانی Ioannis Oikonomou امیدوار است که رکورد تازه ای را بشکند.
شرکت او به نام استودیوی Oiio برجی یو شکل را به گونه ای طراحی کرده که آن را خم بزرگ می نامند که به این وسیله می‌تواند بلندترین ساختمان دنیا لقب گیرد.اگر بخواهیم طول این برج یو شکل را از لبه انتهایی تا لبه دیگر انتهایی اندازه بگیریم مجموعا از ابتدا تا انتهای آن حدود چهار هزار فوت یا ۱۲۲۰ متر خواهد بود.
این طراحی نشان دهنده ی یک آسمان خراش بلند و دراز است که از وسط تا شده است تا به صورت اولین رولر کاستر در آید. (رولر کاستر همان ترن های هوایی روی ریل های منحنی هستند)
این آسمان خراش از در ورودی آن تا بلندترین نقطه ی آن حدود ۶۱ متر از برج های سازمان تجارت جهانی که قبلا وجود داشت بلندتر است
در حال حاضر «خم بزرگ» ( نامی که برای آسمان خراش انتخاب شده است) صرفاً یک طراحی است و Oikonomou به مجله بیزینس اینسایدر گفته است که طراحی خود را به تعدادی سازنده ارسال کرده است و در جستجوی سرمایه گذار است
پیش بینی می شود ساکنان این ساختمان در بخش جنوبی پارک مرکزی نیویورک اقامت داشته باشند جایی که به نام ردیف میلیاردرها معروف است و در آنجا آسمان‌خراش‌های لوکسی وجود دارد
آقای Oikonomou اطمینان دارد که پروژه «خم بزرگ» به خوبی پیش خواهد رفت از آنجا که بسیاری از سازندگان هر کاری را انجام می دهند تا بهترین بازده از سرمایه گذاری خود را به دست آورند بنابراین این پروژه برای آن ها سود آور خواهد بود. در آسمان خراشی که جای کمی می‌گیرد و افراد بیشتری را جا خواهد تا اجاره دهند یا وام مسکن خود را تسویه کنند نفع بیشتری وجود دارد.
«خم بزرگ» در میان بسیاری دیگر چیزهای در نیویورک درست خواهد شد و بر این واقعیت صحه می گذارد که نیویورک تبدیل به یک هتل غول‌آسا شده است. Oikonomou به روندی اشاره می‌کند که نشان می‌دهد مردم بسیاری در نیویورک خانه‌ها و آپارتمان‌هایی را می‌خرند بدون اینکه از آنها به عنوان اقامتگاه اولیه و اصلی خود استفاده کنند .
«خم بزرگ» سودآوری حداکثری برای سرمایه‌گذاران خواهد داشت حتی اگر آپارتمان ها فقط برای چند روز در سال استفاده شود.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

ترجمه  itrans.ir / هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع (سیارک)  ممنوع است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام