زنی که دو هفته با یک چاقو در پشت زندگی کرد

خشونت خانگی
زن دو هفته با یک قطعه از چاقو در پشت زندگی کرد
پزشکان موفق به نجات این زن شدند که توسط یک شوهر مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
 
در آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی، یک شهروند محلی توسط شوهرش مورد حمله قرار گرفت. او با یک چاقو به پشت او ضربه زد و باعث شد که فولاد سرد در بدن قربانی گیر کند.
 
نام خانم کومه بایاسا است، او 25 سال دارد. در روز حمله، او در خانه با پسر چهار ماهه اش بود، زمانی که شوهر او ناگهان وارد خانه شد، مست بود و زن شروع به متهم نمودن او به نوشیدن مداوم کرد و از سبک زندگی او انتقادکرد . اما مرد خانواده سخنان زن را تحمل نکرد، چاقو را برداشت، به زن حمله کرد و چاقو را در پشت زن فرو کرد.
 
قربانی فورا بستری شد. او یک هفته را در بیمارستان گذراند، بعد از آن حال کومه خیلی بدتر شد. سپس تصمیم گرفتنداو را به یکی دیگر از بیمارستان ها منتقل کند. در آنجا، از بیمار با اشعه ایکس عکسبرداری شد(در بیمارستان اول رادیولوژی انجام نشده بود) و متوجه شدند که او در یک هفته از یک تیغه ی چاقو در بدنش رنج می برده است. معلوم شد که در این مدت ،تیغه چاقو کبد، شریان اصلی قلب و ریه را قطع کرده بود، و سپس در ناحیه پانکراس گیر کرده است.
 
در نتیجه، پزشکان یک هفته دیگر برای آماده شدن برای انجام عملیات - برای جمع آوری یک تیم از پزشکان از بیمارستان های دیگر و آماده سازی ابزار لازم زمان گذاشتند.عملیات برون آوردن تیغه چاقو هفت ساعت طول کشید و موفق بود. طبق گفته پزشکان، زن بسیار خوش شانس بود که دو هفته با یک چاقو زندگی کرده و زنده مانده است و در نهایت جان سالم به در برده است. در حال حاضر قربانی در شرایط رضایت بخش است. شوهر به علت خشونت خانگی دستگیر شده است و در انتظار محاکمه است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید