در چند گام ساده ایمیل بسازید

در چند گام ساده ایمیل بسازید، آموزش تصویری مرحله به مرحله ساخت ایمیل برای داشتن حساب کاربری، آشنایی با نحوه استفاده ساخت ایمیل

این روزها برای استفاده از هر سرویسی نیاز به یک ایمیل داریم و گاهی که نیاز به ایمیل هم برای دریافت خدمات اولیه نداریم ، برای دریافت خدمات ثانویه داشتن ایمیل الزامی است. از این رو  در این مطلب بانوی شهر تصمیم گرفتیم تا در چند گام ساده باهم یک ایمیل بسازیم تا اگر در این زمینه به مشکل برخوردید به‌سادگی بتوانید با استفاده از این آموزش مشکل خود را حل کنید.

برای ساختن ایمیل از سرویس‌های متنوعی می‌توان استفاده کردید. در این آموزش ما از سرویس ایمیل گوگل که با نام جی‌میل شناخته می‌شود استفاده کنیم. سرویس گوگل مزایای بسیاری دارد که در آینده به آن اشاره خواهیم کرد. برای ساختن ایمیل در سرویس جیمیل باید چند گام ساده را طی کنیم.

در گام اول آدرس را www.gmail.com را در مرورگر خود وارد کنید تا وارد سایت شوید. در این مرحله برای ساختن ایمیل روی گزینه create account  کلیک می‌کنیم.(سیارک)

اکنون به ترتیب اطلاعات زیر را وارد می‌کنیم :

۱- نام ۲- نام خانوادگی ۳-نام کاربری ۴- کلمه عبور ۵-تکرار کلمه عبور ۶ – ماه تولد ۷- روز تولد ۸- سال تولد ۹- جنسیت ۱۰ – شماره تلفن ۱۱- ایمیل (در صورت افزودن شماره تلفن نیازی به پر کردن این قسمت نیست) ۱۲- محل سکونت

پس از تکمیل اطلاعات روی Next Step کلیک می‌کنیم تا وارد مرحله بعد شویم. در این قسمت برای تکمیل مراحل ساختن ایمیل نیاز به پذیرفتن توافقنامه داریم. توافقنامه را می‌پذیریم و به مرحله بعد می‌رویم.

در این مرحله پیامکی از طرف گوگل حاوی کد تأیید برای ما ارسال می‌شود که لازم است آن را وارد کنیم تا حساب کاربری ما تأیید شود. شماره تلفن را تأیید کرده و کد ارسال‌شده را در قسمت بعد وارد می‌کنیم.

کار تمام است. ایمیل ما اکنون در دسترس است اما اگر قصد نداشتید از این روش استفاده کنید. راه ساده دیگری نیز برای ساخت ایمیل از روی تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید وجود دارد.

بدین منظور مراحل زیر را دنبال کنیم :

ابتدا وارد اپلیکشن ایمیل گوگل (جی‌میل) که به‌صورت پیش فرض روی همه تلفن‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل نصب شده است شوید. گزینه Add an email address را لمس کرده و  سپس حساب کاربری گوگل را انتخاب کنید.(سیارک)

اکنون از شما خواسته می‌شود اگر ایمیلی دارید آن را وارد کنید اگر نه گزینه Create a new account را لمس کنید تا وارد مرحله ساخت ایمیل شویم. نام و نام خانوادگی و اطلاعات شخصی را وارد کنید.

 

یک نام کاربری و رمز ورود انتخاب کنید.

 

و درنهایت با وارد کردن شماره تلفن و پذیرفتن توافقنامه کار تمام می‌شود.

اکنون ما وارد محیط جیمیل در تلفن همراه می‌شویم. مزیت تلفن همراه آن است که هر موقع ایمیلی دریافت کنید در قسمت اعلان‌ها به شما اعلام می‌شود و شما ساده‌تر از نسخه دسکتاپ به آن دسترسی دارید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید